Ірина Федорів Журналіст та викладач

Розшукується спонсор місцевого самоврядування

08 грудня 2010, 17:44

Про те, що вчора був день місцевого самоврядування я дізналась напередодні. Мені зателефонували й повідомили, що весь депутатський корпус разом із виконкомом збирається святкувати "У Ашота" (місцевий заклад вірменської кухні).

Збиралися на 16:00. Оскільки в мене робота, повідомила, що прийду пізніше ввечері. Пропозицію відпроситись з роботи під приводом важливих депутатських справ відхилила, як таку, що не відповідала дійсності.

Поцікавилась, скільки треба здавати коштів? Мені пояснили, що кожен дає по 100 гривень, але ж всі розуміють, що за такі кошти не розженешся і не посидиш, то решту покриє бюджет.



Я сказала, що заплачу за себе повністю, бо не можу дозволити собі витрачати не свої кошти. Плачу за себе завжди. Маю таку дурну журналістську звичку.

Мене попередили, що на мене не так подивляться, що треба бути з колективом і т п. Ну, мені не звикати.

Ввечері одразу на святкування потрапити не довелось: мене запросили до школи на батьківський комітет.

Частину батьків образила моя колонка на "Українській правді. Київ", в якій йшлося про те, що в школі тече дах. В ній вони побачили образу директору.



Годину з'ясовували, що це правдива інформація, на захист написаному стали мами цього ж класу, які давали інтерв'ю.

Роз'яснювала, як могла, що ані директор, ані я, ані батьки 2 мільйонів не мають, щоб зробити дах, тому думати, що в ситуації, що склалася, винен директор школи, який сам, за його словами, з майстрами був не раз на даху й робить, що може (про що написано в колонці) – нелогічно. Просто треба шукати кошти.



Погодились спільно вирішувати, що робити далі з дахом. Хоча інші мами були переконані, що статтю треба було написати м'якше.

Вийшли зі школи й всі почули, звідки лунала музика. Батьки зрозуміли, де святкують день самоврядування новообрані. Туди я і пішла.

Коли зайшла на святкування, там було вже не так велелюдно. Один з депутатів спитав, чого ж я так пізно. Повідомила, що була на батьківському комітеті.

Тоді він знову поцікавився, скільки у мене дітей. Довелось пояснити, що там я була не як мама, а як член комісії освіти й журналіст.

І тут я зрозуміла, що опинилась у задзеркаллі. Ті люди, з якими я ще кілька місяців тому не могла себе уявити просто в одному приміщенні, як в казці, сиділи поруч, співали караоке, запрошували танцювати й веселились... Люди, як люди...

Знаю про право на приватність і ніколи б його не порушила і не писала б про генделик, якби не було одного але. Я не зрозуміла звідки йде фінансування.

Замовила собі чай, за який одразу ж розрахувалась. Й мені запропонували сказати тост. Тост був короткий. Побажала, щоб за результати роботи й самоврядування, не було соромно перед своїми нащадками.

Побула годинку й пішла додому. На виході стояв джип. Я сподіваюсь, що його водій сів за кермо тверезим.

Зранку зайшла в селищну раду здавати гроші. Питаю скільки пішло на людину.

Пояснили, що 100 гривень, бо власник "У Ашота" все зробив за собівартістю й бюджет їжі й напоїв на 30 депутатів, близько 15 членів виконкому і кількох депутатів з Ірпеня при тому, що захід тривав з 16:00 і 100% закінчився після 21:30 обійшовся дещо більше 5 тисяч гривень.

Я ж в такий демпінг не вірю. Розпитую далі, звідки взяли кошти на ілюзіоніста Романа, учасника "Україна має талант". Пояснили, що те, на що не вистачило 100 гривень, перекрив спонсор. (Отже, версія щодо бюджету змінилась на спонсорство).

Довго розпитувала, хто ж цей благодійник. Довідатися щось більше не вдалося, дала 100 гривень, як і всі готівкою.

Далі попросила розрахунковий рахунок для благодійних внесків. Мені надали з цільовим призначенням "на проведення свят". Сказали, кошти підуть дітям на подарунки під ялинку.

Може, спонсор теж вносив на благодійний рахунок "на проведення свят" чи заплатив готівкою... А якщо готівкою платять за святкування депутатів, то чи не є це корупцією...

Тепер я шукаю спонсора дня самоврядування. Може, у нього є гроші на ремонт школи й шатровий дах?

powered by lun.ua
Коментарі — 96
Микола_Єременко _ 12.12.2010 22:51
IP: 95.158.19.---
Ірино! Так була заява в прокуратуру з приводу вечірки, чи лише ця замітка?
aztec2 _ 12.12.2010 18:04
IP: 94.76.113.---
Микола_Єременко:
Helena_T:
Микола_Єременко:
Я б на вашому місці була обережніша зі словосполученнями "Ірина до прокуратори", бо вона може і ходила, і може і на вас щось має...:)
Людина заявляє про порушення, але нікуди не звертається. Ось така якість наших депутатів.
даааа... відчуття іронії – 0.
Микола_Єременко _ 11.12.2010 18:12
IP: 95.158.19.---
Helena_T:
Микола_Єременко:
Я б на вашому місці була обережніша зі словосполученнями "Ірина до прокуратори", бо вона може і ходила, і може і на вас щось має...:)
Людина заявляє про порушення, але нікуди не звертається. Ось така якість наших депутатів.
Helena_T _ 11.12.2010 17:58
IP: 195.177.73.---
Микола_Єременко:
Я б на вашому місці була обережніша зі словосполученнями "Ірина до прокуратори", бо вона може і ходила, і може і на вас щось має...:)
Микола_Єременко _ 11.12.2010 17:18
IP: 95.158.19.---
Цікаво, чи звернулася Ірина до прокуратури? Чи просто написала матеріал, аби потім забути про нього?
Helena_T _ 11.12.2010 16:45
IP: 195.177.73.---
Пане Єременко, у мене є друг, який зможе зробити вам сайт і Ви зможете обізвати сайт як захочете... хоч громадою всесвіту.

Просто розумієте, громада вона може також утворитись за інтересами, цілком можливо, що для деяких членів громади Коцюбинського сайт буде актуальним, а для деяких ні, особливо, як Ви сказали, випадкових людей.

Ви тут, вибачте, срач розвели на рівному місці, типу пані Ірина не мала право так називати сайт. У нас є законодавча база, як називати сайти? Чи можливо є патент на використання словосполучення "громада Коцюбинського"? Ну нехай на Вашу думку вона не мала права, ми вже це почули. Тут стаття про те, як місцеве самоврядування святкує на 5тис гривень, а грошей на ремонт даху школи немає. А Ви тулите тут про сайт. Може досить?
Микола_Єременко _ 11.12.2010 16:41
IP: 95.158.19.---
Daygger:
Якщо я в Вас забрав сайт, вихдить що Вас, лідера селищьної опозиції, може обманути навіть школяр.
Нажаль, серед багатьох коцюбинчан останнім часом прийнято виставляти свою моральну деградацію за чесноту. Та ще й пишатися публічно своєю падлючістю.
Так, що шановний школярику сюприризом твоя поведінка не стала. Цілком кладається у канву селищних тенденцій.
Микола_Єременко _ 11.12.2010 16:40
IP: 95.158.19.---
Daygger:
Добрий день паре Миколо! Звертаюсь до Вас, як засновник сайту про який ведеться дискусія.

Я надавав Вам право на розміщення своїх матеріалів на моєму сайті. Якщо Ви дійсно є власником сайту то домен та хостинг повинен бути зареєстрований на Вас, та Ви маєте володіти відповідними паролями.

Якщо я в Вас забрав сайт, вихдить що Вас, лідера селищьної опозиції, може обманути навіть школяр.
Нажаль, серед багатьох коцюбинчан останнім часом прийнято виставляти свою моральну деградацію за чесноту. Та ще й пишатися публічно своєю падлючістю.
Так, що шановний школярику сюприризом твоя поведінка не стала. Цілком кладається у канву селищних тенденцій.
Микола_Єременко _ 11.12.2010 16:02
IP: 95.158.19.---
Helena_T:
А щодо фрази "лише іншими словами передав суть того, що у законі написано. Тож не треба умнічать.:-) ", то тут умнічать треба, адже навіть інтонаційно сказане одне і те саме слово матиме різний зміст, не кажучи вже про те, що ви пишете тут різну послідовність слів. (а це ще й закон!) Але окрім цього важливо писати правильно, тобто навіть коли Вам вказують на помилки, краще сказати дякую і почати писати правильно.
.
Хелено, ви просто відводите тему розмови в бік.
Я стою на позиціях, що Федорів не має права називати свій блог сайтом громади Коцюбинського, тому що поняття громада Коцюбинського значно ширше за своїм об"ємом за Федорів та кількох її однодумців.

Я знайду безліч випадкових людей, членів громади Коцюбинського, які скажуть, що цей сайт для них неактуальний. Тож який це тоді буде сайт громади, блог як блог.

Вживає таку назву Федорів суто з маніпулятивною метою, аби щічки роздути.
Микола_Єременко _ 11.12.2010 15:53
IP: 95.158.19.---
Діма, ти ж на сайті ніхто. Сайт належить Туровському та цілком ним контролюється. Про тебе він відгукується зверхньо як про свого підлеглого, який повинен виконувати усі вказівки.
Helena_T _ 11.12.2010 00:18
IP: 195.177.73.---
Пане Єременко, якщо у вас свої якісь фобії щодо того, чи кличе пані Ірина широкі маси – це виключно ваші проблеми.
Я не винна, що читаю її блог, але хто сказав Вам, що вона моя викладачка? 0_о

А щодо фрази "лише іншими словами передав суть того, що у законі написано. Тож не треба умнічать.:-) ", то тут умнічать треба, адже навіть інтонаційно сказане одне і те саме слово матиме різний зміст, не кажучи вже про те, що ви пишете тут різну послідовність слів. (а це ще й закон!) Але окрім цього важливо писати правильно, тобто навіть коли Вам вказують на помилки, краще сказати дякую і почати писати правильно.

НА ЖАЛЬ Ви нічого не бачите і не чуєте.
Daygger _ 10.12.2010 21:15
IP: 95.158.20.---
Виходить що Українська Правда не є зразком для журналістики? Звісно, до того як Ви почали писати на ньому свої коментарі сам ресурс був великим блогом, а тепер з Вашими розумними думками (а головне правдивими) це звісно журналістський інтернет ресурс.

P.S.Для Вас редакція сайтів kotsubynske.org та kotsubynske.com.ua запропонувало, як і кожному Коцюбинчанину, надавати інфрмацію для друку. Оскільки Ви вже раз написали, що завдяки Вам звільнили голову держкомзему, то давати Вам прямий доступ до сайту, редакція не вбачає можливим. Так Ви жодного матеріалу і не надали. Дуже Вас прошу не переходити на особисті образи, а діяти конструктивно в інтересах селища.

З повагою Собко Дмитро,
засновник сайту kotsubynske.org © 2007 року.
Daygger _ 10.12.2010 21:15
IP: 95.158.20.---
Добрий день паре Миколо! Звертаюсь до Вас, як засновник сайту про який ведеться дискусія.

Я надавав Вам право на розміщення своїх матеріалів на моєму сайті. Якщо Ви дійсно є власником сайту то домен та хостинг повинен бути зареєстрований на Вас, та Ви маєте володіти відповідними паролями.

Якщо я в Вас забрав сайт, вихдить що Вас, лідера селищьної опозиції, може обманути навіть школяр. Тей час що ви витрачаєте на флуд в коментарях, можна було б направити в потрібне русло і створити навіть безкоштовний сайт (www.ucoz.ua) та розвивати його. Але ж Вам для того щоб створити сайт для громади потрібно провести референдум! Легше писати коментарі ніж розвивати сайт.
Микола_Єременко _ 10.12.2010 17:09
IP: 95.158.19.---
"Сайт" селища до свого перезапуск був блогом Біличанки.
aztec2 _ 10.12.2010 16:55
IP: 94.76.113.---
Микола_Єременко:
А ще хотілося б почути, що ви придумаєте на цей раз з приводу коментаря vittook про сайт селища? Як на мене, то цей факт реально ілюструє, про правильність і об"єктивність фактів, які ви тут наводите. Я чомусь не сумніваюся, що так само буде у вашій "вільній" газєті, про яку я вже писав і ви чомусь не відповіли, бабуть згодилися))
aztec2 _ 10.12.2010 16:52
IP: 94.76.113.---
Микола_Єременко:
А вас ці маси уповноважували виступати від їх імені?

І підтримую Helena стосовно Могилянки. Не лізьте туди, чого ви абсолютно не знаєте. Для вас же так буде краще. Якщо Могилянка деградує, то хай ваші діти ідуть вчитися в МАУП, там їм має сподобатися.

А якщо пані Ірина безграмотна, то я не уявляю як і тоді ви...
Микола_Єременко _ 10.12.2010 16:24
IP: 95.158.19.---
Helena_T:
А з приводу громади, то це просто сукупність людей, яка НЕ прив*язана до території, НА ЖАЛЬ (окремо) для Вас.
Ви, Хелено, нажаль не вмієте читати. Вживалося словосполучення громада Коцюбинського, а не просто громада, що вже апріорі передбачає прив"язку до території. Громада Коцюбинського = територіальна громада. Ваша безграмотна (чи хитрувата) викладачка все намагається приписати собі право виступати від імені якомога ширших мас, які, щоправда її на це не уповноважували.

П.С. Змістовно, я ніякого нового терміну не запровадив, а лише іншими словами передав суть того, що у законі написано. Тож не треба умнічать.:-)
Helena_T _ 10.12.2010 15:44
IP: 195.177.73.---
Шановний пане Єременко! Помовчіть про Могилянку, коли нічого про неї не знаєте, і тим паче про студентів, з якими ви не спілкувались.
Дивіться витяг з закону "Про місцеве самоврядування":
територіальна громада – жителі, об'єднані постійним
проживанням у межах села, селища, міста, що є самостійними
адміністративно-територіальними одиницями, або добровільне
об'єднання жителів кількох сіл, що мають єдиний адміністративний
центр;
Замість того щоб вводити свої поняття, краще вивчіть те, що є.
А з приводу громади, то це просто сукупність людей, яка НЕ прив*язана до території, НА ЖАЛЬ (окремо) для Вас.
vitook _ 10.12.2010 15:02
IP: 188.163.243.---
Пане Єременко! Ви – політичний еталон для мене сучасного українського політика! Дякую Вам!!! Пішов я на сайт. І дивлюся, що він таки існує понад 1000 днів і вітають всі Дмитра http://kotsubynske.org/news/kocjubinskomu_informacionnomu_portalu_1000_dnej/2010-11-11-746. Я впевнений, що це супроти Вас, вселенська змова!!! І пішов далі. Подивився, яким числом розміщені новини на сайті найперші http://kotsubynske.org/news/134 2008 рік. Минулої осені був 2009. Якщо ж треба розміщувати всі новини і УП не еталон, я погоджуюсь – ви еталон (а, я це вже визнав, вибачте, повторююсь!).
Микола_Єременко _ 10.12.2010 14:49
IP: 95.158.19.---
Дозвольте ще виправити вашу наукову безграмотність. Громада селища – це вся сукпність населння, яке в ньому проживає. І вона (громада) не вирішувала створювати ніякого сайту. Я принаймні не чув, аби в селищі проводився референдум, і було прийняте відповідне рішення.
Сайт же вирішила зробити ваша команда, яку ви чомусь помилково іменєте громадою селища.
Шкода мені ваших студентів, якщо вони випустяться із Могилянки без розуміння найпростіших понять. Нажаль, могилянка деградує...
Микола_Єременко _ 10.12.2010 14:40
IP: 95.158.19.---
Ірцю, ваш ізраїльський шеф напевно вас навчив маніпулювати фактами, так само як і "боротися" за права журналістів в якості "лідера" профспілки?

З якого часу Українська правда – еталон інформаційної довершеності? Усі інші ЗМІ та блоги повинні на неї рівнятися, новини дерти лише з неї. А якщо якась новина не відповідає офіційно затвердженим канонам Української правди, то це не новина, а погана єресь.

Сайт же був створений восени минулого року. Тоді для нього був придбаний домен та хостінг (в основному за мій власний кошт). Умова співпраці тогочасного редакційного колективу полягала в неможливості правити зміст повідомлень, якщо вони не містять нецензурщини.

Ви ж Ірцю в конфлікті навколо сайту виступили як борець проти свободи слова, що цілком вкладається в канву вашої поведінки в якості псвевдопрофспілкового діяча.
Ірина Федорів _ 10.12.2010 14:07
IP: 194.44.21.---
Микола_Єременко:
Здобутки:

6. Запуск інформаційного порталу селища, який щодправда прихватизував собі один обрізаний не без допомоги Федорів;
Я не збираюсь з Вами, людиною, яка оголосила себе главою селищної опозиції й йшла на голову селища, прагла представляти громаду, вступати в полеміку щодо здобутків Ваших чи своїх.

Одне скажу щодо подачі одного з Ваших "здобутків".

Сайт селища про який Ви говорите, створив школяр понад 1000 днів тому. Зараз він студент першого курсу. Йому 17. Ви його назвали "обрізаним". За що Ви ображаєте дитину? За те, що вона створила сайт населеного пункту у віці 14 років, чого в таких роках не зробили ні Ви, ні я? Ви до створення цього сайту були причетні?

Він Вам дав доступ до сайту й обмежив його після того, як Ви у передвиборчій ейфорії написали, що завдяки лідеру селищної опозиції Миколі Єременку був знятий глова Держкомзему. (У здобутки цей пункт забули, пане Миколо, внести. А народ же ж має знати своїх героїв. "Українська правда", щоправда, проґавила Вашу причетність до події зі звільненням й хлопець виправив інформацію на сайті з посиланням на УП).

Так от, якщо Ви щось запустили і створили, й виступаєте від імені лідера опозиції й хочете керувати селищем, я Вас дуже попрошу не чіпати дітей, які досягають реальних результатів. Поновіть собі, як власник, доступ до адмін панелі сайту. А якщо Ви не власник і не мали доступу до сайту три роки тому, то створіть свій сайт і перестаньте 4й місяць ображати хлопця. Це не робить Вам честі.

Школяр Дмитро створив сайт www.kotsubynske.org.

Громада захотіла створити новий сайт і влітку запустила його.

Без образ дітей прошу обходитись на майбутнє й не присвоювати собі їхні заслуги, задля образи цих же дітей в майбутньому.

Я розумію, що Ви "знаний, видатний політолог, шанований журналіст, успішний політик", гроза голів держкомзему і вже завтра Ви врятуєте ліс, але не забувайте, що є межа людяності, яку не можна переступати.
ФоС'РёРЅРёСЏ _ 10.12.2010 12:35
IP: 78.111.176.---
Микола_Єременко:
Османе, а чом би не вигнати Ірцю із профспілки? Толку ж від неї ніякого, що у профспілці, що у Коцюбинському.
Всі меценатсько-культурні заходи Пінчука треба пікетувати, мовляв свободу слова гнобить в Україні падл...а. Та й нажалітися на нього в усі європейські структури не завадить.
Обязательно"... нажалітися на нього в усі європейські структури..." И не забудьте- с низконаклоненной головой и трясущимися коленями,иначе не примут...А лучше вообще на коленях доползти и, обцеловав ручки в ус1х европейських структурах,вручить челобитную...
aztec2 _ 10.12.2010 02:24
IP: 94.76.113.---
Мервед:
Ну я Вас прошу, самі зайдіть на Google Earth і порахуйте)))

Щодо бажання допомогти дітям. Правильно головне бажання, але ще краще якість))) А якість коли є ресурси теж краща. Подивіться на рік закінчення університету Ірини, і скажіть чи не заслуговує поваги те що вона робить?? І не забувайте, основною метою походу "у депутати" був захист лісу. Люди повірили. яякі ще треба докази?)))
aztec2 _ 10.12.2010 02:19
IP: 94.76.113.---
Микола_Єременко:
Ну як з Вами можна говорити... Це одна з акцій проведена в якості виконання обіцянок передвиборчих. Щодо того школярів і презервативів, то уважніше читайте статтю, там були в основному студенти.

Щодо Ваших "здобутків", то перші три пункти дуууже сумнівні і немає ніякої конкретики, 4-6 допустимо може бути, хоча особисто не знаю, тому власне і не заперечу. А останній пункт досить цікавий.Нова газета, яка належить осередку партії...цікаво і мабуть обєктивно буде висвітлювати новини селища і діяльність таких людей як пані Врина, зважаючи на Вашу "любов" до всіх її починань тільки через те, що вони її, а не Ваші
Зеленський31 Уряд реформ407 Корупція1350 Україна та Європа1094 Aтака Путіна1232
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter