Олег Медведєв Політтехнолог, віце-президент Української PR-Ліги

''За Україну без Табачника''. ''Справжня педагогіка починається з відстоювання власної гідності... '' Президенту – браво!

16 березня 2010, 16:01

Браво, браво. Та не тому, про кого ви подумали.

Президент Національного університету "Києво-Могилянська академія" Сергій Квіт став першим і сподіваюсь все ж таки, не єдиним ректором, який назвав мінстра освіти тим, ким той є насправді.

Звернення президента НаУКМА Сергія Квіта до освітянської громадськості

Шановні колеги!

Призначення Дмитра Табачника міністром освіти і науки України стало відвертою несподіванкою – політика, який ставить під сумнів українську ідентичність, пропонуючи натомість концепцію невідомої "украинско-русской культуры" (мова оригіналу). На думку Дмитра Табачника, Закон України "Про Голодомор 1932-1933 рр. в Україні" ставить нашу державу "в один ряд с наиболее отвратительными тоталитарными диктатурами". Міністр освіти і науки вважає, що "желание мелко подгадить соседу, предать, выгадать что-то, обманув ближнего, согласие потерять глаз, чтобы сосед вовсе ослеп, – характерная особенность формирующейся украинской нации".

Його висловлювання на кшталт "галичане – это лакеи, едва научившиеся мыть руки", які "практически не имеют ничего общего с народом Великой Украины ни в ментальном, ни в конфессиональном, ни в лингвистическом, ни в политическом плане", як і про "боротьбу між римсько-католицько-галицьким і російсько-православним етносами", що нібито розгорнулася на території України, викликають подив, оскільки вони належать докторові історичних наук.

Така позиція нетерпимості до будь-якої нації чи національної культури характеризується як ксенофобія. У цьому ж випадку мова йде про ненависть до українців та української культури з боку міністра, який відповідає за державну політику в освітній галузі. Чутливість до браку толерантності відрізняє весь повоєнний світ, особливо Європу. Тому такий міністр не може сідати за стіл переговорів з міністрами цивілізованих держав, не може відповідати за науку і освіту нашої країни.

Україна потребує єдності і культури, наша освіта і наука – якісного зростання, конкурентоздатності на глобальній арені, а університети – автономії. До цих завдань не може братися Дмитро Табачник, бо гуманітарна галузь не будується на ненависті і неправді. Не будьмо байдужими сьогодні, бо наші учні і студенти не вибачать нам цього завтра! Справжня педагогіка починається з власного прикладу, з відстоювання власної гідності. Закликаємо Вас висловитися публічно проти Дмитра Табачника – особи, неприйнятної на такій важливій та відповідальній посаді, як міністр освіти і науки України.

Президент Національного університету "Києво-Могилянська академія" Сергій Квіт



Коментарі — 274
alexandr235 _ 26.03.2010 10:45
IP: 92.113.160.---
Genabor _ 21.03.2010 17:33
Квит похож скорее всего на слесаря из ЖЭК,а не президента.наверно если не заменили бы слово ректор,он не занял бы это место.
меня коробит украинская речь,еще не изучившего её,Азарова.но еще больше коробит когда "истинный" украинец Зварич произносит -урьяд. послушайте украинскую речь Табачника.
вопрос: Вы хотите чтобы Ваши дети разговаривали как-?......?
и еще один пример. слушал новости,в Ивано-Франковске убирают парк. молодая,красивая девушка дает интервью.цитата:"нам не стане мiшкiв".а хотелось бы услышать"нам не вистачить лантухiв"
Genabor _ 21.03.2010 17:33
IP: 77.120.192.---
Цитата: "Справжня педагогіка починається з відстоювання власної гідності."
Ув. С.Квит! Позвольте усомниться, что вы педагог? Педагог так не говорит и не пишет, как это сделали Вы. Известный миру (видимо судьба обошла Вашу националистическую академию) педагог Ян Амос Каменский в основу педагогики вкладывал требование: "НАСИЛИЕ должно быть удалено от дела." Пан Вакарчук и его сообщники своими действиями изнасиловали эту святоту, призванную нести молодежи в первую очередь "доброе, разумное, вечное". Заметьте это происходит в стране подарившей миру ПЕДАГОГОВ с именем. Хотелось бы мне побеседовать с Вами о качестве выпускаемых Вами специалистов, но воздержусь. Скажу лишь одно, что Вашу академию никто никогда по настоящему (без идеологии и политики) не проверял. В этом Ваше личное счастье. Воспользуйтесь им пока!! И не дай бог ее проверят настоящие педагоги.
bmi _ 19.03.2010 23:34
IP: 80.93.115.---
Не будьмо байдужими сьогодні, бо наші учні і студенти не вибачать нам цього завтра!________________________________________________________ + 10000000000000000000000000000000... Одне, ше хвилює...,їм може все бути "пабарабану".
nitnatsok _ 18.03.2010 11:38
IP: 193.19.152.---
Табачника – за грати.
awa _ 18.03.2010 00:22
IP: 109.229.18.---
Ректори бояться – вони мовчатимуть. Бо їх позвільняють табачнікі, а їм це нащо...Мовчати спокійніше. Того в нас отаке твориться, бо всі мовчать...
Віктор_Дніпров _ 17.03.2010 22:41
IP: 93.73.244.---
львів-750:
;)))
Цікаво мислите, шановна...

Якщо брати Вашу теорію, то пара Турчинов-Тимошенко може мати елементи психологічного впливу. Турчинов ніякий не баптист, а знань психології у нього достатньо. "Ілюзія страху" – це психологічний трилер, де вбачаються неабиякі знання психології страху та умов, що призводять до шизофренічних симптомів...

Добре... Закінчуємо такі балачки, а то зайдемо у глухий кут. У Президента – великі комбінатори, а у ЮВТ – циганські гіпнотизери.;))) А Віктор Дніпров – американський шпигун...

Шануймося.
х
brdm _ 17.03.2010 19:39
IP: 77.52.212.---
львів-750 _ 17.03.2010 19:14
brdm:

"...Не будемо згадувати проти ночі, воно і так прийде:)..."
.
Свят-свят-свят!
Хотя, всё равно припрёться.)))
Буду "бороться" с ней лишними запятыми и мягкими знаками.
львів-750 _ 17.03.2010 19:14
IP: 195.211.156.---
brdm:

Не будемо згадувати проти ночі, воно і так прийде:)
львів-750 _ 17.03.2010 19:13
IP: 195.211.156.---
[В]Віктор_Дніпров:

Я ж писав, що Ви закохана... а емоція ніколи не дає об'єктивності. Я ж ніколи не писав, що ЮВТ – ідеал. Такого не буває. Я завжди писав про потенціал здібностей...
__ Та Ви могли писати, що я закохана, а ще могли самі зізнатися, що закохані – але хіба насправді так є?
Щодо Вас – не знаю.
А ось про себе, то я точно можу сказати, що НІ.
Здібності Тимошенко має, поза сумнівами – їй би зосередженості і трохи терпіння – були б результати.
Якщо зважити, що Турчинов пастор якоїсь там церкви, то можу припустити, що ази зомбування Тимошенко відомі.
Вона свої промови за тими правилами будує, бо чого я після її годинного ораторства виходжу з цілком пустою головою, а ось слова, що вона вимовляє з притиском і здавалось би навіть не в тому місці, де пасувало б за змістом, пам"ятаю добре і кожного разу дивуюся, нащо вона їх повторює.
Я це бачу і розумію, а хто не помічає, або не знає про такі речі.
Але це тільки мої спостереження.
Віктор_Дніпров _ 17.03.2010 18:31
IP: 93.73.244.---
львів-750:

Шановний, я гадаю, що Ви це не про мене – я лише з цікавості.
Мене ще зомбування цікавить – бо те, що я описала в минулому пості, дуже на нього схоже, принаймні, я так собі уявляю зомбування, як профан, звичайно.:))
Звісно, що не про Вас а до Вас... Я ж писав, що Ви закохана... а емоція ніколи не дає об'єктивності. Я ж ніколи не писав, що ЮВТ – ідеал. Такого не буває. Я завжди писав про потенціал здібностей...

Щодо "зомбування" – то знову, є межа, є форми, методи зомбування відповідно Мети. Окрім того, треба визначитись, що є предмет зомбування та предметом зомбування.

То, що ви маєте на увазі – просте природне наше "подобається" на рівні підсвідомості, в залежності від інстинктивних чи нав'язаних суспільною свідомістю уподобань (мода, шлягер, детектив, поезія тощо:-). Елементарна діалектика (психологія) сприймання...

Шануймося
х
brdm _ 17.03.2010 18:09
IP: 77.52.212.---
ТаняД _ 17.03.2010 11:05
львів-750:
От того, что нас с Януарием будут считать одним лицом, да еще такие дуры негордые галичанские (отсутствие достоинства у них в крови), как ты, мне ни жарко ни холодно. Но вот если Януарий согласится обнародовать свой IP, я последую его примеру, не сожрешь ли ты тогда свои грязные дырявые тапочки в наказание за наклеп?
.
Таня Д, не берите нас на понт!
Эти мысль я e;t давным-давно отмёл.
Тут возможны фальсификации.
.
А вот, Вы с Януарием опубликуйте свои IQ!!!
Вот это будет зрелище!!!
Полечите народ смехом...
brdm _ 17.03.2010 18:02
IP: 77.52.212.---
львів-750 _ 17.03.2010 10:52
"...Я про вашу любу Таню-Де, яка розродилася Януарієм, а Ви цього не помітили, чи вдали, що не помітили..."
.
)))
Помітив ще тиждень тому!)))
Навіть заяву на УП зробив...
.
Сначала предположил, что Януарий – незаконнорожденный Таней Д ублюдок от Морехода.
Но позже подумалось мне, что он с Таней...однояйцевый...)))
Одного поля овощь!
львів-750 _ 17.03.2010 18:00
IP: 195.211.156.---
Віктор_Дніпров:
Ви повинні помітити, як тільки Дописувач, починає морочити голову – використовуються латиномовні слова, чи посилаються на якийсь науковий авторитет. А ще гірше – на відомого письменника...

Добре. А то почнемо про діалектику теорії і практики риторики...:))


Шановний, я гадаю, що Ви це не про мене – я лише з цікавості.
Мене ще зомбування цікавить – бо те, що я описала в минулому пості, дуже на нього схоже, принаймні, я так собі уявляю зомбування, як профан, звичайно.:))
Віктор_Дніпров _ 17.03.2010 17:51
IP: 93.73.244.---
львів-750:
Богословська...;)

Щодо термінології. Давити тлумачення "іноземним словам" можна до безкінечності. На те вони й були введені в граматику чи лексикон того чи іншого предмету.

Риторика, як предмет навчання в різні часи19 ст. за метою та завданням у корені відрізнялася за змістом. Риторика, що вивчали наші українські риториучні духовних братських шкіл контра риториці в семінаріях дореволюційної Росіїпредмет вивчення семінариста. Ну, а духовників вчать чому, правду говорити? А Ульянов-Ленін по риториці, до речі мав 5-ку.
Ви повинні помітити, як тільки Дописувач, починає морочити голову – використовуються латиномовні слова, чи посилаються на якийсь науковий авторитет. А ще гірше – на відомого письменника...

Добре. А то почнемо про діалектику теорії і практики риторики...:))

Шануймося.
х
львів-750 _ 17.03.2010 17:24
IP: 195.211.156.---
Віктор_Дніпров:
___ Якщо не зважати на ВАШУ оцінку персоналій, то можна сказати, що я вірно розібралася в термінології.
Скажіть, а що має до ораторства така ситуація, коли людина говорить майже беззмістовний текст і на його фоні вимовляються з наголосом ключові слова, такі, які повинні запам"ятатися, а все решта лише антураж, бажано нейтральний, щоб не забити голову додатковою інформацією.
До всього гарно поставлений рівний голос, кам"яне лице, пусті очі і лише живі губи, які виказують емоції і водночас заворожують публіку.
Ви нікого не пізнаєте з цього опису?
Віктор_Дніпров _ 17.03.2010 16:29
IP: 93.73.244.---
львів-750:
Віктор_Дніпров:

___ Поправте мене, якщо я не так зрозуміла.
Оратор – це людина, котра вміє заворожити публіку голосом, мімікою, зовнішністю, жестами і не важливо, що вона говорить – лиш би говорила.
Риторик – це людина, яка говорить чітко, зрозуміло, доступно і ти з нею погоджуєшся, або не погоджуєшся, але розумієш,що звучить правдоподібно.
Бо я раніше думала, що риторика – це теорія для оратора.
А щоб їх відокремлювати – на таке б не наважилася.
Знаєте, шановна. Речі треба називати своїми іменами. Ораторське мистецтво є ораторським мистецтвом. Оратор це той, що говорить перед людьми. Вміти говорити – це вміння донести до слухача думку, ідею, предмет. Оратор – public speaker. Ну, так сприймає це слово цивілізований світ. Звісно, що Ідея може бути навіть абсурдною.

Риторика – краснобайство, уміння морочити людям голову. Звідси – ідіома риторичне питання. Риторика не потребує відповіді. Звісно, що одне, що інше – одного походження.
львів-750 _ 17.03.2010 14:54
IP: 195.211.156.---
Віктор_Дніпров:

___ Поправте мене, якщо я не так зрозуміла.
За вашими прикладами і своєю рекцією на особи, яких Ви навели, роблю такі висновки.
Оратор – це людина, котра вміє заворожити публіку голосом, мімікою, зовнішністю, жестами і не важливо, що вона говорить – лиш би говорила.
Риторик – це людина, яка говорить чітко, зрозуміло, доступно і ти з нею погоджуєшся, або не погоджуєшся, але розумієш,що звучить правдоподібно.
Бо я раніше думала, що риторика – це теорія для оратора.
А щоб їх відокремлювати – на таке б не наважилася.
Віктор_Дніпров _ 17.03.2010 13:33
IP: 93.73.244.---
львів-750:
Віктор_Дніпров:

Що таке риторика я знаю.
А щоб зрозуміти краще суть, то Ви мені скажіть, пане ВД, чи вважаєте Тимошенко гарним оратором? Говорити, поза сумнівами, вона може, але чи знається на азах цієї науки.
То інша справа... Адже Тимошенко не стверджує що вона риторик, чи психолог. Тут знатися і не треба.:)

Як оратор Тимошенко неперевершена. Як риторик – неперевершена пані Богословська. Як словоблуд – неперевершений, як не дивно – Бродський... Ющенко – просто україномовний...

Це в деякій мірі дар, від задатків, уміння вчитись...
львів-750 _ 17.03.2010 12:30
IP: 195.211.156.---
Віктор_Дніпров:

Що таке риторика я знаю.
А щоб зрозуміти краще суть, то Ви мені скажіть, пане ВД, чи вважаєте Тимошенко гарним оратором? Говорити, поза сумнівами, вона може, але чи знається на азах цієї науки.
Віктор_Дніпров _ 17.03.2010 12:16
IP: 93.73.244.---
Grem Poll:
Віктор_Дніпров:

Дніпров!
Дякую за підказку, учту.

А Ваші дешеві ПРОВОКАЦІЇ – це матеріал для однієї з тем з риторики.
Учтітє:)))

Шановна. Ну навіщо Ви даєте підстави глумитися над собою?
Ще одна порада. Пишіть пости у Ворді, перевірте граматику, а тоді – відповідайте. Можете навіть риторично.; ((

Шануйтеся.
х
Grem Poll _ 17.03.2010 11:57
IP: 95.135.237.---
Віктор_Дніпров:

Дніпров!
Дякую за підказку, учту.

А Ваші дешеві ПРОВОКАЦІЇ – це матеріал для однієї з тем з риторики.
Віктор_Дніпров _ 17.03.2010 11:50
IP: 93.73.244.---
Grem Poll:
львів-750:
Віктор_Дніпров:
львів-750:
Вибачаюсь... Те не вам, то Гермі хотів...

Шануймося.
х
___ Чим вона вам знову невгодила?
Хоче людина виділитися – добре, що розумом, а не ще чимось екстравагантним.
Нехай собі пише конспекти – їй лише користь: повторення – а ви не зважайте, заохочуйте до "своїми словами" – тренуйте свої здібності:)
Ви мої найкращі друзі.

Я Вами, захоплююсь!

Звичайно, мені до ВАШОЇ І З Б Р А Н Н О С Т І далеко. Нічого, дівчину ховали в ранці,а погоду -ввечері.
Ну, дай Бог, навчитеся... Вас ніхто не ховає, а підказує, щоб Ви не зловживали дутим авторитетом та дріб'язковою брехнею...

Розумієте, Ви не риторик, і не психолог... Коли не дійде до свідомості, що лексикон у них трішки інший, тоді перестанете ображатись...

Шануйте себе. А ВД вже якось зможе і без шани... від Вас.;))

Шануймося.
х
tcherkas _ 17.03.2010 11:41
IP: 212.15.127.---
Не виключається. що Табачника здадуть, а потім зроблять обличчям України в Москві.
Можливо, такою і була задумка.
Grem Poll _ 17.03.2010 11:37
IP: 95.135.237.---
львів-750:
Віктор_Дніпров:
львів-750:
Вибачаюсь... Те не вам, то Гермі хотів...

Шануймося.
х
___ Чим вона вам знову невгодила?
Хоче людина виділитися – добре, що розумом, а не ще чимось екстравагантним.
Нехай собі пише конспекти – їй лише користь: повторення – а ви не зважайте, заохочуйте до "своїми словами" – тренуйте свої здібності:)
Ви мої найкращі друзі.

Я Вами, захоплююсь!

Звичайно, мені до ВАШОЇ І З Б Р А Н Н О С Т І далеко. Нічого, дівчину ховали в ранці,а погоду -ввечері.
львів-750 _ 17.03.2010 11:37
IP: 195.211.156.---
Віктор_Дніпров:

А "груповушки" – мене завжди насторожували...

Шануймося.
__ Ви маєте на увазі – її роботу?
Свобода слова101 Україна та Європа44 Вибори-2012 в Україні4 Закриття ex.ua15 Вибори в Росії28
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом Facebook