11 травня 2016, 19:43
Донецьк вимагає: Хунта, дай зарплати залізничникам "ДНР"!
Натрапив на один цікавий документ. Президія профспілки залізничників Донецької залізниці вирішила розпочати трудовий колективний спір з держпідприємством "Донецька залізниця". Суть спору – невиплата працівникам зарплати за лютий-квітень 2016 року.
![](http://blogimg.pravda.com/images/doc/d/5/d51ce-xy9d9gjtq0m.jpg)
Документ "ДНР": Хунта, дай зарплати!
По суті цей документ свідчить про те, що "профспілкові лідери ДНР" вимагають від Києва виплатити зарплати працівникам, які залишилися на окупованій території.
У шапці документу йдеться про Союз профсоюзів залізничників та транспортних будівельників України. При цьому рішення ухвалено 6 травня 2016-го у Донецьку. Та й підпис під документом стоїть лідера профспілки залізничників "ДНР". Ось новина за лютий 2015-го про обрання Сергія Лєсового на відповідну посаду.
![](http://blogimg.pravda.com/images/doc/4/8/4820c-0000000000000000.jpg)
Новина: Лєсового обрали "профспілковим лідером залізничників ДНР"
Чому ж сепаратист Лєсовой раптом згадав про українські закони? Бо "менеджери ДНР" не можуть дати раду залізниці. Ще у лютому в "ДНР" з'явилися суттєві проблеми з виплатами зарплат залізничникам.
Наприкінці березня той же Сергій Лєсовой підписував звернення на бланках "Мінтрансу ДНР". У документі йшлося, що віджата залізниця знаходиться у процесі переходу з українського правового поля у правове поле "республіки". Ну і просили самопроголошену місцеву владу надати залізничникам "гуманітарну допомогу у вигляді продуктових наборів".
![](http://blogimg.pravda.com/images/doc/0/4/047c5-dcsgzchow10.jpg)
Залізниця "ДНР" виходить з українського правового поля
Чому у березні зверталися до "влади ДНР", а у травні згадали про українське законодавство і звернулися до "київської хунти"? Бо після кількох місяців обіцянок терпіння простих працівників на межі вибуху.
Це видно з того, як протягом останніх місяців розвивалося обговорення невиплати грошей у ВК-групі донецьких залізничників. Якщо у березні дописувачі просто запитували "що чути про зарплату", то у травні прямо почали звинувачувати Захарченка та його посіпак з "ДНР".
![](http://blogimg.pravda.com/images/doc/5/8/5852e-111.jpg)
![](http://blogimg.pravda.com/images/doc/3/6/36682-222.jpg)
![](http://blogimg.pravda.com/images/doc/9/5/95415-333.jpg)
![](http://blogimg.pravda.com/images/doc/3/9/39d45-444.jpg)
![](http://blogimg.pravda.com/images/doc/b/3/b35bb-555.jpg)
![](http://blogimg.pravda.com/images/doc/5/b/5b3af-666.jpg)
![](http://blogimg.pravda.com/images/doc/9/f/9f849-777.jpg)
Те, що залізничники з окупованих територій хочуть працювати в українській компанії, не дивно. Бо у них є розуміння, що лише в такому випадку можна отримувати живу зарплату за свою роботу. Деенерії замість грошей хіба що грамоти можуть давати.
![](http://blogimg.pravda.com/images/doc/a/a/aa834-0000000.jpg)
"ДНР" зарплати видає грамотами
Але схоже, що бажання "профспілкових лідерів ДНР" отримати гроші від "хунти", знайшли підтримку у Києві. Чи як інакше можна трактувати позицію заступника міністра з питань окупованих територій Георгія Туки, яку він оприлюднив за кілька годин після рішення "профспілки залізничників ДНР" розпочати трудовий спір?
![](http://blogimg.pravda.com/images/doc/3/5/3576e-0000.jpg)
Тука: Куди подадуться ці люди в разі втрати роботи?
З допису Туки та історії залізничників з окупованих територій постає ще одне логічно запитання: якщо Україна перерахувала більше 30 млрд грн. на територію ОРДЛО, то хто їх отримав?
Відповідний запит спрямував до Укрзалізниці. Чекаю відповіді...