15 жовтня 2015, 12:47

Про крутий розворот Немировського. Новий проект закону про легалізацію інтимних послуг для обговорення

В минулу п'ятницю, 9 жовтня, ми стали свідками одного з найгірших прикладів нездатності політиків витримувати стійку позицію:



Виправдання Немировського про те, що нібито за поданням законопроекту стояв якийсь хитромудрий план про привернення уваги до проблеми виглядають абсурдними. Припускаю, що відбулось наступне: перед місцевими виборами подання такого законопроекту просто виявилось не дуже привабливим та позицію прийшлось терміново змінити. В прицнипі, реєструвати до місцевих виборів дійсно було не варто.

Крутий розворот автора першого законопроекту щодо легалізації інтимних послуг в Україні також порушив певні плани щодо подачі ще одного законопроекту, у розробці якого я приймав участь спільно із рядом народних депутатів, їх помічників, експертів-юристів, фахових лікарів та активістів. Цей законопроект ми напрацьовували із початку року. Реєстрація законопроекту Немировського змусила нас в терміновому порядку завершити його написання, щоб встигнути подати альтернативний законопроект. На нашу думку, він краще виписує механізм легалізації та надання інтимних послуг.

Після відкликання законопроекту Немировського відкриється нова можливість для реєстрації нового законопроекту легалізацію інтимних послуг, що, надіюсь, відбудеться одразу після місцевих виборів.

ЧОМУ НАДАННЯ ІНТИМНИХ ПОСЛУГ ТАКИ ВАРТО ЛЕГАЛІЗУВАТИ

По-перше, чинне законодавство є лицемірним. Припустимо поліцейські накриють бордель з клієнтами. Тих, хто надавав послуги оштрафують, сутенерів та власників закладу відправлять в тюрму. А що буде з клієнтом? Нічого! Бо в нас заборонено лише брати гроші за секс, а платити за нього – ні. Крім того, хіба в нас заборонені шлюби "по розрахунку"? Якщо ні, то чому секс за гроші повинен бути заборонений?

По-друге, заборона на продаж інтимних послуг виходить за межі того, що може брати на себе держава в лиці чиновників. Фактично, чинним законодавством забороняється брати гроші за секс. Тобто держава бере на себе роль забороняти окремі причини, за якими люди вступають в інтимний зв'язок, та ще й заставляє поліцію за це карати. Як не крути – це втручання в особисте життя, що прямо заборонено Конституцією.

По-третє, існує системне порушення прав працівників сфери інтимних послуг. Люди, що працюють в нелегальній сфері, не мають жодних засобів захисту своїх прав. Системне насилля та безправ'я працівників сфери інтимних послуг вже давно стало нормою. Працівникам галузі немає кому пожалітись ані на насилля з боку сутенерів, ані на свавілля з боку корумпованих правоохоронників.

По-четверте, існує критична необхідність запобігати поширенню інфекційних хвороб. Будь-яка послуга чи продукт підпадає під державне регулювання з метою забезпечення безпеки споживачів. Це абсолютно нормально, і так само має бути із наданням інтимних послуг. Але поки надання інтимних послуг заборонено, доти не можуть бути встановлені базові правила безпеки їх надання.

По-п'яте, дана заборона є розплідником корупції в правоохоронних органах. Тут особливих пояснень, думаю, не потрібно. Зовсім недавно начальник Київської міліції заявив, що підтримує легалізацію проституції. Якщо ми хочемо чесну поліцію, то не слід перед ними ставити завдання "боротись із вітряками". Ось яскравий приклад:



НОВИЙ ТЕКСТ ЗАКОНУ ПРО ЛЕГАЛІЗАЦІЮ ІНТИМНИХ ПОСЛУГ ДЛЯ ОБГОВОРЕННЯ

За наступним посиланням можна знайти новий проект закону про надання інтимних послуг:

Текст проекту Закону України "Про надання інтимних послуг"

На наступну скриньку приймаються зауваження до законопроекту та пропозиції співпраці щодо його просування: legalize.prostitution.in.ua@gmail.com

Основні положення законопроекту пропонують:

1) Дається визначення "інтимної послуги" як діяльності із вступу з клієнтом в статевий зв'язок обов'язково з презервативом та наявності довідки про відсутність інфекційних хвороб. Пропонування сексу за гроші з порушенням цих двох правил і надалі буде називатись проституцією та каратиметься штрафом.

2) Надання пропозиції щодо вступу в інтимний зв'язок в публічних місцях чи функціонування борделю є забороненим, окрім як у спеціальних зонах, визначеними місцевими органами. Надання інтимних послуг можливо тільки в таких закладах або в приміщенні клієнта.

3) Реклама інтимних послуг є заборонена, окрім як на веб-сайтах із перевіркою віку. Таким чином, існування даного сектору буде завжди залишатись поза увагою дітей та підлітків.

4) Сутенерство залишається під кримінальною відповідальністю. Інтим-заклад, що розміщений у дозволеній місцевою владою зоні, може тільки здавати кімнати в оренду для надання інтимних послуг. Будь-яке посередництво між надавачам послуг та споживачем заборонено. Це гарантує, що інтимні послуги надаються виключно по взаємній згоді і немає жодного примусу.

5) Надання інтимних послуг підлягає оподаткуванню. Фактично, особі, щоб надавати інтимні послуги доведеться стати ФОПом. Це може принести близько 400 млн. грн. до державного бюджету щорічно.

У ВІДПОВІДЬ НА ПОШИРЕНУ КРИТИКУ

Реєстрація законопроекту Немировського показала наступні найпоширеніші перестороги та зауваження щодо предмету законопроекту:

1) "А що проблем більше немає?" Звичайно є. Але перше місце України в Європі за часткою населення хворого на ВІЛ, корупція в правоохоронних органах, насилля над 100 тис. беззахисних працівників галузі роблять проституцію однією з основних соціально-економічних проблем.

2) "Я проти, бо це аморально". Аморальність – це багатовимірна річ, по таких мотивах можемо забороняти короткі спідниці, рок-музику та екстравагантні зачіски, як це типово робиться в тоталітарних країнах. Законом повинно заборонятись тільки те, що шкодить напряму третім особам, що не можна сказати про секс.

Зауважте, що законопроектом не передбачається жодного пропагування проституції. Навпаки, передбачено більш ніж достатньо механізмів для того, щоб дана галузь ніде не появлялась "на очах", окрім як в окремих спеціальних зонах за рішенням місцевої громади, на що Ви будете мати вплив.

Дозвольте запевнити, що розробники законопроекту з великою повагою ставляться до аргументів противників подібної ідеї та максимально врахували усі можливі перестороги та занепокоєння в законопроекті. Дуже просимо із розумінням поставитись до необхідності врегулювати велику соціально-економічну проблему, що створює заборона на надання інтимних послуг.

П.С. Для інформації – статус легалізації інтимних послуг по країнам:

$ для України: як візит Володимира Зеленського до США вплинув на настрої американців

FOX News офіційно показав: бажання американців підтримувати Україну зросло. 31% американців кажуть, що потрібно давати ще більше допомоги...

''Прихватизовані'' укриття повинні рятувати життя

Масовані ракетні та обстріли міст, селищ і сіл України агресором та використання дронів-камікадзе проти мирного населення, які відбулися в травні цього року, виявили серйозні проблеми із забезпеченням цивільного населення укриттям цивільного захисту, які призвели до загибелі людей...

6 років з конфіскацією майна за допомогу ЗСУ

Такий термін дав Хмільницький міськрайонний суд Вінницької області волонтеру Олександру Дорогану. Це – шокуючий прецедент, який може зупинити щонайменше поставку всіх автомобілей для передової...

Реальна ставка ПДВ в Європі та Україні – не більше 10%

Багато хейтерів Антикорупційної податкової реформи вказують на високу ставку ПДВ в Європі. Висока ставка ПДВ в Європі – це міф. Такого ніколи не існувало...

Як співчуття іноземців конвертувати в гроші на армію

Відкриваєш стрічку соцмереж, а кожен другий пост – збір коштів для наших захисників. Всі ми донатимо, отже, всі і розуміємо, що мова завжди йде про великі суми...

Схеми крадіжок ПДВ повинні бути зупинені

Даним постом в першу чергу звертаю увагу представників правоохоронних органів щодо оборудок з крадіжок ПДВ. Знаю, що з публічних джерел на них реагувати простіше як мінімум з формальної точки зору...