Євген Бистрицький Доктор філософських наук, професор, Інститут філософії НАН України ім. Г.С. Сковороди

ПРО НЕПРЯМІ ДОКАЗИ І ГРОМАДЯНСЬКУ ГІДНІСТЬ

13 грудня 2019, 11:46

Є два великих нерозкритих злочини, атмосферою яких ми дихаємо і, навіть, живемо. Це вбивства Небесної сотні і підле вбивство Павла. Вони близькі за кінцевою відсутністю прямих доказів.

Відсутність прямих доказів – при розслідуванні вбивств Небесної сотні. Так? Януковичи і час затерли чи заховали в Росії.

Відсутність прямих доказів – при звинуваченні волонтерів. Так. Вибух знищує сліди.

Залишаються непрямі докази-улики. Лакуна "прямих доказів" заповнюється мережевими вибухами прямих емоцій, політикою, братерством, погрозами та загрозою війни всіх зі всіма.

Втім, залишимо справи Небесних героїв поки що остронь: прийде час. Тут і тепер для нас надважлива справа волонтерів. Це, кінцево, справа громадянського миру в країні, яка на виборах спромоглась подолати політичну війну всіх зі всіма на тлі зовнішньої агресії.

Так що нам робити з непрямими доказами, зібраними до купи та виструнченими в уявлену кримінальну справу слідчими щодо немовби злочину волонтерів?

Вже робиться: непрямі докази радикально не спримаються, їх висміюють, ставлять під вірний сумнів. Але на непрямі докази немає доказів ані тих, хто доводить, ані тих, хто їх спростовує, нищить.

Тому спростовуються не докази. Нищиться система доказів або правова система. Або просто – сама Система. Політична. Державна. Національна.

Під сумнів ставиться наша демократія, яку ми спробували владнати на останніх виборах. Це єдиний прямий доказ, який ми маємо на сьогодні. Саме його не можна ставити під сумнів.

Я доєднуюсь до позиції, заявленої УП: мають бути знайдені ясні відповіді на головне питання про замовника та мотиви. Тому – спок! Зараз настав час розважливості.

Обидві сторони – правоохоронці та громадскість, яка за волонтерів та справедливість, – не мають права перетнути ту межу, яка відділяє нас від громадянського миру. Адже маємо гідність, завойовану нами на Майдані та захищену волонтерами на Сході. Гідність державних слідчих у проведенні слідства та непорушенні гідності та прав підслідних. Гідність підслідних у проясненні непрямих доказів. Нарешті, це гідність всіх політиків, які використовують сумніви непрямих доказів для прямих політичніих звинувачень супротивників.

Якщо не так, то, нагадаю, що за справою вбивств Небесної сотні, як і за підривом Павла, ще мерехтить спільна тінь – підозра дії путинської руки. Цій капітуляції також Ні.

powered by lun.ua
Коментарі — 46
Леонид Шкляр _ 13.12.2019 17:20
IP: 35.235.227.---
Погоджуюся з тезою, щодо мотивів та замовника! Якщо підозрювані і є виконавцями злочину, то замовники явно не вони! Вони можуть бути сліпими виконавцями злої волі, яка керувала їхніми мотивами особистого чи політичного характеру. Як казав Сталін -" ищите большого менгрела"!Крапку ставити рано. Це проміжна стадія.
Юрій Бобровницький _ 13.12.2019 17:16
IP: 35.235.227.---
Кінець року, пора звітів-треба набирати об'єм публікацій
wed _ 13.12.2019 17:14
IP: 35.235.227.---
Olexiij Babenko:
Тут інформацыйний вкид дозволили собы деякі інтелектуали, про "непрямі докази.".
Так от хочу прояснити ситуацію. Що стосується брифінгу по Шеремету, то ніяких доказів, ні прямих, ні кривих я не побачив. Навпаки я побачив "непряме алібі" і пряме бажання людей в погонах, але без честі засудити тих, кому, вони врешті цими погонами й зобов'язані. І саме існування цього слідста і суду, що буде, їм зобов'язане.
Тому ваші розмірковування шановний Євгене, якось підозріло пахнуть. Зробіть з цим щось (я б вибачився, за невчасні зауваження).
влучно...
і трохи незручно за Бистрицього, що вважає за вигідне позиціонувати себе з не на стороні істини, а ніби ж науковець? людина, що є професором з (!) філософії (!) мала б наскрізь бачити логічні маніпуляції, котрі нам пробують втюхати під виглядом "непряммих доказів"...
не було ж озвучено жодного (!) аргументу, котрий тягне на слово "доказ", хай і непрямий – все натяжки і спекуляції...
а філософ же, ех
Anatol Zubenko _ 13.12.2019 16:53
IP: 35.235.227.---
Olexiij Babenko:
Тут інформацыйний вкид дозволили собы деякі інтелектуали, про "непрямі докази.".
Так от хочу прояснити ситуацію. Що стосується брифінгу по Шеремету, то ніяких доказів, ні прямих, ні кривих я не побачив. Навпаки я побачив "непряме алібі" і пряме бажання людей в погонах, але без честі засудити тих, кому, вони врешті цими погонами й зобов'язані. І саме існування цього слідста і суду, що буде, їм зобов'язане.
Тому ваші розмірковування шановний Євгене, якось підозріло пахнуть. Зробіть з цим щось (я б вибачився, за невчасні зауваження).
Тут прямий доказ невинуватості- присутність президента...далі можна не розглядати, справа розсиплеться...
Grenader45 _ 13.12.2019 16:49
IP: 35.235.227.---
Оолександр Білець:
докази-улики

Пане доттОре! Що це за слово таке "Улики"? Новояз якийсь? Хоча б пояснили! Я здогадуюсь, що ви хотіли написати "вулики"! Чи не так? Але причому тоді тут ДОКАЗИ? Докази-вулики? Не грає! Поясніть,бо доктор ви, а не я!
...професор поспішав, професор може випимши, професору западло за собою вичитувати. У професора не тільки "улики", у професора тут все на живу нитку зверстано.
Пробачимо професора...
Оолександр Білець _ 13.12.2019 16:39
IP: 35.235.227.---
докази-улики

Пане доттОре! Що це за слово таке "Улики"? Новояз якийсь? Хоча б пояснили! Я здогадуюсь, що ви хотіли написати "вулики"! Чи не так? Але причому тоді тут ДОКАЗИ? Докази-вулики? Не грає! Поясніть,бо доктор ви, а не я!
Grenader45 _ 13.12.2019 16:28
IP: 35.235.227.---
_ШМАТА_:
Grenader45:
Я навіть хотів похвалити тебе, але вирішив почекати...
Так, доктор філософських наук, так професор. І що?
...ти собі лестиш. Похвала від недалекого петрушки, гірша за його лайку.)
Якщо ти, із розумовим багажем неповної середньої освіти, "благоговєєш" перед самим званням "професор", і у своїх еротичних мріях бачиш себе за кафедрою, то не берись оцінювати людей, для яких наукова ступінь – не "рівень бога". І які знають, що захищена докторська (повір, далеко не завжди розумом) – не відміняє у дисертанта найогидніших людських недоліків. Я не хочу бути професором, бо обрав інший шлях і фах – де не передбачений обов'язковий захист наукових робіт. Але чому я це пояснюю "ПЄТЄушнику" – віриш, сам не розумію...
Ти і на Ялинковича, певно молився? Він же, на відміну від тебе, ущербного – професор і цілий доктор економічних наук. Сумуєш за ним? Порох от, не професор, прикинь, навіть не доктор))...
Kostiantyn Protasov _ 13.12.2019 16:21
IP: 35.235.227.---
"Відсутність прямих доказів – при розслідуванні вбивств Небесної сотні. Так? Януковичи і час затерли чи заховали в Росії."

Ідіот.
_ABM_ _ 13.12.2019 15:59
IP: 35.235.227.---
Хrenader45:
-...забудькуватого соєвого філософа...Спроба розчинити у словесній полові щось небезпечне
Андрій Маковецький-Левенгук:
- Два раза профессор...тупо угрожает.
Хренадер, здавалось і не погано ти мислив, коли сьогодні писав: "Інформація гостра, важлива і потребує осмислення, без поспішних висновків" (Grenader45 _ 13.12.2019 00:12). Я навіть хотів похвалити тебе, але вирішив почекати, бо мислення проросіянських ботів переповнено злом, жовчю та ненавистю. Це вже добре досліджено.
Так, доктор філософських наук, так професор. І що? Хочете бути професорами? Тоді два варианта: або не сидіти до ночі в УП і працювати, працювати і працювати, або до профффесора Яника у Ростов. Розуму не вистачає? Тоді до Яника.
Два Поліграфа Поліграфовича Шарікова: "Ооо!... Етить твою мать, профессор! Иди сюда, выпей с нами!" (С)
Ніна Драган _ 13.12.2019 15:56
IP: 35.235.227.---
Olexiij Babenko:
Згодна
Yuri Dubov _ 13.12.2019 15:23
IP: 35.235.227.---
Пане-товаришу авторе, радив би зрозуміти, що в нас не "демократія" а "олігархія", була і саме ця "Система", як ви пишете, досі домінує, і на жаль НЕ нищиться (Пояснюю, "олігархя" означає "влада кількох, небагатьох"). Радив би також зрозуміти, що демократична процедура проведення виборів зовсім не означає демократичності самого вибору, якщо народ зомбований маніпулятивною дезінформацією олігархічних ЗМІ, цілою армією всіляких "політекспертів", "політологів", яким добре живеться саме в такій законсервованій системі, і потреби в яких не було б в справжній демократичній системі.
Grenader45 _ 13.12.2019 15:20
IP: 35.235.227.---
Сергій Лавренюк:
Якщо є документ і свідчення про те, що обвинувачена Яна Дугарь із 3 червня по 26 вересня перебувала в зоні АТО, то це хіба не докази? але чорту треба треба зберегти посаду, тож старається
...можливо я помиляюсь, поправ тоді, але Яні Дугарь звинувачення відводить роль "розвідки" місця злочину (огляд, фотографування, пошук камер стеження), і наводить відеопідтвердження цих її дій. У закладенні вибухівки і підриві авто, Яну не звинувачують.
Сергій Лавренюк _ 13.12.2019 14:37
IP: 35.235.227.---
Якщо є документ і свідчення про те, що обвинувачена Яна Дугарь із 3 червня по 26 вересня перебувала в зоні АТО, то це хіба не докази? але чорту треба треба зберегти посаду, тож старається
Андрій Маковецький-Левенгук _ 13.12.2019 14:32
IP: 35.235.227.---
Два раза профессор ненавязчиво упоминает о гражданском мире и его хрупкости, тем самым, как бы, прозрачно намекая: ошибается тот, кто думает, что может безнаказанно тронуть новейшую касту элитариев – волонтеров, ветеранов и прочих добровольцев, стоящих выше Закона и априори находящихся вне подозрений. Ну, а если говорить по-простому, то профессор тупо угрожает.
Анатолий Зинченко _ 13.12.2019 14:27
IP: 35.235.227.---
Дуже нагадує справу Савченко, а в результаті пшик. Сама пресконференція теж схожа на ту, немов писана під копірку.
Віктор Совщак _ 13.12.2019 14:17
IP: 35.235.227.---
ЧАС 10 13 В цьому житті скільки було брехні і від всіх що нікому вірити не треба Треба чекати і аналізувати всяку інформацію Люди різні І тому інформація не буде однозначною Всеодно картинка складеться Ну склалася ж вона відносно окремих політиків чи бізнесменів чи артистів Чи просто кумів Чекаємо і готуємося до Нового року з добрим настроєм Здоровя в очікуванні нам знадобиться
Grenader45 _ 13.12.2019 14:13
IP: 35.235.227.---
Українська Правда
ЗАСНОВАНА ГЕОРГІЄМ ГОНГАДЗЕ У 2000 РОЦІ.
...це, так би мовити, до уваги забудькуватого соєвого філософа із його "двома великими нерозкритими..."
Що ж до спроби поєднати "м'яке" і "тепле" – НЕПРЯМІ ДОКАЗИ І ГРОМАДЯНСЬКУ ГІДНІСТЬ, то тут у Євгена спостерігається явний когнітивний дисонанс. Спроба розчинити у словесній полові щось небезпечне.
Чомусь виникають негарні думки з приводу "заказухи", "нервового поспіху", спробу "випередити події" і "виправдати наперед".
Явно не у стилі Бистрицького.
Цікаво буде поспостерігати за динамікою...
Olexiij Babenko _ 13.12.2019 13:46
IP: 35.235.227.---
Тут інформацыйний вкид дозволили собы деякі інтелектуали, про "непрямі докази.".
Так от хочу прояснити ситуацію. Що стосується брифінгу по Шеремету, то ніяких доказів, ні прямих, ні кривих я не побачив. Навпаки я побачив "непряме алібі" і пряме бажання людей в погонах, але без честі засудити тих, кому, вони врешті цими погонами й зобов'язані. І саме існування цього слідста і суду, що буде, їм зобов'язане.
Тому ваші розмірковування шановний Євгене, якось підозріло пахнуть. Зробіть з цим щось (я б вибачився, за невчасні зауваження).
Юрій Бобровницький _ 13.12.2019 12:43
IP: 35.235.227.---
А говорите непогано-слухав Вас по радіо
Юрий Неживой _ 13.12.2019 12:18
IP: 35.235.227.---
соросьонок...тільки старої закалки...із перших...ті таке наговорять, таке наобіцяють, як наприклад його антипод із молодих соросят- Нєфьодов, побороти корупцію – методом її очолювання!!!
Юрій Бобровницький _ 13.12.2019 11:57
IP: 35.235.227.---
Так плутано... Цікаво, і докторська така ж?
ONLINE
Україна та Європа1085 Aтака Путіна1223 Корупція1335 Зеленський19 Донбас14
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter