Ковбаса та пиво – нова стратегія ''Укрпошти''?
Пригадуєте старий анекдот:
"Поступили на пошту марки з портретом президента. Нові і кольорові. Але вже наступного дня почалися скарги, мовляв, погано приклеюються! Спеціально створена комісія дослідила питання і з'ясувала – марки якісні, просто люди плюють не з тої сторони..."
Цей жарт як шаблон – кожне покоління може підставляти власні імена президентів, генеральних секретарів і прем'єрів. Втім, анекдот пригадався не випадково, адже мова йде про пошту.
Як заробити мільйон? Для сучасних менеджерів епохи "покращення" це запитання вже не актуальне. Масштаб замалий. А от відповідь як заробити 20 мільйонів знають у львівській дирекції "Укрпошти". Тут працівникам наполегливо рекомендують придбати дисконтну картку по 80 гривень за штуку. Для певності кожен хто придбав пластик повинен показати чек своєму начальнику. Але це лише один з епізодів. Перед тим у списку "рекомендованих" товарів були стартові пакети мобільних операторів, ковбаса та пиво. Директор філії Василь Веселий додає, що на перспективу "Укрпошта" буде торгувати ще й колготками! Стережіться жінки)
Коли львівські колеги з програми "ПРАВОкація" на телеканалі ZIK поцікавились у керівника філії державної установи про масштаб прибутків від продажу "рекомендованої" продукції, відповідь була як мінімум дивною: "не рахуйте чужі гроші!" Але журналісти не послухали чиновника і таки порахували, але не чужі, а наші з вами гроші:
Історія з напливом нових менеджерів епохи "покращення" вже давно відома в масштабах цілої країни. Юні і не дуже таланти господарюють в різних сферах життя: від культури і мистецтва до міністерства оборони і сфери телекомунікації. "Білі комірці" часто хизуються своєю освіченістю, яка більше схожа на зарозумілість. Багато з них страждають на ейджизм і плутають власні прибутки з прибутками державних підприємств, які вони очолюють. Але всі вони дотримуються однієї генеральної лінії – заробляти гроші! Для кого і якою ціною – це вже інше питання.
На всі випадки життя кожен з них засвоїв правильну фразу – "це наша стратегія і стратегія нашого президента".
Блог автора – матеріал, який відображає винятково точку зору автора. Текст блогу не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, яка у ньому піднімається. Редакція "Української правди" не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує винятково роль носія. Точка зору редакції УП може не збігатися з точкою зору автора блогу.