22 жовтня 2011, 20:50

Подвійне життя автономерів

Кілька днів тому реальність проблеми, на яку звертали увагу "Агенти впливу", відчув на собі народний депутат Василь Грицак.

Він з подивом з'ясував, що номери його авто їздять іще й на зовсім іншій машині.

Про те, що в Україні можна легко виготовити "ліві" номерні знаки, наша програма на каналі НТН говорила ще 10 жовтня. Ось цей матеріал мого колеги Ігоря Колтунова:



Після прем'єри, до моїх колег звернулися представники об'єднання підприємців, які виготовляють знаки. Їх сюжет стривожив, адже підозра у махінаціях підриває весь бізнес. Підприємці запевняли, що більшість із них працює чесно (і це, в принципі, підтверджує наш сюжет).

А от з боку ДАІ, або інших працівників міліції, жодної реакції досі не було.

Можливо після звернення депутат Грицака, міліція побачить, що проблема таки існує.

Я би ще раз хотів наголосити в чому її сутність: порядок обміну номерних знаків в Україні працює погано.

Адже номери для автомобілістів треба замінювати недорого, швидко і у відповідності до закону. При цьому байдуже, чи будуть це робити державні, або недержавні, органи чи фірми.

Якщо у приватній фірмі знаки роблять швидко, але зовсім не власнику авто – це скандал.

Але якщо у МРЕВ вам виготовляють номери з дотриманням усіх правил, але черепашими темпами – це знов-таки підкреслює, що система не працює так, як треба.

Коли ж порядок заміни удосконалити до найменших дрібниць, але це буде коштувати значно дорожче – то це прямий шлях до звинувачень у корупції.

Ситуацію треба виправляти, і головне при вирішенні проблеми фальшивих номерів – налагодити нормальну щоденну роботу ДАІ з видачі, обліку і заміни знаків.

Блог автора – матеріал, який відображає винятково точку зору автора. Текст блогу не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, яка у ньому піднімається. Редакція "Української правди" не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує винятково роль носія. Точка зору редакції УП може не збігатися з точкою зору автора блогу.

Київська програма #DriveTimeKyiv – про все, що треба знати, поки ви стоїте в заторах:))

Якщо вам уже набридло слухати музичку, ви можете допомогти цій програмі виходити в ефір! У мене є чим зайняти вас у заторах! Життя в столиці міняється швидко, і про ці зміни ви можете дізнатися просто в момент, коли ви за кремом...

Дива не сталося: частоту в Кривому Розі Громадське радіо не отримало

Можливо ви будете здивовані, але Національна рада з питань ТБ і радіо знову не дала Громадському радіо FM-частоту. Цього разу в Кривому Розі...

Частота для Громадське радіо: чи почує нас Кривий Ріг?

У четвер, 11 жовтня, Національна рада з питань ТБ і радіо серед інших питань має оголосити результат конкурсу на мовлення у Кривому Розі. Від цього рішення багато в чому залежить і доля Громадського радіо...

Павло Шеремет: Майдан, сьогодні о 19-00

Убивство Павла Шеремета це акт залякування. На нього ми маємо дати відповідь. Це тероризм у своїй суті, своєму найбільш концентрованому прояві...

Фантазія на тему диктатури

Невдала спроба перевороту в Туреччині для України цікава не аналогіями, а увагою, яку вона привернула до сценарію силового захоплення влади. Так, ситуації різні, інгредієнти несхожі, актори відмінні, знання турецьких реалій та історії наявні у одиниць українських коментаторів...

''Громадська хвиля'' повертається на УР-1

Сьогодні в 22 годині 10 хвилин в ефірі Першого каналу Українського радіо знову з'явиться програма, повернення якої чекали слухачі. Її знов, у залежності від робочого графіку, будуть вести журналісти, яким ці люди довіряють: Андрій Куликов, Лариса Денисенко, Ірина Славінська, Наталка Соколенко, Ірина Соломко, та декілька інших...