Віктор Уколов Політолог, колишній журналіст, екс-народний депутат ВР 6 скликання, співпрацює з Адміністрацією президента

Чорного піару не буде?

24 вересня 2009, 18:02

Печерський суд заборонив недобросовісну рекламу, яку виготовили проти Юлії Тимошенко, – пише УП, напевне трохи перебільшуючи для кращої ефективності справи. Власне, факт недобросовісності ж не у тому, що реклама, яку хотіли запустити по всіх телеканалах – спрямована проти Юлії Тимошенко.



Юристи придралися до того, що чорний піар, який хотіли крутити, спотворював вже існуючий рекламний слоган "Вона працює", витлумачуючи його у негативний спосіб. Тим часом, проблема чорного піару у тому, що він "опускає" виборчу кампанію, де обирається глава держави, до найнижчого найбруднішого рівня. Тоді сама ідея виборів профанується, а дискусія ідей перетворюється на кидання лайном.

Від початку кампанії нас завалюють пропозиціями зняти ролики, змонтувати кліпи, надрукувати плакати про наших конкурентів. При цьому чомусь ніхто не пропонує нормальних критичних матеріалів, які ґрунтуються на доведених фактах або критикують погляди. Цілями чорних кріейторів завжди виступає національність, минуле або вигадані справи соратників кандидатів. Але, ми ще жодного разу не опустились до того, щоб серйозно розглядати можливість їх запуску до ефіру.

Водночас, вітчизняне законодавство є достатньо ліберальним до таких прийомів. Для закону байдуже: Віктор Янукович критикує проект бюджету (на що безумовно має право) чи вигадує, що в Україні є затримки пенсій; пропонує почути всіх скаржників чи переінакшує слова "вона працює", надаючи їм негативного змісту.

Тим більше вітчизняне законодавство не матиме претензій до роликів, де під незабутню "Мурку" нагадують основні, а головне цілком правдиві факти, біографії кандидата, якщо не називати його прізвища і посади. Приклади таких роликів я знайшов навіть в Ютубі.

Але чи хочемо ми занижувати політичну дискусію до настільки примітивного рівня?

Поки-що я колекціоную ці ролики і розробки. Вони цілком законні, але часом мені здається, що ті файли мають запах. Сморід брудної білизни, невипраних шкарпеток і профанації виборів Президента України.

powered by lun.ua
Коментарі — 174
PSL _ 15.03.2010 18:04
IP: 77.122.58.---
Виктор, народ не верит в то, что Вы педофил. Но нас интересует другое. В 2009 году Вы голосовали за закон, по которому 99% украинцев – распространители порно и извращенцы. Тот кто вечером с женой смотрит эротический фильм – по-Вашему, по БЮТовски, – уголовный преступник.
Скажите что Вы чувствовали тогда, когда голосовали за унизительный для нас закон?
Что Вы почувствовали после начала "дела педофилов"?
Не хотелось себя сравнить с ЯгОдой или Ежовым, которые расстреляли многи тысячи людей, а потом как враги народа и шпионы – сами сидя в камере ждали расстрела?

Есть замечательный французский фильм "Проклятые короли" по Дрюону, там экс-коадьютор Франции Ангерран де Мариньи ждет повешения в темнице и рассматривает надпись "Иерусалим", сделанную последним магистром ордена тамплиеров де Моле, которого Мариньи чуть ранее отправил на костер.
Не находите, что в Вашей ситуации много общего, и Ваша дискредитация – воздаяние свыше за Ваше участие в издевательстве над народом?
YM _ 26.09.2009 19:07
IP: 93.74.238.---
Андрей-с-Востока:
Вы предлагаете поверхностный подход, как-будто есть только два варианта – кричать караул или скрывать правду.
А ведь можно было сказать спокойно, уверенным голосом (как она умеет)
Так ведь вся ирония в том, что совсем скоро она именно так и сказала, но в первый раз это по ихнему типа успокоила;) Как те растяжки, которые "поднимают дух людкей";)
YM _ 26.09.2009 19:05
IP: 93.74.238.---
Андрей-с-Востока:
Правду скрывают при авторитаризме. Разве у нас уже авторитаризм?
Не сомневайтесь, что те, кто скрывает правду, об этом только мечтают. Пока, к счастью, не получается. Дай Бог, чтобы и не получилось!
YM _ 26.09.2009 19:02
IP: 93.74.238.---
Игрек-минус:
Это же очевидно – премьер-министр не может, не имеет права в такое время кричать "караул!". Премьер Франции кричал "караул"? А может президент США это делал? Или канцлер Германии?
Я вот несколько раз упоминал Вас, как одного из вменяемых, извините, юликов, которые способны вести адекватный диалог. Похоже, что волна от методики Тимошенко и ее творческого цеха докатилась и до Вас. Какой "караул"? О чем Вы? Ведь 1 октября Тимошенко ляпнула, что кризис не затронет Украину, потому что она – держитесь за стул – видите ли не интегрирована в мировую экономику. Успокоила... Но через недели 3 Украина почему-то уже оказалось космическими темпами интегрирована в эту самую мировую экономику. Ляпнуть такое при том, что украинцы несколько лет подряд накачивались валютными кредитами, как наркотиками, при страшном дефиците платежного баланса, в результате страна оказалась на грани дефолта. И лишь кредиты МВФ не дают ему произойти. М...да, воистину не интегрирована!
YM _ 26.09.2009 18:50
IP: 93.74.238.---
Unique:
Ніхто не може за бовдурів вас мати, якщо ви ними просто є.
Щось ви дуже розігналися, дивіться, не вріжтеся у що-небудь, інтелектуал Ви наш:)
Не вина Тимошенко в тому, що суспільство більше ніколи не буде вимагати від забійника м'ясокомбінату бездоганного виконання нейрохірургічної операції.
Стоп, забійник – це хто? Тимошенко? Розбирайтеся у своїх алегоріях самі з собою;)
Вам залишається тупа класова ненависть.
Якщо почитати Ваші пости та мої, то ще велике питання у кого більше ненависті, та в кого вона класовіша і тупіша;)
До всіх хто може.
І хотіти.
Знову в Париж.
Один раз ви вже хотіли...
З чого Ви понесли оцю всю ахінею? Складається таке враження, ніби Ви уявляєте перед собою ворога, який нібито каже оту маячню, що народжує Ваш не зовсім здоровий розум, і Ви одразу даєте відсіч цьому уявному ворогу. Зробіть глибокий вдих, видих і відпочиньте. Якщо бажаєте – можна навіть і в Парижі:-)
Цього досить.
Андрей-с-Востока _ 26.09.2009 18:38
IP: 92.112.239.---
Игрек-минус _ 26.09.2009 17:49
Правду скрывают при авторитаризме. Разве у нас уже авторитаризм?
YM _ 26.09.2009 18:34
IP: 93.74.238.---
Unique:
Якщо опозиція притомна, вона пропонує альтернативний бюджет, виносить його на пленарне засідання і кількістю поправок до урядового варіанту просто доказує свою перевагу над владою.
Якщо питання ставиться таким чином, що за умови відсутності ПРИТОМНОЇ опозиції (а у нас на превеликий жаль її таки нема) уряд має право на будь-яку авантюру, то це – лише черговий кульбіт у фірмовому виконанні Тимошенко та й тільки.
Люмпену тупому гегемону – на дно єдиний шлях...
Вирок їм підписує життя. Тимошенко тільки волю його виконує.
От в цьому місці я дозволю собі висловити особливе застереження, бо багато разів повторював і буду повторювати, що в історії надзвичайно багато прикладів, як саме ті, хто з надзвичайною легковажністю відправляють на дно інших – навіть тих, кого мають за люмпенів – не встигали оглянутися, як самі опинялися на тому дні, та ще нижче.
дурь каждого відна.
Згоден, і не тільки тих, кого Ви мали на увазі;)
Игрек-минус _ 26.09.2009 17:49
IP: 85.90.193.---
Андрей-с-Востока _ 26.09.2009 16:40 "Игрек-минус...Вы предлагаете поверхностный подход...А ведь можно было сказать спокойно, уверенным голосом (как она умеет): "Шановні громадяни, у світі розпочалася криза..."

Андрей-с-Востока!
На параллельной ветке я Генератору уже цитировал "гарики" Игоря Губермана.
И для вашего коммента есть "гарик", на мой взгляд как раз по теме:

"Возглавляя партии и классы,
лидеры вовек не брали в толк,
что идея, брошенная в массы -
это девка, брошенная в полк..."
Андрей-с-Востока _ 26.09.2009 16:40
IP: 92.112.236.---
Игрек-минус _ 26.09.2009 16:29
Вы предлагаете поверхностный подход, как-будто есть только два варианта – кричать караул или скрывать правду.
А ведь можно было сказать спокойно, уверенным голосом (как она умеет): "Шановні громадяни, у світі розпочалася криза, і її негативні наслідки будуть відчутні також і в нашій країні. Можливе деяке погіршення в економіці, тимчасовий спад у виробництві і т. ін. Але ми будемо ефективно протистояти цій кризі, робити те, те й те, та разом вийдемо з неї сильнішими". Можно было так сказать?
терези _ 26.09.2009 16:32
IP: 213.151.0.---
Не думаю, що заборона Печерським судом "недобросовісної реклами" проти Тимошенко говорить про повернення Прем'єром цензури та якогось притиснення свободи слова... Просто "свободу слова" можна трактувати і використовувати як завгодно, чим і користується чорний піар.
Игрек-минус _ 26.09.2009 16:29
IP: 85.90.193.---
Андрей-с-Востока _ 26.09.2009 15:20 "...Тимошенко вчера подтвердила своё наплевательское отношение к этим коммуникациям, когда сказала, что сознательно врала год назад об отсутствии кризиса."

Андрей-с-Востока!
Вы действительно такой непонятливый или только прикидываетесь?
Если непонятливый – печально. Если прикидываетесь – непорядочно.

Это же очевидно – премьер-министр не может, не имеет права в такое время кричать "караул!".
Премьер Франции кричал "караул"? А может президент США это делал? Или канцлер Германии?

Что бы посеять панику среди населения страны, много ума не надо – с этим вполне справляются Гарант на пару с ПроФеССором. Эти лузеры весь этот год только этим и занимались – "дефолт!", "провал бюджета!", "в феврале не будет пенсий!", "крах гривны!"...

На вчерашней программе Шустера стало окончательно ясно, что президентом будет Юлия Тимошенко – это поняли даже Азаров с Герман, потому и устроили вчера истерику.
viktorious _ 26.09.2009 16:04
IP: 161.111.24.---
Андрей-с-Востока _ 26.09.2009 15:24
...Тимошенко, потому что она общается с народом, как со стадом идиотов.
Прищ _ 26.09.2009 15:45
Тільки чомусь тепер до багатьох дійшло, ким вона насправді була і залишається

Як казав один викладач в університеті, "дурних (глупых) людей дуже мало, просто є ті яким доходить швидше, і є ті яким потрібно більше часу щоб зрозуміти, було б бажання"
Прищ _ 26.09.2009 15:45
IP: 68.60.237.---
Андрей-с-Востока _ 26.09.2009 15:24
...Тимошенко, потому что она общается с народом, как со стадом идиотов.

A в основному воно десь так і є. Багіня-прем'єрка не почала брехати цього року, а бреше всю дорогу. Тільки чомусь тепер до багатьох дійшло, ким вона насправді була і залишається.
Андрей-с-Востока _ 26.09.2009 15:24
IP: 92.112.236.---
viktorious:
Умным людям тяжело поддерживать Тимошенко, потому что она общается с народом, как со стадом идиотов. Чётко дозирует и упрощает информацию.
Андрей-с-Востока _ 26.09.2009 15:20
IP: 92.112.236.---
Уколов вообще считает, что народу пофиг, что происходит в стране, народу не нужно ничего объяснять. Главное создать видимость, что правительство работает. И не просто правительство, а некая Вона.
И Тимошенко вчера подтвердила своё наплевательское отношение к этим коммуникациям, когда сказала, что сознательно врала год назад об отсутствии кризиса.
viktorious _ 26.09.2009 15:13
IP: 161.111.24.---
Unique _ 26.09.2009 14:13
"Думаю, що її балачки про другий тур – це її перша брехня Україні..."

Я згоден на 100 відсотків, що Тимошенко не буде у другому турі. Вона до ньго не дійде, тому що вся брехня від неї вже почала повертатися назад, до неї, і косить її рейтинг.
Андрей-с-Востока _ 26.09.2009 15:13
IP: 92.112.236.---
Unique:
Уник – не вся Украина. Смотрел вчера Тимошенко у Шустера и увидел, что когда говорила она, недоверие было 50% (рекордно высокое), а когда говорил Азаров, недоверие было всего лишь 20-30%. Судя по всему, рейтинг Тимошенко за лето упал ещё, и шансы на президентство исчезают даже в третьем туре.
И тут её вина. Она же плевать хотела на общественное мнение. Доносила ли она до народа свою антикризисную программу, общалась ли с народом откровенно? Нет. Реклама "вона працює" расчитана на идиотов и дегенератов. Каждый, имеющий мозги, был оскорблён такой рекламой. Зато Уколов доволен.
viktorious _ 26.09.2009 14:51
IP: 161.111.24.---
"90 років кухарчуків-доярок, гегемону-пролетаріату, шпани блатної та тупого колгоспного "
Unique _ 26.09.2009 14:31

Маю можливість спілкуватися з науковцями і викладачами університету. Не знаю жодної освіченої людини прихильника Тимошенко, або людини яка підтримує її дії. Серед пенсіонерів, непрацюючих, робітників, хоть греблю гати. Питають їх а чому підтримуєте її, життя тільки погіршуться з нею, заводи стоять в боргах, бо ціни на газ захмарні, люди відповідають, їй не дають працювати, заважають. Але вже і вони не такі впевнені в своїх вподобаннях, як було раніше.
Unique _ 26.09.2009 14:36
IP: 95.135.154.---
grafo:

Він тепер уповноважений захищати кажанів.
І діоксин.
Лабораторний.
Прививки Мурзікам від чумки робити.
В реальному державному управлінні отих клоунів з Банкової давно вже в упор не спостерігається.
Ні сліду, ні спогаду...
Unique _ 26.09.2009 14:31
IP: 95.135.154.---
YM:

Ніхто не може за бовдурів вас мати, якщо ви ними просто є.
Не вина Тимошенко в тому, що суспільство більше ніколи не буде вимагати від забійника м'ясокомбінату бездоганного виконання нейрохірургічної операції.
90 років кухарчуків-доярок, гегемону-пролетаріату, шпани блатної та тупого колгоспного селянства у публічному житті сучасної європейської сорокашестимільйонної країни таку прививку цьому суспільству від люмпен-ліміти провели, що навіть гречка від Льоні-Космоса тепер не спрацює.
Вам залишається тупа класова ненависть.
До всіх хто може.
І хотіти.
Знову в Париж.
Один раз ви вже хотіли...
Unique _ 26.09.2009 14:25
IP: 95.135.154.---
YM:Якщо опозиція притомна, вона пропонує альтернативний бюджет, виносить його на пленарне засідання і кількістю поправок до урядового варіанту просто доказує свою перевагу над владою.І це – єдиноможливий варіант її трансформації із опозиції у владу.А от блокування і кульконадування тепер не проходить.Хоча Азарова та урядових радників-консультантів порівнювати теж не дуже коректно: уявіть собі тверезого академіка в компанії сильноп'яних бомжів – є шанси на рівноправну і фахову дискусію?
Люмпену тупому гегемону – на дно єдиний шлях. В кримінальні хроніки. При всіх таких розумних-розумних мордочках.Не відкривали б хліборізок – може й повірив би, що здорові.Але тепер з отими проклятими прямими ефірами та ерудованими із загостреним почуттям справедливості, агресивно реагуючими на тупу брехню журналістами, – дурь каждого відна. Вирок їм підписує життя. Тимошенко тільки волю його виконує.
Unique _ 26.09.2009 14:13
IP: 95.135.154.---
Андрей-с-Востока:

Депутатм довіри не має.
Але Тимошенко єдина, якій повірила Україна.
І це справедливо нею вистраждано.
Думаю, що її балачки про другий тур – це її перша брехня Україні...
YM _ 26.09.2009 13:46
IP: 93.74.238.---
Віктор Уколов:
При цьому чомусь ніхто не пропонує нормальних критичних матеріалів, які ґрунтуються на доведених фактах або критикують погляди.
Ну, що Ви кажете – невжеж таки ніхто не пропонує нормальних критичних матеріалів? Та почитайте інтерв'ю будь-якого притомного економіста на теми бюджету 2009 та 2010 р. Та хоча б цю статтю на ЕП, з якої будь-який школяр зрозуміє, про що там йде мова, і на яку навіть я вже наводив посилання в блогах УП. Так ні – вивчили пропагандистські кліше на кшталт: "В падінні гривні винний лише один Національний банк!", "Бюджет сумлінно виконується!", "Ціну на газ в країні ніхто не відчуває!" – і долдоните з дня в день одну й ту ж ахінею. Воістину ніхто не пропонує! То це Ви називаєте не примітивним рівнем політичної дискусії? Та це взагалі – не дискусія, а суцільне наперсточництво! Так розмовляють тільки з людьми, яких мають за повних бовдурів!
grafo _ 26.09.2009 12:20
IP: 95.134.66.---
Віктор Уколов_24.09.2009 18:02
Від початку кампанії нас завалюють пропозиціями зняти ролики, змонтувати кліпи, надрукувати плакати про наших конкурентів.
При цьому чомусь ніхто не пропонує нормальних критичних матеріалів


Жодна адекватна людина, що має самоповагу, з вами навіть не випорожниться на одному гектарі.

Бютівський стрілок де?
grafo _ 26.09.2009 12:11
IP: 95.134.66.---
Уповноважений Президента України з міжнародних питань енергетичної безпеки Богдан СОКОЛОВСЬКИЙ здивований вибаченнями прем'єр-міністра Юлії ТИМОШЕНКО за перебої в поставках російського газу в країни Європи на початку 2009 року, і вважає, що вона не мала ніяких підстав робити таку заяву від імені України.

ТрендЮля вже поклала трудову в Кремлі?
Україна та Європа1065 Aтака Путіна1187 Корупція1288 Уряд реформ392 тітушки18
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter