4 листопада 2011, 19:39

Промо України в Європі та наш імідж в світових медіа

Кампанії Bohush Communications (Україна) та Achelis & Partner Public Relations (Німеччіна) зробили моніторинг міжнародних ЗМІ (перелік нижче) публікацій про Україну за термін: січень 2011 – вересень 2011.





Повна версія презентації подивитись тут

Кому ще цікаво:

4 листопада відбулася прес-конференція на тему: "Промо-кампанії в медіа Європи"

Компанія Bohush Communications (Україна) разом з Achelis& Partner Public

Relations (Німеччина) представляють проект "Український Міжнародний прес-клуб" (Ukrainian International Press Club, Brussels (UIPC)



УМПК (UIPC) є платформою, створення якої ініціювали Bohush Communications (Київ, Україна), Silver Lining Management Communications & EU Affairs (Брюссель), Achelis&Partner Public Relations (Мюнхен, Бухарест, Брюссель) і Міжнародний інститут якості PR (IQPR, Брюссель). Партнери мають багаторічний досвід у всіх видах діяльності зі зв'язків із громадськістю, включаючи відносини зі ЗМІ, громадські справи та всі види практичних комунікацій.

Проект полягає в наданні комунікаційних можливостей вітчизняним компаніям, організаціям для проведення різних подій (прес-конференцій, круглих столів) у Брюсселі із запрошенням журналістів провідних медіа Європи.

Також проект передбачає супровід медіа активності події різними європейськими мовами і для можливих цільових аудиторій.

тези (переклад)

Томас Айхелис, Achelis & Partner Public Relations (Германия):

"Имидж украинских компаний и организаций неразрывно связан с имиджем Украины и ее руководителей. Поэтому промо украинских кампаний в Европе и на международной арене – это системный вопрос. Для успешной реализации подобных проектов необходимы усилия и активности нескольких коммуникационных компаний. Соответственно Bohush Communications, SilverLining Management Communications & EU Affairs, Achelis & Partner Public Relations и IQPR вместе эффективно реализовывают коммуникационные проекты на международном уровне.

Мы сотрудничаем с ведущими европейскими и мировыми медиа: BBC, CNN, The Financial Times, Die Welt, Frankfurter Allgemeine Zeitung, The NewsMarket, The Economist, Deutsche Welle, Deutsche Allgemeine Zeitung, Guardian, Le Monde, Le Figaro, La Repubblica, Rzeczpospolita и многими другими.

"В реальности в Европе мы не видим абсолютно позитивных статей или сообщений из Украины. Мы ожидали увидеть много позитивной информации в контексте предстоящего в следующем году чемпионата Евро-2012. Украина полностью упускает возможность извлечь выгоду от предстоящего события. И если сравнивать с другими странами, которые в разное время принимали у себя подобные спортивные события, то они сумели извлечь выгоду для своей страны. Я сейчас говорю даже не о вопросе по делу Юлии Тимошенко, который поддали резкой критике. Также я не понимаю, почему Украина теряет такие возможности для продвижения страны, как "игры" с известными именами. Братья Кличко, например. У них всегда был позитивный имидж в Европе. Кстати, 9 сентября поляки провели Чемпионат по боксу, в котором участвовал и Кличко. Чемпионат проходил на новой футбольной арене. Даже поляки используют известные украинские имена для продвижения своей страны как бренда

Руководство любой страны должно предпринимать определенные действия для грамотного позиционирования страны и улучшения имиджа. Пока мы видим, что этого не происходит. Поэтому украинские компании должны сами создавать некие медиа-активности для того, чтоб повысить уровень доверия к своим фирмам и продуктам, а также для выхода на европейский и мировой рынки. Сейчас же ситуация такова, что негативный имидж страны влияет на то, как воспринимают украинские корпорации, а также их товары и услуги вне Украины".

powered by lun.ua

Чи можливо приймати бюджет країни без програми Уряду?

Сьогоднішня ситуація з Державним бюджетом України показує що у країни немає стратегії. Тільки на рік і тільки у вигляді бюджету. Це не новина, адже Уряд Дениса Шмигаля давно працює без власної програми...

Вірусна загроза 2022

Коли розпочалася паніка у зв'язку з розповсюдженням нового вірусу по планеті в кінці 2019 на початку 2020 року, багато хто подумав, що це сезонний вірус по типу "пташиного або свинячого грипу", або навіть, простого грипу і за пару місяців він сам зникне без допомоги вакцин і різних карантинів...

ЧИ МОЖЛИВИЙ НОВИЙ ПОЛІТИЧНИЙ ПРОЕКТ В УКРАЇНІ?

Вибори – це стратегічна гра, але дуже різна для всіх, хто приймає участь. Одні вирішують і стратегічно контролюють процес, а інші – тільки споглядають, і не все бачать...

УКРАЇНА-2020: ВІДСУТНІСТЬ ЛОГІКИ

Україна вже більше ніж півтора року живе з новим президентом і новою владою. Президентом, який "із простого вчителя став Президентом", депутатів, які пишалися тим, що вони не були в політиці, державному управлінні і не мають досвіду...

ДЕНЬ ДИСКРЕДИТАЦІЇ ГІДНОСТІ

Сьогодні в Росії вже святкують проведення вдалої інформаціонної спецоперації по дискредитації Майдану Гідності і гордості українців за подвиг Небесної сотні...

ШОУ РОЗСЛІДУВАННЯ

Прийшли часи коли розслідування кримінальних справ проводять як шоу, з великим екраном, спікерами для телевізору і суд не має значення... І Президент України до суду (!) зовсім не тисне на слідство (!)...