Артем Шевченко автор і ведучий програми розслідувань "Знак Оклику", канал ТВі

ІНДУЛЬГЕНЦІЯ ДЕПУТАТУ ЯЦЕНКУ ВІД ГЕНЕРАЛА ДЕРНОВОГО

05 вересня 2012, 16:36

Народний депутат, член Партії Регіонів і кандидат від ПР у депутати у в.о N200 із центром в м.Умань Черкаської області Антон Яценко на підтвердження своєї непричетності до ДТП зі смертельним фіналом 1 вересня 2012 року на трасі Київ – Одеса надав лист за підписом начальника УМВС України у Черкаській області генерал-майора міліції Валерія Дернового.





Здавалося б, які ще питання можуть бути? Тут варто нагадати, хто ось вже як понад два роки з самого початку президентства Януковича керує міліцією усієї Черкащини. Хто забув, то нагадаю, що у 2006-му році тоді ще полковник міліції В.В. Дерновий був засуджений і амністований судом першої інстанції за причетність до фальсифікації сканадальних виборів мера Мукачевого у квітні 2004 року. Свого часу УП детально писала про цю історію.

[/URL]




Тому тепер вже генерал-майору В.Дерновому не звикати фальсифікувати на користь провладних кандидатів виборчу кампанію і спотворювати правду. Інакше навіщо треба було знімати номери з джипу Мерседес ML 500?



Ми продовжуємо розслідування цієї автокатастрофи. Подробиці – найближчим часом.

powered by lun.ua
Коментарі — 51
Иван Силин _ 07.09.2012 16:42
IP: 193.93.229.---
Мені теж здається, що Яценко тут якщо і фігурує, то в якості свідка. Він сам машину не водить.
Alexandr Lytkin _ 07.09.2012 15:45
IP: 178.159.216.---
Особисто я не буду говорити, що Яценко прямо святий, але ось ці політичні ігрища виводять мене з себе. адже явно ж впадає в очі вся ця надуманість звинувачень з цим ДТП. І дурню ясно, що це був не Яценко, вся ця каша – чорний піар опонентів.
Olena Timoshenko _ 07.09.2012 12:33
IP: 193.93.229.---
Вороги Яценко дуже вміло зуміли обставити ситуацію та очернили кандидата. Гидко навіть думати, хто намагається пройти до влади! Якщо вони так поступають з конкурентом, то як вони поступатимуть з простими людьми???
Alexandr Sevin _ 07.09.2012 12:30
IP: 91.208.138.---
Як сильно Шевченко старається, мабудь сума від замовника була не мала...Конкретних висновків ще немає і ніхто немає права звинувачувати Яценко.
Anton Kravets _ 07.09.2012 12:29
IP: 112.68.48.---
Додам, що Яценко тільки но почав працювати на окрузі, отримав гарну репутацію освіченого і талановитого політика,як його дехто з опонентів вирішив позбутися. Це перед виборами вже, як норма.
Anton Kravets _ 07.09.2012 12:23
IP: 112.68.48.---
Бачу, що Артем Шевченко виповнює замовлення опонентів Яценко. Конкурента ж треба якимось чином прибирати. В цій історії багато незрозумілостей. Слідство вирішить.
Elena Tarasova _ 07.09.2012 11:43
IP: 178.159.216.---
Артем Шевченко:
И где сейчас ваш высокопоставленый чиновник? Он мог бы пролить свет на ситуацию. а то одни недомолвки и полутона...
Артем Шевченко _ 07.09.2012 11:07
IP: 109.68.46.---
SH_Holms:
Артем Шевченко Как ни странно, эту информацию о смертельном ДТП с участием Антона Яценко подтвердил мне достаточно высокопоставленный источник в центральном аппарате МВД
2 сентябрь в 3:09 с помощью мобильного – Вот реальная цитата с моего ФБ. Все посты включая первый писал ночью 2 сентября.
SH_Holms _ 06.09.2012 18:16
IP: 195.211.241.---
Артем Шевченко:
Смотрите внимательно, пост на ФБ я написал не 1-го, а 2 сентября. Если ещё точнее, то ночью.
Артем Шевченко Как ни странно, эту информацию о смертельном ДТП с участием Антона Яценко подтвердил мне достаточно высокопоставленный источник в центральном аппарате МВД
1 сентябрь в 17:09 с помощью мобильного · 8

Dmytro Rybakov Андрію, спустять на гальмах. Як і з помічниками суддів, й іншими народними обосранцями.
1 сентябрь в 19:55 с помощью мобильного · 5

Dmytro Rybakov Лягай краще спати...
1 сентябрь в 19:55 с помощью мобильного

Виктор Смолийчук Не время спать. Вынеся проблему на гласность народа никакие "тормоза" не помогут!
1 сентябрь в 23:48

...а что время, указанное в ФБ не соответствует тому, что указано???
Артем Шевченко _ 06.09.2012 12:43
IP: 109.68.46.---
SH_Holms:
Читаем источник информации:
Артем Шевченко 315 подписчиков
1 сентябрь в 16:55 с помощью мобильного
За даними моїх джерел з центрального апарату МВС, сьогодні вночі (т.е. ночью 01.09.2012г.) під містом Умань сталася ДТП за участю народного депутата, члена фракції ПР і кандидата у депутати по уманському округу #200 від ПР Антона Яценка. Він, перебуваючи за кермом Мерседеса ML500 врізався в автомобіль Деу Nexia, в якому загинула одна людина. Джерело повідомляє, що депутат Яценко перебував у стані алкогольного сп'яніння. Факт автокатастрофи за участі народного обранця і кандидата у депутати Яценка підтверджує, зокрема, онлайн-ресурс progolovne.ck.ua.

Читаем информацию на справке УВД

На Ваш запит від 02.09.2012 б/н повідомляємо, що 01.09.2012 близько 18.00 годин ... т.е. тут уже указаны совсем другая дата и время ДТП... то, что МВД в воскресенье сработало так оперативно и другие телодвижения, косвенно указывают на причастность именно Яценко к ДТП...
Смотрите внимательно, пост на ФБ я написал не 1-го, а 2 сентября. Если ещё точнее, то ночью.
матушкашиптон _ 06.09.2012 10:14
IP: 93.73.225.---
Мизантий Карамелькин:
Артем Шевченко:
ДТП повлекло нарушение правил водителем Дэу... Нарушение мерса судя по состоянию Дэу тоже было но это вторично...
Может конечно. Но очень сомневаюсь что человек, который живого депутата видит первый раз в жизни и находится в шоке после тяжелого дтп может отличить депутатский значок от любого другого значка... Мне всеже кажется что человек попавши в аварию видя рядом труп и раненных друзей думает не о значках...
Карамелькин, тебе сколько заплатили за твои "адвокатские" услуги? Тогда нужно тщательнее отрабатывать денежку. А то воняет заказухой за версту.
матушкашиптон _ 06.09.2012 10:04
IP: 93.73.225.---
Мизантий Карамелькин:
Тю а тот факт, что Шевченко работает на канале TVi, где рулит Коля Княжицкий, который в свою очередь кандидатирует в нардепы от партии, которая оппонирует партии Яценка – это не аргумент в пользу последнего?
Увы но во время выборов грязью плюются все и власть и опозиция...
Но ни Княжицкий, ни Шевченко не совершали пьяного наезда, которое закончилось смертью. И номеров со своих ато не срывали. Вот так вот... Зачем сорвал номера? Если не ты, не твое авто, не пьян в жо-пу? Ась? Не подскажете? И если не ты, то кто мешает показать всей стране преступника?
Volodymyr Shevchenko _ 06.09.2012 01:15
IP: 95.135.20.---
На фото видно, що наїзд зроблено практично на обочині. Праві колеса джипа за суцільною, яка позначає край проїжджої частини. Він міг уникнути зіткнення, взявши буквально метр вліво.
Водій нексії просто зупинивсь чуть далі, ніж потрібно, але він ніяк не міг передбачити наїзду на узбіччі. Натяків на міфічний розворот нема ніяких.
Рух по обочині з великою швидкістю в районі АЗС і наїзд на зупинену там машину вказують на нетверезість водія джипа.
Volodymyr Shevchenko _ 06.09.2012 01:03
IP: 95.135.20.---
Які рідкісні покидьки складають ПР і підтримують її! І декому вони подобаються. Дивна патологія інтелекту і моралі.
Leschjenkov_ibaniban _ 05.09.2012 22:47
IP: 178.219.92.---
starkozel:
Когда совершаешь РАЗВОРОТ, подставляешь встречному транспорту ПРАВЫЙ борт. На фото – ЛЕВЫЙ.
Так нексія ніби наліво хтіла...
А мерс летів ззаду.
Воділа нексії не міг і уявити, шо хтось з"явиться позаду.
Але ж нексія змісця, з АЗС проїха ла тіпа 100метрів і потім хотіла розвернутися?
То яка в того корита могла бути швидкість?
А люди кажуть, шо довгий був звук гальм, а потім 80 м штовхав по роздільній полосі?
То з якою швидкістю летів мерс?
Leschjenkov_ibaniban _ 05.09.2012 22:41
IP: 178.219.92.---
SH_Holms:
Leschjenkov_ibaniban:
Мо"тупий мєнт перепутав час зкоєння ДТП,з часом, за яким він виписував інхву? Бо ДТП було вночі. вже 01.09? Більше ніж пів-доби до того (до 18.00?)
От з-за того й не розберемося?
Та, виглядає, шо дурака включають, шоб знизити цікавість до події...
...вообще-то любое событие (преступление, или ДТП) регистрируется с большой точностью... тем более там работают эксперты...и тем более там был труп... по трупу можно точно узнать, когда это случилось, получив инфу из морга, например... а все телодвижения с участием К. Бандаренки говорят о вине Яценка в ДТП... если бы он не был виноват, то не показывал столько дезы... короче дело хотят похерить...)
Отож...
Как страшна жіть...
Виродки. Але ж люди, знаючи шо то за покидьок, терплять, ба, ше підтримують і голосувати за нього й таких як він, будуть...
Як казали при совєтах – плоть ат плоті народа...
starkozel _ 05.09.2012 22:37
IP: 93.75.82.---
Когда совершаешь РАЗВОРОТ, подставляешь встречному транспорту ПРАВЫЙ борт. На фото – ЛЕВЫЙ.
SH_Holms _ 05.09.2012 22:28
IP: 195.211.241.---
Leschjenkov_ibaniban:
Мо"тупий мєнт перепутав час зкоєння ДТП,з часом, за яким він виписував інхву? Бо ДТП було вночі. вже 01.09? Більше ніж пів-доби до того (до 18.00?)
От з-за того й не розберемося?
Та, виглядає, шо дурака включають, шоб знизити цікавість до події...
...вообще-то любое событие (преступление, или ДТП) регистрируется с большой точностью... тем более там работают эксперты...и тем более там был труп... по трупу можно точно узнать, когда это случилось, получив инфу из морга, например... а все телодвижения с участием К. Бандаренки говорят о вине Яценка в ДТП... если бы он не был виноват, то не показывал столько дезы... короче дело хотят похерить...)
Leschjenkov_ibaniban _ 05.09.2012 22:25
IP: 178.219.92.---
SH_Holms:
До слова, сьогодні на прес-конференції в Черкасах Антон Яценко не зміг пояснити, чому в автомобіля його сестри не було номерних знаків.
http://progolovne.ck.ua/archives/16913
А шо, інхва розійшлася і ніхто не викупив кадри з камери АЗС?
Чи діск забрали мєнти (Яцєнка)? відразу, як і таблиці з жипа?
Leschjenkov_ibaniban _ 05.09.2012 22:21
IP: 178.219.92.---
SH_Holms:
...т.е. Шевченко узнает о ДТП и пишет об этом в фейсбук в 16-55, 01.09.2012 года, а УВД пишет, что ДТП произошло около часа, после того, как появилась инфа Шевченка, т.е. около 18-00 01.09.2012 года... кто врет в данном случае...??:-))
Мо"тупий мєнт перепутав час зкоєння ДТП,з часом, за яким він виписував інхву? Бо ДТП було вночі. вже 01.09? Більше ніж пів-доби до того (до 18.00?)
От з-за того й не розберемося?
Та, виглядає, шо дурака включають, шоб знизити цікавість до події...
SH_Holms _ 05.09.2012 22:17
IP: 195.211.241.---
Практично поряд з місцем події розташована заправка, а на заправці камера спостереження, що дивиться саме на те місце, де сталася аварія!
"Звичайно ми зайшли на заправку і її співробітники розповіли нам дуже цікаві речі, – стверджує Богдан Хмельницький. – Виявляється на місце аварії, в дуже стислий термін прибуло декілька машин міліції. Кожен водій знає, як "оперативно" ДАІ виїжджає на місце аварії, але тут примчалися вмить. Що вони там робили і чому, за словами співробітників ДАІ, на штраф майданчику ніяких заяв не було, окреме питання... За словами тих же свідків, винуватець події в спішному порядку відкручував номери зі своєї машини".
До слова, сьогодні на прес-конференції в Черкасах Антон Яценко не зміг пояснити, чому в автомобіля його сестри не було номерних знаків.
http://progolovne.ck.ua/archives/16913
SH_Holms _ 05.09.2012 22:10
IP: 195.211.241.---
...т.е. Шевченко узнает о ДТП и пишет об этом в фейсбук в 16-55, 01.09.2012 года, а УВД пишет, что ДТП произошло около часа, после того, как появилась инфа Шевченка, т.е. около 18-00 01.09.2012 года... кто врет в данном случае...??:-))
SH_Holms _ 05.09.2012 22:01
IP: 195.211.241.---
Читаем источник информации:
Артем Шевченко 315 подписчиков
1 сентябрь в 16:55 с помощью мобильного
За даними моїх джерел з центрального апарату МВС, сьогодні вночі (т.е. ночью 01.09.2012г.) під містом Умань сталася ДТП за участю народного депутата, члена фракції ПР і кандидата у депутати по уманському округу #200 від ПР Антона Яценка. Він, перебуваючи за кермом Мерседеса ML500 врізався в автомобіль Деу Nexia, в якому загинула одна людина. Джерело повідомляє, що депутат Яценко перебував у стані алкогольного сп'яніння. Факт автокатастрофи за участі народного обранця і кандидата у депутати Яценка підтверджує, зокрема, онлайн-ресурс progolovne.ck.ua.

Читаем информацию на справке УВД

На Ваш запит від 02.09.2012 б/н повідомляємо, що 01.09.2012 близько 18.00 годин ... т.е. тут уже указаны совсем другая дата и время ДТП... то, что МВД в воскресенье сработало так оперативно и другие телодвижения, косвенно указывают на причастность именно Яценко к ДТП...
Leschjenkov_ibaniban _ 05.09.2012 21:55
IP: 178.219.92.---
SH_Holms:
Мизантий Карамелькин:
SH_Holms:
Та может и виноват... Даже скорее всего виноват... Но пока это не установлено окончательно и есть обоснованные сомнения,
...согласен... иногда наши журналисты сначала напишут, а потом начинают думать что написали... но в данном случае есть очень много вопросов к хозяину мерса, на которые нет ответа...)) ждем проверки данной инфы Шевченко...))
Видається, шо проблему – заговорюють.
На жаль, ДТП – трапляються.
Політика затуляє головне..., порушував ПДР водій Нексії? Так. І він був не тіко "випімши", а й сліпий?
Бо не бачив, шо їде Мерс. Він і не бачив, бо Мерс не їхав..., летів. Втричі перевищуючи швидкість.Як мінімум. І тут питання – а водій "нексії" таки хотів там повернути?Чи його вже мерс повернув?
Тож – навіть,за ментовською методою – винен мерс. І шо тут розбиратися, заговорювати, переводити стрєлкі. Тре радикальніше – мєнти не здають водія!...і хто водій?...
SH_Holms _ 05.09.2012 21:38
IP: 195.211.241.---
Мизантий Карамелькин:
SH_Holms:
Та может и виноват... Даже скорее всего виноват... Но пока это не установлено окончательно и есть обоснованные сомнения, Шевченко не имеет права так громко и безапелляционно называть свои сообщения в блогах... Сетаки стандарты журналистики гласят что новости нужно тщательнопроверять перед опубликованием...
...согласен... иногда наши журналисты сначала напишут, а потом начинают думать что написали... но в данном случае есть очень много вопросов к хозяину мерса, на которые нет ответа...)) ждем проверки данной инфы Шевченко...))
Зеленський31 Уряд реформ407 Корупція1350 Україна та Європа1094 Aтака Путіна1232
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter