Тарас Шевченко Директор Центру демократії та верховенства права, член Ради Реанімаційного Пакету Реформ.

З часу трагедії в Ірані на дорогах України загинуло стільки ж людей як у збитому боїнгу

27 січня 2020, 00:32

З моменту трагедії з літаком МАУ на українських дорогах у ДТП загинуло стільки ж людей як у збитому літаку. Вдумайтеся у це: у катастрофі в Ірані загинуло 176 людей і стільки ж людей вмерли в ДТП за 18 днів. І вмирають кожні 18 днів. Статистика смертей на дорогах – в середньому гине 10 людей за добу. За 18 діб – 180 загиблих. Масштаб трагедії в Ірані відтворюється за 18 діб.

А тепер подумайте про інше – чому так працює ваш мозок? Чому мозок людини робить такими не важливими смерті цих 180 людей на дорогах і надає надважливість, тим, хто загинули в літаку? Всі активні громадяни щодо катастрофи в Ірані вимагали жорстких дій від влади, обулювалися недостатньою комунікацією, навіть вимагали відставок!

Хіба смерті українців загиблих в ДТП менш важливі? Їх за рік загине 3 500. Сумно сказати, та це в 20 разів більше, ніж в літаку. Чому ж тоді не виникає такої ж реакції з вимогами до Президента та Уряду негайно перервати всі справи і займатися тим, щоб люди не гинули на дорогах? Чому немає вимог навести лад з дорожним рухом? Підвищити штрафи і нарешті контролювати швидкість камерами? Де вимоги до депутатів негайно ухвалити закони про паски безпеки? І це при тому, що смерті в ДТП є такими, що їх можливо суттєво зменшити. Але це не те питання, де суспільство вимагає від Уряду дій.

Чому наш мозок так "не помічає" 180 загиблих на дорогах за 18 днів?

PS. І пам'ятайте через 18 днів буде ще 180 загиблих...

Обговорення тут:

https://www.facebook.com/shevchenko.taras/posts/3069471189738322

powered by lun.ua
Коментарі — 9
spitfire _ 29.01.2020 22:45
IP: 35.235.226.---
звичайне операція інформаційного прикриття і відволікання уваги від ганебної поведінки МАУ Коломойського і ОПи Коломойського.
перша мала зупинити свої аерогешефти в зоні бойових дій, щоб зберегти життя екіпажу і пасажирів.
друга мала б довіряти союзникам України, а не терористичним державам на кшталт Росії і Ірану.
автору варто зазначити, що його найняли і платять зе!бляді.
Віктор Семенов _ 27.01.2020 12:37
IP: 35.235.226.---
hrim:
Комплексний підхід потрібний, я згідний. Але подивіться які дороги в Волочиському районі Хмельницької області, там аварія може бути вже при русі 30 км/год.
_ABM_ _ 27.01.2020 10:10
IP: 35.235.226.---
Владимир Мариевский:
-...Где старый добый мент, который мерял скорость своим прибором, где мент, который незаметно стоял в тех местах, где часто проезжают на желтый и красный свет, или где весит знак, который все игнорируют??? Это не супер дорогие технологии, на которые не хватает денег в бюджете!
МЕНТ – Мой Единственный Надежный Товарищ 😀🤙💯
Менты закончились, начались Понты...😎
Кстати о понтах:
Вопрос Тарасу Шевченко.
Тов. Директор Центру демократії та верховенства права, член Ради Реанімаційного Пакету Реформ, а как так случилось, что в названии "Офис Генерального прокурора" не нашлось места названию государства, которое этот самый Офис представляет и призван защищать?
Микола Сом _ 27.01.2020 10:02
IP: 35.235.226.---
Такої вседозволеності на дорогах, як за "великого реформатора" Авакова, не було ніколи. Його пряма вина у цих смертях.
Юрій Бобровницький _ 27.01.2020 09:50
IP: 35.235.226.---
Це питання якраз на слуху. І не можна сказати, що нічого не робиться-недавно, наприклад, на ковельській трасі в місцях пішоходних переходів повісили мигаючі жовтим світлофори.
Ще автор не згадав одну важливу річ-відсоток пішоходів серед загиблих-а він традиційно високий, можливо навіть, абсолютна більшість.
hrim _ 27.01.2020 08:47
IP: 35.235.226.---
Віктор Семенов:
Пане Шевченко, а ви дороги в Україні бачили? Це суцільна руїна. Як по таких дорогах можна безпечно їздити?
Практично щодня автомобілем добираюсь на роботу по відносно задовільних, як для міста дорогах і щоденно бачу одні й ті ж безкарні порушення: перевищення швидкості; обгони з перетином суцільних ліній; розмови мобільним під час руху. П'яні за кермом також не дивина.

Автор піднімає надзвичайно актуальне та болюче питання, вирішення якого на державному рівні навіть не озвучено. Зазначено 3500 загиблих, а скільки скалічених.

Пожежі (за декілька днів після 1 січня в Україні загинуло від пожеж більше, ніж в Австралії за весь період горіння лісів), утоплені на водоймах – тисячі смертей щорічно.

Отже, не варто акцентувати лише на якості доріг, як головної причини трагедій для тисяч українських. сімей. Потрібен комплексний підхід на державному рівні.
Виталий Лунгу _ 27.01.2020 08:14
IP: 35.235.226.---
Хто о чём, а вшивый о бане. Штрафы ему болят. Далбаёб...

Какой ещё закон нужен про паскы безпеки? Правила прочитай, чучело, там всё написано. А закон нужен о разделительном барьере посреди дороги, чтобы не было лобовых столкновений.
Віктор Семенов _ 27.01.2020 07:30
IP: 35.235.226.---
Пане Шевченко, а ви дороги в Україні бачили? Це суцільна руїна. Як по таких дорогах можна безпечно їздити?
Владимир Мариевский _ 27.01.2020 01:50
IP: 35.235.226.---
В случае с Боингом была замешана политика и международные отношения, кроме того, Боинг сбили военные, поэтому поднялась шумиха. К автомобильным инцидентам все давно привыкли. По сути, к чужим смертям отношение у всех одинаковое вне зависимости самолет это или автомобиль. Это жестокая правда жизни, поэтому не нужно взывать к народу.

Но я не могу понять одного, ладно граждане просто могут не читать новости про ДТП, но неужели полиции, которая в отличие от нас ежедневно пакует трупы водителей и их пассажиров, не надоедает это делать, и ей не хочется что-то изменить??? Где старый добый мент, который мерял скорость своим прибором, где мент, который незаметно стоял в тех местах, где часто проезжают на желтый и красный свет, или где весит знак, который все игнорируют??? Это не супер дорогие технологии, на которые не хватает денег в бюджете!
Україна та Європа1104 Aтака Путіна1245 Корупція1366 Уряд реформ410 Зеленський41
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter