Соломія Бобровська Соломія Бобровська, народна депутатка України, секретарка Комітету з питань зовнішньої політики та міжпарламентського співробітництва

Психоз росіян перед Парижем

02 грудня 2019, 20:11

Коли заяви про розчленування України лунають з вуст спікера однієї з палат російського парламенту, маємо ствердити: Росія вкотре пробила дно цивілізованості. І це вже не просто заяви штатного тестувальника громадської думки Жиріновського. Володін – це голова законодавчого органу, конституційно – не друга і не третя людина в РФ.

Психоаналітик Жак Лакан називав це "іншуванням" – наділенням "іншого" власними негативними рисами, а після цього – агресією на цього "іншого".

Так НАТО у Путіна – "інструмент загарбницької політики США", що "майже без дозволу розміщає ракетне наступальне озброєння" та території Румунії та Польщі (погляньте на ОДКБ та Білорусь). Україна – "провокатор" (тут без коментарів). Основна ж відмінність Росії від США у тому, що РФ "не втручається у внутрішні справи інших держав"

Варто врахувати, чому обрано саме такий момент. Попереду – переговори Нормандської четвірки, в які Путін хоче пакетом увіпхати "мир на Донбасі" і "газ". Це ніщо інше як шантаж: або приймаєте мої вимоги, або – війна. І шантаж не тільки України, і не лише Франції з Німеччиною, котрим велика війна в Європі тільки зашкодить, а й "братнім" Білорусі та Казахстану, у котрих теж є області-кандидати на "вихід із складу".

І нехай у когось є ілюзія, що у спікера Володіна може бути власна думка: нижче Путіна у його державі є тільки функції. Та й багатозначне спростування прес-секретарем Путіна Пєсковим – не суті сказаного, а лише те, що "зовнішня політика – виключно повноваження Президента", є підтвердженням спільної гри.

Що Україна може зробити? На нашій стороні – міжнародне право: (зокрема, і Будапештський меморандум), Статут ООН та резолюції прийняті на її Генасамблеї, міжнародні документи ПАРЄ, ПА ОБСЄ, ПА НАТО, безпекова підтримка від багатьох країн світу. Питання миру на Донбасі – це питання відповідальності Путіна за цей злочин.

Друге – "пакети" ведуть Україну в пастку. Один з найбільших – це поєднання Харківських угод 2010-го та подальшої "знижки" на російський газ. Енергетичне питання – це тристороння справа України, Росії та ЄС, і Нормандський формат тут – нерелевантний. Про Стокгольмський арбітраж же нічого немає в Мінському протоколі, правда?

А Володін у своєму "іншуванні" цілком може бути правий – проте щодо Росії. Процеси самовизначення Ідель-Уралу, самоспалення ерзянського вченого, а тим паче останній інцидент з забороною в'їзду міністра сільського господарства Чехії до Татарстану – тільки ті окремі ознаки, що стали відомі громадськості. Приниження прав малих народів і будуть причиною руйнування останньої імперії світу.

powered by lun.ua
Коментарі — 104
iip _ 05.12.2019 13:48
IP: 35.235.226.---
Курагин Анатолий:

Толян, та хватит вже бубнеть про душу населения. У зомбяков же души нету.

Ты ж знаеш, почему в Мокше было меньше комуняк.
Потому шо все тюрьмы, лагеря и шаражки были в Мокше, а там сидела почитай половина сересер, включая Королёва, Туполева, Петлякова, Поликарпова, Кондратюка и так далее.

Так шо на остальную половину мокшанских вертухаев аккурат по 0,08 на душу получается.
Leonid Shpak _ 05.12.2019 02:15
IP: 35.235.226.---
У США можна мати лише офіційний мобільний телефон, офіційно зареєстрований на конкретну людину. У попереднього президента США його офіційний мобільний телефон зберігався в роботі у його секретної охорони – федеральних агентів спецслужб, з єдиною ціллю, чи метою, щоб ніхто не міг скомпрометувати президента і для загальної безпеки Держави. Президент США навіть жартом жалівся кореспонденту Діскавері, шо якби він приватно захотів зробити собі селфі, то не зміг би без охорони. А у нас шостий рік війна і ворожа розвідка не спить не дрімає. Російська пропагандистка додзвонилася до Зеленського? скабєєва додзвонилася до нього на приватний мобільний номер телефону? Оскільки в момент дзвінка він був на нараді, то очевидно йому подзвонили на той номер телефону, який він мусив піднімати.
Дзвонили також, ймовірно, з номера +7 (росія)
Кажуть що Інколи активне вороже підслуховування спрацьовує на мобільних телефонах не залежно від того, чи відповідає абонент, чи ні. А дзвінок для нагадування?
iip _ 04.12.2019 11:54
IP: 35.235.227.---
Курагин Анатоль:
... хотелось поговорить про мировую революцию со знающими в этом толк людьми, а на поверку они оказались бараны. Печалька.
Кирюха – ты хорошо сказал про мокшанских сортироцефалов – ты ж думал они знают толк в веичии мокшанского улуса, а вот как он вышло – ты хорошо сказал – "бараны".

Когда ты поймёш, шо нельзя служить мокшанским психам?
iip _ 04.12.2019 11:45
IP: 35.235.227.---
Курагин Анатоль:

Не ты ли вчера с дружком Grenader45, собирался возродить "Коминтерн 2.0" и устраивать революции по всему цивилизованному миру?
Ясно – ты Кирюха 2.0
Будем знать. И Андрюхе передам, а то он тебя не признает.
Коммуняки, как вегда – подличают, двурушничают, прячутся и чуть шо прикидываются баранами.

Давай – вертайся в Шувалова – тогда поговорим, шоб оно всё связно выходило.
А так – иди в ж*пу.
iip _ 04.12.2019 11:29
IP: 35.235.227.---
Курагин Анатоль:

...Троцкий, думая о революции во всем мире, думал точно так же...помогая сепаратистам и бедноте устроить революцию по всему миру...
Толян – ты часом не Кирюха 2.0? Очень похоже.
И даже про плотность коммунистов на душу населения. Эту хрень ты уже писал. Не помниш, какие то были "коммунисты". Небось сам такой был, днём – коммунист, вчером – оппортунист по полной:::))))
А то шо ты написал – вашему выродку Пу очень подходит:

...Пу, думая о русском языке во всем мире, думал точно так же...помогая сепаратистам и бедноте устроить революцию по всему миру...

Мокшанцам же всё одно о чём думать – только бы была какая-то причина пакостить та гадить везде.
Ты служиш шизофренику Пу, а с кем поведёшся – от того и наберёшся.
_ABM_ _ 04.12.2019 11:09
IP: 35.235.227.---
Anatol Zubenko:
Курагин Анатоль – воронежский псих Семижопов:
iip:
Grenader45:
-...На II Всероссийском cъезде Советов, Троцкий публично заявил: "... Либо русская революция поднимет вихрь борьбы на Западе, либо капиталисты всех стран задушат нашу."...Голодные и обрванные большевики, уничтожившие свою экономику, убившие миллионы своих граждан...
- Дык это...Вышло все по Троцкому...
В своих диалогах мы опять подошли к основной теме статьи о психическом здоровье россиянского населения.
Украинским психиатрам Кащенко, Семашко и Бурденко не удалось вылечить россиянских психов, слишком их много оказалось, вот мы, украинцы, Троцкого и заслали на Россию, чтобы он там организовал психбольницу закрытого типа на территории всей этой недостраны. Психбольницу под условным названием ПаРАша он создал, так что, Семижопов, ты должен быть доволен.
Log Log _ 04.12.2019 10:20
IP: 35.235.227.---
Модератори, приберіть Воронезького потомка гітлеровських окупантів Курагин Анатоль.
Розумово відстала істота з унітазом замість голови смердить на всю УП.
Log Log _ 04.12.2019 10:17
IP: 35.235.227.---
Модкратори, приберіть Воронезького потомка гітлеровських окупантів Курагин Анатоль.
Розумово відстала істота з унітазом замість голови смердить на всю УП.
Anatol Zubenko _ 04.12.2019 10:01
IP: 35.235.227.---
Курагин Анатоль:
iip:
Grenader45:
Господа, Ваш разговор мне чем то напоминает желание большевиков устроить мировую революцию в во всех цивилизованных государствах.
На II Всероссийском cъезде Советов, Троцкий публично заявил:
"Надежду свою мы возлагаем на то, что наша революция развяжет европейскую революцию. Если восставшие народы Европы не раздавят империализм, мы будем раздавлены, – это несомненно. Либо русская революция поднимет вихрь борьбы на Западе, либо капиталисты всех стран задушат нашу."
Голодные и обрванные большевики, уничтожившие свою экономику, убившие миллионы своих граждан, мечтают устроить такой же бардак в цивилизованном мире.
В вашем случае, патриоти Украины, сделавшие с Украиной то же самое, что и большевики, призывают устроить подобный хаос в соседней цивилизованной России.
Дык это...Вышло все по Троцкому...
iip _ 04.12.2019 09:40
IP: 35.235.227.---
Курагин Анатоль:
... угали себы в Троцком... приемственность... испаравление...
Толян – это жестокий бодун или вже таки деменция::))))
Grenader45 _ 04.12.2019 09:37
IP: 35.235.227.---
Halyna Shpak:
Зеленському нагадали, що Україна за Конституцією парламентсько-президентська республіка, а не суто президентська, і по всім наріжним питанням голова держави зобов'язаний погоджувати свою позицією з Верховною Радою...
Документ був підписаний Порошенком...[\QUOTE]
В контексті вашого посту, було б доречніше завершити – "документ був підписаний Головою Верховної Ради, паном Разумковим Д.О." Є такий документ? Інакше виглядає пафосно і непослідовно.
iip _ 04.12.2019 09:10
IP: 35.235.227.---
Курагин Анатоль:

Толян, ты и твои подельники, мокшанские зомбячки, пишетет такую зашкварную хрень, шо если бы вас не было – надо было бы специально пригласить. Ты – трижды придурок. Первый раз, если думаеш, шо твой бред кто-то принимает всерьёз. Второй раз, если думаеш, шо таким образом ты помогаеш Мокше. Третий раз, если думаеш, шо тут хто-то на тебя злится.
Уверен – твоё начальство само ржёт с того, шо вы морозите.
Мокшанские зомбячки – прикольная публика, бегают с блога на блог, тарахтят костями, сыпят из мешка высушенное соловьиное дерьмо и страшенно гордятся своей миссией.

А таки вот интересно – ты сам не ржёш, когда пишеш про "цивилизованную Россию"?
Halyna Shpak _ 04.12.2019 08:37
IP: 35.235.227.---
Зеленському нагадали, що Україна за Конституцією парламентсько-президентська республіка, а не суто президентська, і по всім наріжним питанням голова держави зобов'язаний погоджувати свою позицією з Верховною Радою. Не схотів прийти на погодження до Ради – отримуй публічно: Порошенко оприлюднив заяву. Вакарчук і Тимошенко підтримали "червоні лінії" для переговорів і дали інструкцію Зеленському, що не можна робити на зустрічі з Путіним – підтримала більшість.
У Парижі 9 грудня українська сторона не повинна обговорювати компроміси щодо унітарності держави і європейського курсу України.
Україна не повинна погоджуватися на проведення виборів на окупованому Донбасі без виведення російських військ, роззброєння військових формувань та повернення контролю над державним кордоном.
Не повинно бути компромісів у питанні деокупації Криму і припинення міжнародних судових розглядів проти Росії.
Документ був підписаний Порошенком, лідером "Голосу" Вакарчуком, та головою "Батьківщини" Тимошенко
Grenader45 _ 04.12.2019 08:13
IP: 35.235.227.---
Курагин Анатоль:
...в цивилизованной России.
...ах ти ж сцуко. Рассєю не любиш? Тварь. Шо методичку в падлу дочитати до кінця, погань?
Там як написано, мля: "В єдінствєнной в свайом роде на планєтє Зємля, самай мощной і цівілізованной странє Рассіє, акружонной врагами, НАТО, русофобамі і бандєрамі с піндосамі"! Нє сакращать, гніда! Встал с кален і пашол учіть наізусть. Панабірають недоумків...
Все, я з тобою закінчив. Назавжди. Пішов геть.
iip _ 03.12.2019 23:25
IP: 35.235.226.---
Grenader45:
iip:
...ти, того, пом'якше з пацієнтом. Людина заблукала у своїй підсвідомості. Ану як зовсім... тойво. А у нього може сім'я, діти. І от ще той комар клятий, свідєтєль...
То може й так. Тут подвійна прикрість. Є на світі комуняки. І є на світі мокшанські націоналісти. От Андрюха – мокшанський націоналіст, але не комуняка. А от німецькі комуністи – не націоналісти. А цей пан "два у одному" – мокшанський націоналіст плюс комуняка.
Найгірший варіант. Повна облога свідомості. Ну і, звісно, комар...:)
Grenader45 _ 03.12.2019 23:18
IP: 35.235.226.---
Шкода, Андрюха з гальорки звалив. Лишив "соціально близького товариша" наодинці із його начитаністю і покоцаним его. Але час – річ невблаганна...
Grenader45 _ 03.12.2019 23:11
IP: 35.235.226.---
iip:
...ти, того, пом'якше з пацієнтом. Людина заблукала у своїй підсвідомості. Ану як зовсім... тойво. А у нього може сім'я, діти. І от ще той комар клятий, свідєтєль...
iip _ 03.12.2019 23:03
IP: 35.235.226.---
Кирилл Шувалов:
iip:
С тех пор как Троцкий что-то там сказал, Украина уже дважды сменила свой статус. Тебя даже это не смущает.
Так вот это и смущает. Столько времени утекло, а в Мокше Троцкий, как живой:
...если в России вспыхнет революция, которая напрочь тогда сметет ураганом на Украине...
На каком основании революция в России должна что-то "сметать ураганом" в Украине?
Когда Ельцин расстреливал танками не помню точно что в Москве – тут было спокойно.
Мокша бомбила Чечню, воевала с Грузией, лезла в Сирию, Венесуэлу, Ирак и т.д. – в Украине нет никакого"зеркала".
Кстати о зеркале – можна нам начать поставлять оружие и давать деньги бандюгам-"сепаратистам" на территории Мокши и провоцировать восстание в Карелии, Татарстане...?
Можем мы снабжать деньгами и оружием кавказских сепаратистов?
А можна провести референдум об отделении Калининградской (Кенигсберга) области?

Можеш не отвечать, двуличие коммуняк известно на весь мир...
Grenader45 _ 03.12.2019 22:59
IP: 35.235.226.---
Кирилл Шувалов:
Grenader45:
а вы попытайтесь представить себе в пространстве – параллельно.

Это элементы абстрактного мышления, не на уровне болота.
А комары, они же не знают что они кровопийцы. Они всего лишь хотят жрать, как и вы.
... твоя "змінена свідомість", якби насміхаючись над твоєю ж тезою, породила таки в тобі "переконання". Ти переконаний, що просто нанизуючи слова одне на одне, без особливого змісту, виглядаєш дуже розумно і переконливо. Не хочу тебе турбувати і виводити із трансу, бо реальність може пошкодити твій
розсіяний паралельно по простору розум...бувай. ти – найкраааааащииииий...
Кирилл Шувалов _ 03.12.2019 22:46
IP: 35.235.226.---
iip:
С тех пор как Троцкий что-то там сказал, Украина уже дважды сменила свой статус. Тебя даже это не смущает.
Кирилл Шувалов _ 03.12.2019 22:39
IP: 35.235.226.---
Grenader45:
а вы попытайтесь представить себе в пространстве – параллельно. Российская революция в 1991 и украинская. Там спустя три года новую либерально демократическую конституцию даже успели написать. только она не работате, по сей день.
Можете и вы с Дацюк новую сбацать. И результат будет тот же.

Это элементы абстрактного мышления, не на уровне болота.
А комары, они же не знают что они кровопийцы. Они всего лишь хотят жрать, как и вы.
iip _ 03.12.2019 22:37
IP: 35.235.226.---
Кирилл Шувалов:

Я... привел... выдержку из частного разговора, суть которого состоялась в том, что события и в РФ и Украине, зеркальны
Троцкий сказал про Украину:
"так или иначе, а нам необходимо возвратить Украину России. Без украинского угля, железа, руды, хлеба, соли, Черного моря Россия существовать не может, она задохнется, а с ней и советская власть и мы с вами".
Что, с тех пор ничего не изменилось?
Пардон, что цитирую частный разговор, но слова из песни не выкинеш:
...если в России вспыхнет революция, которая напрочь тогда сметет ураганом на Украине...
Какого хрена революция в России должна что-то "сметать ураганом" в Украине?
"Зеркальность" событий в Украине и в России – чисто мокшанская параноидальная навязчивая идея.
Если в России будет революция, в Украине нихто и не чихнёт, если Мокша сама не полезет.
Скажи – могут мокшанцы отцепиться от Украины?
Grenader45 _ 03.12.2019 22:32
IP: 35.235.226.---
Кирилл Шувалов:
Grenader45:
Думаю, таким как вы истина на самом деле не интересна. Вы везде и всегда, прежде всего, стремитесь закрепить свой статус.
На мой взгляд, ваш статус – король эпизода. Это ваш максимум по жизни.
И убеждения они прежде всего от натуры, от естества. Двигайтесь в размышлениях от А до Я, а не наоборот. "змінена свідомість" не порождает убеждений. Шовинизм не порождает убеждений. Как и ваши комары, они всего лишь обитатели болота, обитатели натуры. Я иного сравнения от вас и не ожидал.
...а, тут у нас іскатєль істіни. Ти ба. А так відразу і не второпаєш. І так упевнено "король епізоду" та ще і про мій максимум. Матінко рідна... Отак стою такий, голенький і розвінчаний, аж невдобно.
Який же ти самозакоханий бовдур! Мушу це написати, бо певен, ти і це передбачив...
Grenader45 _ 03.12.2019 22:23
IP: 35.235.226.---
Кирилл Шувалов:
iip:
Я всего лишь привел тебе выдержку из частного разговора, суть которого состоялась в том, что события и в РФ и Украине, зеркальны.
Ещё раз повторюсь – это частный разговор, он тебя ни к чему не обязывает:)
...дзеркальні – це коли і там і там паралельно! А ви із твоєю підсвідомістю мололи про: "єслі в расіі штото праізайдьот, то в Україні наступіт тото і тото. ПРИЧИНА І НАСЛІДОК а не дзеркальне. Чого ти впираєшся за "брєд..."
Андрюха от казав що ти у теоремі Томасів шариш – то що там з убивством комара...
Кирилл Шувалов _ 03.12.2019 22:17
IP: 35.235.226.---
Grenader45:
Думаю, таким как вы истина на самом деле не интересна. Вы везде и всегда, прежде всего, стремитесь закрепить свой статус.
На мой взгляд, ваш статус – король эпизода. Это ваш максимум по жизни.
И убеждения они прежде всего от натуры, от естества. Двигайтесь в размышлениях от А до Я, а не наоборот. "змінена свідомість" не порождает убеждений. Шовинизм не порождает убеждений. Как и ваши комары, они всего лишь обитатели болота, обитатели натуры. Я иного сравнения от вас и не ожидал.
ONLINE
Донбас9 Свобода слова567 Корупція1316 Річниця Майдану79 Aтака Путіна1208
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter