Ігор Мірошниченко Народний депутат України, заступник голови парламентського комітету з питань свободи слова та інформації. Член Політради ВО "Свобода", журналіст, аналітик.

Що робила "Свобода" 2 роки в парламенті? Приклад Олександра Мирного

13 листопада 2014, 10:21

Не знаю, хто як, але свободівці до права представляти інтереси українців у статусі народного депутата ставилися як до щоденної рутинної роботи, тому регулярно відмовляли собі в задоволеннях не тільки відпочивати, але й бути самими собою. Воно й зрозуміло: якщо сумлінно виконувати обов'язки нардепа, то часу на банальні дещиці, що наповнюють життя цікавими подіями, просто не буває. Нам буде важко змінитись і навряд чи боротьба поза парламентом забиратиме менше часу. Обравши політику й усвідомлюючи відповідальність за кожного українця, який підтримує діяльність ВО "Свобода" своїми голосами, ми приречені на відповідальну місію – міняти країну. І ми таки її змінимо – рано чи пізно! Просто тепер боротьба за інтереси нації повертається з парламентської у вуличну площину. Ми маємо досвід, маємо великі напрацювання і знаємо, як при бажанні можна діяти ефективно і справді змінювати Україну на краще.

Цей блог на УП для мене й моїх побратимів-свободівців є одним із каналів комунікації не тільки з громадою, а й із владою, оскільки ми не маємо власних медіа-ресурсів. Тож мене у ролі блогера ви тепер зможете читати частіше. Гадаю, було би правильним редакції сайту нарешті відновити можливість бачити ці дописи на першій сторінці, проте, якою би логікою та "правдою" не керувалися журналісти сайту, наділяючи своїх дописувачів різними правами, я буду тут і повсюди самим собою. Таким, яким ви мене знаєте: прямим та гострим на слово, нетолерантним до україножерів та ворогів і дуже критичним до лібералізму в управлінні країною.

На разі ж хочу надати тут слово для свого побратима Олександра Мирного, який за неповні два роки роботи у Верховній Раді як законотворець зробив куди більше, ніж ті, хто стирають десятки дорогезних костюмів об крісла парламентської зали сесійних засідань вже багато повноцінних каденцій. Пишаюся, що деякі ініціативи з Олександром Мирним у нас були спільні.


Шановна українська громадо!

Закінчуючи свою роботу в якості депутата Верховної Ради України VII скликання, хочу щиро подякувати Вам за ту підтримку, яку ми отримали як в 2012 році, так і в 2014-му, та вважаю за необхідне надати звіт за результатами своєї роботи у Верховній Раді України.

Отже, за період з грудня 2012 року по листопад 2014 року я підготував та вніс особисто, а також у співавторстві з іншими народними депутатами на розгляд Верховної Ради України:

122 законопроекти, із яких 5 ухвалено як закони; 644 поправки та пропозиції до законопроектів, із яких 451 враховано; розглянуто близько 400 заяв, скарг та звернень громадян та направлено на захист їхніх конституційних прав 330 депутатських звернень; в інтересах громадян підготовлено та скеровано 42 депутатські запити, які оголошено на сесії парламенту.

Зокрема на виконання рекомендацій європейських та міжнародних інституцій, з метою розбудови правової та демократичної держави я вніс на розгляд парламенту:

проект Виборчого кодексу (4010а), в якому пропонується проводити вибори до парламенту за пропорційною системою за відкритими списками, встановлено гендерну рівність щодо участі у виборчому процесі та рівність щодо права формування виборчих комісій всіх рівнів, встановлення 3% відсоткового бар'єру для проходження партій в парламент;

проект Пенсійного кодексу (4290а), в якому пропонується подолати існуючу дискримінацію в пенсійному забезпеченні щодо максимального та мінімального розміру пенсій і відновити соціальну справедливість;

проект закону про внесення змін до Податкового кодексу щодо справляння воєнного збору (4348а), в якому пропонується запровадити воєнний збір, сплату якого повинні здійснювати міліонери і мільярдери замість традиційного перекладання всього тягара на плечі простого люду;

проект закону про внесення змін до Податкового кодексу щодо відміни утилізаційного збору, (1191-VII), який ухвалено парламентом як закон і яким скасовано здирницький утилізаційний збір із транспортних засобів;

проект закону про Антикорупційну службу України (5125), в якому пропонувалося створити дієвий правоохоронний орган європейського зразка для подолання та боротьби з корупцією.

проект закону про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики (5089), яким пропонується створити дієвий орган європейського зразка для забезпечення належного контролю у сфері енергетики та припинити розкрадання енергоносіїв;

проект закону про дзеркальні майнові санкції щодо Російської Федерації (5155), яким пропонується застосовувати до Російської Федерації аналогічні санкції, які остання застосовує проти України та наших громадян.

З метою створення сприятливих умов та зменшення податкового навантаження на малий та середній бізнес, а також для відновлення соціальної справедливості, мною зареєстровано низка законопроектів про внесення змін до Податкового кодексу (2087а-1, 2091а, 2314а,2379а,2694,2811,3332,3674,3853-2,4012а,4186а,4301а,4388а,4389а).

Серед законопроектів, які я подав і які були ухвалені парламентом, а також є необхідними для гармонізації українського законодавства до вимог і стандартів Європейського Сюзу та відкриття ринків для експорту вітчизняної продукції, є Закон України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів щодо харчових продуктів" N1602-VII та Закон України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо ідентифікації та реєстрації тварин" 1648-VII.

Окремо хочу подякувати за чесну та кваліфіковану роботу:

Керичанину Євгену – керівнику групи помічників;

Андрєєву Данилу – помічнику;

Карнаух Тетяні – помічниці;

Данко Юрію – помічнику;

Дацку Микиті – помічнику;

Яровому Євгену – помічнику;

Секретаріату фракції ВО "Свобода";

Апарату Верховної Ради України;

Секретаріату комітету Верховної Ради Україн з питань ПЕК та особисто керівнику секретаріату Дудкіну Олегу;

Так само хочу подякувати сотням небайдужих українців, які щодня допомагали своїми порадами та пропозиціями в нашій роботі;

Сподіваюсь на Вашу об'єктивну оцінку своєї роботи і прошу вибачити мене за те, що було зроблено не все із запланованого.

З повагою

Олександр МИРНИЙ

powered by lun.ua
Коментарі — 82
Calina _ 20.11.2014 08:25
IP: 94.179.32.---
19Yurkiv21:
Якщо так станеться, ваша вина у цьому немала.
19Yurkiv21 _ 19.11.2014 17:15
IP: 37.52.66.---
Calina:
Ну і залишайтесь із своїм "ми", а виборці підуть повз вас далі.
++++++++++++
Вважайте, не заблудіться:)
Calina _ 19.11.2014 08:54
IP: 94.179.61.---
Заангажований" глаз" не може бути тверезим. Правда,що Швайка щось робив. Однак аналізуючи причини програшу під час виборів, справжня партія аналізує свої помилки, а не похваляється ними і не шукає причин ззовні. Прислухається до зауважень, а не називає їх " провокаціями". Подібні підходи виховують у партійному середовищі пофігістів. яким усе дозволено, бо вони ж у Свободі. Ну і залишайтесь із своїм "ми", а виборці підуть повз вас далі. Якщо, звичайно, не зміните риторику і не проведете справжню, а не декларативну внутрішню люстрацію.
19Yurkiv21 _ 19.11.2014 00:00
IP: 178.92.188.---
Calina:
19Yurkiv21:
Цілом доцільно. Але ж хтось і державою повинен керувати. А Свобода- не керує. А там, де керувала, за окремими виключеннями це виходило у неї невдало.
Причини невідомі- все ж у Свободі кулуарно. Одна з версій- прийшли люди без досвіду а подекуди і без розуму. Кричали гарно, а за роботу взялися- не вийшло. Це на свіжий глаз. А у кулуарах можна видумати усе, що завгодно. Винен президент, Путін, Кличко- хоч один. хоч другий. Варіантів може бути безліч- все ж одно широкий загал не дізнається
А на тверезий "глаз" виглядає так, що СВОБОДА проявила себе найкращим чином там, де реально керувала.
Наприклад, Ігор Швайка буквально змінив Міністерство аграрної політики і продовольства, і тепер воно не поступається за стилем роботи аналогічному європейському.
СВОБОДА є реально ПАРТІЄЮ, а не збіговиськом смердячих тушок!
Calina _ 16.11.2014 15:36
IP: 94.179.105.---
19Yurkiv21:
Цілом доцільно. Але ж хтось і державою повинен керувати. А Свобода- не керує. А там, де керувала, за окремими виключеннями це виходило у неї невдало.
Причини невідомі- все ж у Свободі кулуарно. Одна з версій- прийшли люди без досвіду а подекуди і без розуму. Кричали гарно, а за роботу взялися- не вийшло. Це на свіжий глаз. А у кулуарах можна видумати усе, що завгодно. Винен президент, Путін, Кличко- хоч один. хоч другий. Варіантів може бути безліч- все ж одно широкий загал не дізнається
19Yurkiv21 _ 16.11.2014 01:11
IP: 178.92.189.---
Calina:
19Yurkiv21:
Я мало знаю. Звісно, "свободівці" і правда гинули на майдані і зараз воюють у зоні АТО Але ж то свободівці нижчого рангу. Їх мабуть керівництву не шкода.
То вимагаймо, аби в зону АТО поїхали воювати Кличко, Яценюк, Бабетта, Садовий...ну, і Порошенко!
Calina _ 15.11.2014 13:59
IP: 94.179.117.---
19Yurkiv21:
Я мало знаю. Звісно, "свободівці" і правда гинули на майдані і зараз воюють у зоні АТО Але ж то свободівці нижчого рангу. Їх мабуть керівництву не шкода.
19Yurkiv21 _ 15.11.2014 10:57
IP: 178.92.189.---
Calina:
19Yurkiv21:
А крім усього іншого- що це за цирк із батальйоном "Січ"? Депутати від Свободи гордо сфотографувалися у камуфляжі і у касках, а потім так само гордо рушили на теплі місця у парламенті. Будемо, мовляв, "воювати" у перервах між засіданнями і перекусах у буфеті. У нас кров голуба, а на полі бою нехай гине чорнозем?
Чого молоти дурниці?
І на Майдані Свободівці гинули, і в зоні АТО.
У мужності їм не відмовиш!
До речі, Ви "всьо" знаєте разом з "шастою", чи повернувся Юрко Михальчишин з зони АТО?
Calina _ 15.11.2014 08:31
IP: 178.94.60.---
19Yurkiv21:
А крім усього іншого- що це за цирк із батальйоном "Січ"? Депутати від Свободи гордо сфотографувалися у камуфляжі і у касках, а потім так само гордо рушили на теплі місця у парламенті. Будемо, мовляв, "воювати" у перервах між засіданнями і перекусах у буфеті. У нас кров голуба, а на полі бою нехай гине чорнозем?
Calina _ 15.11.2014 08:26
IP: 178.94.60.---
19Yurkiv21:
Далеко куцому до зайця, як Свободі до ОУН. Оунівці доводили справу із зброєю у руках, а Свобода не могла нічого зробити навіть сидячи у кабінетах. Розуму не вистачило
shasta _ 15.11.2014 02:51
IP: 176.8.64.---
Жабка Квакушка:
Одна Свобода голосувала у ВР так як потрібно, вони були принципові до кінця, на відміну від різних опозиціонерів...
за що саме? люстрацію, яка нічого не вирішує і більше того, дозволяє люстрованим спокійнісінько вигравати суди і відновлюватися?;)
Швабода тупо лягла під Пороха, навіть не писнула проти підривної діяльності Гонтарєвої, не кажучи про Кубіва.
Тенюха не згадує тільки лінивий: все злили, крайніх нема.
апофеоз – Махніцький отримує з ручок Кідалова орден!
shasta _ 15.11.2014 02:48
IP: 176.8.64.---
Швабода тупо стала політичним прикриттям для бандоти і гопоти. Помічник мірохи, кандидат по мажоритарці на Сумщині від Швабоди міша Подолін – відсидів 7 років за згвалтування...
ну і Вова Морда, виявляється, через Пупса 48 лямів загнав посонам))
коротше, дуже добре, що Швабода пролетіла як хванера над хутором.
Serg Ivan _ 14.11.2014 13:47
IP: 74.125.18.---
obozrevatel. com/politics/8 1706-kriminalnyij- avtoritet-raskryil-shemu-finansirovaniya-svobodyi.htm
19Yurkiv21 _ 14.11.2014 09:38
IP: 37.54.64.---
Calina:
Свободівці повинні самі себе критикувати і доводити, що вони своїх відщепенців суворо карають. А то жодного у них негативного персонажа, самі лише з крилами... Суцільна кулуарність. Щоб про їх справи дізналися через сто років, як зараз про большевиків.?Тому хай сидять і у владу не лізуть- це все уже було
Ви праві, у СВОБОДИ дуже жорсткий відбір кандидатів до членства в партії, на кшалт ОУНівськог.о.
Тому нема тушок, нема корупційних скандалів, окрім "експресівських".
Такою партією можна пишатися, але не західноукраїнським виборцем!
Calina _ 14.11.2014 08:10
IP: 94.179.24.---
Свободівці повинні самі себе критикувати і доводити, що вони своїх відщепенців суворо карають. А то жодного у них негативного персонажа, самі лише з крилами... Суцільна кулуарність. Щоб про їх справи дізналися через сто років, як зараз про большевиків.?Тому хай сидять і у владу не лізуть- це все уже було
dmv61 _ 14.11.2014 06:55
IP: 46.149.178.---
Привіт Свободі від Ле Пен!
Жабка Квакушка _ 14.11.2014 05:32
IP: 74.125.19.---
Одна Свобода голосувала у ВР так як потрібно, вони були принципові до кінця, на відміну від різних опозиціонерів...
impossible9 _ 14.11.2014 00:06
IP: 46.119.43.---
DoctorUkraine:
+++ Аналогично, доктор.Видимо, пока наш народ не научится,,зреть в корень,, не научится отделять мух от котлет, не научится думать и анализировать, по крупицам извлекать истину из мутного потока лжи и полуправды так и будут его, этот народ разводить как котят. Очень жаль...
19Yurkiv21 _ 13.11.2014 23:47
IP: 46.200.18.---
Peter Blood:
(закінчення):
Тому вважаємо з потрібне наголосити, що за тієї ситуації, в якій зараз перебуває наша держава, втеча від відповідальності – це не вдалий політичний крок, а по суті, зрада громадян та держави.

Львівська обласна організація політичної партії "УДАР Віталія Кличка"
Краще "втекти" самому, аніж тебе "втечуть"!
Львівська обласна організація політичної партії "УДАР Віталія Кличка" – це і є ЗРАДА Історії і Сьогодення Націоналістичного Руху в Західній Україні.
Ци не так, пане Блуде?
Андрій Андрійченко _ 13.11.2014 22:56
IP: 74.125.17.---
Sapphir:

Читати вмійте. А думати/аналізувати? Свобода подала в суд по всім наклепам. Частина справ вже розглянута (Свобода перемогла), а частина ще розглядається. Ввведіть в гугл " Свобода виграла суд у газети Експрес".
Андрій Андрійченко _ 13.11.2014 22:55
IP: 74.125.181.---
Sapphir:

Читати вмійте. А думати/аналізувати? Свобода подала в суд по всім наклепам. Частина справ вже розглянута (Свобода перемогла), а частина ще розглядається. Ввведіть в гугл " Свобода виграла суд у газети Експрес".
Sapphir _ 13.11.2014 21:25
IP: 46.201.142.---
Андрій Андрійченко:
Я умею читать. "...однак ми переконані, що зрештою рано чи пізно буде ухвалено справедливі рішення у всіх справах..." всіх справах.всіх справах.всіх справах.!!!
Андрій Андрійченко _ 13.11.2014 21:22
IP: 74.125.181.---
Tatiyna Bobrova:

Щодо Мирного згоден. Він молодець. Щодо іншого: Свобода подала в суд на наклеп і про вову морду, і про все інше. Вже декілька судів виграли по іншим наклепам. Не вірте Експресу. Вони брешуть. В суді не можуть факти надати.
Андрій Андрійченко _ 13.11.2014 21:20
IP: 74.125.181.---
Sapphir:

Виграні. Мова йде на сайті про це рішення (яке тільки подали), а виграли вже декілька судів перед цим
19Yurkiv21 _ 13.11.2014 21:15
IP: 37.55.201.---
Robin Spaeth:
Чому цього разу я не голосував за "Свободу":
1. Для України найбільшу внутрішню загрозу зараз становить ідеологія лібералізму. Але самі свободівці сприяли цим лібералам приходу тепер до влади.
2. Україні не потрібно вступати ні в ЄС ні в ТС. Україні на кінець то потрібно вступити в Україну.
3.Але "Свобода" відмовилась від націоцентричної ідеї, і навіть від своєї ідеї Балто-Чорноморська вісі. І на догоду черні, останні 2 роки, почала в унісон з лібералами затовкувати країну в ліберальне і глобалістичне болото що зветься "ЄС".
Дожились... В нас націоналісти підтримують глобалістів...
1. Світ з нею живе, а Україні чому не пасує, тим більше, що сьогоднішню Україну не формує мононація?
2. Немає такої України, в яку могла би вступити Україна, а не вступить в ЄС, то її "вступлять" в ТС.
3. Відверта брехня.
4. Руку пані цілував пан, така західноукраїнська традиція.
5. Дивися п.2.
6. Український виборець, взагалі, далі свого носу не бачить:)
ONLINE
Україна та Європа1085 Aтака Путіна1223 Корупція1335 Зеленський19 Донбас14
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter