7 жовтня 2009, 15:03

"Кури. Бухай. Рожай уродов"



Позавчора в Москві відбулась безпрецедентна акція. Цитую дослівно adme.ru :

Группа социально-активных москвичей попыталась провести рекламную кампанию против коррумпированности чиновников, разжигания межнациональной розни и спаивания нации.

Как рассказывают авторы, плакаты клеились ночью в разных местах, к полудню следующего дня ВСЕ они уже были сорваны или переклеены.

По мнению организаторов, в предвыборное время кто-то за этим очень строго следит, хотя плакаты к грядущим выборам отношения не имеют.

"Все сделано на личные средства", – уточняют авторы.



*надпись внизу:

Герб Москвы: При молчаливом согласии Правительства Москвы

Лого Ягуара: При поддержке компании Ягуар (алкогольный напиток)



Внизу: Программа компании Газпром. Информационный партнер: Первый канал.



Внизу: ГИБДД Москвы.



Вверху – "Мы Россияне".



Внизу: Тендерный комитет правительства Москвы. Информационный партнер: Компания Интеко.

------

Сьогодні я стояв в черговій пробці, пропускаючи черговий кортеж з мігалками і думав: "Цього кортежу не існує. Ющенко, Тимошенко, Янукович обіцяли мені, що такого більше не буде. Забирали спецномери. Цькували гаішників. Отже, цього немає. Це лише плід моєї уяви, насправді я спокійно їду на роботу..."

Чому деградували українські санкції?

Санкції є не менш важливим інструментом війни, ніж бойові дії. Вони допомагають скорочувати потік військових технологій або технологій подвійного призначення до російського військово-промислового комплексу та зменшувати доходи країни агресора – російської федерації...

Як стати хорошим міністром

Якось моя подруга спитала мене, що б я змінив в міністерстві культури, якби став міністром. Я відповів, що тут не вкластися у два слова, що має бути комплексна історія, і тільки тоді зміни стануть не косметичними, а реальними...

Як вийти з трикутника Карпмана

В ці дні загострилася дискусія щодо "хороших росіян", категорій "свій – чужий", і за подачі Дмитра Золотухіна – рефлексії про замкнутість українців в трикутнику Карпмана (схема "жертва-рятівник-переслідувач")...

Апологія The Gaze Media

Скоро буде рік, як я допомагаю проекту The Gaze Media – як радник Мультимедійної платформи іномовлення. Хоча сам проект публічно існує лише чотири місяці, до цього була підготовча фаза, включно зі зйомками та написанням...

Як вижити в інформаційному хаосі

Пандемія коронавірусу виявила багато неусвідомлених раніше проблем людства, держав та індивідів. Так, чи не найбільш сильний вплив на наше майбутнє матиме інформаційний вплив на людей та їхню поведінку...

Стратегічні комунікації з широко заплющеними очима

Роль інформаційних технологій давно зросла в усіх аспектах нашого буремного життя. Особливо це стосується публічної політики. Неправильна комунікація реформ, недостатність інформації для споживачів, помилкове визначення стратегічних пріоритетів – і навіть хороші ініціативи ризикують потонути в хвилях критики...