4 травня 2016, 16:24

Укрзалізниця і Закон

Продовження історії, що про неї писав у тексті Укрзалізниця ховає активи у ДНР?

Законом України "Про особливості утворення публічного акціонерного товариства залізничного транспорту загального користування" визначено правові, економічні та організаційні особливості утворення публічного акціонерного товариства залізничного транспорту загального користування, 100 відсотків акцій якого належать державі (далі – Товариство), управління і розпорядження його майном та спрямований на забезпечення економічної безпеки і захисту інтересів держави.

Відповідно до статті 2 Закону України "Про особливості утворення публічного акціонерного товариства залізничного транспорту загального користування" , утворення Товариства здійснюється за рішенням Кабінету Міністрів України.

Відповідно до частини 6 статті 2 Закону України "Про особливості утворення публічного акціонерного товариства залізничного транспорту загального користування" , Товариство є правонаступником усіх прав і обов'язків Державної адміністрації залізничного транспорту України та підприємств залізничного транспорту.

Відповідно до частини 7 статті 2 Закону України "Про особливості утворення публічного акціонерного товариства залізничного транспорту загального користування" , оприлюднення затвердженого Кабінетом Міністрів України переліку підприємств залізничного транспорту, на базі яких утворюється Товариство, є офіційним повідомленням для кредиторів про припинення таких суб'єктів господарювання.

Постановою від 25 червня 2014 р. N200 уряд утворив Публічне акціонерне товариство "Українська залізниця".

Перелік підприємств та установ залізничного транспорту загального користування, на базі яких утворюється публічне акціонерне товариство "Українська залізниця", що є Додатком 1 до постанови Кабінету Міністрів України від 25 червня 2014 р. N200 відкриває Державне підприємство "Донецька залізниця".

Примітивний розум зробив би простий висновок про те, що Публічне акціонерне товариство "Українська залізниця" є правонаступником Державного підприємства "Донецька залізниця".

Але ж розум В.О. голови правління та начальника юрдепатаменту ПАТ "Укрзалізниця" аж ніяк не є примітивним. Їм властивий творчий підхід до норм законодавства.

А тому їх висновок абсолютно протилежний: ПАТ "Укрзалізниця" НЕ є правонаступником державного підприємства "Донецька залізниця".

І звичайно, не має сплачувати борги.

На словах: верховенство права, правова визначеність, покращення інвестиційного клімату.

На ділі – нахабне нехтування законом.

І вони, мабуть, вважають себе дуже розумними, здатними обдурити весь світ.

Суд на спецзв'язку

Державне бюро розслідувань відоме своїми маніпуляціями і фальсифікаціями практично у всіх сферах своєї діяльності. Зокрема, чиновники з ДБР дуже полюбляють віртуально мандрувати Україною заради того, щоб вирішувати питання у не у тих судах де клопотання ДБР мають вирішуватися згідно закону, а у найбільш зручних у конкретний момент...

Позов про 5-6 менеджерів Зеленського. Відмовлено повністю.

Щойно Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду повністю відмовив у задоволенні позову про 5-6 менеджерів Зеленського...

Мудрість Президента Зеленського

Розумні речі говорив Президент України в інтервʼю CBS News. Треба розвивати економіку, підприємства, ринкова економіка повинна бути....

Портнов і рот прокурора

Підсанкційний Андрій Портнов, як відомо, має безліч талантів. Головний з тих талантів, а саме майстерність "судового рєшали" (court fixer), у свій час оцінив уряд США...

Влада відповідає Європарламенту

Провладні медіа радісно повідомили: "Суд у Львові відмовив Порошенку у виплаті компенсації за скасоване закордонне відрядження". Насправді ж Львівський окружний адміністративний суд відмовився визнавати очевидну незаконність запровадженої владою ганебної практики перешкоджання закордонним поїздкам опозиційних народних депутатів...

5-6 менеджерів Зеленського. Своєрідна складність справи.

Щойно завершилося судове засідання за моїм позовом до Президента України Зеленського про імена і посади славнозвісних 5-6 менеджерів. Перерва до 10 квітня через, як зауважив головуючий, "своєрідну складність справи"...