Олексій Братущак журналіст

Фальсифікатори по-новому

03 грудня 2014, 10:10

Верховна Рада 8-го скликання не протрималася і 2 днів аби не зганьбитись. 2 грудня одразу 3 народні депутати були спіймані на фальсифікації голосування.

Фальсифікатор старої формації

Першою в інформпростір потрапила інформація про фальсифікацію голосування екс-росіянином та екс-регіоналом Володимиром Кацубою. Голосування за двох переможця виборів у 175 округу (Харківська область, центр у місті Дергачі) зафіксували представники руху Чесно. 20 тисяч виборців Кацуби можуть "пишатися" своїм містечковим Підрахуєм. Можливо подібні фальсифікації член депутатської групи "Воля народу" і уявляє справжньою волею народу щодо його парламентської діяльності?



Фото руху Чесно

Увага! Маємо претендента на звання Першого кнопкодава Верховної Ради 8 скликання. Це депутат Володимир Кацуба з депутатської групи "Воля народу". Порушення під час голосування за кандидатуру Клімкіна на голову МЗС зафіксувала на фото наш парламентський кореспондент!



Фальсифікатор НФ Яценюка

Насправді за звання "перший фальсифікатор Ради 8-го скликання" Кацуба сперечається з Оленою Колгановою (N28 списку Народного фронту Арсенія Яценюка) . Вони одночасно фальсифікували голосування за призначення міністра закордонних справ Павла Клімкіна. Ось Колганова у другому після проходу ряду (за Миколою Мартиненком) голосує за двох:



Але у Колганової є рецидив. І це не справи попереднього скликання. Вона фальсифікувала голосування ще й за міністра оборони Степана Полторака:



Свої дії депутату БПП Сергію Лещенку Колганова пояснила з дитячою безпосередністю: я випадково. Ага, випадково, двічі. Якби Колгановій було років 3-5, то їй можна було пробачити дитячу витівку. Але доросла людина має нести серйозну відповідальність за свої дії. Про це нижче.

Цікавим є і постать того, за кого саме натиснула кнопку Колганова. Це депутат зі дводенним стажем роботи у ВР 8-о скликання, а нині вже знову міністр юстиції Павло Петренко. На моє пряме запитання: як Вам вдалося проголосувати за міністра Клімкіна, він нічого кращого не вигадав, як після незручної паузи відповісти- ну хтось натиснув...

Ця "хтось" і є Колганова. Їхні місця у залі поруч.

Тобто міністр юстиції, який має бути еталоном законослухняності, є банальним співучасником порушення Конституції та закону про регламент ВР. І його відповідальність за фальсифікацію голосування має бути лише трохи менша за Колганову...

Фальсифікатор Блоку Порошенка

Двох кнопкодавів-фальсифікаторів для другого дня роботи Ради було б замало. Напевно так вирішив одеський тандем з Блоку Петра Порошенка Гончаренко-Голубов. Ця парочка друзів стала фігурантами наступного факту фальсифікацій.

Під час голосування за призначення урядовців Олексій Гончаренко скористався можливістю для голосування одразу на двох місцях. На відео видно, як він прибирає руки від двох пультів для голосування (див. голосування у задній ложі у верхній частині відео):



Цього відео було б недостатньо для підтвердження факту голосування. От тільки порушника Конституції видає ще табло Ради.

"Нове обличчя" напевно не знає, що на табло висвічуються зеленим ті місця, на яких депутати натиснули кнопку "за". Так от табло висвітило: порожнє місце поруч із Гончаренком, яке закріплене за Дмитром Голубовим, проголосувало "за". На скрін-шоті чітко видно повний ряд "зелених" місць у ложі (ліва нижня частина):



Результати голосування за уряд

Коли до Гончаренка підійшов Лещенко аби з'ясувати ситуацію, одесит нічого іншого не знайшов, аніж відповісти у стилі "та шо ви гаварітє, маі рукі нічого нє фальсифікували". Щось подібне телефоном цей земляк Підрахуя-2004 казав і мені...

Покарати порушників Конституції по-новому

Отже маємо трьох депутатів фальсифікаторів і двох співучасників порушення Конституції.

Мене менше цікавить Кацуба. Чекати щось нового від екс-регіоналів? Ми ж не перший день у Раді, вибачте.

А от дії провладних депутатів потребують не просто уваги, а й серйозного та показового покарання.

Ми прагнемо у Європу? Тож давайте починати жити по-європейські.

Західні країни мають не один приклад, як депутатів карали за парламентські фальсифікації. Щонайменше – позбавлення мандату. І НФ, і БПП не втратять у чисельності, якщо позбудуться фальсифікаторів, які пройшли за списком. На їхні місця прийдуть наступні.

Складніше Яценюку зі своїм "в доску" міністром юстиції. Але в якому світлі виступатиме прем'єр-реформатор, який покриватиме порушника Конституції? Той прем'єр, який неодноразово за чси свого депутатства пропонував законодавчо визначити кримінальну відповідальність за кнопкодавство.

Тут себе нарешті міг би проявити і Генпрокурор. Вимагав же від нього Президент "посадити трьох друзів", а суспільство – карати усіх і кожного порушника законів. Так ось йому і карти в руки: фальсифікаторам можна цілий букет статей КК приписати. Тут і перевищення службових повноважень, і зловживання владою...

Свою принциповість міг би продемонструвати і Голова ВР. От оголосив же він про проведення перевірки щодо підготовки "дивної" біографії одного з кандидатів до складу уряду. То чому б не провести перевірку фальсифікацій голосування у Раді? Чи може він хоче увійти до історії українського парламентаризму як черговий спікер-підрахуй?

Але найбільше дивує позиція рядових депутатів. Тих, які йшли у Раду, аби змінювати усе зсередини.

Одразу після зафіксованого факту фальсифікації голосування Колгановою я надіслав з десяток смс "новим обличчям". Відповіли 3, і жоден не порушив питання у Раді.

А регламент ВР містить норму, що у разі виявлення фактів неособистого голосування (фальсифікацій), необхідно провести переголосування.

Цю норму внесли ще восени 2012-го під час останніх засідань 6-го скликання Ради. Іноді цією нормою користувалися у 7-му скликання. Було це у ті часи,коли чинна влада перебувала в опозиції і відслідковувала персональне голосування.

"Нові обличчя" це прекрасно знають. От тільки казати голосно про фальсифікації у сесійній залі з різних причин не готові. І це розчаровує більше, ніж фальсифікації кнопкодавів Колганових та Гончаренців-Голубових. Бо від останніх особливо нічого чекати і не доводиться. Їхня біографія та роль при лідерах відома.

А от від нових та незалежних хочеться бачити нової якості парламентаризму. Не можуть же 2 робочі дні у Раді спаскудити добру людину...

powered by lun.ua
Коментарі — 37
Владимир Шкодяк _ 03.12.2014 20:31
IP: 195.238.110.---
Пороблено в Україні!!!!
Alexandr Oliynyk _ 03.12.2014 20:24
IP: 130.185.43.---
Печально выглядит этот состав Рады, как бы небыло печально осознавать, но концентрация подонков с предыдущих созывов превышает любую допустимую норму. Кнопкодав от самой честной партии БПП?
Сергей Стрельцов _ 03.12.2014 18:49
IP: 78.111.186.---
це було дуже очікувано і дуже передбачувано – ці багатії, не можуть голосувати інакше – просто не здатні, так само як і робити щось корисне
Татьяна Боброва _ 03.12.2014 18:32
IP: 93.76.117.---
І чого це ви "цистерни" котите на таких визначних реформаторів-патріотів,як петренко,яценюк,порошенко...??Це ж спасителі наші,як і 400 з гаком інших депутатиків...Яценюк на минулих парламентських виборах (2012р) скількох тушок привів в парламент,пам"ятаєте.?А як він він гордо квакав,що він за кожного відповість...?А хто пам"ятає його відповідь.? (тобто як він відповів за тушок)...Вірно...Не було такої відповіді...Кожен з депутатів мнить себе спасителем,а кожен керівник блоку або головка партії мнить себе якщо не месією,то замісником месії...А ви,куме,кажете...патрійотів і бурцьів ще дуже й дуже багато в Україні...СЛАВА УКРАЇНІ!!!
Олександр Антипець _ 03.12.2014 17:34
IP: 46.149.92.---
пропоную ламати руку при першому кнопкодавстві, а при другому – відрубувати!
Beemon _ 03.12.2014 17:19
IP: 188.163.46.---
Министр ЮСТИЦИИ (!) на глазах у всей Украины (!) поучаствовал в ФАЛЬСИФИКАЦИИ!

Что еще нужно для его изгнания из министерского кресла?

Алё! Господин Петренко! У вас есть хоть капля порядочности?
hrim _ 03.12.2014 16:35
IP: 74.125.181.---
Вічне питання голосування "багатостаночниками" ВР потрібно унеможливити технічно – модернізацією системи.
Юрій Дзядик _ 03.12.2014 16:28
IP: 178.137.211.---
Народжується новий мем – "ну хтось натиснув..."

До речі. Ігор Мосійчук повідомив.

На погоджувальній раді Олександр Турчинов поставив ультиматум, що якщо до кінця доби не буде проголосовано персональний склад уряду прем'єр – міністр Арсеній Яценюк подасть у відставку.

Facebook, igor.mosijcuk, 2.12.2014
dushka _ 03.12.2014 16:01
IP: 77.120.73.---
Шановний пане Братущак, до кого потрібно звернутися, щоб перевірити інформацію, чи справді п.Яценюк купив торгово-розважальний центр "Панорама" у Чернівцях? Бо зараз в Україні чи то війна чи то АТО, криза чи не криза – а тут такі придбання. Люди подейкують – треба би провірити. Вважайте це запитом цікавої громадськості.
dushka _ 03.12.2014 15:52
IP: 77.120.73.---
bogus77 _ 03.12.2014 12:47

Вот это и есть КОРЕНЬ ЗЛА – 2 жида, а как мутят воду!
Олег Терещенко _ 03.12.2014 15:20
IP: 130.185.43.---
А что вы ожидали от олигархов и их пешек? Конечно они будут "фальсифицировать" как только могут! Особенно в НФ и БПП! Вот где "новые" лица сидят!
Ярослав Сарапін _ 03.12.2014 15:06
IP: 74.125.18.---
Шановний пане Братущак, а слабо на ці всі факти написати заяву до Прокуратури про помічений злочин? І щоб її зареєстрували?! І відслідкувати хід розслідування в свому блозі хоча б раз в тиждень?
Не чекайте цього від депутатів, прокурорів. Вони ж бо ДУЖЕ зайняті хто створенням правової держави, а хто розслідуванням злочинів на Майдані. Тєжко гарують, дєнно і ношно.
Індра _ 03.12.2014 14:55
IP: 94.76.81.---
Серг Иван:
Украину убивают не русский язык, не россияне и даже не Путин. Украину убивают украинцы прекрасно говорящие на украинском языке.
Буль-яке суспільсвто складене з 4 варн. Рахмани не вбивають свю країну, кшатрії, якщо запродадуться, то таки вбивають. Про це писав Дмитро Донцов в "Дух давнини": саме старші козаки, вища верства українців, запродали Україну в часи після Б. Хмельницького. А пересічні українці – варна вайшью – вони просто працюють і множать прибутки країни. А запроданство старшин закінчується тим, що до влади приходить найнища варна суспілсьтва – шудри. Коли шудри при владі, то з ведичної літератури знаємо, що це кінець світу. Наша ВР складена десь на 80-90% саме із шудр, тому й ідемо в напрямку кінця світу.
Юрій Дзядик _ 03.12.2014 14:46
IP: 178.137.211.---
Та досить вже про мову. Головне – це ментальність.

Погоджуюсь з Серг Иван (14:10). Повторюю його тезу, у авторизованому перекладі.

Україну вбивають не так путінські конкістатдори чи донецькі запроданці, як самі українці, які чудово говорять по-українськи. Частково чухраїнці, як їх назвав Остап Вишня.

Нещодавно це сказав Патріарх Філарет, підтвердив Патріарх Мстислав. Написав у статті Семен Глузман. Читайте мій фейсбук, там усе докладно, є посилання на статтю Глузмана

фейсбук / yu.dzyadyk / posts / 627051104091345? pnref=story
Юрій Дзядик _ 03.12.2014 14:25
IP: 178.137.211.---
Уточнюю. Петренко не має свідомих пропутінських настроїв чи намірів. Але правовий нігілізм міністра юстиції неминуче руйнує державу. На радість усім її ворогам.

Слова "ну хтось натиснув...", по суті нічим не відрізняються від слів про зброю, яку можна придбати у першому-ліпшому супермаркеті. Той, хто їх сказав, за визначенням, є ХЛО.

Отже, ПТР – ХЛО.

Крім того. Міністр юстиції, який є співучасником порушення Конституції та закону про регламент ВР, це нонсенс.

Україна миттєво втратить міжнародну довіру. Шлях до Європи буде надовго закрито.
Volodymyr Wolodymyr _ 03.12.2014 14:11
IP: 74.125.17.---
Індра:
Volodymyr Wolodymyr:
Індра:

Регламент Верховной Рады Украины
ВР Украины
Регламент от 27.07.1994 N129/94-ВР
Нащо ви мені суржик їхній знову виставляєте? А яким суржиком написана Конституція 1996 р.!! За ту "мову" там всіх авторів і редакторів треба було перевішати біля входу до ВР. В нинішній ВР суржик теж зашкалює. Я їм пропонував і, зокрема, "Свободі", створити державну комісію з мови і наробки власних слов'янських термінів – нікого не цікавить! Цікавить лише бабло. В 1996 р. одна завідувачка в школі (Київ) де моя жінка працювала вчителькою послала свого чоловіка в депутати до ВР з однією метою – щоб отримати пристойне житло для сім'ї з 2 дітьми. І таки да, він став депутатом і отримав 4 чи 5 кімнатне помешкання. Все. Нічого його там у ВР більше не цікавило. Ну, нині правда розміри інтересів стали дещо ширшими... Революція не пройшла! Революціонери не поставили до влади своїх людей і не ввели тверду диктатуру на 1-й рік. 100%
Індра _ 03.12.2014 13:58
IP: 94.76.81.---
Volodymyr Wolodymyr:
Індра:

Регламент Верховной Рады Украины
ВР Украины
Регламент от 27.07.1994 N129/94-ВР
Нащо ви мені суржик їхній знову виставляєте? А яким суржиком написана Конституція 1996 р.!! За ту "мову" там всіх авторів і редакторів треба було перевішати біля входу до ВР. В нинішній ВР суржик теж зашкалює. Я їм пропонував і, зокрема, "Свободі", створити державну комісію з мови і наробки власних слов'янських термінів – нікого не цікавить! Цікавить лише бабло. В 1996 р. одна завідувачка в школі (Київ) де моя жінка працювала вчителькою послала свого чоловіка в депутати до ВР з однією метою – щоб отримати пристойне житло для сім'ї з 2 дітьми. І таки да, він став депутатом і отримав 4 чи 5 кімнатне помешкання. Все. Нічого його там у ВР більше не цікавило. Ну, нині правда розміри інтересів стали дещо ширшими... Революція не пройшла! Революціонери не поставили до влади своїх людей і не ввели тверду диктатуру на 1-й рік. От і маємо...
Юрій Дзядик _ 03.12.2014 13:57
IP: 178.137.211.---
Люстрація в перекладі означає освітлення. У статті люстрація зроблена, порушення яскраво висвітлені.

Доки не проведено переголосовування, Уряд нелегітимний. Інакше Революція гідності не має сенсу.

Наступні кроки.

1. Провести негайну чистку ВР від порушників. Інакше кнопкодавство знов стане системою.
2. Враховуючи недосвідченість Голови ВР (не був раніше депутатом ВР), на перший раз попередження про невідповідність посаді. Наступного разу тимчасове відсторонення від посади, через раз – переобрання за систематичне порушення Конституції.
3. Провести переголосовування за Уряд. За кожного міністра окремо. Зокрема, Петренко це ще та пропутінська сволота, якому призначено зруйнувати владу в Україні та знищити державу. Можливо, він ще про це не знає, але виконає наказ, не зморгнувши.
Volodymyr Wolodymyr _ 03.12.2014 13:46
IP: 74.125.181.---
УСI РIШЕННЯ НЕЗАКОННI ДЕ КНОПКОДАВИЛИ...Усі рішення Верховної Ради, як законодавчого органу, приймаються шляхом голосування, яке здійснюється народними депутатами особисто у залі засідань Верховної Ради або у спеціально відведеному для таємного голосування місці біля залу для засідань. У Конституції закріплена категорична вимога, згідно з якою Верховна Рада приймає свої рішення виключно на її пленарних засіданнях шляхом голосування. Ця вимога обумовлена тим, що саме пленарні засідання є основною формою діяльності Верховної Ради як єдиного органу законодавчої влади, регламентованою в усіх своїх основних моментах. За існуючим порядком рішення Верховної Ради приймаються відкритим нефіксованим, відкритим фіксованим (поіменним) голосуванням за допомогою електронної системи підрахунку голосів або таємним голосуванням шляхом подачі бюлетенів. Порядок голосування щодо тих чи інших питань діяльності Верховної Ради має визначатись законом про регламент Верховної Ради України.
Pliashechnyk _ 03.12.2014 13:29
IP: 94.153.230.---
СВОБОДА прийшла – кнопкодавство майже зникло.
Тепер свободівців мало – кнопкодавство знову зявилося.
Скоро пів ради почне на мові окупанта виступати...
Volodymyr Wolodymyr _ 03.12.2014 13:25
IP: 74.125.17.---
Відповідно до Конституції України (ст. 84) рішення Верховної Ради України приймаються виключно на її пленарних засіданнях шляхом
голосування. До того ж голосування на засіданнях здійснюється народними
депутатами особисто.
bogus77 _ 03.12.2014 12:47
IP: 109.108.82.---
два жыда-вора привели в раду скотов, проституток и недоумков, а вы хотели что-то другое? кто голосовал за Порошенко? Бачили очи шо купували... как эту мразь можно было выбирать на президента в такое время? как эту продажную скотину можно было подпускать к власти?
Михаил Ведич _ 03.12.2014 12:40
IP: 95.215.36.---
Мда.
Наивность автора убивает.
Да (цензура) власть на рух Чесно, на законы, Конституцию и на всё население Украины!
Сколько воров-министров было посажено? Не, реально, сколько % воров-министров было посажено?
А взяточников-депутатов?
А воров-президентов?
А воров-глав НБУ
БЕЗНАКАЗАННОСТЬ РОЖДАЕТ ЧУДОВИЩ
И демонстротивно наглые ответы кнопкодавов тому подтверждение
Они демонстративно вытирают ноги об простых украинцев.
Если им позволяют, то чего бы и не повытирать ноги?
Volodymyr Wolodymyr _ 03.12.2014 12:23
IP: 74.125.17.---
Індра:

Суржик з пункту 2 вказаної Стаття 1.0.3. українською виглядає так:

якщо бажає, щоб забезпечили переклад його виступу українською мовою.
Секретаріат Верховної Ради забезпечує переклад його виступу українською мовою.
Iндра, будь ласка читайте...

"Стаття 1.0.3.

1. Робота Верховної Ради України ведеться державною мовою.

2. У разі, коли промовець не володіє державною мовою, він має право виступати іншою мовою. Про свій намір виступити іншою мовою промовець завчасно повідомляє головуючого на засіданні у заяві на виступ, якщо бажає, щоб було забезпечено переклад його виступу на українську мову. Секретаріат Верховної Ради забезпечує переклад його виступу на українську мову."

Регламент Верховной Рады Украины
ВР Украины
Регламент от 27.07.1994 N129/94-ВР
Marat Kazey _ 03.12.2014 12:13
IP: 74.125.18.---
И зачем им это? Все-равно имеют большинство с запасом.
Зеленський76 Корупція1445 Мовне питання190 Україна та Європа1133 Aтака Путіна1291
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter