KEEP CALM AND CARRY ON
Коли важко і тривожно, слід звертатися до класичних моделей поведінки, перевірених життям і часом. Тим більше, якщо мова йде про масові інформаційні кампанії.
Саме тому в основу нової медійної кампанії Ощадбанку ми вирішили взяти ключовий слоган британської пропаганди часів Другої світової війни. Це – гасло KEEP CALM AND CARRY ON, яке закликало британців зберігати спокій і продовжувати робити свою справу. Наразі цей крилатий вираз має безліч інтерпретацій, імітацій, обігрувань і вже став популярним інтернет-мемом.
Разом з компанією fedoriv.com першу частину гасла KEEP CALM – ЗБЕРІГАЙ СПОКІЙ ми вирішили використати для рекламного ролика Ощадбанку, передавши його через образ кота – теж популярного інтернет-мема. Адже РУДИЙ ДОБРИЙ КІТ у півхвилинному телеролику зміг би додати українцям більше спокою й оптимізму, дати так необхідні зараз позитивні емоції.
Кампанія мала стартувати з понеділка 16 червня. Подекуди цей ролик вже потрапив в ефір, а в Києві на рекламних бордах з'явився рудий кіт на зеленому тлі, який "закликав" зберігати спокій. Втім останні трагічні події на сході нашої країни змусили нас змінити концепцію. Медійна кампанія, а тим більше державного банку, не може входити в резонанс з тим, чим живе країна та кожен з нас.
При цьому загальна теза ЗБЕРІГАЙТЕ СПОКІЙ залишається.
Тож якщо хтось побачив наш борд або ролик з рудим котом, зберігайте спокій і робіть свою справу. Вже за кілька днів ми презентуємо новий формат нашої кампанії.
А кота я лишаю тут. На добру пам'ять і до кращих, мирних часів, які, завдяки нашим спільним зусиллям, настануть незабаром, коли кожен з нас робитиме свою справу в ім'я перемоги України.
Блог автора – матеріал, який відображає винятково точку зору автора. Текст блогу не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, яка у ньому піднімається. Редакція "Української правди" не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує винятково роль носія. Точка зору редакції УП може не збігатися з точкою зору автора блогу.