Олег Дерев’янко

Про що говорять події навколо ex.ua

03 лютого 2012, 18:56

Закриття ex.ua, реакція мережі, нарешті якась новизна серед вже набридлих всім одних і тих самих новинних тем, лавина емоцій і (іноді) думок з цього приводу, дехто вже навіть відкорковує шампанське, оголошуючи перемогу над владою.

На тлі цієї мережевої ейфорії, вважаю доцільним звернути увагу всіх, кого події навколо ex.ua не залишили байдужими і хто справді переймається майбутнім країни і суспільства, на такі важливі питання, пов'язані з цим "падінням" владних інтернет-ресурсів:

1. Хтось радіє з приводу того, як швидко впали владні сайти, а в мене виникає питання – якщо так легко нашвидкуруч вивести з ладу інформаційні інтернет-ресурси влади, навіть не використовуючи серйозні організовані спецгрупами кібератаки, а лише силами хакерів-аматорів, то що може відбутися у випадку реального конфлікту і замовлення на виведення з ладу тієї чи іншої інформаційної системи з боку недружніх держав або організованих злочинних угруповань? Наскільки захищеними є в Україні інформаційні системи критичної інфраструктури – транспортної, зв'язку, енергетики, фінансової системи? Кіберзлочинність і кібератаки всіх типів (просто з хуліганства, з метою отримання матеріальної вигоди, як інструмент боротьби проти певної держави або організації з боку іншої недружньої держави або організації) – це не жарти, це реальність, яка зачіпає інтереси кожного громадянина.

І владі, замість пошуку тих, хто зараз висловив своє невдоволення закриттям файлообмінника шляхом натискання на кнопку, яке запускало алгоритм надсилання запитів до вибраних державних сайтів, розумніше було б зараз вийти і подякувати суспільству за допомогу у виявленні чергового вразливого місця і попрацювати над побудовою сучасних механізмів захисту критичних інформаційних систем.

А опозиції і громадським активістам варто було б владі у цій роботі всіляко допомогти (і не злорадством на тему, а ініціацією відповідних законів, постійною актуалізацією цього питання і підтримкою уваги до нього), адже, якщо опозиція і нові самоврядні рухи планують швидко змінити цю владу і самі стати владою, захищені інформаційні системи їм аж ніяк не завадять, бо якщо кібератаками займуться профі, те, що ми зараз побачили, буде згадуватись як невинний жарт...

Всім, хто володіє англійською, але ще не цікавився глибоко темою інформаційної безпеки, пропоную послухати і почитати знаних світових експертів в цій сфері, зокрема, Мікко Хюппонена, виступи та інтерв'ю якого можна знайти в тому числі на популярному TED, або сходити на сайт Національної ради з безпеки (National Security Council) і Національного агентства з безпеки США (National Security Agency/Сentral Security Service), щоб зрозуміти, наскільки ця тема є актуальною в світі і звідки йдуть і будуть тільки посилюватись найбільші загрози національній безпеці України.

2. Факт готовності вже великої частини українського суспільства (адже кількість користувачів інтернету в Україні вже перевищила позначку 50% населення) проявляти свої громадянські погляди і настрої в мережі вже не викликає питань. Питання в тому, наскільки ця готовність трансформується в реальні дії вже на найближчих виборах.

Адже політична система поки що побудована таким чином, що для уможливлення бажаних змін треба брати на себе відповідальність принаймні шляхом участі у фізичному голосуванні. Чи змінилось щось з часів обрання мером міста з найбільшим проникненням інтернету в Україні пана Л. Черновецького? А що скажуть користувачі з Донецька, Харкова, Одеси, Дніпропетровська, Львова, Криму, Луганська (міста загадані в порядку убування частки проникнення інтернету)? Чи готові будуть, ті хто зараз виявив неабияку активність в мережі, демонструючи свою незгоду з діями влади щодо закриття важливого для них інформаційного ресурсу, взяти на себе відповідальність хоча б участю у голосуванні?

Коли у вересні 2011 року Партія Піратів взяла 9% на виборах до парламенту Берліна, я висловив переконання, що молодь України, у своїх фундаментальних прагненнях і світогляді не дуже відрізняється від своїх одноліток в Німеччині. Але чи дозріла наша молодь до того, щоб масово прийти на вибори і вплинути на результат?

Я поки що дуже сумніваюсь. Адже прийти на вибори, перед тим не полінившись подивитись на всі варіанти, справді подумати над ними і зробити свідомий вибір – це не "натиснути кнопку й отримати результат"...

Тим більше, що поки що зовсім не зрозуміло, а з якою, власне, ідеєю звернуться до молоді партії і кандидати? Що цього разу запропонують їй політичні лідери і проекти? Чи запропонують щось взагалі на рівні сенсів, ідей і справді нових кандидатів, за яких молоді було б можливо, не соромно, або навіть цікаво і приємно проголосувати, чи знову все зведеться лише до відверто зневажливої пропозиції трошки підзаробити – кому на пиво, кому на новий дівайс, а кому на плату за контент, адже тепер він має стане платним, хіба ні?

Коментарі — 82
gorec21 _ 06.02.2012 09:20
IP: 37.55.146.---
... Вітаємо!... для чого Коменти видаляти... га Служба?... відмивайтесь... маєте свіжого чифа...
Ninorov _ 04.02.2012 23:47
IP: 77.120.249.---
А якщо серьйозно – не варто дорікати молоді в їхній аполітичності. У кожній другий публікації шодо подій навколо Екс ЮА такі нотки проскакують...Доведено, що політично активних людей в усьому світі не так і багато. По-друге, на Майдані молоді було чимало, але вожді Помаранчевої революції... (ну ви – знаєте далі доповнення). Навіть представники громадських організацій теж "скурвилися"- Де та "Пора" та її керманич В.Каськів? Серед нових облич третього сектору – теж спостерігаються кар'єристи, причому – неадекватні. Дивилися на лідера Інтернет-партії Голубова вчора на ток-шоу у Кисельова? Раджу зайти на офіційний сайт партії, оформленого в кращих традиціях совка. Особливо у розділі – "Наш лідер"...
Ninorov _ 04.02.2012 23:35
IP: 77.120.249.---
Хтозна: а може це все -було лише комндно-штабні навчання СБУ за темою – кібер-безпеки
gorec21 _ 04.02.2012 23:27
IP: 37.55.73.---
немезіда:
ВСІ ЛЮДИ ДОБРОЇ ВОЛІ – ЗАХИЩАЙТЕ ОДИН ОДНОГО від садистів та злочинців банди РЕЦЕДИВІСТІВ!

Шановний друже! ПРОПОНУЄМО ІДЕЮ ОБ"ЄДНАННЯ Громадян України...

НЕМАЄ ЗНАЧЕННЯ прізвище – ЖИТТЯ РЕАЛЬНЕ всі в одному ПРОСТОРІ та ЧАСІ а ТОМУ: ВСІ ХТО БУДЕ на ДІЛІ виконувати ІДЕЮ... ТРЕБА ОБ"ЄДНАТИ – УСІХ Громадян України – які живуть сьогодні заради МАЙБУТНЬОГО Свого, Дітей, Внуків!

ІДЕЯ Є – Громадяни України РІВНІ перед Богом та Конституцією України

ТРЕБА щоденно добиватися ЇЇ здійснення == СПРАВЕДЛИВІСТЬ

Слава УКРАЇНІ!

Героям СЛАВА!

Друзі з Карпат
немезіда _ 04.02.2012 21:13
IP: 194.187.148.---
Всім справжнім патріотам України! Сьогодні ми бачимо результат стратегічних помилок Юлії, Луценка та НУНСу! Але це саме вони продавали місця в списках представникам своєї рідної етнічної групи.Вони мали можливість провести хоч якусь люстрацію! Вони цього не зробили. Грались з бандитами і олігархами в любов та навіть пропонували їм створити спільну коаліцію! Відкрийте очі, панове! Йдіть в люди і ви почуєте, що в народу сьогодні відраза до ВСІХ без виключення сьогоднішніх політиків!Справжні результати опитів такі:80% не довіряє жодній з партій.20%які залишились: ПР:-4%, БЮТ-4% Народна партія Литвина-0%, Свобода-5%, Кпу-3% Кличко-1%, НУНС-2% Гриценко-1% Всі вважають сьогоднішні партії політичним секонд-хендом, а тому визріла ситуація, коли перемогу на виборах здобуде обєднання, в якому не буде секонд-хенду. Сьогодні ВГО Всенародний Фронт Порятунку України гуртує справжніх патріотів для участі в виборах. Для ознайомлення з програмою перейдіть http://lalak.org.ua/
maximumt _ 04.02.2012 13:25
IP: 90.56.86.---
maximumt:
Yuriy Rekrut:
Анука все признайтесь"хто ламав"!!!Я признаюсь, не ламав,але п1дтримав-шукай мене!))) Я далеко,1 якщо знайдеш,1нтернета в мене в квартир1 нема,1 кабеля тоже нету, и ай пи не мае чесна гаварю,завтра другой включу!Хатя каманд1ровачные можыте выписать, на мою поимку,для отмывки денех!!!!Ну и для поргеца,какомута маеру!Ну я и загнал!!!Да просто достало ВСЕ ЭТО!!!!
Во-во... А они... "поймали"!!!... "поймали"!!!... ФУФЛО это...
Они только "бабушек с сигаретами" возле метро ловить могут. Да политических конкурентов "прессовать". Даже на более-менее "веское" обвинение политических конкурентов их не хватает. Неприкрытая ТУФТА, единственное, на что они способны
Степан Стодоля _ 04.02.2012 13:18
IP: 109.122.22.---
Деревянко нецікавий.
maximumt _ 04.02.2012 13:08
IP: 90.56.86.---
Yuriy Rekrut:
Анука все признайтесь"хто ламав"!!!Я признаюсь, не ламав,але п1дтримав-шукай мене!))) Я далеко,1 якщо знайдеш,1нтернета в мене в квартир1 нема,1 кабеля тоже нету, и ай пи не мае чесна гаварю,завтра другой включу!Хатя каманд1ровачные можыте выписать, на мою поимку,для отмывки денех!!!!Ну и для поргеца,какомута маеру!Ну я и загнал!!!Да просто достало ВСЕ ЭТО!!!!
Во-во... А они... "поймали"!!!... "поймали"!!!... ФУФЛО это...
maximumt _ 04.02.2012 13:05
IP: 90.56.86.---
skif183:
Питаєте про що говорять подіі навколо?Подивіться "Велику політику" Кисіля і одразу зрозумієте, що інтернет-середовищу монтують "троянського коня" з "чесним ПР-лицом" і привично довгим язиком та відсутністю мізків.Цей діяч "Інтернет партіі"??? відверто позіціонує своіх прихильників "як аполітичних злодюжок".Прект недолугий, тому і безперспективний. Слідкуймо за розвитком.
Очень похоже на "троянского коня"... Пытаются "возглавить" этот "протестный" пласт населения. Не поддавайтесь
maximumt _ 04.02.2012 13:02
IP: 90.56.86.---
письменний:
Олег і справді Дерев"янко...наплів купу арештантів:хакерів-аматорів,звичайних користувачів інтернету...Так хто ламав ті сайти?Ті,чи інші?і невже безпека держави базується на інтернет-сайтах???Сайт Януковича впав,але ця х_єта спокійно тусує...Логіка?Партія піратів,кандидати,Берлін...це вафлі...
Насчёт ареста "кучи хакеров" – это дещёвая "УТКА". Во-первых более-менее нормальный хакер НИКОГДА с "родного" IP "хакать" НЕ БУДЕТ. Есть такое понятие – "ПЛАВАЮЩИЙ IP". Это для хакера как "Отче наш" для верующего. Его вычислить практически НЕВОЗМОЖНО. Да для поимки ОДНОГО хакера поднимают ВСЕ силы "силовых структур" и ловят не один год. И то если он "спёр" несколько "лимонов" "зелени". Да и то проблематично. А тут прямо целую "кучу"... А рядовых "юзеров" за ЧТО? За то, что они просто зашли на сайт "презика"? ТУФТА это... Не верьте и не "ведитесь" на это ФУФЛО...
may10 _ 04.02.2012 12:58
IP: 92.113.114.---
моя позиції:
А от я не згоден.І, як там співали, "разом нас багато..."Ці висловлювання- повний неадекват, хвороблива агресія.У мене, наприклад, інше ставлення до діючої влади- вона цілком легітимна.То що, і мене треба знищувати?У якому столітті ми живемо?Єдиний нормальний спосіб виришення суспільних конфліктів- це діалог, вибори.
skif183 _ 04.02.2012 12:54
IP: 91.124.122.---
Питаєте про що говорять подіі навколо?Подивіться "Велику політику" Кисіля і одразу зрозумієте, що інтернет-середовищу монтують "троянського коня" з "чесним ПР-лицом" і привично довгим язиком та відсутністю мізків.Цей діяч "Інтернет партіі"??? відверто позіціонує своіх прихильників "як аполітичних злодюжок".Прект недолугий, тому і безперспективний. Слідкуймо за розвитком.
maximumt _ 04.02.2012 12:54
IP: 90.56.86.---
mihalich:
Коли там на водку з півусіком збираються приймати заборону торгівлі в нічні часи, та різних непристосованих ганделиках?
Кто там будет это принимать? Разве они "обидят" свой "лохторат"? Кто ж за них, "родимых" голосовать-то будет, если они свою любимую "алкашню" обидят?
моя позиції _ 04.02.2012 10:20
IP: 46.118.0.---
Скунс оранж:
1. Я не считаю эту владу легитимной. Ни президента, ни кабинет министра, ни верховную зраду, ни суд, ни прокуратуру, ни мвд, ни местную власть. Разъяснять не буду, мыслящий индивидуум сам способен это понять.
2. Был когда то фильм "Если враг не сдаётся, его нужно уничтожить". Так вот, нынешняя власть враг и она должна быть уничтожена. Даже без капитуляции. Они не знают жалости к народу Украины, к стране Украина. Поэтому они должны быть уничтожены.
3. Нельзя лечить бешеную тварь, её ликвидируют. Бешеные ПРеступники, которые всё жрут, жрут, жрут должны быть ликвидированы. Потому что эта бешеная зараза опасна для нормальных людей.
Так шо спасибо лимите с Украины за президента До* (лбо) *ё*ба.
цілком згоден
моя позиції _ 04.02.2012 10:20
IP: 46.118.0.---
Скунс оранж:
1. Я не считаю эту владу легитимной. Ни президента, ни кабинет министра, ни верховную зраду, ни суд, ни прокуратуру, ни мвд, ни местную власть. Разъяснять не буду, мыслящий индивидуум сам способен это понять.
2. Был когда то фильм "Если враг не сдаётся, его нужно уничтожить". Так вот, нынешняя власть враг и она должна быть уничтожена. Даже без капитуляции. Они не знают жалости к народу Украины, к стране Украина. Поэтому они должны быть уничтожены.
3. Нельзя лечить бешеную тварь, её ликвидируют. Бешеные ПРеступники, которые всё жрут, жрут, жрут должны быть ликвидированы. Потому что эта бешеная зараза опасна для нормальных людей.
Так шо спасибо лимите с Украины за президента До* (лбо) *ё*ба.
цілком згоден
моя позиції _ 04.02.2012 10:20
IP: 46.118.0.---
Скунс оранж:
1. Я не считаю эту владу легитимной. Ни президента, ни кабинет министра, ни верховную зраду, ни суд, ни прокуратуру, ни мвд, ни местную власть. Разъяснять не буду, мыслящий индивидуум сам способен это понять.
2. Был когда то фильм "Если враг не сдаётся, его нужно уничтожить". Так вот, нынешняя власть враг и она должна быть уничтожена. Даже без капитуляции. Они не знают жалости к народу Украины, к стране Украина. Поэтому они должны быть уничтожены.
3. Нельзя лечить бешеную тварь, её ликвидируют. Бешеные ПРеступники, которые всё жрут, жрут, жрут должны быть ликвидированы. Потому что эта бешеная зараза опасна для нормальных людей.
Так шо спасибо лимите с Украины за президента До* (лбо) *ё*ба.
цілком згоден
моя позиції _ 04.02.2012 10:20
IP: 46.118.0.---
Скунс оранж:
1. Я не считаю эту владу легитимной. Ни президента, ни кабинет министра, ни верховную зраду, ни суд, ни прокуратуру, ни мвд, ни местную власть. Разъяснять не буду, мыслящий индивидуум сам способен это понять.
2. Был когда то фильм "Если враг не сдаётся, его нужно уничтожить". Так вот, нынешняя власть враг и она должна быть уничтожена. Даже без капитуляции. Они не знают жалости к народу Украины, к стране Украина. Поэтому они должны быть уничтожены.
3. Нельзя лечить бешеную тварь, её ликвидируют. Бешеные ПРеступники, которые всё жрут, жрут, жрут должны быть ликвидированы. Потому что эта бешеная зараза опасна для нормальных людей.
Так шо спасибо лимите с Украины за президента До* (лбо) *ё*ба.
цілком згоден
моя позиції _ 04.02.2012 10:20
IP: 46.118.0.---
Скунс оранж:
1. Я не считаю эту владу легитимной. Ни президента, ни кабинет министра, ни верховную зраду, ни суд, ни прокуратуру, ни мвд, ни местную власть. Разъяснять не буду, мыслящий индивидуум сам способен это понять.
2. Был когда то фильм "Если враг не сдаётся, его нужно уничтожить". Так вот, нынешняя власть враг и она должна быть уничтожена. Даже без капитуляции. Они не знают жалости к народу Украины, к стране Украина. Поэтому они должны быть уничтожены.
3. Нельзя лечить бешеную тварь, её ликвидируют. Бешеные ПРеступники, которые всё жрут, жрут, жрут должны быть ликвидированы. Потому что эта бешеная зараза опасна для нормальных людей.
Так шо спасибо лимите с Украины за президента До* (лбо) *ё*ба.
цілком згоден
mihalich _ 04.02.2012 07:42
IP: 95.134.44.---
Коли там на водку з півусіком збираються приймати заборону торгівлі в нічні часи, та різних непристосованих ганделиках?
Yuriy Rekrut _ 04.02.2012 02:38
IP: 84.126.176.---
Анука все признайтесь"хто ламав"!!!Я признаюсь, не ламав,але п1дтримав-шукай мене!))) Я далеко,1 якщо знайдеш,1нтернета в мене в квартир1 нема,1 кабеля тоже нету, и ай пи не мае чесна гаварю,завтра другой включу!Хатя каманд1ровачные можыте выписать, на мою поимку,для отмывки денех!!!!Ну и для поргеца,какомута маеру!Ну я и загнал!!!Да просто достало ВСЕ ЭТО!!!!
Yuriy Rekrut _ 04.02.2012 02:18
IP: 84.126.176.---
Кукарека,вот интерестно,а почему удалили твои коменты со статьи "стоматолога"-закончилась демократия????
письменний _ 04.02.2012 02:15
IP: 93.75.57.---
Олег і справді Дерев"янко...наплів купу арештантів:хакерів-аматорів,звичайних користувачів інтернету...Так хто ламав ті сайти?Ті,чи інші?і невже безпека держави базується на інтернет-сайтах???Сайт Януковича впав,але ця х_єта спокійно тусує...Логіка?Партія піратів,кандидати,Берлін...це вафлі...
Yuriy Rekrut _ 04.02.2012 02:06
IP: 84.126.176.---
Пишу для "теч"Да "ЭКС" для молодежи которой не интнрнстно что-там,завтра.Они сегодня!И сидели они на онлайнах и на скачках!Но весь прикол в том что и их затронули-а это % 15-20 электората.И пошли все по ссылкам читать,а за пол года так начитаются что и на выорах правильно "+" поставят.Если конечно он до этих выборов дотянет.А то может снова какуюто херню подскажут ОТЖАТЬ!А оно ему надо?Мне ище чу-чуть,свое достроить-ище п"ять пэнечьков прыкопать-шоб хорошо побэгать!!!
саймон _ 04.02.2012 01:45
IP: 193.41.187.---
Чудіщє -вєрні зрєліще!
http://www.rosbalt.ru/ukraina/2012/02/02/941032.html
:))
tech _ 04.02.2012 01:43
IP: 46.247.160.---
2. Парадокс у тому, що сервіси на кшталт ex.ua якраз відволікають молодь від насущних проблем. Навіщо їм займатися такою марудною справою, як розбиратися в політиці, якщо в цей час можна "на шару" "фільмєц" подивитися. Це як наркотик. Тому така реакція на відторгнення. Влада схоже зрозуміла свою дурість, але вже пізно. Як їм тепер і зберегти лице, і вернути всі фільми на ex.ua?
Уряд реформ343 Корупція1164 Україна та Європа957 Свобода слова553 Aтака Путіна1129
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter   Вконтакте