Олексій Гарань Історик-міжнародник, політолог, політконсультант, учасник багатьох "авантюрних" проектів, що стали успішними

Це не Бетман, це – ГРУ

26 лютого 2008, 12:29

Така собі мозаїка на тлі земної кулі у новому приміщенні Акваріуму (в старому, кажуть, такого не було). Символічно, однако...

Про існування цього знімку мені нагадали російські та американські науковці з "Програми нових підходів до російської безпеки", і я вирішів поділитися з читачами УП. Тим більше, щойно ми відсвяткували спільно з росіянами "День захисника Вітчизни". Якої Вітчизни? Тої, в якій ГРУ намагалося охопити собою земну кулю? Яке зрештою відношення до незалежної України має 23 лютого? Хіба те, що УНР стала першою жертвою більшовиків у нестримному прагненні "світового пожару"?

Тодішні червоноармійці співали:

"Мы раздуваем пожар мировой,

Церкви и тюрьмы сравняем с землей"

Версія була настільки радикальною, що потім радянські ідеологи замінили її на:

"Враг раздувает пожар мировой,

Реввоенсовет всех зовет нас в бой"

Тюрьмы с землей уже не равняли, строили новые...



powered by lun.ua
Коментарі — 70
fop _ 03.03.2008 10:11
IP: 62.80.164.---
Оголошую. Гарань – балобол.
fop _ 29.02.2008 13:41
IP: 62.80.164.---
Сумно, що такі як Гарань нам мізки полощуть і полощуть.
Ось він пише: " Про цілі радянської розвідки сперечатися, мабуть, не будем? Вона ж не полягала в захисті прав і свобод радянських людей..."
Зрозуміло, що він натякає на те, що радянська розвідка працювала не на народ, а на номенклатурну верхівку СРСР.
Це один зі штампів, йому в голову всунули в США, а він всовує усім нам.
Якщо він історик, якщо у нього в голові не розбавленні кубики "Маггі", то нехай він цю тезу доведе. Ну нехай доведе нам, що він має право на блог на "Укр правде", що він не пьяний сантехнік, який вечорами ще підробляє "ПОЛІТОЛОГОМ ГАРАНЕМ".
Він питає чи хочемо ми з ним посперечатися? Я хочу. Я ГОТОВИЙ. Я вислухаю всі його аргументи, тільки аргументи, а не ярлики.
А то ось так ляпнув. І сидить. Якщо він цього не доведе, то я скажу, що він брехун і аген ЦРУ.
А чому, я не можу цього сказати, він ляпнув і я ляпнув. Ось так і живемо. Тільки він професор, політолог, історик і т.д.

А от мені, що ще цікаво, а ЦРУ працює на захист прав та свобод американців?
І тут ГАРАНЬ пригає і тягне руку і погоджується і показує про це довідку від Клінтона, Буша та Моніки.
А де конкретика, де? Чи може п. Гарань довести це? Не може, бо він БАЛАБОЛ. Та зрадник.
fop _ 29.02.2008 13:26
IP: 62.80.164.---
Правильно.
Цей підприємець з Гаранем одного розуму.
Він тільки і може про розстріли говорити.
fop _ 29.02.2008 13:23
IP: 62.80.164.---
Правильно у Гараня немає Родини. Його батьківщина – гроші.
Першу свою Батьківщину він зрадив.Він в в ній жив, а потім коли стало вигідно її брудом обливати він зі здивуванням зрозумів, що увесь той час він не жив, а страждав.
лмк _ 28.02.2008 11:21
IP: 89.105.229.---
Уважаемый 28.02.2008 11:10___ Підприємець
Ваш уровень развития соответствует уровню развития Історик-міжнародник, політолог, політконсультант, учасник багатьох "авантюрних" проектів, що стали успішними Гараня. Хвалите друг друга дальше.
Підприємець _ 28.02.2008 11:10
IP: 80.84.190.---
Шановний пане Олексію Гарань
Питання, які ви ставите перед читачами дуже актуальні.
Це видно з реакції читачів і тих спецслужб іноземних держав, які намагаються контролювати наші ЗМІ.
Над багатьма читачами тяжіє минуле.
І не всім же жилось погано. Хоча "добре" і "погано" речі відносні.
Наприклад, не всіх же розстрілювали і виселяли в Сибір.
Були ж і ті, ХТО розстрілював, і були ті, ХТО переселявся в квартири розстріляних і виселених. ХТО користувався, а може й досі користується, майном вбитих і виселених людей.
Уявляєте, як з якогось глухого російського села, безграмотних людей переселяють в Україну, дають їм житло, пайок, декому зброю і роблять їх начальниками над місцевим населенням. Начальниками малими і великими, але все одно вищими за безправне місцеве населення. Хай це населення і вчені, духовенство, підприємці. Над ними ставили командирів з російського села. А над жителями наших сіл часто ставили російських робітників які суворо питати, коли ті садитимуть і збиратимуть кашу.
Для цих переселенців приїхати в культурну і розвинену Європу і отримати те, про що вони ніколи не мріяли і ніколи не отримали б у себе вдома, це для них була подія надзвичайна.
І за це вони були вдячні тодішній владі.
Багато нащадків цих переселенців живуть і досі в Україні і ненавидять все українське.
Розхвалюють Росію, але повертатись туди не хочуть, тому що свідомо і підсвідомо відчувають, що там їм буде гірше. Але ж не говорять правди, бо звикли до брехні.
Тому і свята у них такі ж.
Kanada _ 27.02.2008 16:16
IP: 198.62.158.---
27.02.2008 08:16___ Alex_N
зависит от масштаба самой личности, ее общей культуры, духовного богатства, воспитания.
Нагадало радянські вірші:

"...летают над свалкой
и кричат
мы – чайки
мы – чайки..."
Историчка _ 27.02.2008 12:50
IP: 91.124.217.---
27.02.2008 09:20___ ктн ------Сумніваюсь, що таке могла написати жінка

Уважаемое ктн, твой пост могло написать только "воно".
ктн _ 27.02.2008 09:20
IP: 89.21.65.---
26.02.2008 19:54___ Историчка
... эти праздники празднуют только те люди, которым есть что предъявить.
...Уважаемое ктн, не перевирай чужие слова, скажи честно, что тебе нечего предъявить, ...

Сумніваюсь, що таке могла написати жінка, але...

Так тоді такі свята так і називайте:
1-"свято чоловічих статевих ознак"
2-"свято жіночіх статевих ознак".

Можете тоді і конкурси проводити, навіть міжнародні, на тему у кого яких ознак більше, або більша (не знаю, як правильно), якщо у вас до цього зводиться весь інтерес.
Тільки правильно назвіть свята. А то назва не відповідає змісту.
Alex_N _ 27.02.2008 08:16
IP: 92.113.16.---
27.02.2008 02:12___ Kanada
Про це ніхто не сперичається, так у кожного своя Вітчизна, але для когось це країна, для когось це місцевість, для кого його рідне село... по-всякому буває...
Полностью с Вами согласен. Вы сами, практически, и ответили на свой вопрос. Все зависит от масштаба самой личности, ее общей культуры, духовного богатства, воспитания и т.д. Для Вас с паном Гаранем ее размеры ограничены пределом собственной "кишені" или хутора в котором вы родились. Поэтому мы и не понимаем друг друга. Масштабы разные. Исходя из этого на вторую часть вопроса я отвечать даже и не буду.
Kanada _ 27.02.2008 02:12
IP: 198.103.184.---
26.02.2008 21:29___ Alex_N
Хочу Вам напомнить, что людей без "Вітчизни" не бывает, как бы она не называлась
Про це ніхто не сперичається, так у кожного своя Вітчизна, але для когось це країна, для когось це місцевість, для кого його рідне село... по-всякому буває...
Получается, что либо Вы нелюдь, либо уже труп, как и пан Гарань...
Небагато у Вас з вибором... От так безапеляційно, слухайте, я як назад до Родянського Союзу повернувся. Даже не знаю що Вам сказати...
Ну, тоді Ви, закоханний в совок, тобто Совьєтскій Союз, закохані в труп (СРСР помер і в родичів, читай нащадків, є справка про смерть), а це значить Ви некрофіл... Чи я щось дось пропустив?
вермутЪ _ 27.02.2008 00:05
IP: 193.138.247.---
Мыша всигда будит страшней арла з билогвардейским хвастом.
Alex_N _ 26.02.2008 21:29
IP: 92.113.196.---
26.02.2008 19:35___ Kanada

"День захисника Вітчизни". Якої Вітчизни?
Як якої??? Та що була, та вже померла...
То ж не святкувати, а поминати...
Хочу Вам напомнить, что людей без "Вітчизни" не бывает, как бы она не называлась (СССР, УССР или просто Украина). Бывают люди без гражданства или без совести. "Вітчизна" не может умереть раньше человека. Получается, что либо Вы нелюдь, либо уже труп, как и пан Гарань. И сейчас мы присутствуем на ваших поминках. С чем я вас обоих и поздравляю.
Историчка _ 26.02.2008 20:13
IP: 91.124.217.---
26.02.2008 16:52___ Alex_N ----У пана Гараня нет "Вітчизни"

Уважаемый Alex_N, хороший пост, красиво сказано. У пана Гараня была Родина, которую он сменил на Батькивщину, которую он хочет сменить на Fatherland. Вітчизни у него никогда не было и не будет.
Историчка _ 26.02.2008 19:59
IP: 91.124.217.---
26.02.2008 17:14___ UKRAYINKA-Z-PIVDNIA ----Може це і недоречно тут питати, але що то означає "майтки"?

Шановна UKRAYINKA-Z-PIVDNIA, це дийсно недоречно, бо це памперсы для майбутних воякив УПА.
Историчка _ 26.02.2008 19:54
IP: 91.124.217.---
26.02.2008 14:28___ ктн -----І ніхто з цих святкувальників не задумуються над дикістю звичаїв, придуманих на підставі статевих ознак: пред"яви свою статеву ознаку і тебе будуть поздоровляти того, або іншого дня.

26.02.2008 15:42___ ктн -------На гроші, отримані від Заходу за розпродаж природних ресурсів, СРСР закуповував хліб, влаштовував соціалістичні змагання і святкування таких свят, де кожен, як казала тут одна Істеричка, повинен був пред"явити статеві ознаки.

26.02.2008 14:52___ Историчка -------Да, мое милое ктн, эти праздники празднуют только те люди, которым есть что предъявить.

Уважаемое ктн, не перевирай чужие слова, скажи честно, что тебе нечего предъявить, что ты особенный, не такой как все, или попросту пе-ик.
Kanada _ 26.02.2008 19:35
IP: 198.62.158.---
"День захисника Вітчизни". Якої Вітчизни?
Як якої??? Та що була, та вже померла...
То ж не святкувати, а поминати...
krist _ 26.02.2008 18:28
IP: 212.115.224.---
Як історик, я все перевіряю а кто Вас проверит, историк ли? Исторический ли подход песня, интпретация, намек и вывод о новых тюрмах? А жаль, хорошее впечатление, добра мова...
anarchist _ 26.02.2008 18:21
IP: 213.160.134.---
Читайте про 23 февраля здесь
http://news.bbc.co.uk/hi/russian/russia/newsid_7256000/7256273.stm
stanko _ 26.02.2008 17:59
IP: 195.78.58.---
26.02.2008 14:13___ ustim1
Не треба нам таких офіцерів, кажете? Не треба, не треба... І ГРУ не треба, і фоіцерів не треба, одні лише бариги з кіосками нам потрібні мабуть... Отака країна дивна...
UKRAYINKA-Z-PIVDNIA _ 26.02.2008 17:14
IP: 195.78.244.---
Для пана Finklerа

Може це і недоречно тут питати, але що то означає "майтки"?
ктн _ 26.02.2008 17:11
IP: 80.84.191.---
Хай чоловікам і жінкам буде приємно, як їх будуть вітати зі справжніми святами, яким сотні років, і які є в традиціях народу, а не зі "святами" встановлені партійними бонзами.
Ці свята жінок і чоловіків мають штучний характер і рано чи пізно зійдуть нанівець, як відрижка печерного комунізму.
І не плутайте "дні", встановлені владою і "свята", що у вікових традиціях народу.
Це різні речі. Якщо комусь хочеться випити, то можна знайти причину кожен "день".
А якщо вам хочеться Святого свята, то це постановами влади не досягається. Для цього потрібно щось більше.
І не треба нас лякати спецслужбами НАТО.
Поки що люди хочуть жити, працювати і відпочивати переважно в країнах НАТО, а не де інде.
Якби там було гірше, люди їхали б звідти, а не туди.
Значить можна зробити незаперечний висновок:
країни НАТО заодно зі своїми спецслужбами забезпечують кращі умови життя своїм громадянам, ніж інші.
І цим все сказано.
Значить держави, і їх спецслужби в тому числі, виконують свої завдання і навпаки – прикладів вдосталь.
Буд-ник _ 26.02.2008 17:05
IP: 193.27.0.---
То snickers 13:54
И все же изначально 23 февраля праздновался как день рождения Красной Армии в честь победы под Нарвой и Псковом над немецкими войсками. Надо отметить, что газеты конца февраля 1918-го не содержат особых публикаций о победе. Не говорили о годовщине победы и через год – в 1919 г. Лишь в 1922-м, 23 февраля было объявлено "Днем Красной Армии".
Нині окремі історики доводять: 23.02.18р. – взагалі не було жодних боїв під Псковом та Нарвою. І кажуть, що в газетах радянської Росії аж до 22-го року нема жодних згадок про такі бої. Наскільки це правда – ще велике питання. До істориків; в першу чергу – незаангажованих.
Втім – 23.02.1918р. – це пам'ятна дата в історії СССР. Адже цього дня німцями до радянської Росії був висунутий відомий ультиматум. Який, врешті, закінчився безславним для Росії Брестським миром.
Alex_N _ 26.02.2008 16:52
IP: 92.113.196.---
Из этой статьи можно сделать следующий вывод. У пана Гараня нет "Вітчизни" а значит и нет прошлого, сам он "прынц" оранжеавых кровей и нашли его в бутылке из-под "Кока-колы", естественно. Потому что только в благословенной стране Америке нет никаких спецслужб и разведок, и просто туда ему очень сильно хочется. А боится он видимо все-таки не зря.
APR _ 26.02.2008 16:29
IP: 193.239.216.---
___ ктн

Рівень виховання і освіти це обізвати мільйони жінок яким приємно коли їх вітають на 8 березня чоловіки – "бабисками" – оце рівень освіти чи культури.

А також виводити теорії про предявлення статевих ознак (доречі часто предявляєте?) стосвоно двог днів коли жінки вітають своїх чоловіків і навпаки. (Ну не можу я зрозуміти що поганого в цьому). А як доречі з днями банківського працівника, шахтаря, працівника освіти – будем про "бабисок", що вчать дітей?

Тепер стосовно розвідок – про демократичні країни дуже переконливо звучить на фоні Іраку...
А якщо серйозно то розвідки в будь-якій країні орієнтовані на безпеку країни, військові зокрема на перемогу її в війні, чи недопущення війни і тд, чи зменшення втрат, а питання взагалі ширше – а міліція, армія і в тоталітарних країнах певно також гнобить суто свій народ і для цього існує?
Aтака Путіна1245 Корупція1366 Уряд реформ410 Україна та Європа1103 Зеленський41
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter