Айдер Муждабаєв Заступник генерального директора кримськотатарського телеканалу ATR

Трамп ближе, чем кажется

03 серпня 2016, 01:10

Возможно, вы сейчас удивитесь, но "трампов" полно и в украинской политике.

Не думаю, что они считают, что возврат Крыма приведет к третьей мировой войне. Скорее – что любые действия по возвращению Крыма навредят их личным (бизнесовым/карьерным) интересам. Не тревожить Путина – их главное жизненное кредо. Не создавать ему лишних проблем.

У этих политиков часто имеются патриотичные лица с татуировками во весь лоб "Крим – це Україна", но на практике они работают лишь на то, чтобы никаких шагов по возвращению Крыма наша страна не предпринимала.

Эти "трампики" в вышиванках уже более, чем два года, делают все, от них зависящее, чтобы у Украины не появилось никакой, даже рамочной стратегии возвращения Крыма. Чтобы не дай Бог этот вопрос не перешёл из пафосной болтовни в плоскость принятия решений.

Эти политики и чиновники окружены такими же общественниками, журналистами, "экспертами", имитирующими бурную деятельность, а на самом деле – занявшими уютные места по крымской тематике. Пока Крым "российский" – их благополучие обеспечено.

Сейчас, насколько я знаю, эти люди готовятся дать подковёрный бой крымскотатарской автономии, несмотря на обещания президента. Так как понимают: это будет сильным украинским ударом по российским внешнеполитическим позициям. А нервировать Путина нельзя – это их основная заповедь, чуть не сказал "работа".

Главная проблема этих людей – не Путин, а крымские татары, которые не смиряются и продолжают бороться. Не за должности и гранты, а за Украину и Крым. Эта осень станет лакмусовой бумажкой для таких деятелей. Пока они затаились и саботируют втихаря, но когда дело дойдёт до голосования в Раде, им придётся раскрыться. И тогда Украина увидит, сколько собственных "трампов", готовых сдаться, точнее, уже сдавшихся России, сидит у неё на шее и пристроилось во главе.

Дональд Трамп, скорее всего, не станет президентом Америки. Гораздо серьезней для нас вопрос с предательством Крыма (да и Донбасса) – внутри самой Украины. И это предатество Украины в целом. Частично не предают.

powered by lun.ua
Коментарі — 20
grom2468 _ 04.08.2016 12:42
IP: 104.155.124.---
Кого бы ни выбрали президентом США, на химическом составе мочи, которой обоссаны российские подъезды, это никак не отразится.
-Vesna- _ 04.08.2016 06:47
IP: 93.72.142.---
Huala:
Ніколи Крим не повернути військовим шляхом!
Тільки-но завдяки рівню життя в Україні. Тобто показав
різницю між рівнем життя в нас й в них.
Бббггг... ну ви даєте.
Olesya Reznik _ 04.08.2016 06:16
IP: 104.155.122.---
Де прізвища? Те що у нас лайна повно, ми й самі знаємо, але такі звинувачення, це звинувачення повітря за низький відсоток азоту, теж саме, що сказати прокурори – хабарники, наче й звинуватив, але нікого не зачепив.
Kirill Korzhenko _ 03.08.2016 23:03
IP: 95.133.223.---
Іван Жага:
Думка слушна, але – не повна. Бо ніякий рівень життя не змусить кримчан повернутися до держави, де їм в обличчя волають "чемодан – вокзал- росія", де дрімучі карпатські вуйки демонструють ним власну "зверхність", де намагаються зробити їх другим гатунком на власній землі.

Тому починати Хуалам треба З ВИБАЧЕНЬ. За те, що вони виштовхали кримчан силою до обіймів Путіна.
Это Кучме с Кравчуком следует починати з вибачень перед татарами и крымчанами, когда санкционировали дерибан крыма между криминалом и коммунистическим провладним кланом.
Andrey Kononenko _ 03.08.2016 19:11
IP: 188.163.73.---
Huala:
Andrey Kononenko:
Оно-то так, но никакая отдельная стратегия по Крыму не поможет его вернуть, поэтому не надо переживать из-за её отсутствия. Вернуть Крым можно только военным путём. Соответственно, речь идёт о стратегии создания такой украинской военной мощи, которая бы превосходила российские возможности. Теперь у вас есть представление о сложности задачи.
Ніколи Крим не повернути військовим шляхом!
Тільки-но завдяки рівню життя в Україні. Тобто показав
різницю між рівнем життя в нас й в них.
Зомби не мыслят рационально. Никаким уровнем вы не перебьёте авторитет российского Первого канала, не говоря уже о духовных скрепах.
гамалія _ 03.08.2016 17:09
IP: 104.155.104.---
Головні вороги цих трампиків – кримські татари, а ще добробати, "радикали", волонтери, активісти і т...п. Всі, хто не дає спокійно жити (ледь не написав "красти")
Huala _ 03.08.2016 16:12
IP: 91.124.242.---
Andrey Kononenko:
Оно-то так, но никакая отдельная стратегия по Крыму не поможет его вернуть, поэтому не надо переживать из-за её отсутствия. Вернуть Крым можно только военным путём. Соответственно, речь идёт о стратегии создания такой украинской военной мощи, которая бы превосходила российские возможности. Теперь у вас есть представление о сложности задачи.
Ніколи Крим не повернути військовим шляхом!
Тільки-но завдяки рівню життя в Україні. Тобто показав
різницю між рівнем життя в нас й в них.
Олекс Клін _ 03.08.2016 14:48
IP: 146.148.127.---
Вот не понял, причем здесь вышиванки? Все время "эти", да "эти". Кто готовится "дать подковерный бой"?
"...любые действия по возвращению Крыма навредят их личным (бизнесовым/карьерным) интересам. Не тревожить Путина – их главное жизненное кредо. Не создавать ему лишних проблем" ".А нервировать Путина нельзя – это их основная заповедь, чуть не сказал "работа". "Открой личико, Гюльчатай". "Огласите весь список, пожалуйста!"!
trakt _ 03.08.2016 13:31
IP: 178.94.240.---
Олексій Кулішенко:
Що за паскудна манера вишиванки до всього ліпити?
Це закид каменя в город Порошенка – є фото на якому Порошенко у вишиванці. Він не вірить обіцянкам Порошенка в якого на лобі написано: "Крим – це Україна". Айдер Муждабаєв просто вважає, що вся надія кримських татар лише на таких людей як Ахметов, Бойко, Добкін, Рабинович, Шуфрич, Новинський. А ви бачили коли, щоб хтось із них одягав вишиванку?
Сашко Чорний _ 03.08.2016 13:02
IP: 146.148.9.---
Doroshenko Vlad:
Сашко Чорний:
зрада України – це передусім використання мови окупанта.
Як каже "селянин" Романенко з Хвилі, і я згоден, то українці мають 2 мови, цей народ створив і несе на собі 2 мови.
Російська не менш наша, ніж українська. Імперців і їхніх холуїв з обома мовами вистачає. шароварні націоналісти потягнули нас у печеру під стріхою, фаріонні свободівці дискредитували мовно-національну ідею неконкурентністю-вишиватістю, показавши, що перспектива слави України в сучасному світі їм однаково незрозуміла, як і іншим "жадним торгівцям" (термін Дацюка) разом з їх англійською. Народ це розкусив на виборах. Зараз модні-офшорні гроші. Може, щоб українська стала модною, треба Україну робити як офшори, з олігархічно-сировинної країни з найменшим подушним ВВП в Європі?
тримайтеся подалі від фронту особливо якщо він покотиться по Україні. бо таке падло як ви на фронті довше 5 хвилин не живе, стрілять в пузо і здихає в канаві.
Doroshenko Vlad _ 03.08.2016 11:40
IP: 91.207.105.---
Сашко Чорний:
зрада України – це передусім використання мови окупанта.
Як каже "селянин" Романенко з Хвилі, і я згоден, то українці мають 2 мови, цей народ створив і несе на собі 2 мови.
Російська не менш наша, ніж українська. Імперців і їхніх холуїв з обома мовами вистачає. В час, коли в світі (серед народів) іде гонка технологій і освіти, шароварні націоналісти потягнули нас у печеру під стріхою, фаріонні свободівці дискредитували мовно-національну ідею неконкурентністю-вишиватістю, показавши, що перспектива слави України в сучасному світі їм однаково незрозуміла, як і іншим "жадним торгівцям" (термін Дацюка) разом з їх англійською. Народ це розкусив на виборах. Як казав про попереднього месію Москаль, Україну він любив, але гроші-більше. Зараз модні-офшорні гроші. Може, щоб українська стала модною, треба Україну робити як офшори, з олігархічно-сировинної країни з найменшим подушним ВВП в Європі?
-Vesna- _ 03.08.2016 10:42
IP: 93.72.142.---
Эти "трампики" в вышиванках уже более, чем два года, делают все, от них зависящее, чтобы у Украины не появилось никакой, даже рамочной стратегии возвращения Крыма (с)

Господин Муждабаев,
Вы не могли бы изложить свою рамочную стратегию возвращения Крыма.
Начните с пункта "1. ВР проголосовала Крымско-татрскую автономию".
Дальше.
Andrey Kononenko _ 03.08.2016 10:10
IP: 46.133.187.---
chsaber:
Andrey Kononenko:
. Вернуть Крым можно только военным путём.

Не поделитесь, – как, именно и, когда?
Вообще-то это военная тайна.
chsaber _ 03.08.2016 10:08
IP: 194.0.206.---
Andrey Kononenko:
. Вернуть Крым можно только военным путём.

Не поделитесь, – как, именно и, когда?
chsaber _ 03.08.2016 10:00
IP: 194.0.206.---
Сейчас, насколько я знаю, эти люди готовятся дать подковёрный бой крымскотатарской автономии,

"Ехидный" вопросик возникает, – кто мешал в хорошие времена такую автономию учредить?
Andrey Kononenko _ 03.08.2016 08:46
IP: 188.163.73.---
Оно-то так, но никакая отдельная стратегия по Крыму не поможет его вернуть, поэтому не надо переживать из-за её отсутствия. Вернуть Крым можно только военным путём. Соответственно, речь идёт о стратегии создания такой украинской военной мощи, которая бы превосходила российские возможности. Теперь у вас есть представление о сложности задачи.
Олексій Кулішенко _ 03.08.2016 05:36
IP: 185.11.81.---
Що за паскудна манера вишиванки до всього ліпити?
Сергій Олексійович Бут _ 03.08.2016 04:55
IP: 176.112.1.---
Открыл "Америку"... Лица назвать "постеснялся... "Главный "Трамп" – это Ю.Тимошенко, которая собственно и сдала Крым... Ну, есть еще и другие "Трампики"... Но, крымско-татарская автономия будет...
Сашко Чорний _ 03.08.2016 02:01
IP: 146.148.25.---
зрада України – це передусім використання мови окупанта.
Huala _ 03.08.2016 01:54
IP: 91.124.242.---
Айдер, Ви, напевно, слабо уявляєте яка кількість сексотів й гебні знаходиться
у нашій владі та серед чіновників.
тітушки14 Aтака Путіна1166 Україна та Європа1020 Корупція1255 Уряд реформ371
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter