30 липня 2012, 03:36

ДОВЕДУ, ЩО МОЖЕ БУТИ ІНАКШЕ

Для мене вибори2012 – це не боротьба політиків. Це боротьба минулого, що не минуло, і реальності, на яку ми заслуговуємо.

Всі ви знаєте, що як журналіст і громадянин я хочу і стараюсь змінити ситуацію. Справді всім серцем бажаю жити в іншій Україні, хочу бути в ній щасливим і бачити навколо себе інших щасливих людей. Та, мабуть, як і всі, я просто не бачу на кого можна покласти сподівання, кому можна довірити свої надії. Тож після важких роздумів, вирішив: спиратимусь на власні сили й сили таких як я.

Мажоритарка – це шанс. Для мене і для покоління всіх тих, хто має вищу або декілька вищих освіт, хто володіє іноземними мовами, хто вчився або працював за кордоном і точно знає, якою може та повинна бути держава. Все буде чесно: політики нової генерації – не можуть бути призначенцями. Це не ті, кого запросили вожді. Це ті, кого обрали люди. Саме тому я відмовився від прохідного місця в одному зі списків та пішов важким, але чесним шляхом самовисування.

Так, були аргументи "проти". Найперший – страх втратити довіру та підтримку колег-журналістів, котрі можуть оцінити мій вчинок як бажання дістатись "корита". Доведу, що все може бути інакше, і вважаю цей намір більшою цінністю, ніж здатність стримувати себе.

Другий аргумент "проти" – це гроші. Не секрет, що моїх власних статків не вистачить і на пару біг-бордів. Але ідея полягає в тому, щоб вони не знадобились. З одного боку, я створюю виборчий фонд, куди, сподіваюсь, люди перерахують якісь кошти. З іншого, вже зараз отримую підтримку, за яку не потрібно платити: хтось надає необхідні приміщення і обладнання, хтось – інтелектуальну допомогу. І це не друзі та знайомі – це однодумці, яких виявляється значно більше, ніж я міг сподіватись.

Вірю у власні сили та встановлюю нові правила. Наперед скасовую для себе порочну депутатську недоторканність та всі пов'язані з нею пільги – заявляю про це офіційно. Обіцяю вести кампанію відповідно до європейських традицій: доброчесно, відповідально і кришталево прозоро.

Я не збираюсь ставати політичним функціонером – я справді змушу державу працювати. Чиновники повинні добросовісно виконувати свою роботу, або піти геть. Знаю, що це можливо, і знаю, як цього досягти. Був у багатьох країнах. Нещодавно повернувся зі Сполучених Штатів, довгий час жив у Великобританії. Вивчив багато моделей боротьби з корупцією, контролю за владою, економічного зростання. Ефективних моделей. І оскільки я занадто молодий, аби сумніватись, що запровадити їх в Україні можливо, я просто зроблю це.

========

FB, Twitter, Вконтакте.

Блог автора – матеріал, який відображає винятково точку зору автора. Текст блогу не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, яка у ньому піднімається. Редакція "Української правди" не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує винятково роль носія. Точка зору редакції УП може не збігатися з точкою зору автора блогу.

За що воює з киянами маршруточна мафія

Рівно місяць тому Комунальна служба перевезень почала робити те, що не робила 7 років поспіль, – почала по-справжньому перевіряти столичні маршрутки...

''Швидкість затору''. Чому європейські столиці їдуть 30 км/год

Берлін, Париж, Гельсінкі, Лондон, Вроцлав, Варшава, Осло, Брюсель, Мадрид, Барселона і вже Амстердам. Усі ці міста мають успішний досвід щодо зменшення аварійності та травматизму на дорогах завдяки обмеженню швидкості на міських вулицях до 30 км\год...

Моя позиція щодо запрошення повернутись на ТВі

Я для себе вирішив, що не візьмусь за керівництво редакцією журналістських розслідувань на ТВі, якщо в ній не буде тих людей, з якими я працював раніше...

ІНШИЙ ЛУЦЕНКО

Юрій Луценко пройшов це жорстоке випробування із мужністю, на яку мало хто здатний. Він не зламався, не прогнувся, і нічого ні в кого не просив...

''ЗАСНІЖЕНА ВЕСНА''. Армію – не орендують.

"ЗАСНІЖЕНА ВЕСНА" Вчора все було скромно, але щиро. Ми зібрались на Майдані, аби руками допомогти визволенню Києва з полону. Добирались метрополітеном, тримаючи по кілька лопат кожний...

''ЗАСНІЖЕНА ВЕСНА''. Майдан незалежності, 19:00. СЬОГОДНІ. З ЛОПАТАМИ

На $300 мільйонів доларів, які коштували б/у поїзди Hyundai, влада могла купити близько тисячі нових надпотужних снігоприбиральних машин. На неймовірні мільярди, вбухані в зведення найдорожчих у світі стадіонів, влада могла б побудувати дороги...