Ігор Луценко Народний депутат України, член комітету з питань запобігання і протидії корупції

Заява Громсектору Євромайдану – щодо створення широкого громадського руху

22 грудня 2013, 11:54

Сьогодні опозицією буде оголошено про створення широкого громадського руху. За початковою ідеєю, цей рух має стати всезагальним та найбільш масовим в Україні, з мільйонами членів.

Позиція команди Громадського сектору Євромайдану:

Кінцева мета Майдану – це ЗМІНА НЕ ТІЛЬКИ ПРІЗВИЩ, А Й СИСТЕМИ. Найпростіша, мінімальна розшифровка – це після усунення Януковича від влади, підписання та імплементація Угоди про асоціацію з ЄС, зміна Конституції зі звуженням повноважень президента, а також низка інших змін, які творитимуть нову систему: реальне місцеве самоврядування та децентралізація фінансів, незалежне правосуддя, реформована міліція та інші (Тексти змін у законодавство, приміром, обговорюються тут у ПРОГРАМІ РЕВОЛЮЦІЇ http://bit.ly/Zminy2013)

Громадський сектор вітає ідею створення широкого громадського руху на наступних принципах, котрі забезпечують його дієздатність:

1. Надметою руху має бути ЗМІНА СИСТЕМИ, А НЕ ПРІЗВИЩ. Це включає, але не обмежується усуненням Януковича від влади.

2. Інструментом має бути висунення рухом ЄДИНОГО КАНДИДАТА у президенти, який візьме зобов'язання підписати Угоду про Есоціацію з ЄС та реалізувати конкретну програму зміни системи, яка буде напрацьована та висунута громадськістю. І буде зобов'язаний після приходу до влади фактично її обмежити – щоб в нашій державі була не можливою узурпація влади.

3. Рух має бути орієнтований та довготривалу боротьбу за зміну системи з чіткими діями протягом 2013-2015 року: розгортання боротьби проти системи у кожному селі, місті та області, захист можливості вільного вибору у 2015 році, правозахист від репресій влади та самозахист учасників руху.

4. Структура управління цим рухом має відповідати настроям в суспільстві, зокрема, тому факту, що громадськості довіряє більше людей, ніж політичним партіям. Рух не може бути утворенням партійних структур.

5. Принципами управління мають бути ті принципи, які сформував Майдан: самоорганізація та самоврядність, багатолідерність, відповідальність, взаємодопомога.

6. Правилами руху має бути повна доступність фінансової звітності ОНЛАЙН у режимі реального часу та інші атрибути прозорого управління.

7. Рух має бути відкритим до приєднання.

На таких засадах Громадський сектор готовий негайно приєднатися до такого широкого руху.

powered by lun.ua
Коментарі — 149
Теодор Дяків _ 22.12.2013 21:59
IP: 37.54.209.---
Позиція Громсектору, вважаю, правильна і перспективна. До сьогоднішнього дня на Майдані був один проблиск здорового глузду – публіація "ПРОГРАМА РЕВОЛЮЦІІ" 7 грудня о 17:46. Ця Заява – розвиток ідей згаданоі публікаціі. Слід подумати, яким чином популяризувати, забезпечити розвиток протестного руху саме в руслі "ПРОГРАМИ РЕВОЛЮЦІІ" та цієі Заяви.
Олександр Тертичний _ 22.12.2013 21:41
IP: 93.75.55.---
Пане Ігоре, цілком згоден з Позицією. Поясніть, блск, яким чином Гр.Сектор зможе реалізувати ці умови?
kren _ 22.12.2013 21:30
IP: 188.0.104.---
ym:
kren:ym:
Karpaty – rodina mustangov:Неприятие Майданов с их основными составляющими – зазомбированностью участников и политическим китчем – говорит об обратном: о довольно высоком Ай Кью жителей Юга и Востока. Или, по крайней мере, о их рационально-критическом взгляде на жизнь.
:-)
Раціонльно-критичний аналіз основних складників майдану-згідно конячого Ай-Кью.
Немає слів – одні лише смайлики залишається ставити. А що робити, коли перед тобою клітка з бараном, а на неї пхають табличку – лев?:)
Та леву чи барану воно без різниці,а написи більше говорять про самого автора,ніж про тему.
Yurkiv _ 22.12.2013 21:15
IP: 74.125.181.---
Peter Blood:
-Graffo-:
OstapKo:
Ідея створення ГО хороша.
Але створена зверху вона перетвориться на ще одну партію на зразок "НУ".
...
А щоби не перетворилася, потрібно створювати її знизу
І обов'язково запустити механізм самофінансування
Це не складно
===
саме так і має бути!
Якби ще у 2004 році Майдан усім своїм складом вступив до "НУ," не було би нині таких НУ (Нестерпних Умов).
Українська "мозгопауза" триває 9 років!
ym _ 22.12.2013 21:06
IP: 93.72.85.---
kren:
ym:
Karpaty – rodina mustangov:Неприятие Майданов с их основными составляющими – зазомбированностью участников и политическим китчем – говорит об обратном: о довольно высоком Ай Кью жителей Юга и Востока. Или, по крайней мере, о их рационально-критическом взгляде на жизнь.
:-)
Раціонльно-критичний аналіз основних складників майдану-згідно конячого Ай-Кью.
Немає слів – одні лише смайлики залишається ставити. А що робити, коли перед тобою клітка з бараном, а на неї пхають табличку – лев?:)
kren _ 22.12.2013 20:48
IP: 188.0.104.---
ym:
Karpaty – rodina mustangov:Неприятие Майданов с их основными составляющими – зазомбированностью участников и политическим китчем – говорит об обратном: о довольно высоком Ай Кью жителей Юга и Востока. Или, по крайней мере, о их рационально-критическом взгляде на жизнь.
:-)
Раціонльно-критичний аналіз основних складників майдану-згідно конячого Ай-Кью.
dedyshka ay _ 22.12.2013 20:06
IP: 95.132.5.---
знову яценюки, турчинови, тимошенки, кириленки...ну як їх відділить від майдану...
є партія (розвалена) доламуйте дак ні лізуть на тепле місце, щоб бабло зберегти і в раду залізти...народ же це бачить невже ніхто не може їх попросити...?!!
Республіка _ 22.12.2013 19:22
IP: 213.111.80.---
"основні політичні завдання новоствореного народного об'єднання "Майдан" – це відновлення політичного балансу в Україні і нова Конституція" – чому завданням об'єднання "Майдан" визначено НОВУ Конституцію? В Україні має бути чинною Конституція редакції 2004 року: саме така Конституція була чинною в Україні від 2006 р. по 2010 рік; саме за такої Конституції в Україні відбувалися Вибори Президента України, ВР України, місцевих Рад; саме на таку Конституцію, як Основний Закон України, посилалися суди усіх інстанцій при прийнятті рішень, доленосних для багатьох тисяч громадян України; саме такій Конституції відповідали Законопроект N 4180, щодо якого КС України дав Висновок від 12. 10. 2004, та ЗУ "Про внесення змін до Конституції України" від 8. 12. 2004 р. N 2222-IV. Про НОВУ Конституцію правомірно ЗАЯВЛЯТИ лише на підставі її ухвалення Всеукраїнським РЕФЕРЕНДУМОМ!!!
ym _ 22.12.2013 19:04
IP: 93.72.85.---
Karpaty – rodina mustangov:
Неприятие Майданов с их основными составляющими – зазомбированностью участников и политическим китчем – говорит об обратном: о довольно высоком Ай Кью жителей Юга и Востока. Или, по крайней мере, о их рационально-критическом взгляде на жизнь.
:-)
Grandfather Drossel _ 22.12.2013 18:28
IP: 74.125.181.---
Karpaty – rodina mustangov:
Неприятие Майданов с их основными составляющими – зазомбированностью участников и политическим китчем – говорит об обратном: о довольно высоком Ай Кью жителей Юга и Востока. Или, по крайней мере, о их рационально-критическом взгляде на жизнь.
Мустанг, Вам надо было приехать в скотовозке на Европейскую площадь и там замерить IQ.
Посмеялись бы на славу.

)))
Grandfather Drossel _ 22.12.2013 18:25
IP: 74.125.181.---
Ольга Легун:
Я вам название придумала для широкого громадського руху – Мандан. Чтобы вы всегда помнили, чем он накроется.
Это, Историчка, Вы про Мандан у Мариинского?
)))
OstapKo _ 22.12.2013 18:12
IP: 178.212.102.---
Зараз країна поділена на отару овкць і вовків.
Вовки випасають, стижуть, доять. БУДЬ-ЯКА ПОСАДА дає владу над вівцями. Інших вовків кусати заборонено.
Вовків не карають за покусаних овець.
Де в цій системі опозиція??? Вони надіються, що не вівці (прикриваються мандатами).
Потрібно міняти систему.
Таня Киянка _ 22.12.2013 18:07
IP: 93.72.227.---
DoctorUkraine _

+100% Єдиний кандидат -тільки через праймеріз.
kren _ 22.12.2013 18:05
IP: 188.0.104.---
coldman22
...Отож бо й воно що там весь народ такий, а нам на Майдані розказували про якихось міфічниї рускіх братьєв і хароший русскій народ, та Путін і є всього лиш дзеркалом цього народу, як мабуть Хам є чи був дзеркалом нашого принаймні його Юга-васточної частини.
Ну народ,не народ,а правляча група реставрувала-совєцкую вєртікаль-Як Ви моголи бачити,государь,
вирішує всі питання від космосу,атомної субмарини-до лампочки в під.їзді і-мачілова в сатірє-.
tuskarora _ 22.12.2013 18:03
IP: 94.153.84.---
маю на увазі Югочку Луцера, а не автора тексту.
tuskarora _ 22.12.2013 18:03
IP: 94.153.84.---
-Graffo-:
вреда якраз від штатного провокатора, тушкана, алкаша, кучміста і тд і тп Луцера – дуже багато. головна біда від таких от геволюціонєрафф – що все зливають, каналізують, зводять на пси, але вперто займають знов і знов сцену і всі можливі ролі, так, щоб ніхто інший раптом не вибився у вожді.
tuskarora _ 22.12.2013 17:59
IP: 94.153.84.---
керівний орган "майдану" – за рідким виключенням на кшталт Руслани – збіговисько євреїв, кучмістів і гомосексуалістів. Ну ладно, я розумію там ще трьох лідерів апазіції, але нащо, після публічного конфузу з гей-відеом, тамки єврейчик Портнов?!! і Єгорушка Соболєва, які "один раз мати секс з чоловіком" – то ледве не характерна ознака вільного журналіста?
пустили, – в котре! – народний рух по п...ді...
ніколи жоден український рух, який очолювали або були поряд вождя євреї, нічим добрим не закінчувався. А якщо при керівництві конкретні п...си, то взагалі слів просто немає...
OstapKo _ 22.12.2013 17:55
IP: 178.212.102.---
Доречі вчора в ДТ пройшла інформаціа про переговори когось з опозиції з Клюєвим.
Якщо в нас демократія то де мандат на переговори та прозорість. (і не "вимагайте" прозорості від президента.)
Якщо в нас революція, то тут пахне сепаратними переговорами і кінець політичній карєрі.
Найголовніше зараз – чистота. Інакше – втрата довіри, байдужість громадян, забуття.
Де зараз РУХ, КУН. НУ, ...???
Вони починали так само. Теж негласна заборона на критику однпартійців і т ін.
Демократію або будуємо, або ні.
coldman22 _ 22.12.2013 17:52
IP: 37.54.7.---
kren:


-Vesna-:
kren:
У вас світогляд (кругозор) совецького пранорщіка,що тільки про -нєйо-і думає.Ну коли це індивід мужесь
кого полу,ще зрозуміло.А от такі жіночі асоціації викликають підозри на...не...банальну орієнтацію.
Бббггг

Ніколи не замічали – які москалі похабні?

Похабна мілкота, що геть і близько не розуміється на духовних вимірах.
Там цвілізаційний вимір-воля государя закон для подданных,русскому народу без государя никак невозможно, ызгыбоша акі обрыны,в окружєніі врагов-А заодно і всьому світові покажемо-в чьом
сіла-...
Отож бо й воно що там весь народ такий, а нам на Майдані розказували про якихось міфічниї рускіх братьєв і хароший русскій народ, та Путін і є всього лиш дзеркалом цього народу, як мабуть Хам є чи був дзеркалом нашого принаймні його Юга-васточної частини
coldman22 _ 22.12.2013 17:49
IP: 37.54.7.---
Peter Blood:
coldman22:
Не дали виступити Богомолець,не пускали Хмауі, зате знов повно пафосу,крику і замість конкретного пляну вирішення і як це робити, замість реального віче, знов пусті крики, повторяється 1917-1920 р,коли замість обговерння проблєм, і коли хтось про це заіквся одразу починали співати гімн.
П,С, А як вам панове цей малакосос Яшин з Московії,що закликав кричати про любов до Московії і її народe
===
А хіба пустопорожній примітивний балакун УДАРнутий мордобий Клічько – це реальний г-Ейропеєць?
Та в клічка рівень інтелекту як в 5 класника. Але в Ударі куди більше адекватних ніж в Олігархічному і продажному Бюті, взяти хоча б Мельничука, пламінава апазіціанєра,що злив вибору Жеребнюку, а тепер катається на тачці за 2 лімона, та в них пів-команди тушок
DoctorUkraine _ 22.12.2013 17:46
IP: 77.123.20.---
Ігоре, А де таки дані, що більшість Людей довіряє "громадськості"?Я і мої друзі довіряють більше політикам,партіям. Інша справа,Яким. І звичайно,що не всім.Де була "громадськість" у період 2005-2010?Хропіла? Чи вовтузилась у пелюшках?Де була "громадськість" під час і одразу після виборів 2010 року? Хропіла нервово? Співала дружньо з журналістами про "всі "ангели" погані"?Цього недостатньо,щоб довіряти без докору такій "громадськості".Що робила "громадськість" під час "податкового", під час "рехворм",закону про мови, у 2012? Нервово курила про аполітичність?Без політиків?Ви без політиків будете і далі рухатись зачарованим колом?І що там за пункти 2-про єдиного кандидата і 5 -про багатолідерність???То ви там у своїй "громадськості" вже визначтесь нарешті,чи ви й досі босі без політиків, чи ви одягнені у якусь "багатолідерність", але голі з "єдиним кандидатом".Я проголосую за єдиного кандидата, і скажу своєму власному "ПОЧЕКАЙ", тільки, коли Єдиний виграє більшістю праймеріз.
kren _ 22.12.2013 17:23
IP: 188.0.104.---
-Vesna-:
kren:
У вас світогляд (кругозор) совецького пранорщіка,що тільки про -нєйо-і думає.Ну коли це індивід мужесь
кого полу,ще зрозуміло.А от такі жіночі асоціації викликають підозри на...не...банальну орієнтацію.
Бббггг

Ніколи не замічали – які москалі похабні?

Похабна мілкота, що геть і близько не розуміється на духовних вимірах.
Там цвілізаційний вимір-воля государя закон для подданных,русскому народу без государя никак невозможно, ызгыбоша акі обрыны,в окружєніі врагов-А заодно і всьому світові покажемо-в чьом
сіла-...
coldman22 _ 22.12.2013 17:12
IP: 37.54.7.---
Karpaty – rodina mustangov:
Тут вот на соседнем блоге другой Луценко (в "Мастере..." квартира N50 была нехорошей квартирой, а в Украине фамилия Луценко – нехорошая фамилия) задал вопрос: "Що потрібно для того, щоб Майдан прийшов у Черкаси, Кіровоград, Миколаїв, Сімферополь, Харків і Одесу?" и не дождавшись ответа закрыл почему-то комментарии. А я могу ответить. Про Черкассы и Кировоград не скажу, но для того, чтобы Майдан пришел в Николаев, Симферополь, Харьков и Одессу Луценкам и другим майданным вождям и вожденкам нужно быть магами, по силе равным Дамблдору и Волан-де-Морту вместе взятым.
Яке ти тронуте, впрочєм я з тобою в дечому погоджуюся, ваш Юга-васток нам не потрібен, і я ене вважаю, що мені потрібно когось там переконувати, короче валіть на всі 4 сторони зі всім своїм Юга-вастокам разом
coldman22 _ 22.12.2013 17:02
IP: 37.54.7.---
-Graffo-:
Peter Blood:
Луценко наклацав: "...що громадськості довіряє більше людей, ніж політичним партіям..."
===
Хай уточнить, шо то за "громадськість" і шо то за "люди"?
.
Сьогодні на Майдані відбувся, фактично, флешмоб для триглавої опозиції, підготовка до виборів 2015
Вони вже про все домовились
Їм, бачите, не вдалося відправити у відставку пахла, мента, прокурора, януческу., звільнити вароффку...
Їм нічого не вдалося
:)
Зате як Пастор із Кролем уміло попиляли юлькіне бабло, видане на її звільнення
А скільки іще попиляють
Спеціалісти
:)
Не дали виступити Богомолець,не пускали Хмауі, зате знов повно пафосу,крику і замість конкретного пляну вирішення і як це робити, замість реального віче, знов пусті крики, повторяється 1917-1920 р,коли замість обговерння проблєм, і коли хтось про це заіквся одразу починали співати гімн.
П,С, А як вам панове цей малакосос Яшин з Московії,що закликав кричати про любов до Московії і її народу
Andrij Zinenko _ 22.12.2013 16:57
IP: 91.192.180.---
А роботяг візьмете.І нормальний трудовий кодекс буде а то вже спина болить за копійки пахати
Уряд реформ392 Aтака Путіна1186 Корупція1287 Україна та Європа1064 тітушки18
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter