Директора НАБУ призначено незаконно?
Тут Вищий адміністративний суд України в черговий раз захистив Президента від вимог іноземного інвестора.
Не зобов'язаний Президент України Порошенко Петро Олексійович встановлювати порядок здійснення контролю за виконанням Угоди між урядом України та Урядом Сполученого Королівства Великобританії та Північної Ірландії про сприяння та взаємний захист інвестицій.
В обгрунтування такого висновку ВАСУ посилається на рішення КСУ.
Конституційний Суд України у рішенні від 08.10.20008 року N21-рп/2008 зазначив, що згідно зі статтею 106 Основного Закону України повноваження Президента України як глави держави визначаються Конституцією України. Це унеможливлює прийняття законів, які встановлювали б інші його повноваження. Таку правову позицію Конституційний Суд України неодноразово викладав у своїх рішеннях, зокрема від 10.04.2003 року N7-рп/2003, від 07.04.2004 року N9-рп/2004, від 16.05.2007 року N1-рп/2007.
Отже, тільки Конституція і жодних інших законів.
Однак...
Відповідно до статті 6 Закону "Про Національне антикорупційне бюро України", керівництво діяльністю Національного бюро здійснює його Директор, який призначається на посаду та звільняється з посади Президентом України.
16 квітня 2015 року Указом Президента України Артема Ситника було призначено Директором Національного антикорупційного бюро України.
А тепер спробуймо знайти в Конституції повноваження Президента призначати Директора Національного антикорупційного бюро України.
Блог автора – матеріал, який відображає винятково точку зору автора. Текст блогу не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, яка у ньому піднімається. Редакція "Української правди" не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує винятково роль носія. Точка зору редакції УП може не збігатися з точкою зору автора блогу.