Осман Пашаєв журналіст

-

01 грудня 2010, 18:33

18:05-19:30 грудня 2010 року

Трудову книжку видали сьогодні. Запис про скорочення від 1 грудня 2010р. Чому скоротили 1-го, з наказом ознайомили вчора, трудову вирішили віддати сьогодні – питання.

Виявляється журналісти СТБ мають працювати з 9:00 до 18:00 для відділу кадрів і до 22:00 щодня бо основний випуск о 10-й вечора.

Кадровики рахують робочий день кореспондентів за восьмигодинним табелем з 9:00 до 18:00, а насправді- більшість репортажів готується на 22:00. Для каналу офіційно роботою вважається перетин ганку, а неофіційно кількість та невстановлена ніким якість і тривалість репортажу...

не підписав журнал обліку трудових книжок. Поклав свою до кишені і пішов на вихід з каналу. Мене стали хапати за руки і зупиняти юрист СТБ Кидалов і охоронець. Заблокували мене в коридорі 5-го поверху і звинуватили у крадіжці трудової книжки.

Тобто бандити бородянського під дахом пінчука готові поводитися так саме як 10 років тому і три роки тому. нічого не змінилося,

Стрімко пішов до кабінету голови правління СТБ пана бородянського. Вже в дверях кабінету охоронець з юристом заламали мене і вивели. Міг би одним рухом вбити Кидалова. Рівень рукопашки охоронця мені невідомий, але я не допущу використання сили в таких дрібних хуліганствах, що провокує команда Бородянського.

Вже не дивує, що вони здатні обмежувати рух вільної людини перед обєктивами власних відокамер спостереження. Утім найдивніше повівася Бородянський. "Ліпший" телеменеджер сьогодення зробив вигляд що він увічливий дядя: "Для начала здравствуйте, Осман".

- мы с вами уже здоровались, Владимир Владимирович. Почему ваши подчиненные позволяют себе задерживать меня? Я звонил вам утром, поздоровался. Предложил начать переговоры не о себе а о реорганизации новостей. Вы же в истерике бросив трубку.

- мы не общались и не созванивались, вы ошибаетесь

Я, конечно, могу ошибаиться, но регистратор звонков в Киевстаре и Лайфе врдя ли

Во время потасовки устроенной юристом и охранником, Кидалов решил припугнуть меня вызовом милиции, обвинив в краже трудовой книжки (вчера обвиняли в краже ноутбука). Милиция приехала. Не знаю, что наговорили истеричные юристы СТБ.

Рассказал и изложил в заявлении инспекторам патрульной службы всю хронологию сегодняшнего общения с юридическим департаментом и попросил возбудить уголовное дело по 170 статье УК, потому что пытаюсь попасть на СТБ как переговорщик от первичной организации профсоюза МЕДИФРОНТ на ЗАТ ММЦ СТБ из-за трудового конфликта, который назрел.

Либо пусть Викна изберут другого переговорщика либо как председатель профсоюза МЕДИАФРОНТ вынужден буду каждый день просить милицию обеспечить мне беспрепятственное попадание на телеканал. Милиция, которая второй вечер как на работу ездит на СТБ, прошла эволюцию от полного прислуживания руководству СТБ до почти полного понимания моей правовой и юридической позиции.

Вчера еще трое из шести были для меня ментами, а один реально мусором. На сегодняшний день мусоров среди них нет и лишь один все еще мент, остальные – вроде милиционеры. Одного осмелюсь назвать отличным милиционером для будущей народной милиции.

17:45 7 грудня 2010 року

на СТБ мене тепер не допускають як злочинця, щодо мене є неписьмове розпорядження приватній охороні не пускати на канал зі будь-яких обставин. самі вчора перед чотирьма працівниками міліції юрист каналу Кидалов та його керівник заст. голови правлянн ЗАТ ММЦ СМТБ були ввічливими ероменеджерамию. бандитизм, провокайції та знущання вони допускають лише оточивши мене самого коли немає свідків з інших журналістів, операторів чи просто пересічних працівників каналу. Моє намагання як голови Профспілки потрапити на канал за клопотанням голови комітет профспілки МЕДІАФРОНТ на СТБ за підписом Ольги Червакової (омельченко) викликає в них сміх. Для них немає профспілки, закону і людей. Є Бородянський його бог-отець Пінчук та святих дух банківських металів і банкнот, максимчук і клишавчук – вірні пророки, а всі решта поганці які гідні будь-якого поводження.

[

-

powered by lun.ua
Коментарі — 307
Осман Пашаєв _ 02.12.2010 01:26
IP: 93.74.31.---
ого вже 1:25 добраніч:)))
nezhurnalist _ 02.12.2010 01:26
IP: 93.72.234.---
Осман Пашаєв:
От Ви знаєте, як позбутися страхів, але Ваша бурна реакція на керівництво СТБ, УП, на недожурналіста членко – і є прояв страху. Будь-яка знервованість виникає як наслідок опасіння за щось? Ви не впевнені в собі? Чого Вам боятися? Нічого! То навіщо палити нервові клітини та пускатися в крайнощі? Добраніч!
Осман Пашаєв _ 02.12.2010 01:18
IP: 93.74.31.---
nezhurnalist:
Навіщо ще один ресурс? Для того, щоб гра відбувалася за Вашими правилами. Чи Вам зручно просити про щось когось? Знаєте, Османе, до цього люди швидко звикають.
Існує 2 позиції – або ти визначаєш правла, або живеш за чужими. Коли за чужими, ти стаєш "людиною-наслідком" і подіі роблять тебе. І порівняйте іншу сторону – ти не просиш, а ДАЄШ, ти роботодавець, ти концептуальщик, ти визначаєш напрямок. От через те, що Ви, Османе, не визначились із своєю позицією, намагаєтесь переписувати статут у чужих монастирях. Через радикальність і нерівноваженість Вас будуть уникати. Бізнес роблять із холодною головою...
дотримуюся теорії осторм – час співпрацювати всіх з усіма. окрім психічно хворих. конкуренції не існує. навпаки, зараз люди, юізнеси та філософії підсилюють один одного, але люди мають позубтися страхів, бо немає чого боятися:)
nezhurnalist _ 02.12.2010 01:16
IP: 93.72.234.---
Навіщо ще один ресурс? Для того, щоб гра відбувалася за Вашими правилами. Чи Вам зручно просити про щось когось? Знаєте, Османе, до цього люди швидко звикають.
Існує 2 позиції – або ти визначаєш правла, або живеш за чужими. Коли за чужими, ти стаєш "людиною-наслідком" і подіі роблять тебе. І порівняйте іншу сторону – ти не просиш, а ДАЄШ, ти роботодавець, ти концептуальщик, ти визначаєш напрямок. От через те, що Ви, Османе, не визначились із своєю позицією, намагаєтесь переписувати статут у чужих монастирях. Через радикальність і нерівноваженість Вас будуть уникати. Бізнес роблять із холодною головою...
Осман Пашаєв _ 02.12.2010 01:14
IP: 93.74.31.---
хотів було робити те саме з монтян. але вона розумна і нестерпна одночасно:) гроші знайду. вмію заробляти без напрягів чесно і зі сплатою всіх подаків за будь-якого податкового кодексу, мене ще в 19 років боялися бандити з подакової міліції. бо я жалобами і писульками затрахіваю навіть їх, вже не кажучи про бородянських та іншу шушеру
Осман Пашаєв _ 02.12.2010 01:07
IP: 93.74.31.---
і ще з Оленою можна мати справу – вона чесна в людському розумінні... як і Коробова як і Мостова... таких в наші професії майже не лишилося
Осман Пашаєв _ 02.12.2010 01:06
IP: 93.74.31.---
nezhurnalist:
Османе, чому б Вам не довесту правоту своїми досягненнями? Що Вам заважає створити свій власний популярний медіа-ресурс? Ви розумна людина, не те що ті барани, які Вас не розуміють! Наймете на роботу однодумців, станене їм платити гонорари... Відеосервіс організуєте.
навіщо плодити ресурси якщо ціж гроші краще вкласти в розвиток відео сервісу на УП і перетворити його на ресурс номер один, який порве відеоновинами всі телеканали. В Мустафи є таке бажання в мене і за кілька міцяців може приєднатися Тетяна Чорновіл... навіщо ще один ресурс?
nezhurnalist _ 02.12.2010 01:04
IP: 93.72.234.---
Османе, чому б Вам не довесту правоту своїми досягненнями? Що Вам заважає створити свій власний популярний медіа-ресурс? Ви розумна людина, не те що ті барани, які Вас не розуміють! Наймете на роботу однодумців, станене їм платити гонорари... Відеосервіс організуєте.
Осман Пашаєв _ 02.12.2010 01:03
IP: 93.74.31.---
просто_ мария:
Осман Пашаев:
я могу только одно утверждать внешний тип горцев крыма схож с картвельцами. гуцулами и горными румынами, за 800 лет таких трасформаций с внешностью не происходит... точка... орды монголов, конечно же хозяйничали в Крыму, а Мамай даже погиб в Кафе, но первые поэтические источники на языке не сильно отличающимся от соврменного крымскотатрском языка появились до монгольского нашествия...а в речи крымских татар гор много слов. которых нет ни в тюрксом, нив славянском ни в фарси, нив в семитских языках... поэтому подумайте либо про свою адекватность либо стулити пельки. панове:)
Дэбил это диагноз. Не ну свидомые постарались историю переделывать.
ты в свою мед карточку дано смотрела? могу подсказать телефончик Оксаны борисовны – отличный психиатр, многих параноиков и шизоидов отправлял туда и тебе советую, мой же случай неизлечимы. я спрашивал!:) сказали – такое не лечим:)))... почую кожного:)))
Осман Пашаєв _ 02.12.2010 00:57
IP: 93.74.31.---
велосипед_гномик:
Осман Пашаєв _ 02.12.2010 00:43

правильно. только хочется врубаться в то, что перед тобой – не 5 случайных видео, тогда легче как-то
удовлетворен... уважаю любовь к примитивным формам, квадратное уравнение всегда красивее выглядит чем какое-то несимметричное внешне тождество с n-ным количеством неизвестных:)
Осман Пашаєв _ 02.12.2010 00:55
IP: 93.74.31.---
просто_ мария:
Осман Пашаев:
швиденько сплкуємося до першої години і час баїньки бо завтра (вже сьогодні) 896 о 5:00 вставати:)
А намаз то в 4
дураю. в 5:39 начало и можно делать аж по полвосьмого, а длится утренний примерно 2 минуты, ну еще на утренне омовение 15 минут, так что можноуспеть даже если в 7 проснуться,
Осман Пашаєв _ 02.12.2010 00:53
IP: 93.74.31.---
я могу только одно утверждать внешний тип горцев крыма схож с картвельцами. гуцулами и горными румынами, за 800 лет таких трасформаций с внешностью не происходит... точка... орды монголов, конечно же хозяйничали в Крыму, а Мамай даже погиб в Кафе, но первые поэтические источники на языке не сильно отличающимся от соврменного крымскотатрском языка появились до монгольского нашествия...а в речи крымских татар гор много слов. которых нет ни в тюрксом, нив славянском ни в фарси, нив в семитских языках... поэтому подумайте либо про свою адекватность либо стулити пельки. панове:)
ValeryMMM _ 02.12.2010 00:52
IP: 193.239.254.---
Осман Пашаєв:
ValeryMMM:
]вы умеете смеяться или у вас ночью быческий ступор настпает...?
Извини, Осман. Это ступор. Я не понял иронии.
велосипед_гномик _ 02.12.2010 00:52
IP: 78.25.1.---
Осман Пашаєв _ 02.12.2010 00:43

правильно. только хочется врубаться в то, что перед тобой – не 5 случайных видео, тогда легче как-то
Осман Пашаєв _ 02.12.2010 00:49
IP: 93.74.31.---
ValeryMMM:
Осман Пашаєв:
просто_ мария:
]ваша из монголии, а наша давно вышла из красной пещеры (кызыл-кобинская цивилизация), пото скрылась от скифов в предгорьях, а от реков в горах и так 3 тысячи лет... ну монголы в крым не дошли – толко кыпчаксикие (тюркские орды), котрые знакомы с горами со времен алтайской цивилизации тюрок, но в горы тоже не лезли.
Осман, что это за бред? Это в духе того, что украинцы – трипольцы, а русские – гипербореи загадочные. А еще гиперборейский писатель Островский в знаменитом диалоге Кабанихи и Савела Пафнутьевича Дикого (кажется, так его звали, могу ошибиться) неоднозначно указывал, что Литва на нас с неба упала. Изучите, это все из одного исторического источника.
вы умеете смеяться или у вас ночью быческий ступор настпает...?
ValeryMMM _ 02.12.2010 00:48
IP: 193.239.254.---
Осман Пашаєв:
просто_ мария:
]ваша из монголии, а наша давно вышла из красной пещеры (кызыл-кобинская цивилизация), пото скрылась от скифов в предгорьях, а от реков в горах и так 3 тысячи лет... ну монголы в крым не дошли – толко кыпчаксикие (тюркские орды), котрые знакомы с горами со времен алтайской цивилизации тюрок, но в горы тоже не лезли.
Осман, что это за бред? Это в духе того, что украинцы – трипольцы, а русские – гипербореи загадочные. А еще гиперборейский писатель Островский в знаменитом диалоге Кабанихи и Савела Пафнутьевича Дикого (кажется, так его звали, могу ошибиться) неоднозначно указывал, что Литва на нас с неба упала. Изучите, это все из одного исторического источника.
велосипед_гномик _ 02.12.2010 00:44
IP: 78.25.1.---
просто_ мария:
Осман Пашаев:
Ося у тебя с головой всё в порядке или у татар появился свой историк Бебик:))))))))))))))
Бобик? Был автор такой, вроде Османа только более адекватный, поэтому его надолго не хватило:)
Осман Пашаєв _ 02.12.2010 00:43
IP: 93.74.31.---
велосипед_гномик:
Осман Пашаєв _ 02.12.2010 00:29

Осман, это ненормально 5 видео вставлять в запись в блоге:) Не переношу видео, только крохотными дозами – в интернете гравное это интерактивность, когда видишь реакцию на свои действия. А видео – пассивны, притом занимают и глаза и уши
так не дивиться, сприймайте їх просто як фото по першому скріншоту... якщо Притула робить все що хоче з авторами як богиня, то я теж бог своїх блогів, що хочу те і роблю... правильно?
Осман Пашаєв _ 02.12.2010 00:42
IP: 93.74.31.---
просто_ мария:
Осман Пашаев:
Ося у тебя с головой всё в порядке или у татар появился свой историк Бебик:))))))))))))))
лулочка, тема цього блогу та коментів: редакціна політика на УП. а про етногенез кримців ми поговримо окремо. особливо це матиме сенс після генетичних досліджень кримців з коректною вибіркою пот основних 16 етнічних груп кримських татар... так тобі легше?
велосипед_гномик _ 02.12.2010 00:41
IP: 78.25.1.---
Осман Пашаєв _ 02.12.2010 00:29

Осман, это ненормально 5 видео вставлять в запись в блоге:) Не переношу видео, только крохотными дозами – в интернете гравное это интерактивность, когда видишь реакцию на свои действия. А видео – пассивны, притом занимают и глаза и уши
Осман Пашаєв _ 02.12.2010 00:40
IP: 93.74.31.---
швиденько сплкуємося до першої години і час баїньки бо завтра (вже сьогодні) 896 о 5:00 вставати:)
Осман Пашаєв _ 02.12.2010 00:39
IP: 93.74.31.---
просто_ мария:
просто_ мария:
Осман Пашаев:

просто_ мария:
не Ося весёлый, просто очень ранимый,восточные люди все такие,плакать и жаловаться любят.
где вы видели меня плачущим и жалующимся, лула?... кроме того я не восточный, а южный, восточный человек ты – из монголоидной России, а я с крымских гор – поэтому фильтруй базар, идиотка:)
Дык орда из Монголии пришла или я что то путаю?
Вот жеж сцуко от своих корней отказывается
покжешь сцуку отказывающуюся от корней:)? ты в зеркало смотрела... может она там – за стеклом?:)
Осман Пашаєв _ 02.12.2010 00:38
IP: 93.74.31.---
bari:
Osman, vy jakas troxy dyvna ludyna. Nacho na Olenu nakynulysia??? Ne rozumiyu Vas do kinzia. Niby i pozytyvnyj avtor, a take dekoly napychete...
хіба я накинувся?хіба я не чітко поставив свої заптання, яких не було 9 років? – рівно стількі знайомий з Оленою, а запитання і здивування виникли лише протягом останнього місяця. Може всеж такі є раціо в моїх припущеннях і запитах, якщо вам прикро – митися і спати:) гарних сновидінь
велосипед_гномик _ 02.12.2010 00:37
IP: 78.25.1.---
Осман Пашаєв _ 02.12.2010 00:29

я в последнее время нечасто читал УП, это правда. Если они ничего не сделают чтобы люди здесь хотели поселиться – будет скушно. Просто зайти увидеть что происходит, этого недостаточно – столько энергии проходит мимо
Осман Пашаєв _ 02.12.2010 00:35
IP: 93.74.31.---
просто_ мария:
Осман Пашаев:
просто_ мария:
не Ося весёлый, просто очень ранимый,восточные люди все такие,плакать и жаловаться любят.
где вы видели меня плачущим и жалующимся, лула?... кроме того я не восточный, а южный, восточный человек ты – из монголоидной России, а я с крымских гор – поэтому фильтруй базар, идиотка:)
Дык орда из Монголии пришла или я что то путаю?
ваша из монголии, а наша давно вышла из красной пещеры (кызыл-кобинская цивилизация), пото скрылась от скифов в предгорьях, а от реков в горах и так 3 тысячи лет... ну монголы в крым не дошли – толко кыпчаксикие (тюркские орды), котрые знакомы с горами со времен алтайской цивилизации тюрок, но в горы тоже не лезли. единсвенно где были реальные почти китайские монголоиды – Керч и керченский полуостров. на самом деле это самые волевые татары, но их даже не депортировали а почти всех утопили в азовском море. Один из немногих представителей монгольской цивилизации в крыму айше сейтмуратова – гордость и крыма, и крымцев, и татар, и Украины имира, я думаю:)
Зеленський69 Корупція1435 Aтака Путіна1284 Україна та Європа1126 Уряд реформ420
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter