Олексій Братущак журналіст

Обережно! Консерви вибухають! Newsone та 112-го захищають євросимпатики РФ

31 жовтня 2018, 21:42

Другий день з ефірів двох каналів не сходять євродепутати Натан Гіл, Джонатан Арнотт, Девід Кобурн. Вони приїхали нібито захищати свободу слова в Україні.

От тільки історія цих депутатів показує: вони послідовно виступають проти України та за Росію. Це легко побачити по їхнім публічним заявам та голосуванню у Європарламенті.




"З великою приємністю", – євродепутатів зустріли на 112-му.

"Як долетіли, як вам погода", – розпливалася у посмішці журналістка і обіцяла показати, як працює "уся команда" Медведчука, ой 112-го телеканалу. Зустріч Медведчука з євроадвокатами не показали...

Далі були різні включення в новини, запрошення на ток-шоу. Усе, щоб продемонструвати: в Європі занепокоєні наступом на свободу слова у вигляді утисків Newsone та 112-го. Ніби українці такі тупи, що все з приставкою "євро" сприймають за абсолютне добро та еталон стандартів справедливості.

От тільки ці євродепутатів не є добром для України. Більше того, вони схожі на банальні "консерви РФ", які Москва задіює в потрібні моменти.

Давайте просто подивимось, в яких історіях засвітились ці "євроконсерви".



Захисники Russia Today


Ще пам'ятаєте висвітлення цим каналом подій 2014-2015 років в Україні? Добре.

Бо у вересні на захист RT виступав євродепутат Натан Гіл. Спеціалізований сайт про медіа "Детектор медіа" виклав кейс про цього гостя Newsone та 112-го.

У жовтні "робити все для підтримки RT" обіцяв Девід Коберн.

Дивно, що сьогодні ці двоє в одному реченні з Newsone та 112-м не згадують канал Russia Today. Він же в Україні вже заблокований. А це ж "Караул! Цензура в Україні! Наступ на свободу слова! Відхід від європейських цінностей!" Якось так оцінюють ситуацію з медіа в Україні ці євродепутати? Ну-ну...

Ідемо далі.

Третій захисник "вільних телеканалів" – Джонатан Арнотт.

У травні Європарламент ухвалив резолюцію про свободу та плюралізм ЗМІ. Тоді Арнотт виступав проти цієї резолюції.

2 роки тому Європарламент розглядав доповідь проти пропаганди третіх країн. По суті, йшлося про пропаганду Росії. Більшість євродепутатів документ підтримала. У Москві це назвали "новою холодною (інформаційною) війною".

Одні євродепутати говорили про напади Росії на Європу за допомогою пропаганди і шляхи боротьби з нею. Арнотт заявляв, що витрачати гроші на боротьбу з російською пропагандою не можна, краще їх спрямувати на боротьбу з проєвропейською пропагандою.

Гарні борці за свободу слова? Ага. Гібриднєнькі...



Потрібні РФ голосування у ЄП

Тут варто сказати, що усі троє євродепутатів – британці. Вони – євроскептики, при цьому вважають можливим балотуватися і працювати в Європарламенті. Гібридна політика.

Ну а тепер давайте подивимось, як ці євродепутати голосували за важливі для України рішення.

Червень 2015-го. Європарламент ухвалює резолюцію "Про стан відносин між ЄС та Росією". У ній засуджується анексія Криму та війна Росії проти України. Жоден з трьох захисників 112-го та Newsone цю резолюцію не підтримав.

Вересень 2014-го. Європарламент ратифікує Угоду про асоціацію Україна-ЄС. Захисники "незалежних телеканалів" голосують проти.

Квітень 2017-го. Голосування за безвіз українцям. Хто голосує проти? Ну ви вже знаєте – трійка євро адвокатів.

Ці євродепутати не просто голосують в руслі російських антиукраїнських інтересів. Вони публічно озвучують російські меседжи.

Ось приклади заяв Девіда Кобурна, які зрозумілі навіть без перекладу на українську:

8.07.2015: "We are better off Cooperating with Russia"

5.10.2016: We should work with the Russians in Syria not against them

І ось тепер цих європейців нам показують, що ніби вони переймаються станом європейських цінностей в Україні. Нє, ну а шо? Не привозити ж депутатів з триколором. Це ж відверте "палєво". Війна гібридна, тому і задіюють такі гібридні методи: російські консерви під прапором ЄС.



Покажіть своїх друзів


Представники 112-го та Newsone часто озвучують здивування: чому це їх не підтримують інші українські журналісти?

Ну так треба просто подивитись навколо себе, хто там поруч з вами бореться за свободу слова? Ось такі євродепутати? Піховшек, Журавський та Жарких? І ще десятки подібних консерв? Особи, які або вже мають "історію успіху" у вигляді озвучення темників, законопроектів про цензуру, співпраці з сепаратистськими пропагандистами. Або тільки зараз розкриваються в історії з захистом Newsone та 112-м. Все.

Це ж все легко перевіряється та викривається.

Якщо працівники 112-го та Newsone не можуть елементарно прогуглити історію євродепутатів, то про яку журналістику на цих телеканалах говорять? Якщо ж вони таки можуть власноруч знайти інформацію про ці "євроконсерви", то чому виводять їх в ефір у вигляді борців за європейські цінності в Україні? Це ж пряма участь у гібридній війні на стороні РФ.

І коли кажуть, що ось, телеканали закриють, журналісти залишаться без роботи, то виникає одне питання: якого біса вони тримаються за роботу на російську пропаганду? Ми точно маємо їх жаліти?

Ну і останнє. Коли у серпні з ефіру 112-го викинули програми "Радіо Свобода" працівники телеканалу мовчали. Чомусь тоді вони не говорили про утиски свободи слова, безробітних колег та їхні родини...

Коментарі — 17
Lemberg Ihor _ 01.11.2018 21:58
IP: 35.235.227.---
нічого дивного – рашистська вата запросила британську вату в гості...
Індра _ 01.11.2018 20:20
IP: 94.76.81.---
Log Log:
Індра:
Путлер живий, і таргани у його голові також не передохли.
Так ото ж то й воно, що те, що я повивчав (і не тільк в інтернеті) вказує, що він вже не є і досить давно. От ви задайте собі питання – як він прийшов до влади після Єльцина? Адже про нього практично ніхто не знав, але ж голоснули! Чи не поставило його на президентську посаду КГБ-ФСБ, яке вже на той час очолило кримінальний світ в Московщині? Оті генерали та їх наступники і понині керують Московщиною, а Путлер – це як кажуть нині – лише бренд.
САНДРО _ 01.11.2018 12:46
IP: 176.115.103.---
runner:
Да, Ви праві!
Засмітили інформаційний простір, такими одіозними особистостями, що аж жах бере.
Ну, це вочевидь до Чорної п'ятниці.
До цього ряду настирливо проситься і сам Голованов, а шкода, виглядав як пристойна людина.

Тай опозиціонерів теж запрошують вибірково, то Мирошничнеко, то Головко. Батьківщину геть бояться, САмопоміч теж ігнорують, а як бояться Ляшко, но Голованов кричить, що всіх запрошує. А куди ж саджати буде, вільних місць за цими "джентльменами" хітрожопими з Британії нема.

А самів перелякались після рішення Парламенту ще й як, істерика триває вже довго. Таі й хвоста піджали і язика прикусили. ТОму рішення ВР дуже корисне
runner _ 01.11.2018 11:54
IP: 93.73.50.---
НВ зібрав навколо себе такі одіозні особи, як Піховшек, Лукаш, Коцаба, Червоненко, Співак, Куликов. А для відмазки запрошують справжніх опозиционерів, щоб сказати: "дивіться, як ми за свободу слова".
Grenader45 _ 01.11.2018 11:05
IP: 35.235.227.---
...печалька в тому, що ГРАМОТНО дати порукам "піховшекам", та подібній нечисті, нема кому. І вони просто стібуться з недоумків, які їх пробують "закрити". Професійно створивши образ жертви, і грамотно маніпулюючи свободою слова і підібраними "європарламентарями" – гниди, тіпа германш, рабіновічів і ін. мураєвих влегку переграють недолугих закривачів. Маємо те що маємо...
Mike_Kharkov _ 01.11.2018 10:09
IP: 178.137.189.---
Странно, господин Братущак. А что по сути говорили эти депутаты об ущемлении свободы слова в Украине? кажется, именно это должно интересовать "проукраинскую" общественность? нет? или всё-таки по Жванецкому – "кого интересует мнение человека без прописки"?
Вы бы и написали, что нет никаких ущемлений в Украине, или есть они – вот они. А что вы пишете? вот тот в разных носках, а тот про-нетакой как я хотел бы. А по сути? размазываете тему по политтарелке. А в чьих интересах? "проукраинских", естесственно:)? Ну, тогда я бы позволил себе вам напомнить что журналист и политагитатор таки разные профессии. Хотя, как верно заметили Олейников со Стояновым, в наше время все смешалось – мэрия, полиция, криминал... и от лица кого кто выступает не всегда знает и выступающий:)
Anatol Zubenko _ 01.11.2018 09:08
IP: 94.153.158.---
Я вже нічому не дивуюсь, нове: -в зоні ООС офіцер розвідки, який є ватником, забив до смерті підлеглого... Це як? Хто на чиїй стороні воює?
Індра _ 01.11.2018 01:12
IP: 94.76.81.---
МОВА. Авторе, ви написали: Європарламент ухвалює резолюцію "Про стан відносин між ЄС та Росією". У ній засуджується анексія Криму та війна Росії проти України.
Українською мовою це речення має виглядати так:
Європейський парламент ухвалює резолюцію "Про стан стосунків між ЄС та Московщиною". У ній засуджена анексія Тавриди та війна Московщини проти України.
"Європарламент" – українській мові не притаманні такого типу злиття слів, це все комуно-совок;
"відносини" – це калька з московської мови з "отношенія";
"засуджується" – це дієслово звротної дії (засуджує себе, анексія не може сама себе засуджувати) та ще й в пасивній формі; таких дієслів немає в українській мові за визначенням, про це писала ще в 1920-х роках Олена Курило, це все прийшлі навороти з московської неструктурованої мови;
Таврида – це наша одвічна назва півострова яка походить від Кіммерійців (3200-3000 років тому);
Московщина – це офіційна назва тої країни у нашого народу ще за часів Б. Хмельницького.
Індра _ 01.11.2018 01:00
IP: 94.76.81.---
В усіх історіях пов'язаних з московитами мене найбільше дивують особи, які сприймають їх за людей. У них ще за панування Єльцина їх, Єльциних, було три штуки – є спеціальні дослідження стосовно наявності його двійників. По Путіну ще цікавіше – він помер ще в 2004 р., а нині їх нових Путіних налічують аж 6 – вони і зовні різні, і зріст на +/-10 см гуляє, і розмір ступні на 2-3 номери, і обличчя, вуха, очі, ніс і голос. Перший, який помер, той вільно говорив по-німецькі. Сьогоденні всі лише одномовні, володіють лише московською. І все це всім відомо! Вони ці шестреро часом по двоє одночасно публічно присутні в різних куточках Московщини. Московити може вже розводять Путлеров методом клонування.
Ну в якій нормальній державі влада з шістьма двійниками несправжніх Путіних виставлятиме себе на посміховисько всьому світові? Це можливе лише в Московщині, тупиковому відгалуженні людства.
Игорь Васильев _ 01.11.2018 00:44
IP: 77.121.122.---
Раньше смотрел 112 и Ньюс Ван, сейчас одни песни поют, вешают лапшу... Вообщем бред говорят. Хотя там есть артисты Рабинович, Мураев, Черовненко можно посмотреть это как КВН ШОУ))). Вообщем это два юмор. каналов. Пусть веселят народ!
polpot tavriheski _ 31.10.2018 23:49
IP: 35.235.227.---
давно нужно закрыть эти раши тудеи в Украине они кроме ненависти ко всему украинскому ничего из себя не представляют...
Ілько Колодій _ 31.10.2018 23:43
IP: 194.44.247.---
Ще один аргумент на користь закриття роспропагандистських каналів...
Andrew Zarevych _ 31.10.2018 23:32
IP: 35.235.227.---
Это так называемые евроватники, да. За скромный прайс работают
Petr Harchenko _ 31.10.2018 23:10
IP: 35.235.227.---
Твердолобність Василя Голованова зашкалює. Хоч, не виключаю – може, придурюється.
САНДРО _ 31.10.2018 22:38
IP: 176.115.103.---
І після цього 112 та НВ ще розповідають щось про утиски свободи слова.
Та вони всіх українців за лохів мають.
Як же вони обридли своїми соплями та сльозми
САНДРО _ 31.10.2018 22:33
IP: 176.115.103.---
Пане Олексію!
Дякую!
Матеріал супер!
Нічого не знав з того, що Ви розкрили.
Але дивлячись Укр.формат, хотілось блювати від цих "консервів", бу дуже вдавались вони гнилими та отруйними.
А Василю Голованову не соромно, так продається за пайку, дивитись гидко.
Голованову -Ганьба.

Ну Червоненко з Добкіним, це ж "свої"хлопці, товсті, заплили жиром, животи просто от от луснуть, а теж туди ж -за "чвободу слова"
Александр 1 _ 31.10.2018 22:30
IP: 188.163.12.---
Браво, Братущак! Хорошу роботу зробив. Дуже корисну. Треба ці "консерви" показувати всім. Яка гидота до нас приїжджає! Це жах!
ONLINE
Корупція1192 Україна та Європа974 Aтака Путіна1136 Уряд реформ353 Свобода слова556
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter