Денис Богуш Політтехнолог, експерт в сфері стратегічних комунікацій

Промо України в Європі та наш імідж в світових медіа

04 листопада 2011, 19:39

Кампанії Bohush Communications (Україна) та Achelis & Partner Public Relations (Німеччіна) зробили моніторинг міжнародних ЗМІ (перелік нижче) публікацій про Україну за термін: січень 2011 – вересень 2011.





Повна версія презентації подивитись тут

Кому ще цікаво:

4 листопада відбулася прес-конференція на тему: "Промо-кампанії в медіа Європи"

Компанія Bohush Communications (Україна) разом з Achelis& Partner Public

Relations (Німеччина) представляють проект "Український Міжнародний прес-клуб" (Ukrainian International Press Club, Brussels (UIPC)



УМПК (UIPC) є платформою, створення якої ініціювали Bohush Communications (Київ, Україна), Silver Lining Management Communications & EU Affairs (Брюссель), Achelis&Partner Public Relations (Мюнхен, Бухарест, Брюссель) і Міжнародний інститут якості PR (IQPR, Брюссель). Партнери мають багаторічний досвід у всіх видах діяльності зі зв'язків із громадськістю, включаючи відносини зі ЗМІ, громадські справи та всі види практичних комунікацій.

Проект полягає в наданні комунікаційних можливостей вітчизняним компаніям, організаціям для проведення різних подій (прес-конференцій, круглих столів) у Брюсселі із запрошенням журналістів провідних медіа Європи.

Також проект передбачає супровід медіа активності події різними європейськими мовами і для можливих цільових аудиторій.

тези (переклад)

Томас Айхелис, Achelis & Partner Public Relations (Германия):

"Имидж украинских компаний и организаций неразрывно связан с имиджем Украины и ее руководителей. Поэтому промо украинских кампаний в Европе и на международной арене – это системный вопрос. Для успешной реализации подобных проектов необходимы усилия и активности нескольких коммуникационных компаний. Соответственно Bohush Communications, SilverLining Management Communications & EU Affairs, Achelis & Partner Public Relations и IQPR вместе эффективно реализовывают коммуникационные проекты на международном уровне.

Мы сотрудничаем с ведущими европейскими и мировыми медиа: BBC, CNN, The Financial Times, Die Welt, Frankfurter Allgemeine Zeitung, The NewsMarket, The Economist, Deutsche Welle, Deutsche Allgemeine Zeitung, Guardian, Le Monde, Le Figaro, La Repubblica, Rzeczpospolita и многими другими.

"В реальности в Европе мы не видим абсолютно позитивных статей или сообщений из Украины. Мы ожидали увидеть много позитивной информации в контексте предстоящего в следующем году чемпионата Евро-2012. Украина полностью упускает возможность извлечь выгоду от предстоящего события. И если сравнивать с другими странами, которые в разное время принимали у себя подобные спортивные события, то они сумели извлечь выгоду для своей страны. Я сейчас говорю даже не о вопросе по делу Юлии Тимошенко, который поддали резкой критике. Также я не понимаю, почему Украина теряет такие возможности для продвижения страны, как "игры" с известными именами. Братья Кличко, например. У них всегда был позитивный имидж в Европе. Кстати, 9 сентября поляки провели Чемпионат по боксу, в котором участвовал и Кличко. Чемпионат проходил на новой футбольной арене. Даже поляки используют известные украинские имена для продвижения своей страны как бренда

Руководство любой страны должно предпринимать определенные действия для грамотного позиционирования страны и улучшения имиджа. Пока мы видим, что этого не происходит. Поэтому украинские компании должны сами создавать некие медиа-активности для того, чтоб повысить уровень доверия к своим фирмам и продуктам, а также для выхода на европейский и мировой рынки. Сейчас же ситуация такова, что негативный имидж страны влияет на то, как воспринимают украинские корпорации, а также их товары и услуги вне Украины".

Коментарі — 13
kroha_doch _ 09.11.2011 17:08
IP: 195.184.199.---
В Україні 3 біди: дурні, дороги та PR. Дивуюсь, чому на цьому фуфлі (метанні бісера перед свинями, тобто європейцями) хтось заробляє непогані гроші. Пани з Європи прекрасно сприймають Україну та українців, коли ті відпочивають на їхніх фешенебельних курортах або купують дорогу нерухомість, поповнюючи бюджети їхніх країн. Сам сер Елтон Джон, чопорний англієць, не вважає для себе образливим приймати запрошення родини колишнього президента України, якого в чому тільки не звинувачують. Та зробіть щось достойне для своєї країни, не оглядаючись на до смішного зведену в абсолют Європу, може остання й оцінить. Вболівальники на Євро приїдуть, а от мильна бульбашка під назвою "Україна", що її роздувають в Європі всякі богуші від PR, дуже скоро лусне. Не заляпайтесь, панове
профи _ 06.11.2011 23:21
IP: 93.74.99.---
мониторинг по Украине в СМИ хороший
только один вопрос:
почему до сентября 2011 года?
может потому-что про Тимошенко много негативной информации?
а сейчас вообще капец сколько негатива?
SurferUa _ 06.11.2011 12:14
IP: 176.36.125.---
nnnk, так для того и писалось. Найти в блоге Богуша что-то, кроме тупого и прямолинейного пиара своей конторы – еще та задача.
Chorniy _ 05.11.2011 12:46
IP: 93.75.61.---
Шо?Какой еще имидж?Они там лохи конкретные и ведутся на туфту всякую.Какие такие Кличко?Разве они в Партии регионов?Нет?Тада шо они могут умного сказать за Украину?Есть куча нормальных пацанов-Ахметов,Азаров,Левочкин,Могилев.Тока шото евроботаны не воспринимают их лица как имиджевые.А ваще нечего бодягу разводить.Развесить плакаты 2-хгодичной давности с портретом Януковича и надписью "Покращення життя вже сьогодни" по всем европейским столицам.Украинцы купились,може и европейцы купятся.А шо?
meestny _ 05.11.2011 03:18
IP: 95.111.159.---
qwrtz
Вам намагаються розкрити очі.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Только не Богуш, он сам смотрел широкооткрытыми, когда узнал, что Бандера не был гражданином Украины. Думал -разводят...
nnnk _ 05.11.2011 00:18
IP: 93.74.78.---
Как -то пошловато тут продвигать свою компанию. Сколько раз повторено только название... Это коммерческое размещение, г-н Богуш?
qwrtz _ 04.11.2011 23:58
IP: 188.104.119.---
OlgaPavlova:
Наш імідж в світових медіа виходить від нас самих. Ми найбільше гудимо свою країну.
Ви справді вважаєте так? Згадайте радянські часи – як совіцькі люди себе не хвалили, а в Європі про них писали гірку правду.

П.С. Спробуйте переконати європейця в тому, що якщо з 46 000 000 самим кращим виявився двічі засуджений розбійник, то самі ці 46 000 000 насправді білі та пухнасті, а не гірші за нього.
qwrtz _ 04.11.2011 23:48
IP: 188.104.119.---
olena-ukr:
Аффтаре, будування іміджу України треба починати з себе, коханного, тобто з тотального виправлення моску керівництву компанії Bohush Communications. Почнемо з вашого "Промо України в Європі". Вибачьте, шановний, а Україна це що не Європа? Тобто Україна це Азія географічно? Мене чуть не знудило від думки про те, що навіть іміджмейкер, а не лише домогосподарка в бігудях і бюргер,скажімо, з Люксембургу можуть вживати подібні штампи та кліше...

УКРАЇНА -ЦЕ ЄВРОПА. Є офіційний перелік європейских країн, до яких входить Україна. Тобто свій звіт за отриманий грант чі за що там, ви б,принаймні, могли б обізвати "Промо України в ЄС"

З такими промоутерами як ви і ворогів не потрібно...
Чого ви так переймаєтесь географією? Справа в ментальності, загальновизнаних демократичних традиціях, політичній культурі, різному з нами цивілізаційному шляху і багато в чому іншому.

Вам намагаються розкрити очі.
OlgaPavlova _ 04.11.2011 21:29
IP: 194.242.103.---
Наш імідж в світових медіа виходить від нас самих. Ми найбільше гудимо свою країну.
walter_white _ 04.11.2011 20:50
IP: 176.31.198.---
Реклама двигатель торговли – это всем известно, но в данном случае, само мероприятие нас рекламирует, все уже знают что евро будет проходить в Украине и Польше.
olena-ukr _ 04.11.2011 20:41
IP: 94.108.239.---
Аффтаре, будування іміджу України треба починати з себе, коханного, тобто з тотального виправлення моску керівництву компанії Bohush Communications. Почнемо з вашого "Промо України в Європі". Вибачьте, шановний, а Україна це що не Європа? Тобто Україна це Азія географічно? Мене чуть не знудило від думки про те, що навіть іміджмейкер, а не лише домогосподарка в бігудях і бюргер,скажімо, з Люксембургу можуть вживати подібні штампи та кліше...

УКРАЇНА -ЦЕ ЄВРОПА. Є офіційний перелік європейских країн, до яких входить Україна. Тобто свій звіт за отриманий грант чі за що там, ви б,принаймні, могли б обізвати "Промо України в ЄС"

З такими промоутерами як ви і ворогів не потрібно...
trakt _ 04.11.2011 20:25
IP: 95.132.110.---
тези (переклад)
===
А переклад робив антифашист із фронту депутата антифашиста Колесніченка?
bravis _ 04.11.2011 20:00
IP: 213.111.254.---
ну почему же мы не используем известные украинские имена для рекламы ЕВРО?
Кличко проводит собеседования с кандидатами в волонтеры ЕВРО-2012.
Он заявляет, что возможно захочет провести бой с Валуевым на НСК ОЛимпийский.
Да хотя бы тот же бой с Адамеком – разве не реклама для Украины?
Уряд реформ349 Україна та Європа963 Корупція1170 Aтака Путіна1130 Мовне питання179
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter   Вконтакте