Україна припиняє своє існування??? (Новорічна анкета ''День''-2011)

28 грудня 2011, 00:58

НОВОРІЧНА АНКЕТА "Дня"-2011

Андрій Окара, Москва

Запитання різдвяно-новорічної анкети газети "День":

1. З якими відчуттями Ви підходите до завершення 2011 року? Що важливого сталося у Вашому житті? Як ці події співвідносяться з тим, що відбувалося в Україні та світі?

2011 рік приніс багато лиха Україні – і в політиці (узурпація та монополізація влади), і в суспільному житті (атмосфера тотальної "безнадьоги"), і в економіці (розгром дрібного та середнього бізнесу), і в інформаційній сфері (обмеження свободи слова, знищення опозиційних ЗМІ). Чим далі, тим Україна швидше деградує, перетворюється на територію без майбутнього. Найгірше – це деградація людського потенціалу, показником якої є темпи еміграції амбітних людей, які не можуть реалізуватися в умовах українського неофеодалізму.

2. "День" писав про те, що українському суспільству не вистачає справжніх вчинків і людей, здатних на Вчинок. Як уважний читач "Дня" і спостерігач за життям, чи зафіксували Ви Вчинок-2011? Назвіть його.

Вчинки-2011 – це все те, що пов'язане з протестом проти існуючої системи: наприклад, знищення пам'ятника Сталіну у Запоріжжі, відмова письменника Василя Шкляра од Шевченківської премії – поки Табачник буде міністром освіти, вихід Олександри Кужель з партії "Сильна Україна".

На превеликий жаль, список гідних вчинків – дуже короткий. Тоді як список гнидних вчинків – дуже довгий. Політичні репресії, здача українських інтересів, прийняття законів, які каструють Україну – і нєсть їм числа.

3. Книги, фільми, місця, міста, сайти, виставки... Що вразило і що запам'яталося?

З українських книжок – роман Ліни Костенко "Записки українського самошедшего", який став чи не першим українським бестселером за останні роки. Почав читати антутопію Юрія Щербака "Час смертохристів". Фільм Ларса фон Трієра "Меланхолія".

4. Автори, статті, проекти газети "День", які вирізнялися в 2011 році?

...

5. Розкажіть про себе в кількох реченнях: професія, захоплення, родина... Все, що може бути цікавим нашим читачам.

Займаюсь спогляданням абсолютних ідей та спостереженнями за їхніми відсвітами на наше буденне життя.

6. Насамкінець – привітання з Новим роком. Форма довільна – тост, афоризм, малюнок, просто теплі слова...

Україна зараз припиняє своє існування – як суверенна та незалежна держава. Наступний рік може стати останнім.

Можна тішити себе мантрами, що Україна існуватиме вічно.

Але становище ніколи не було таким критичним, як зараз.

Тож бажаю кожному читачу "Дня" у 2012 році у межах своєї компетенції та своїх можливостей зробити щось корисне – і для себе, і для своєї родини, для своїх близьких та друзів, і для України. Бо лише солідарними зусиллями можна подолати зло та творити добро.

За наші спільні зусилля на благо особистого та загального добра!

"День", 28 грудня 2011 р.

powered by lun.ua
Коментарі — 108
Kremak _ 28.12.2011 21:13
IP: 80.239.242.---
Sam.U:
Доходчиво и метко!
moroz73 _ 28.12.2011 18:20
IP: 95.81.63.---
Тим більш що не один Андрій такої думки.
http://www.pravda.com.ua/news/2011/12/28/6874154/
moroz73 _ 28.12.2011 18:18
IP: 95.81.63.---
Ніякої провокації тут немае а е реальність.
І нам потрібно замислитись що відбулось за цей рік.
Sam.U _ 28.12.2011 17:56
IP: 178.92.82.---
Oddys:
Андрію Окаро, ідіть на х...й зі своїми дебільними провокаціями.
----
Де конкретика? Що саме провокація? Не хочете сприймати реальність, якою вона є – спіть далі.
Breda _ 28.12.2011 17:54
IP: 93.74.246.---
З усієї анкети відповів тільки на 3-тє питання – саме просте та утилітарне – все інше – вилами по воді...

А анкета якраз дуже показова – бо в кожному пункті представляє зв'язок особистої та державної долі...
На питання відповідать треба – а не демагогію розводить.
Oddys _ 28.12.2011 17:27
IP: 86.111.78.---
Андрію Окаро, ідіть на х...й зі своїми дебільними провокаціями.
олександр миколайович _ 28.12.2011 16:35
IP: 194.44.181.---
Недочекаєтесь!
Nick_M _ 28.12.2011 15:26
IP: 217.212.230.---
бун:
Nick_M _ 28.12.2011 13:47
Дякую. Яковенко і Гаєк. Колись читав все підряд, що писалося та перекладалося українською та російською, в тому числі і товсті журнали 70-80-х. Досить цікава книга Сергія Дацюка, яка вийшла рік тому у видавництві "ї", це де Возняк Тарас керує. А добила мене книга Нобелівського лауреата з економіки Дугласа Норта "Институты, институциональные изменения и функционирование экономики", яка переконує, що майбутнє виходить з минулого і тому китайці будують Китай, індійці Індію, і 20-літні переконування нас, що українці можуть будувати казна що, а не Україну, це грандіозна лапша на наші вуха.
Дякую за цікаву інформацію.
ZaUkrainuPorwu _ 28.12.2011 15:08
IP: 178.94.21.---
hazel:
Це блог Андрія Окари, чи печера Дельфійського Оракула?
Чиряк на язиці вискочить, Андрію, і цілком заслужено.
І не тільки на язиці.
hazel _ 28.12.2011 14:56
IP: 130.0.36.---
Це блог Андрія Окари, чи печера Дельфійського Оракула?
Чиряк на язиці вискочить, Андрію, і цілком заслужено.
ZaUkrainuPorwu _ 28.12.2011 14:51
IP: 178.94.21.---
бун:
Nick_M _ 28.12.2011 13:47
Дякую. Яковенко і Гаєк. Колись читав все підряд, що писалося та перекладалося українською та російською, в тому числі і товсті журнали 70-80-х. Досить цікава книга Сергія Дацюка, яка вийшла рік тому у видавництві "ї", це де Возняк Тарас керує. А добила мене книга Нобелівського лауреата з економіки Дугласа Норта "Институты, институциональные изменения и функционирование экономики", яка переконує, що майбутнє виходить з минулого і тому китайці будують Китай, індійці Індію, і 20-літні переконування нас, що українці можуть будувати казна що, а не Україну, це грандіозна лапша на наші вуха.
100 %!
бун _ 28.12.2011 14:30
IP: 178.95.210.---
Nick_M _ 28.12.2011 13:47
Дякую. Яковенко і Гаєк. Колись читав все підряд, що писалося та перекладалося українською та російською, в тому числі і товсті журнали 70-80-х. Досить цікава книга Сергія Дацюка, яка вийшла рік тому у видавництві "ї", це де Возняк Тарас керує. А добила мене книга Нобелівського лауреата з економіки Дугласа Норта "Институты, институциональные изменения и функционирование экономики", яка переконує, що майбутнє виходить з минулого і тому китайці будують Китай, індійці Індію, і 20-літні переконування нас, що українці можуть будувати казна що, а не Україну, це грандіозна лапша на наші вуха.
Nick_M _ 28.12.2011 13:47
IP: 176.8.217.---
бун:
Панове, Україна більше 300 років була колонією, без своєї повноцінної еліти, без своїх державних інститутів, із забороною на все, що не входить в поняття хлоп і поп. Був вектор метрополії і українці по ньому мали рухатися, незгодних карали та винищували. Пройшло 20 років і тільки тепер погоджуємося, що колоніальні принципи побудови суспільства приводять у глухий кут, мусимо відкривати архіви і реанімовувати свої староукраїнські доколоніальні принципи. Окара все те знає і на його рівні це знає не більше кількох десятків чоловік на всю Україну. Фактично, найголовніше позаду, потрібно працювати.
Шановний пане бун, вже не вперше читаю цікаві від Вас коментарії. А всі ми виховувались (ємось) на певних книгах. Мені цікаво, які книги на Вас за останні роки справили найбільше враження,чи вплинули.
Nick_M _ 28.12.2011 13:35
IP: 80.239.242.---
Вишиванка:
тю, і навіщо ви, пане Андрію, це написали? Мало провокацій на сьогодні? Чи це просто я Вас мало читала і ви таки "працюєте провокатором"?
+1001!
Sam.U _ 28.12.2011 13:08
IP: 94.179.130.---
Жрица:
Абсолютно незалежного немає нічого. Навіщо вимагати неможливого? Світ глобалізується, тобто стає все більш залежним від своїх часточок. Тож Україна не виняток. Якщо вам незмога боротися з олігархами, протистояти Росії та брати краще від Європи – хоч не заважайте це робити іншим, дієздатним.
-------------
Той, хто розкриває очі завжди допомагає... тим, хто бореться. А заважає тим, хто про боротьбу лише говорить.
Вишиванка _ 28.12.2011 12:56
IP: 178.95.156.---
тю, і навіщо ви, пане Андрію, це написали? Мало провокацій на сьогодні? Чи це просто я Вас мало читала і ви таки "працюєте провокатором"?
Sam.U _ 28.12.2011 12:39
IP: 94.179.130.---
галіцай:
1. Ваше передчуття не підкріплене реальністю.
2. Європа відкинула Україну назад у євроінтеграції.
3. Про яку народжуваність ви говорите? Де поділися сім мільйонів українців?
4. Майдан зробив не ін'єкцію самоповаги, а привив вакцину проти віри в лідерів.
5. Вся власність держави перейшла до 20 сімей. Це у вас викликає оптимізм?
То може дайте нам спокій?
-------
Ви й так у спокої. Вас не чіпаю.
vladvlad133 _ 28.12.2011 12:20
IP: 81.90.230.---
suzanІ: Боротися потрібно не за національною ознакою, а за класовою. Тільки це згуртує більшість проти купки олігархів. Національно свідомі більш революційні, це – факт! Проте за національною ознакою нас вже розводять по різний бік барикад. Більш того, риги здають нас, начебто, москалям. А кому здає Росію двоголовий керманич, замислювались? Поки це все усвідомимо, незалежність буде втрачено, навіть ту слабку, яка намітилась. З Москвою, чи з Європою – то не той вимір, яким треба першочергово опікуватись. Навіть декларування примарного вектору відволікає увагу. Якщо змінимо економічну модель розподілу національного багатства, зміниться і внутрішня політика., а. за наслідками, зміниться і зовнішній вектор.
На сьогодні іде зміцнення держави, але це не означає зміцнення незалежності. При владі – компрадорська олігархія проросійского спрямування.
vladvlad133 _ 28.12.2011 12:20
IP: 81.90.230.---
suzanІ: Боротися потрібно не за національною ознакою, а за класовою. Тільки це згуртує більшість проти купки олігархів. Національно свідомі більш революційні, це – факт! Проте за національною ознакою нас вже розводять по різний бік барикад. Більш того, риги здають нас, начебто, москалям. А кому здає Росію двоголовий керманич, замислювались? Поки це все усвідомимо, незалежність буде втрачено, навіть ту слабку, яка намітилась. З Москвою, чи з Європою – то не той вимір, яким треба першочергово опікуватись. Навіть декларування примарного вектору відволікає увагу. Якщо змінимо економічну модель розподілу національного багатства, зміниться і внутрішня політика., а. за наслідками, зміниться і зовнішній вектор.
На сьогодні іде зміцнення держави, але це не означає зміцнення незалежності. При владі – компрадорська олігархія проросійского спрямування.
vladvlad133 _ 28.12.2011 12:20
IP: 81.90.230.---
suzanІ: Боротися потрібно не за національною ознакою, а за класовою. Тільки це згуртує більшість проти купки олігархів. Національно свідомі більш революційні, це – факт! Проте за національною ознакою нас вже розводять по різний бік барикад. Більш того, риги здають нас, начебто, москалям. А кому здає Росію двоголовий керманич, замислювались? Поки це все усвідомимо, незалежність буде втрачено, навіть ту слабку, яка намітилась. З Москвою, чи з Європою – то не той вимір, яким треба першочергово опікуватись. Навіть декларування примарного вектору відволікає увагу. Якщо змінимо економічну модель розподілу національного багатства, зміниться і внутрішня політика., а. за наслідками, зміниться і зовнішній вектор.
На сьогодні іде зміцнення держави, але це не означає зміцнення незалежності. При владі – компрадорська олігархія проросійского спрямування.
бун _ 28.12.2011 12:17
IP: 178.95.25.---
Окара живе в Москві і він мусить так говорити. Але, подивіться що він написав в попередньому дописі, повна єресь з точки зору рускага міра, "Но, возможно, одна из причин – это различия коллективной психологии украинского и великорусского этносов. Всё-таки эмоционально украинцы и великорусы – ну очень разные"http://blogs.pravda.com.ua/authors/okara/4ef64945d8f14/...
jurko239 _ 28.12.2011 12:12
IP: 93.220.123.---
Сколько существует Украина, её пытаются поделить- при чём все, кому не лень, особенно кацапы, живущие в Украине,

Господа кацапы статью Ук Украины ст.110 ч.2 УК "Посягательство на территориальную целостность и неприкосновенность Украины"

Никто не отменял, так что всё разглагольствующие по этому поводу-потенциальные уголовники, пока власть это не торогает, можете резвиться, как только надоест-
пример Мешкова у вас перед глазами
галіцай _ 28.12.2011 12:07
IP: 89.105.237.---
1. Ваше передчуття не підкріплене реальністю.
2. Європа відкинула Україну назад у євроінтеграції.
3. Про яку народжуваність ви говорите? Де поділися сім мільйонів українців?
4. Майдан зробив не ін'єкцію самоповаги, а привив вакцину проти віри в лідерів.
5. Вся власність держави перейшла до 20 сімей. Це у вас викликає оптимізм?
То може дайте нам спокій?
бун _ 28.12.2011 12:01
IP: 178.95.25.---
Панове, Україна більше 300 років була колонією, без своєї повноцінної еліти, без своїх державних інститутів, із забороною на все, що не входить в поняття хлоп і поп. Був вектор метрополії і українці по ньому мали рухатися, незгодних карали та винищували. Пройшло 20 років і тільки тепер погоджуємося, що колоніальні принципи побудови суспільства приводять у глухий кут, мусимо відкривати архіви і реанімовувати свої староукраїнські доколоніальні принципи. Окара все те знає і на його рівні це знає не більше кількох десятків чоловік на всю Україну. Фактично, найголовніше позаду, потрібно працювати.
Жрица _ 28.12.2011 12:01
IP: 95.133.252.---
Sam.U:
Жрица:
помаранчевий Майдан зробив українцям ін'єкцію самоповаги як адреналін, прямо у серце. І це назавжди.
----------
1. Ваше передчуття не підкріплене реальністю.
2. Європа відкинула Україну назад у євроінтеграції.
3. Про яку народжуваність ви говорите? Де поділися сім мільйонів українців?
4. Майдан зробив не ін'єкцію самоповаги, а привив вакцину проти віри в лідерів.
5. Вся власність держави перейшла до 20 сімей. Це у вас викликає оптимізм?

Україна залежна від олігархів, від Росії, від Європи. А ви – все казочки розповідаєте про якусь незалежність...
Абсолютно незалежного немає нічого. Навіщо вимагати неможливого? Світ глобалізується, тобто стає все більш залежним від своїх часточок. Тож Україна не виняток. Якщо вам незмога боротися з олігархами, протистояти Росії та брати краще від Європи – хоч не заважайте це робити іншим, дієздатним.
Зеленський2 Aтака Путіна1199 Україна та Європа1071 Донбас3 Корупція1303
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter