Осман Пашаєв журналіст

Пашаєв-Черваковій ''Реєструйте або не реєструйте трудовий конфлікт поки я схожу до Шевченківського суду''

08 грудня 2010, 11:03

телеграма N105024 11:00 Голові первинного осередку Профспілки МЕДІАФРОНТ на СТБ Ользі Омельченко (Черваковій)

На ваше клопотання від 29 листопада 2010 р щодо організації перемовин з керівництвом СТБ наразі немає позитивної відповіді. Голова правління Бородянський його заступники Клишавчук і Максимчук не визнають наявність профспілки не незаконність реорганізацій і скорочень на телеканалі. Прошу членів профспілки реєструвати трудовий конфлікт згідно українського законодавства.



герої нашого часу

powered by lun.ua
Коментарі — 17
Осман Пашаєв _ 08.12.2010 16:46
IP: 93.74.31.---
ubc-left:
Мне позиция Пашаева не импонирует, так как он хочет всех заставить (именно – заставить) защищать себя.
Уверен, что он (Пашаев) многое не договаривает. Не удивлюсь, что он кого-то из руководства посылал на х... буквально и в лицо, или поливал грязью за их спиной, так как это ему (Пашаеву) свойственно. Потому желание в ответку послать Османа может быть сугубо по-людски понятным. Не знаю как по закону увольнение прошло, но думаю что реально там не все так гладно и к цензуре может иметь лишь формальное отношение. Просто не хочется за какого-то пи...ара типа как в 2004 Йусчинка писануться а он дерьмо-дерьмом окажется. ИМХО
Хреново что СТБ молчит.
я никого не заставляю себя защищать... Юрий Свирко получит доверенность и будет делать это в суде... я же скорее всего подпишу контракт с крупным турецким медиа холдингом. меня интересует работа в научно-популярной тематике. Мне есть чему там учиться и в каком направлении развиваться, У меня самого складывается ощущение, что возня, в которой завяз я отнимает у меня ценное время. Борьба с тарканами, в конце концов, может самого превратить в таракана. Всем спасибо. отныне мои блоги будут о занимательных задачах элементарной математике, в разделе высшей попытаюсь вспомнить линейное и нелинейное программирование, интересны биология и генетика. политическая экономия и микроэкономика, эконом анализ и судебно-бухгалтерские экспертизы, литература, лингвистика, разввитие балтийско- черноморского региона, кавказ и средиземноморье, центральная азия и южная америка, фоторафия, хореография, бокс и дзю-до, налоговые системы, классическая музыка, джаз, крымскотатарская этника и главное ЕВРО 2012 в Украине – на эти темы будем общаться, спорить, смеяться и плакать. телевидение и классическая журналистика для меня умерли сегодня вечером и больше я от него ничего не хочу... кроме денег за выполненную работу:)
Осман Пашаєв _ 08.12.2010 16:36
IP: 93.74.31.---
Хархама:
Трудно судить о сути конфликта только со слов одной стороны, но в любом случае профсоюзу стоило бы сменить переговорщика. Иначе создается впечатление, что весь профсоюз состоит из одного Османа Пашаева, а в основе конфликта личные счеты двух человек. С другой стороны, он, видимо, там самый активный (гарячий).
сегодня состоится совместное заседание ЦК профсоюза и рады профспилки, на котором я подам в отставку.
Хархама _ 08.12.2010 16:31
IP: 88.81.224.---
Трудно судить о сути конфликта только со слов одной стороны, но в любом случае профсоюзу стоило бы сменить переговорщика. Иначе создается впечатление, что весь профсоюз состоит из одного Османа Пашаева, а в основе конфликта личные счеты двух человек. С другой стороны, он, видимо, там самый активный (гарячий).
ubc-left _ 08.12.2010 15:35
IP: 91.209.55.---
Мне позиция Пашаева не импонирует, так как он хочет всех заставить (именно – заставить) защищать себя.
Уверен, что он (Пашаев) многое не договаривает. Не удивлюсь, что он кого-то из руководства посылал на х... буквально и в лицо, или поливал грязью за их спиной, так как это ему (Пашаеву) свойственно. Потому желание в ответку послать Османа может быть сугубо по-людски понятным. Не знаю как по закону увольнение прошло, но думаю что реально там не все так гладно и к цензуре может иметь лишь формальное отношение. Просто не хочется за какого-то пи...ара типа как в 2004 Йусчинка писануться а он дерьмо-дерьмом окажется. ИМХО
Хреново что СТБ молчит.
Юрій Свірко _ 08.12.2010 15:11
IP: 217.76.200.---
08.12.2010 Київська незалежна медіа-профспілка вважає, що дії керівництва телеканалу СТБ по відношенню до співробітника каналу голови профспілки Медіа-фронт талановитого журналіста Османа Пашаєва все більше перетворюються на жорстоку комедію.Про це ІМІ повідомляє прес-служба КНМП.

Кваліфікованого журналіста Османа Пашаєва перевели на посаду, яка не відповідає його професії.
http://imi.org.ua/content/view/180321/42/

З ЯКИХ ЦЕ ПІР ЗВІЛЬНЕННЯ Є ПЕРЕВЕДЕННЯМ НА ІНШУ ПОСАДУ?
Ku-ku _ 08.12.2010 13:27
IP: 195.47.212.---
prosto__mariya:
Притула хоть признается в том, что ее финансируют и что ее взгляды совпадают со взглядами грантодателей. А вам, просто... мария (?), за перманентное обгаживание всех и вся ваши хозяева анонимно бросают косточку и о совпадении во взглядах и речи не может быть. Вы для них – никто. Надо будет – вытрут об вас ноги и наймут других дерьмометателей.
vin_mitya _ 08.12.2010 12:31
IP: 85.159.0.---
.
нащо це порно?
.
ФоС'РёРЅРёСЏ _ 08.12.2010 12:23
IP: 78.111.176.---
Асманчик,а Вы,оказывается, еще и завистник? (Судя по предоставленному ютубу)
Владимир Владимирович _ 08.12.2010 12:18
IP: 91.209.55.---
Скільки головний редактори загальноукраїнських телеканалів насправді підтримують Пашаєва буде зрозуміло за кількістю пропозицій про роботу. А так – це лише видавати бажане за дійсне
Осман Пашаєв _ 08.12.2010 12:05
IP: 93.74.31.---
надегоїзм, страх породжений невіглаством, самозакоханність, схильність до швидкого дерибану всього що погано лежить і природня пасивність – це проблема, а відсутність солідарності серед журналістів, то є похідне.:)
Осман Пашаєв _ 08.12.2010 12:01
IP: 93.74.31.---
Юрій Свірко:
Осман Пашаєв:
ми наголошуємо, що оприлюднення фактів порушення прав журналістів, журналістська солідарність та правильна правова позиція є головними інструментами у боротьби проти цензури.
Юра ІМІ і Телекритика, УП та КНМП дуже підтримують.
я ж бачу, як вони підтримують – на всіх трьох сайтах купа новин про Пашаєва (блог на УП, забанений на головній сторінці УП, я новинами не вважаю).
Юра але могли і блог закрити, окрім того чому мені мають присвячувати купу новин. слова богу. навіть найрезонансніше вбивство журналіста Гонгадзе втомило цей народ. українцям пофіг що вбили людину і причетні до цього люди керують країною парламентом або впливають на цих керівників, що причетні бізнесмени роблять на цьому політичний шантаж... якщо відрізання голови мєнтами в центрі Києва досі не сколихнуло країну, чому скорочення Пашаєва має когось бентежити. Юра ви про що?
Юрій Свірко _ 08.12.2010 11:38
IP: 217.76.200.---
Осман Пашаєв:
ми наголошуємо, що оприлюднення фактів порушення прав журналістів, журналістська солідарність та правильна правова позиція є головними інструментами у боротьби проти цензури.
Юра ІМІ і Телекритика, УП та КНМП дуже підтримують.
я ж бачу, як вони підтримують – на всіх трьох сайтах купа новин про Пашаєва (блог на УП, забанений на головній сторінці УП, я новинами не вважаю).
Осман Пашаєв _ 08.12.2010 11:33
IP: 93.74.31.---
NovorosOdessa:
Жила:
SMS від кума мені: "Може, пива?". SMS моє кумові: "Працюю. Може, потім?" SMS від кума мені: "Падлюка".
Или такого же рода анекдот:

-Она тебе дала?-Нет.
-И мне тоже.
И хором вдвоем:" Во, бл-ядь!!!""
гггггггггггггг
NovorosOdessa _ 08.12.2010 11:32
IP: 194.44.7.---
Жила:
SMS від кума мені: "Може, пива?". SMS моє кумові: "Працюю. Може, потім?" SMS від кума мені: "Падлюка".
Или такого же рода анекдот:

-Она тебе дала?-Нет.
-И мне тоже.
И хором вдвоем:" Во, бл-ядь!!!""
Осман Пашаєв _ 08.12.2010 11:30
IP: 93.74.31.---
Юрій Свірко:
Інститут масової інформації ще раз наголошує, що готовий надавати правову допомогу журналістам, які зіткнулися з цензурою та тиском в редакціях, консультувати та захищати їхні професійні й трудові права у випадку судових спорів. Детальна інформація за телефоном – 044- 566-1534 або електронною поштою: roman@imi.org.uaЦя адреса електронної пошти приховується від різних спамерських та пошукових роботів. Щоб побачити її потрібно активувати java-script.
ІМІ заявляє про продовження постійного моніторингу ситуації з порушенням прав журналістів з метою збору інформації (як публічної, так і з середини редакцій) про всі факти цензури, політичного та економічного тиску в українських медіа та постійне інформування про них української громадськості та іноземних партнерів ІМІ з міжнародної правозахисної мережі IFEX.

Зважаючи на ситуацію, яка складається в інформаційному просторі України, ми наголошуємо, що оприлюднення фактів порушення прав журналістів, журналістська солідарність та правильна правова позиція є головними інструментами у боротьби проти цензури.
Юра ІМІ і Телекритика, УП та КНМП дуже підтримують. Велика підтрика від більшоісті плюсівців... переважно ми всі друзі, ТРК Україна теж в солідарності і не тількі СТБшники а й сестри Косенко, Неллі Ковальлська, але найбільша солідарність в ньюзрумі СТБ, на боці Бородянського і Клишавчука максимум 4-5 осіб, серед операторів і водіїв в УКлишавчука взагалі немає прибічників. Він крадій і кровосіся. Тому мені важкор зрозуміти яким чином я маю програти, мені навіть не доводиться напружуватися, більшість колег останніми днями все роблять замість мене а я тількі івстигаю викладати це в блогах. Окрім того велика підтримка з боку кількох адвокатів чкі підтримували Монтян у справі про "покусаний палець заступника Подільского РВГУ Надеєна". Тому нехай я буду клоуном, але більшість що допомогають не світяться. серед підтримуючийх щонайменше чотири головний редактори загальноукраїнських телеканалів. Тому ніяких подавків немає. максимчук робить лише те, що від нього вимагає керівник, а Бородянський лише те, що холдінг. а холдінг лише те, що каже Олена Франчук. а ось хто каже Олені СНІДОзахисниці і матері ображений та принижених робити так як є – це питання до її чоловіка, батька, сина, доньки або совісті
Юрій Свірко _ 08.12.2010 11:21
IP: 217.76.200.---
Інститут масової інформації ще раз наголошує, що готовий надавати правову допомогу журналістам, які зіткнулися з цензурою та тиском в редакціях, консультувати та захищати їхні професійні й трудові права у випадку судових спорів. Детальна інформація за телефоном – 044- 566-1534 або електронною поштою: roman@imi.org.uaЦя адреса електронної пошти приховується від різних спамерських та пошукових роботів. Щоб побачити її потрібно активувати java-script.
ІМІ заявляє про продовження постійного моніторингу ситуації з порушенням прав журналістів з метою збору інформації (як публічної, так і з середини редакцій) про всі факти цензури, політичного та економічного тиску в українських медіа та постійне інформування про них української громадськості та іноземних партнерів ІМІ з міжнародної правозахисної мережі IFEX.

Зважаючи на ситуацію, яка складається в інформаційному просторі України, ми наголошуємо, що оприлюднення фактів порушення прав журналістів, журналістська солідарність та правильна правова позиція є головними інструментами у боротьби проти цензури.
Жила _ 08.12.2010 11:16
IP: 95.135.145.---
SMS від кума мені: "Може, пива?". SMS моє кумові: "Працюю. Може, потім?" SMS від кума мені: "Падлюка".
Aтака Путіна1191 Корупція1297 Україна та Європа1068 тітушки19 Уряд реформ392
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter