Конец режима Януковича придет из центральноукраинской глубинки? Кто станет детонатором Малиновой революции?

26 лютого 2011, 00:02

Кажется, я понял, что может стать последней каплей в назревании революционной ситуации и кто именно (какой социальный слой) станет детонатором Малиновой революции в Украине.

Мировой опыт последних НЕДЕЛЬ показывает (в очередной раз!), что детонатором революции становится ВСЕОБЩЕЕ ПСИХОЛОГИЧЕСКОЕ НЕДОВОЛЬСТВО по какому-либо КОНКРЕТНОМУ поводу.

Не просто – жить стало плохо.

Не просто реальность вдруг оказалась хуже, чем были ожидания (на этом построена теория революции Джеймса Дэвиса).

Не просто всех достали.

А что-то конкретное, что в сознании критического количества людей воспринимается как ВОПИЮЩАЯ НЕСПРАВЕДЛИВОСТЬ.

В 2004 году этой несправделивостью стала фальсификация результатов.

В конце 2010-го – убийственный Налоговый кодекс.

И вот в конце февраля 2011-го назревает новая тема: укрупнение районов в Центральной Украине.

Кажется, люди, которые лоббируют этот вредный для народа и страны проект, кажется, подкладывают 10 кг. Политического тротила в кабинет президента: фактически такое укрупнение районов означает удар – и по инфраструктуре, и по обыденной жизни людей. Ликвидация районов означает: ликвидацию почты, районной поликлиники, часто – нескольких школ,

Это мотивируется сокращением бюрократического аппарата.

ДА, АППАРАТ МОЖНО СОКРАТИТЬ – пропорционально реальной занятости и кругу задач. Но в данной ситуации речь будет идти об УНИЧТОЖЕНИИ ЖИЗНЕННОЙ ИНФРАСТРУКТУРЫ и в без того стагнирующих регионах. Можно закрыть "неперспективные" школы, объединить районы. И потом повеситься от идиотизма жизни где-нибудь на Троещине или на Харьковском массиве. Потому что в такой модели жизни, в которой нет места всем этим малым районам и "неперспективным" школам, – Украина исчезнет как историческая реальность.

То есть, речь идет если не о геноциде (наверное, НЕ о геноциде), но о РАСЧИЩЕНИИ ТЕРРИТОРИИ от украинцев – лет через 10-15 все эти Звенигородские, Каневские, Золотоношские, Шишацкие, Прилукские, Пирятинские, Недригайловские районы можно спокойно будет заселять КИТАЙЦАМИ. Или АРАБАМИ. Или кем-нибудь еще (в интернете муссируется идея, что крымскими татарами).



В свое время (в 1960-1970-х годах) советская власть занималась ГЕНОЦИДОМ центральных областей РСФСР (был даже придуман уничижительный термин: "Нечерноземье"). Социолог Татьяна Заславская была одним из идеологов "оптимизации" (фактически, уничтожения) "неперспективных" деревень. В результате, во Владимирской, Рязанской, Смоленской, Калужской, Ярославской, да и по краям Московской областей ЖИТЬ НЕЛЬЗЯ. Украина на фоне российского "Нечерноземья" казалась более радостным регионом.

Но идеологи-ликвидаторы изначально списали со счетов население Центральной Украины.

Однако, одно дело – лавочники-"упрощенцы".

Другое – центральноукраинские селяне и жители райцентров. А им – терять уже нечего. Это не коллективизация и не 1933-й.

Кажется, те, кто придумал этот человеконенавистнический проект по "оптимизации" районов и населения, направленный на ОСКУДНЕНИЕ, ЗАПУСТЕНИЕ и ЛИКВИДАЦИЮ страны, забыли:

1. Что Центральная Украина – это потомки преимущественно козаков. (Еще раз: КОЗАКОВ, а не крепостных, не рабов, не пролетариев и не шахтеров.)

2. Что именно в Правобережной Центральной Украине было движение гайдамаков, а потом – махновцев.

3. Что именно Центральная Украина предопределила исход Оранжевой революции. (Еще раз: не западноукраинские студенты и "вуйки", не американские послы, не "коллективный Глеб Павловский", а именно жители тех самых Пирятинских, Золотоношских и Прилукских районов.)

Я не понимаю, зачем наступать на грабли?

Зачем спотыкаться на ровном месте?

Я не думаю, что Украине так уж нужна еще одна революция...

PostScriptum.

Щиро вітаю п. Василя Шкляра – у зв'язку з "Чорним Вороном"!

Невже все повертається???????????????????????????


powered by lun.ua
Коментарі — 191
Volodumur_M _ 01.03.2011 12:23
IP: 62.221.56.---
А в цей час...

Нафтогаз віддасть Фірташу газ до літа

"Нафтогаз" завершить передачу РосУкрЕнерго 12,1 мільярдів кубометрів газу до кінця весни поточного року. Як відомо, уряд України офіційно виклав схему розрахунків "Нафтогазу" з РосУкрЕнерго, яка передбачає помісячне повернення 12,1 мільярдів кубометрів природного газу протягом 2011 року.
===============================================================================

З БЮДЖЕТУ України виводять 27 млрд грн + штрафні санкції на користь олігарха Фірташа і його наближеного оточення (януковича-ющенка), а "братія мовчить собі витріщивши очі"...

Агов, ПРдануті ющенозаври, де ваша реакція??? Чим пояснюється таке затишшя? Невже ви також в долі?!

http://www.pravda.com.ua/news/2011/02/28/5969439/
Rubus _ 28.02.2011 18:07
IP: 93.72.184.---
я не понимаю, зачем Окаре, зачем журналистам, зачем оппозиционерам революция? они зря надеются, что это не решит их проблему, что они смогут быстренько обогатиться и "хапнуть" хорошую должность.
революция поглотит, в первую очередь, зачинщиков. как Троцкого. или как Марата или Робеспьера – их, правда, поглотили не в первую очередь, но им от этого легче не стало
Rubus _ 28.02.2011 18:04
IP: 93.72.184.---
Uruz:
А и еще меня волнует такой вопрос: в стране у всех есть работа с достойной оплатой? Почему никто не обсуждает проблему низких зарплат, которые заставляют всех и каждого воровать и брать взятки на рабочем месте, почему все молчат о тотальной безработице? Неужели никто не сталкивался с этими проблемами?
ну, кто ж будет обсуждать такие неприличные вещи?
у нас же люди по своей сути коррупционеры – нам же самим удобнее договориться на месте за взятку, чем решать проблему честно и очень-очень долго.
и не может не воровать народ – причем любой. просто у нас к воровству нет негатива, т.к., как Вы заметили, все воруют
Uruz _ 28.02.2011 15:14
IP: 80.93.117.---
А и еще меня волнует такой вопрос: в стране у всех есть работа с достойной оплатой? Почему никто не обсуждает проблему низких зарплат, которые заставляют всех и каждого воровать и брать взятки на рабочем месте, почему все молчат о тотальной безработице? Неужели никто не сталкивался с этими проблемами?
Uruz _ 28.02.2011 15:01
IP: 80.93.117.---
Вряд ли русские военные в Крыму получат что-нибудь еще, наоборот они сейчас в панике. От них отказались свои и не приняли чужие. Хуже, что ни сегодня-завтра подорожает хлеб и то, что они раздеребанят землю и опять восстановят крепостное право. Вот это действительно, то что необходимо остановить. Тем более все юристы-профессионалы понимают, что Янукович нарушил ни один раз Конституцию страны.
snigurka11 _ 28.02.2011 14:00
IP: 94.76.65.---
Согласна с автором статьи. В Крыму обоснуются русские военнослужащие с семьями. потом их родителямии родственниками. В придачу к квартирам получат земельные участки под дачи.Татары будут выселены в очередной раз. только им предложат не Волгу. а Днепровские кручи. плодородные земли Черкащины. Полтавщины. И времени не так уж много нужно.Просчитать как в геометрической прогрессии увеличивается мощь российского флота.
Стрелец 1960 _ 27.02.2011 23:13
IP: 109.72.119.---
"Три магнитофона, три кинокамеры заграничных, три портсигара отечественных, куртка замшевая... три куртки" – все нажитое "честным трудом" придется бросать и бежать в одних тапочках на Алтай, к шаманам...
vin_mitya _ 27.02.2011 16:39
IP: 85.159.0.---
Fervy:
Чули, Янукович знову сяде...
- Чому?
- Тому що послідовний...
!)))))))))
welder1985 _ 27.02.2011 16:15
IP: 193.107.108.---
Свободу фінансують олігархи!

1) "Свобода" не заперечує, що її фінансують "Регіони"
http://gazeta.ua/articles/politics/346073
2) Фінансування ВО "Свобода" – таємниця навіть для комітету виборців України: http://vn.20minut.ua/news/148814
3) "Чому КОЛОМОЙСЬКИЙ фінансує СВОБОДУ???"
http://una-unsoatila.blogspot.com/2009/10/blog-post_07.html
4) Партія регіонів заявляє про використання членів ВО "Свобода" у дільничних комісіях від кандидата в Президенти Віктора Януковича у Львівській області: http://infoporn.org.ua/2010/02/04/yak__mozhna_bulo_zdogadatysya_svoboda_pracyuye_na_yanukovycha_/
5) Михальчишин: Останавливаюсь у менеджера Ахметова – http://www.obozrevatel.com/interview/mihalchishin-u-menya-devushka-s-russkoj-familiej.htm
6) Дмитро Видрін (радник Януковича): Свободу свідомо фінансували донецькі олігархи:
http://inozmi.glavred.info/articles/5101.html
7) Свобода теж почала плодити "тушок":
http://5.ua/newsline/179/100/73815/
Fallow _ 27.02.2011 13:53
IP: 188.163.53.---
Всі хочуть вставити свої 5 копійок:)))). – При тому більшості по-барабану – на користь вони Україні чи ні!
унікум _ 27.02.2011 11:42
IP: 93.74.230.---
Продовжу.
Наші села занепадають не суто тепер, це відбувалося протягом всього ХХ століття, а почалося, мабуть, з реформ царя-асвабадітєля і індустріалізації Донбасу.
Ще напочатку минулого століття біля 90% українців жило в селах, а тепер там живе щось біля 25%. В моєму рідному селі відлік спаданню населення розпочався в 1930 році.
Такі самі процеси пройшли або йдуть скрізь, і передусім в розвинутих країнах. Тепер у Західній Європі і США сільським господарством займаються біля 5% населення, які годують не тільки власні країни, але й півсвіту.
Так що первинне – це зайнятість, податки. А потім вже кількість чиновників і адмінтерподіл.
Отак-то, Окаро. Хочете малих районів – марш назад у села до сапок, а не соплі в місті розмазуєте за гіркою долею села.
унікум _ 27.02.2011 11:32
IP: 93.74.230.---
Ти ба, Окара уявляє, що люди житимуть в селах, якщо там будуть сільради, а над ними райони з чиновниками.
Насправді люди живуть там, де є робочі місця. У поміщиків і в колгоспах вони були, бо в основі тодішнього сільгоспвиробництва була ручна праця – треба було тисячі жниць, сапувальниць, косарів тощо. По мірі впровадження тракторів, комбайнів, квадратно-гніздових та ін. технологій потреба в людях-працівниках все зменшувалася. Сьогодні один колишній великий зерновий колгосп замінюють пара комбайнерів на "Джон Дірах". І все. Нема на то ради. От і роз"їжджається молодь із сіл, народжує дітей в містах. А в селах доживають старі. Порожні школи, природно, закриваються. І райони, так само природно, мають укрупнятися, а чиновники скорочуватися. Бо ті залишки стариків у селах своїми податками такої сили чиновників не прогодують. І нема на те ради. З цих самих причин і Совєти укрупнювали райони наприкінці 1950-х. А сільського населення далі меншало, і назріло чергове укрупнення.
гоблинорк _ 27.02.2011 11:30
IP: 109.254.49.---
Armando Tarambas _ 27.02.2011 09:32
Андрію, якщо в кінці пишете, що революція не потрібна, то навіщо це слово виносити в заголовок?
---------
Наверное хотелось бы чтобы революции не было, потому что революция это кровь и боль, причём далеко не в первую очередь тех, кто этого действительно заслуживает.
Но очевидно, что без такого сценария перелом уже не возможен.
Fervy _ 27.02.2011 11:17
IP: 82.144.192.---
Чули, Янукович знову сяде...
- Чому?
- Тому що послідовний...
Fervy _ 27.02.2011 11:16
IP: 82.144.192.---
Звонит Кучма по мобильнику Януковичу, а ему в ответ: "Абонент временно находится вне зоны."
alex100473 _ 27.02.2011 11:03
IP: 46.30.167.---
Semenenko2Та скільки вас шлеперів? Ти гнида жидівська краще свою віру захищай, а нашу не торкайся своїми жидівськими лапами!
SH_Holms _ 27.02.2011 10:17
IP: 195.211.240.---
mihalich:
Я ж не написав, що обходжуся. Я написав, що можу обійтися. Особливо, без такої.
***
...михалыч, ты фантазер:-)))...
mihalich _ 27.02.2011 10:09
IP: 95.134.143.---
SH_Holms _ 27.02.2011 10:04

...Якраз цієї проблеми в мене немає. Чудово обійдуся без влади...
...складывается впечатление, что ты живешь на необитаемом острове, или другой планете...))

Я ж не написав, що обходжуся. Я написав, що можу обійтися. Особливо, без такої.
SH_Holms _ 27.02.2011 10:04
IP: 195.211.240.---
mihalich:

...Якраз цієї проблеми в мене немає. Чудово обійдуся без влади...

***
...складывается впечатление, что ты живешь на необитаемом острове, или другой планете...))
mihalich _ 27.02.2011 09:39
IP: 95.134.143.---
Віктор Дніпров _ 27.02.2011 00:28
mihalich:
Знаєте в чому наша з вами проблема? В тому, що ми орієнтуємось на пана Гриценка (Тимошенко, Ющенка, Януковича тощо), а не він (вони) на нас, громадян України, які тримають їх за наш рахунок для того, щоб вони виконували свої обов'язки, визначені Конституцією України.

Якраз цієї проблеми в мене немає. Чудово обійдуся без влади. Нуднувато, правда, буде без таких живих натуральних комедій, як влаштував Янукович у четвер, або його сумські прихильники. Але вона мені не потрібна. На моє переконання, вона мені служить, а не я їй. Я роботодавець, і процедура звільнення з роботи має бути простою.
Armando Tarambas _ 27.02.2011 09:33
IP: 46.203.172.---
Міхеїл Саакашвілі: Щоб вижити, ми повинні бути надзвичайно успішними.
http://georgia.iwp.org.ua/ukr/public/82.html
Armando Tarambas _ 27.02.2011 09:32
IP: 46.203.172.---
Андрію, якщо в кінці пишете, що революція не потрібна, то навіщо це слово виносити в заголовок? Надія в українців лише на самих себе. Якщо можете допомогти близьким з переферії, то допомагайте. Все інших варіантів нема.
Головне в наш час – треба вижити. Ми вже пережили СРСР і трьох президентів:)
Віктор Дніпров _ 27.02.2011 00:28
IP: 95.135.101.---
mihalich:
У мене не може бути спільних інтересів з паном Гриценком. Мої інтереси, то є мої інтереси. Переконаний, що погляди на життя в нас абсолютно різні. Ми знаходимся на абсолютно різних орбітах буття, наші інтереси знаходяться в різних вимірах. Але модель держави, пропонована Гриценком, на мій погляд, найбільш адекватна. Хоч я майже з половиною положень не погоджуюсь.
Знаєте в чому наша з вами проблема? В тому, що ми орієнтуємось на пана Гриценка (Тимошенко, Ющенка, Януковича тощо), а не він (вони) на нас, громадян України, які тримають їх за наш рахунок для того, щоб вони виконували свої обов'язки, визначені Конституцією України.

Ось чому було питання, чого ми хочемо.
Справедливих законів не буває. Є рівність перед законом, неухильність від покарань.

Все інше – агітація і пропаганда.

Десь так, зважаючи на темну ніч...
:)

Шануймося.
х
mihalich _ 27.02.2011 00:26
IP: 95.134.6.---
Fist _ 26.02.2011 23:58
mihalich:
Згоден.

Знаєте, переважна більшість коментаторів намагається не схилити опонента до своєї думки, і навіть не нав'язати її. Вони намагаються іншим нав'язувати тих вождів, на яких моляться. Це одна з найбільших бід нашого суспільства. Якщо тільки проти їх вождя, значить вже персональний ворог. Я нічого не маю проти переважної більшості прихильників Януковича. Безперечно, серед них повно чудових людей. То чому я їх маю записувати в персональні вороги? Звичайно, якщо людина не здатна розумнішати, а вперто лізе на одні й ті ж граблі, то від неї слід триматися подалі. Але записувати у вороги ще зарано.
Fist _ 26.02.2011 23:58
IP: 77.52.127.---
mihalich:
Віктор Дніпров _ 26.02.2011 22:46

Ось в цьому і проблема, що нас політична елітнаці ставить в позицію спостерігача. Спробуйте хоч для себе сформулювати, чого ви хочете від Влади чи Опозиції (що також є Владою).

О, нарешті. Я вже давно сформулював. Влада має виконувати єдину функцію – встановити демократичні закони. І забезпечувати їх неухильного виконання всіма членами суспільства. Підкреслюю, закони мають бути справедливими, і перед ними мають бути всі рівні – від бомжа, до президента. А суспільство повинне примусити владу прописати такі закони, щоби вони були справедливими. Крім того, величезне побажання до влади, щоб вона поменше втручалася в спрви громадян, і дала їм можливість самим будувати своє життя. Суспільство має добитися права без тяганини змінювати тих, хто при владі.
Тоді, може, буду до влади й прислухатися. Довіряти ж, ні. Це не переконання, рефлекс.
__________________

Згоден.
Корупція1296 Україна та Європа1068 Aтака Путіна1189 тітушки19 Уряд реформ392
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter