11 червня 2013, 10:36

Ковбаса та пиво – нова стратегія ''Укрпошти''?

Пригадуєте старий анекдот:

"Поступили на пошту марки з портретом президента. Нові і кольорові. Але вже наступного дня почалися скарги, мовляв, погано приклеюються! Спеціально створена комісія дослідила питання і з'ясувала – марки якісні, просто люди плюють не з тої сторони..."

Цей жарт як шаблон – кожне покоління може підставляти власні імена президентів, генеральних секретарів і прем'єрів. Втім, анекдот пригадався не випадково, адже мова йде про пошту.

Як заробити мільйон? Для сучасних менеджерів епохи "покращення" це запитання вже не актуальне. Масштаб замалий. А от відповідь як заробити 20 мільйонів знають у львівській дирекції "Укрпошти". Тут працівникам наполегливо рекомендують придбати дисконтну картку по 80 гривень за штуку. Для певності кожен хто придбав пластик повинен показати чек своєму начальнику. Але це лише один з епізодів. Перед тим у списку "рекомендованих" товарів були стартові пакети мобільних операторів, ковбаса та пиво. Директор філії Василь Веселий додає, що на перспективу "Укрпошта" буде торгувати ще й колготками! Стережіться жінки)

Коли львівські колеги з програми "ПРАВОкація" на телеканалі ZIK поцікавились у керівника філії державної установи про масштаб прибутків від продажу "рекомендованої" продукції, відповідь була як мінімум дивною: "не рахуйте чужі гроші!" Але журналісти не послухали чиновника і таки порахували, але не чужі, а наші з вами гроші:



Історія з напливом нових менеджерів епохи "покращення" вже давно відома в масштабах цілої країни. Юні і не дуже таланти господарюють в різних сферах життя: від культури і мистецтва до міністерства оборони і сфери телекомунікації. "Білі комірці" часто хизуються своєю освіченістю, яка більше схожа на зарозумілість. Багато з них страждають на ейджизм і плутають власні прибутки з прибутками державних підприємств, які вони очолюють. Але всі вони дотримуються однієї генеральної лінії – заробляти гроші! Для кого і якою ціною – це вже інше питання.

На всі випадки життя кожен з них засвоїв правильну фразу – "це наша стратегія і стратегія нашого президента".

Блог автора – матеріал, який відображає винятково точку зору автора. Текст блогу не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, яка у ньому піднімається. Редакція "Української правди" не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує винятково роль носія. Точка зору редакції УП може не збігатися з точкою зору автора блогу.

''Ікони революції'' знищили

"Ікони революції" знищили. І що з того? Одним графіті більше, одним менше. Не варто про це говорити. Художники ще намалюють! Це як сумнозвісне "Бабы ещё нарожают!"...

''Мінські капці''

Ми йдемо стрімкою та закрученою кущами колючої ожини стежкою високо вгору. Наш задум величний, а намір твердий. Утім, мало хто знає, що недруги змовилися і пошили нам "мінські капці"...

Пам'ять як зброя

Здатність забувати – це одна з, начебто, сильних сторін людини. Австрійський психолог Зигмунд Фройд у своєму психоаналізі вивчав фактор витіснення...

Мародери постреволюційного Майдану

Впродовж минулого тижня вдень та вночі спостерігав за життям Майдану. Здається, одні і ті ж барикади, намети і таблички. Так само як і раніше напоготові бруківка, поруч стоять коктейлі Молотова...

Міліція Донбасу ''гонит порожняк''

Георгіївський прапор, російські триколори та символіка радянської імперії – це все неодмінні атрибути центральної площі Донецька. Сепаратистські ідеї не полишають голови тисяч місцевих жителів...

Міф розбили прикладами...

Недавно повернувся з Криму. Описати словами атмосферу на півострові важко. Наелектризоване повітря, згустки нервів на тлі невизначеності, провокації та переслідування...