Єгор Фірсов Народный депутат VII-VIII созывов; Член Координаційної Ради ПП "Громадянська позиція"

К тем, кто считает себя элитой Донбасса

05 серпня 2014, 19:56

С одной стороны – война, боль, страдания, а с другой – все становится как-то проще, чище, понятнее. Вырисовывается настоящая цена всему, в том числе людям. В этом смысле интересно походить по Фейсбучным и Вконтактным страничкам тех, кого мы некогда считали, так называемой, "элитой" Донбасса. Смотришь и понимаешь, что люди живут в другой реальности. Кто-то выложил фотки на море, кто-то любимой собачки-кошечки, кто-то хвастает своим телом. И никакой войны, – будто и не в их Донбассе люди людей убивают. Трудно сказать, равнодушие это или результат психологической травмы, желание спрятаться от невыносимо тяжелой реальности. Только обидно становится и непонятно: донецкой проблемой занимаются все, кроме тех, кто в первую очередь несет, как минимум, моральную ответственность за регион и то, что в нем происходит. У нас воюют военные со всей страны. У нас поют артисты из Киева. Нам везут гуманитарку и даже восстанавливают разрушенные дома волонтеры из Львова, а наша элита? Ау! Где она? Я не говорю, что никто ничего не делает. Может и делает, но не стесняйтесь показывать этого, – люди же, смотрят на Вас, может и незаслуженно, по привычке. Но раз уж назвались груздем... Почему рядом с Русланой на сцене в Приазовье не стоит наша Ассоль? Где звезды наших театров? Где донецкие поэты и музыканты? Где аукционы донецких художников и модельеров в поддержку Армии? Где поддержка наших воинских частей от донецкого бизнеса? Я не говорю о "донецких" политиках, – почти все они оказались просто пиявками на теле Украины. Но есть еще бизнес, наука, спорт, искусство... Ребята, если вы "элита", что означает "лучшие", то берите на себя ответственность. Действуйте! Если есть желание или ресурс, но не знаете, как их реализовать, пишите мне, будем думать и делать вместе. В любом случае, это не нормально, что в восстановление мира и законности на нашем Донбассе больше вкладывают другие регионы, чем мы сами. Пора вернуться в реальную жизнь. Пора включаться. Иначе рискуете превратиться в маргиналов. "Ибо воздастся каждому по делам его"...

powered by lun.ua
Коментарі — 24
P712 _ 06.08.2014 15:00
IP: 92.113.22.---
еліта, це бички й телички, а це що?? подоби людські, хоча треба сказати, їх такі самі і вибрали. Тому інших поки на донбасі не буде, таке саме і оберуть.
_ 06.08.2014 12:19
IP: 93.73.15.---
ЕГОР, КТО ТАКАЯ АССОЛЬ?????? ААААА))) РВЕШЬ НА КУСКИ.
Baker _ 06.08.2014 10:52
IP: 46.175.139.---
Ваша еліта – це масовка партії ригіонів та комуняк, по типу Таісії Повалій. Це ті підсвинки, сенсом життя котрих є дорватись до бюджетного корита. Це прихвостні "хазяїна-зека", найбільшої вашої помилки, яку ви насильно втюрили всій Україні, за яку загинули тисячі людей і на Майдані і на сьогоднішній російсько- українській війні.
-Vesna- _ 06.08.2014 07:22
IP: 93.75.117.---
Элита Донбасса... мамадарагая...

Не, ну понятно – что элита есть даже на помойке. Но звучит смешно.
mihaylenco _ 06.08.2014 07:01
IP: 46.201.238.---
Peter Blood
Щодо молоді – не раз перебував на львівському студентському Майдані. Як і на кієвскому (де здебільшого найбільше кіпішувала дуже вумна студентура

Петре, я й підзабув про ваші партійні симпатії. Скажи, а що там трапилося з вашим вождем? З Наталкою Вітренко? Вона справді повісилася?

За що ж так не любите "шибко умних"? А ваш комп'ютер хто створив? Робітники? А хто їх робить?
Peter Blood _ 06.08.2014 00:16
IP: 188.230.41.---
mihaylenco:
А ось на Майдан виходило найбільше студентів – майбутніх інженерів, лікарів, вчителів. І в перших рядах серед добровольців – також студенти. Не ПТУшників, не робітників, а студентів.
===
Щодо молоді – не раз перебував на львівському студентському Майдані. Як і на кієвскому (де здебільшого найбільше кіпішувала дуже вумна студентура з Києво-Мугилянки чи Універу ім. Т.Шевченка- різномасті майбутні фільозофи, політо л о х и, соціо л о хи, горе-економісти (які отримують ази і навики проамерикансько-європейських систем визиску працівників будь-яким чином), різні майбутні менеджери-шменеджери, спічрайтери-копірайтери, мерчандайзери-ділери-дистибутори іноземної продукції, так і на львівському студент-Майдані найбільше верещали студенти абсолютно невиробничих галузей і професій. З такими численними паразитами – реального заможного і процвітаючого майбутнього в Україні ніколи НЕ БУДЕ!
mihaylenco _ 05.08.2014 23:51
IP: 46.201.238.---
Peter Blood
Найбільший рівень політичної підтримки Чорновола в Україні – це 20% на виборах президента 1 грудня 1991 року. В подальшому цей політик невблаганно за період 90-х років перетворювався в істерично-балаганну, часто пустослівно-тріскотливу торохтілку. Що і призвело тоді до роз т р о єння Народного Руху, суцільного пристосуванства і зрадництва у таборі т.зв. "національно-демократичних сил"

Погоджуюся частково. Але це предмет тривалої дискусії. Факт той, що були чесні вибори. І обрали Кравчука. Того самого, який гордився, що зберіг для України "керівні кадри". Ті самі кадри, які створили корупційну олігархічну систему. Ті самі кадри, які зробили життя РОБІТНИКІВ нестерпним. Зараз Кравчук про це не згадує. А у 90-х наголошував частенько.
Peter Blood _ 05.08.2014 23:37
IP: 188.230.41.---
mihaylenco:
Cаме РОБІТНИКИ свого часу обрали Кравчука, а не Чорновола.
===
Найбільший рівень політичної підтримки Чорновола в Україні – це 20% на виборах президента 1 грудня 1991 року. В подальшому цей політик невблаганно за період 90-х років перетворювався в істерично-балаганну, часто пустослівно-тріскотливу торохтілку. Що і призвело тоді до роз т р о єння Народного Руху, суцільного пристосуванства і зрадництва у таборі т.зв. "національно-демократичних сил"
mihaylenco _ 05.08.2014 23:28
IP: 46.201.238.---
Дуже тішить, що на УП стає все більше коментарів українською мовою. Закликаю всіх патріотів України зректися ворожої мови. Ну, будете деякий час трішки повільніше писати коментарі українською. А потім звикнете, і почнете мислити українською.
Гоцка _ 05.08.2014 23:07
IP: 193.0.205.---
Про яку еліту мова? Вороги України ніколи не дбатимуть про простих людей, а як добряче розібраптися, то модна побачити, що ця еліта допомогає терористам, бандитам, які воюють за приєднання українських земель до росії. Ваша еліта є вороги України і з ними варто розмовляти як з ворогами, і скоро так буде, досить українцям тримати на своїх плечах кровопивць.
stork _ 05.08.2014 22:59
IP: 74.125.183.---
Які питання можуть бути до "иліти", котру очолював Януковоч? Вони навіть слова "еліта" не знають.
Відомо, що кістяк тієї "иліти" складали бандюки різного рівня. Про менталітет тії "иліти" можна судити по
поведінці бувшого її "лідера" Януковоча. Скинутий з посади та вигнаний з країни, він бореться за накрадені гроші, які у нього відібрали. Хоча досі вважає себе легітимним президентом... Чого ж чекати
від дрібніших?
mihaylenco _ 05.08.2014 22:23
IP: 46.201.238.---
Peter Blood
Ще раз кажу: саме Р О Б І Т Н И К А

Cаме РОБІТНИКИ свого часу обрали Кравчука, а не Чорновола. В електораті Януковича найбільше саме РОБІТНИКІВ. А ось на Майдан виходило найбільше студентів – майбутніх інженерів, лікарів, вчителів. І в перших рядах серед добровольців – також студенти. Не ПТУшників, не робітників, а студентів.
Peter Blood _ 05.08.2014 22:16
IP: 188.230.41.---
mihaylenco:
Peter Blood
Ні, замість вчителя варто поставити Р О Б І Т Н И К А

Диктатура пролетаріата? Таке вже було.
===
Ще раз кажу: саме Р О Б І Т Н И К А як сучасного виробника всіх матеріальних благ і наповнювача бюджету Держави і завдяки якому паразитують тупорилі пидагогі-нахлібники і багато-багато інших гнид-паразитів!
mihaylenco _ 05.08.2014 22:03
IP: 46.201.238.---
Peter Blood
Ні, замість вчителя варто поставити Р О Б І Т Н И К А

Диктатура пролетаріата? Таке вже було.
Peter Blood _ 05.08.2014 21:46
IP: 188.230.41.---
mihaylenco:

Країна, в якій елітою вважають тих, хто тішить публіку, майбутнього не має. Якесь покращення почне наступати лише тоді, коли елітою вважатимуть інженера, лікаря, а найбільше – вчителя.
===
Ні, замість вчителя варто поставити Р О Б І Т Н И К А у різних галузях економіки, тобто виробника всіх матеріальних благ, завдяки яким паразитують цілі полчища прилипал-паразитів, в т.ч. і сучасних примітивних "вчителів і пидагогів для різних биколаврів і мугістрів". Десятки тисяч таких "псевдовчителів-хабарників" належить негайно звільнити і направити у галузі реальної виробничо-продуктивної діяльності для застосування їх "елітних" та "корисних знань на навичок.
mihaylenco _ 05.08.2014 21:24
IP: 46.201.238.---
Где звезды наших театров? Где донецкие поэты и музыканты? Где аукционы донецких художников и модельеров в поддержку Армии?

Країна, в якій елітою вважають тих, хто тішить публіку, майбутнього не має. Якесь покращення почне наступати лише тоді, коли елітою вважатимуть інженера, лікаря, а найбільше – вчителя.
Peter Blood _ 05.08.2014 21:13
IP: 188.230.41.---
Закінчення:
Ви думаєте, що хорвати покликали полісмена, який би залагодив конфлікт? Нє – гарячі хорватські хлопці так повчили європейської культури "носітєлєй руского міра", що ті зализували рани в лічниці. Але цього балканським гайдукам було мало – вони пішли до власника готелю, де мешкали "гості с сєвєра", і делікатно попросили його виселити цих постояльців. І той радо викинув їх і їхні манелі на вулицю.
Так виховують дебілів. Тільки так казка про дебілів може закінчитись щасливо. Бо нам з ними жити. Ви хочете з дебілами мешкати в одному домі? Значить їх треба лікувати. За хорватським рецептом. То помагає.
123456 _ 05.08.2014 21:13
IP: 77.87.36.---
скромно себя причислил к элите
Peter Blood _ 05.08.2014 21:12
IP: 188.230.41.---
Продовження 3
Днями якісь бандити, очевидно що перебрались із Луг*ндонії, жорстоко побили на озері Світязь відомого українського письменника Володимира Лиса А знаєте за що? Один з цих дебілів сказав: "А потом их повели на обед. Наверное, человечиной кормили. Они же там ничего другого не едят". Це він так пожартував про учасників національно-патріотичного табору "Згоранська ватра".Письменник зробив дебілу зауваження. А той побив його кастетом! Там же на озері ще один мудрагель зі Сходу відзначився перлом: "Нада Путіну сказать, как здесь харашо, пусть і сюда прідьот".
А знаєте, як цю казку про дебілів зробити щасливою? Досить нескладно. Просто треба взяти приклад із наших слов'янських братів-хорватів. В одному хорватському містечку недавно трафився випадок- російські туристи вирішили погуляти-пошикувати в місцевому ресторані і покидали свої джипи посеред вулиці. На зауваження господарів, що так не ґречно чинити, були послані тим курсом, яким москалі посилають усіх, хто на них не схожий
Peter Blood _ 05.08.2014 21:12
IP: 188.230.41.---
Продовження 2:
Ви, напевно, здогадалися, що то за дебіли. Як це прийнято називати нині – це плем'я луг*ндонів. Вони можуть образитися, що я їх називаю дебілами. Але в мене є залізний арґумент – чи може нормальна людина закликати до хати озброєного до зубів чужинця, який встановлює свої порядки, вбиває людей, ґвалтує жінок, розстрілює дітей, а дебіли їх годують і підтримують! Мало того – луг*ндони верещать, що Расєя, що розстрілює наших солдатів з установок "Град" – то мало не рай земний, а Путін – цар і бог! Це після того як терористи їх дітей розстріляли! А Україна, на чиїй землі вони живуть і чий хліб жують – для них не батьківщина. Бо, бачте, їх тут ніхто не чує. Ну не дебіли?
Я б не розповідав вам цю гірку казку про дебілів, бо нині не до казок – на Сході України йде війна, гинуть наші хлопці, кращі сини України! А дебіли, які стали біженцями – заселились у мирну частину України і починають встановлювати тут свої дебільні порядки.
Peter Blood _ 05.08.2014 21:11
IP: 188.230.41.---
Продовження 1:
Референдум був, очевидно, дебільний, і ніким не визнаний, але під нього сусідня країна наводнила цей край зброєю і своїми військовими дебілами.
Спочатку місцеві дебіли тішились своїй республіці наче діти, але виявилось, що чужинецькі дебіли – зовсім не дебіли, а грабіжники, ґвалтівники і вбивці. Вони почали стріляти по будинках місцевих дебілів, відбирати у них транспорт, бізнес, гроші – і саме їх дебільне життя.
Ви думаєте, що дебіли повстали проти цих загарбників? Ага – вони ж дебіли! Вони почали втікати в ту частину країни, де люди самі дають собі раду. Ви думаєте, що вони кинулись там шукати роботу, допомагати країні, що воює з дебілами, які засіли у їх містах і селах? Ага – вони ж дебіли! Переселенці почали встановлювати свої дебільні порядки на нашій землі – вимагати москальських шкіл, вихваляти Путіна і пишатися родичами, які вбивають наших солдатів...
Peter Blood _ 05.08.2014 21:10
IP: 188.230.41.---
Пропоную до цієї теми блог львівського блогера Марциняка: К а з к а про дебілів
Жили-були дебіли. Жили вони в чудовій країні, де лани широкополі, і Дніпро, і кручі. Земля у дебілів була пишно чорноземна, родюча і багата на корисні копалини. Жили вони ні солодко, ні гірко, але, як всі дебіли, вважали себе найрозумнішими на світі.
Тож з великого розуму дебіли вирішили провести референдум, щоб відділитися від решти країни, де на їх думку, жили ще більші дебіли за них. Бо решта громадян при всіх обставинах завше давала собі раду сама, ні у кого нічого не просила. А дебіли так не могли – їм обов'язково потрібен був якийсь цар, амператор, генсек, олігарх, Януковощ, Путіноїд, який би за них думав. Розказував, як влаштований світ, і яке місце в цьому світі посідають дебіли. Бо дебілам правда не потрібна. Тож надивившись дебільне телебачення сусідньої дебільної країни й вирішили вони провести референдум, щоб остаточно відокремитись від всього раціонального. Тобто стати дебілами в абсолюті.
Кондратий _ 05.08.2014 20:48
IP: 95.132.93.---
Элиту не надо подстегивать и упрашивать, она всегда впереди потому, что по другому не может, а это просто случайные люди проживающие на случайной территории.
Dolento _ 05.08.2014 20:37
IP: 213.231.61.---
То – не элита, а смердящая много лет клоака!
Уряд реформ406 Корупція1348 Зеленський30 Україна та Європа1094 Aтака Путіна1232
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter