Тимошенко про ''нікчемну'' і ''зомбуючу'' рекламу
Це не вигадка – чотири роки тому Юлія Тимошенко сама заявила про категоричне несприйняття "зомбуючої реклами". 27 березня 2014 року тодішній кандидат у президенти, звертаючись до конкурентів, говорила:
"Я пропоную всім, хто буде балотуватися – і я почну з себе – відмовитися від цієї зомбуючої, пустої, нікчемної реклами, яка розташована завжди на всіх виборах по біг-бордам, стовпам, по підворіттям, на каналах телебачення".
Нагадую про цю заяву, бо не розумію, що змінилося у світогляді керівника Батьківщини, чиї, як вона казала, "зомбуючі" рекламні площини у велетенській кількості заповнили вулиці наших міст сьогодні.
Можу припустити, що для Юлії Володимирівни її власна реклама вже не "нікчемна" і не "зомбуюча". Сподіваюсь у "Батьківщини" вистачить офіційних білих надходжень, щоб прозвітувати потім у НАЗК про таку величезну рекламну кампанію.
А ще звертає увагу неймовірна схожість логотипу з білборду з лого відомої торгової марки "Novacel".
Для розробників борду Тимошенко повідомляю: "Novacel" – це марка захисних плівок, які легко приклеюються до будь-яких поверхонь.
Блог автора – матеріал, який відображає винятково точку зору автора. Текст блогу не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, яка у ньому піднімається. Редакція "Української правди" не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує винятково роль носія. Точка зору редакції УП може не збігатися з точкою зору автора блогу.