29 червня 2012, 19:28

ГОЛОВНОМУ ТЮРЕМНИКУ: Права ув'язнених в установах цивілізованого світу

Докладавши зусилля, але так і не змігши позбутись ніжних спогадів про Лук'янівський СІЗО, під час останньої поїздки в США я попросив своїх знайомих із американського уряду показати мені місцеві тюрми. Питання вирішилось за один день: у Каліфорнійській в'язниці посиленого медичного забезпечення для всіх типів злочинців я отримав право на безперешкодне пересування, вільну фото і відеозйомку.

Не потрібно нікого корумпувати, не потрібно компроматеріалом схиляти офіцерів до співпраці, не потрібно наражати на небезпеку ув'язнених. Прозора, цивілізована система. Жодних спектаклів, обману, і розповідей про "фотомонтаж".



P.S. Наша робота не обмежилась виходом спецрозслідування про Лук'янівський СІЗО. Вже сьогодні ми зібрали, проаналізували та почали систематизувати найсучасніше законодавство провідних країн світу щодо забезпечення прав і дисципліни ув'язнених. Виконавши обов'язок журналіста, тепер бачу своєю громадянською метою настання в цьому питанні якщо не реформ, то реальних відчутних змін.

Впевнений, що ми маємо шлях і без мільярдних інвестицій покращити систему харчування в тюрмах, відновити санітарне забезпечення, запровадити постійний, легальний зв'язок ув'язнених із членами родин та захисниками. Кожний, хто був за ґратами, знає – це найголовніше.

Буду радий однодумцям на FB, Twitter, Вконтакте.

Блог автора – матеріал, який відображає винятково точку зору автора. Текст блогу не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, яка у ньому піднімається. Редакція "Української правди" не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує винятково роль носія. Точка зору редакції УП може не збігатися з точкою зору автора блогу.

За що воює з киянами маршруточна мафія

Рівно місяць тому Комунальна служба перевезень почала робити те, що не робила 7 років поспіль, – почала по-справжньому перевіряти столичні маршрутки...

''Швидкість затору''. Чому європейські столиці їдуть 30 км/год

Берлін, Париж, Гельсінкі, Лондон, Вроцлав, Варшава, Осло, Брюсель, Мадрид, Барселона і вже Амстердам. Усі ці міста мають успішний досвід щодо зменшення аварійності та травматизму на дорогах завдяки обмеженню швидкості на міських вулицях до 30 км\год...

Моя позиція щодо запрошення повернутись на ТВі

Я для себе вирішив, що не візьмусь за керівництво редакцією журналістських розслідувань на ТВі, якщо в ній не буде тих людей, з якими я працював раніше...

ІНШИЙ ЛУЦЕНКО

Юрій Луценко пройшов це жорстоке випробування із мужністю, на яку мало хто здатний. Він не зламався, не прогнувся, і нічого ні в кого не просив...

''ЗАСНІЖЕНА ВЕСНА''. Армію – не орендують.

"ЗАСНІЖЕНА ВЕСНА" Вчора все було скромно, але щиро. Ми зібрались на Майдані, аби руками допомогти визволенню Києва з полону. Добирались метрополітеном, тримаючи по кілька лопат кожний...

''ЗАСНІЖЕНА ВЕСНА''. Майдан незалежності, 19:00. СЬОГОДНІ. З ЛОПАТАМИ

На $300 мільйонів доларів, які коштували б/у поїзди Hyundai, влада могла купити близько тисячі нових надпотужних снігоприбиральних машин. На неймовірні мільярди, вбухані в зведення найдорожчих у світі стадіонів, влада могла б побудувати дороги...