Стус як бренд
У квітні Дмитро Стус увійшов до Громадської гуманітарної ради, очоленої Віктором Януковичем. Чимось нагадало франшизу: це як випускати який-небудь обухівський туалетний папір під торговою маркою "Kleenex".
Залишалося хіба що порадіти, що Стус-молодший не продешевив. Недаремно його старші колеги по культурці регулярно нагадують, що продаватися треба дорого, бо ім'я штука практично безцінна.
Прізвище Стус так точно. Рішення здати його в користування людям, які навряд чи поділяють ідеали Василя Стуса (та й навіть не спромоглися назвати університет його іменем) має коштувати дуже дорого. В сенсі кармічному та фінансовому.
Але чомусь Дмитро Стус досі не їздить на "лексусі". Та і на різноманітних публічних церемоніях, включно з днем народження Гаранта, він досі з'являється в незмінних картатих тенісках.
це на Коронації Слова
а це в дорозі на свято ВФЯ
Невже це все "по любви"?