Дмитро Гройсман Координатор "Вінницької правозахисної групи", лікар, юрист

Останнє слово підсудного – майстерклас від Олексія Навального

05 липня 2013, 16:19



Сьогодні Кіровський (Російська Федерація) суд заслухав останнє слово громадського активіста Олексія Навального, якого державне обвинувачення вимагає позбавити волі на шість років...

Судова промова підсудного тривалістю ДЕВ'ЯТЬ хвилин...

Раджу її подивитися і послухати повністю кожному, хто вважає себе громадським активістом чи правозахисником. Безперечно досить скоро навички таких судових промов знадобляться і в Україні...

За вашу і нашу свободу!

Коментарі — 62
lara zabara _ 08.07.2013 15:53
IP: 95.215.36.---
Stakhanov:
Навальный классный опозиционер. Классный для россии. А для украины он такой же империалист как и все прочие росийские политики.
возможно...но мы ж и говорим о нем,как о классном российском оппозиционере.
Stakhanov _ 08.07.2013 15:51
IP: 195.234.68.---
Навальный классный опозиционер. Классный для россии. А для украины он такой же империалист как и все прочие росийские политики.
Vladislav Namram _ 08.07.2013 02:29
IP: 93.190.177.---
Спасибо за ссылку на видео. Особенно впечатлил судья со взглядом нашкодившей собаки.
GdeGde-vInnnakieve _ 07.07.2013 15:00
IP: 159.253.145.---
Молодец. За таким, как он – будущее.
Haribda _ 06.07.2013 21:17
IP: 178.137.93.---
Fist:
За всієї поваги до О.Навального мушу констатувати – це не промова опозиційного лідера.
Така деталь як "слащавый московсковский говор" вже викликає сумнів у тому, що підсудний є лідером національного масштабу.
"Він далеко піде, бо вірить в те, що каже"
Це не про Навального.
Поживём – увидим.
Коzак _ 06.07.2013 20:40
IP: 95.135.85.---
Fist:
За всієї поваги до О.Навального мушу констатувати – це не промова опозиційного лідера.
Така деталь як "слащавый московсковский говор" вже викликає сумнів у тому, що підсудний є лідером національного масштабу.
"Він далеко піде, бо вірить в те, що каже"
Це не про Навального.
Ти зможеш вести таку діяльність як Навальний? В нашій країні є подібіні?
Иван Сулима _ 06.07.2013 19:52
IP: 46.202.217.---
Збережеш себе – загубиш, пожертвуєш собою – спасеся. Здається Навальний спасається...
Иван Сулима _ 06.07.2013 19:50
IP: 46.202.217.---
Збережеш себе – загубиш, пожертвуєш собою – спасеся. Здається Навальний спасається...
shandroma _ 06.07.2013 16:54
IP: 109.229.13.---
+1
Дмитро Гройсман _ 06.07.2013 01:54
IP: 79.143.47.---
klesch:
Некто Татьяна Монтян, в своих высерах, стабилитроном называет Алексея Батьковича "пропиндосской дешёвкой". Может ли пан Гройсман, как лікар-юрист, не молчать в тряпочку по этому поводу, а открыто и откровенно высказаться.
Зачем мне комментировать отношение к Навальному другого человека? У меня есть свое мнение и я его высказываю.
Дмитро Гройсман _ 06.07.2013 01:54
IP: 79.143.47.---
klesch:
Некто Татьяна Монтян, в своих высерах, стабилитроном называет Алексея Батьковича "пропиндосской дешёвкой". Может ли пан Гройсман, как лікар-юрист, не молчать в тряпочку по этому поводу, а открыто и откровенно высказаться.
Зачем мне комментировать отношение к Навальному другого человека? У меня есть свое мнение и я его высказываю.
klesch _ 06.07.2013 00:14
IP: 95.169.27.---
Некто Татьяна Монтян, в своих высерах, стабилитроном называет Алексея Батьковича "пропиндосской дешёвкой". Может ли пан Гройсман, как лікар-юрист, не молчать в тряпочку по этому поводу, а открыто и откровенно высказаться.
JannaKrylatova _ 05.07.2013 23:02
IP: 91.219.226.---
Cумбурная речь, есть над чем работать. Пусть с Кеннеди пример берет,если хочет завоевать сердца тех, кто за пу привык голосовать. И звучит неубедительно, в отличие от пу,которого учили чеканить слова и в нужных местах делать ударения и паузы.
Анатолій Півненко _ 05.07.2013 20:58
IP: 178.93.91.---
Благодарим Дмитра Гройсмана за своевременно предоставленный материал
Poleshift _ 05.07.2013 20:36
IP: 95.133.89.---
Молодец Навальный! Тут кто-то пишет, не поразила их речь Навального. Да кто эти люди, смеющие критиковать его? Те, кто сами в жизни не способны к протесту, серые обыватели.
kren _ 05.07.2013 19:39
IP: 194.0.206.---
vlaroutsky:
kren:
vlaroutsky:
Нажаль Україна поки що не має нації,Нації соціологія надає технічно-політичний статус.
Нація -це населення,що в розвиткові своєму досягло відомого рівня ставлення до свідомого
політисного життя,що можна назвати психологічним фактом виникнення національної само
свідомості,або ж актом національної волі.Коли держава як суспільне явищи виникає в резуль
таті такої суспільної взаємодії...там,на постах,обговорюються зовсім інші питання.
Думаю, Ви,таки, маєте рацію, щодо "свідомого ставлення до свідомого політичного життя". Мені видається, що в Україні, наразі, відсутнє, як "свідоме політичне життя", так і свідоме ставлення до нього. Маю надію, що хоча б "спільність історичної судьби" буде утримувати "націю", поки не з*явиться перше, а за ним і друге:))
Так і все це питання часу,категорії на яку не може впливати ніхто,незалежно від стану і статусу.
vlaroutsky _ 05.07.2013 19:21
IP: 93.72.65.---
kren:
vlaroutsky:
Нажаль Україна поки що не має нації,Нації соціологія надає технічно-політичний статус.
Нація -це населення,що в розвиткові своєму досягло відомого рівня ставлення до свідомого
політисного життя,що можна назвати психологічним фактом виникнення національної само
свідомості,або ж актом національної волі.Коли держава як суспільне явищи виникає в резуль
таті такої суспільної взаємодії...там,на постах,обговорюються зовсім інші питання.
Думаю, Ви,таки, маєте рацію, щодо "свідомого ставлення до свідомого політичного життя". Мені видається, що в Україні, наразі, відсутнє, як "свідоме політичне життя", так і свідоме ставлення до нього. Маю надію, що хоча б "спільність історичної судьби" буде утримувати "націю", поки не з*явиться перше, а за ним і друге:))
kren _ 05.07.2013 19:11
IP: 194.0.206.---
vlaroutsky:
Нажаль Україна поки що не має нації,Нації соціологія надає технічно-політичний статус.
Нація -це населення,що в розвиткові своєму досягло відомого рівня ставлення до свідомого
політисного життя,що можна назвати психологічним фактом виникнення національної само
свідомості,або ж актом національної волі.Коли держава як суспільне явищи виникає в резуль
таті такої суспільної взаємодії...там,на постах,обговорюються зовсім інші питання.
vlaroutsky _ 05.07.2013 19:00
IP: 93.72.65.---
kren:
vlaroutsky:
Я це розумію. Розумію, що це біда. Розумію, що нація просувається методом "trys&errors", а не методом "tried&true". Ємоційно я сприймаю нинішнього "президента", як особисту образу.
Не Ви один,але поки не зміниться суспільна ментальність-так і буде.
І це я розумію. Так і буде... на привеликий жаль...
kren _ 05.07.2013 18:58
IP: 194.0.206.---
vlaroutsky:
Я це розумію. Розумію, що це біда. Розумію, що нація просувається методом "trys&errors", а не методом "tried&true". Ємоційно я сприймаю нинішнього "президента", як особисту образу.
Не Ви один,але поки не зміниться суспільна ментальність-так і буде.
vlaroutsky _ 05.07.2013 18:51
IP: 93.72.65.---
kren:
vlaroutsky:
Вибачаюсь.
Цілком справедливо. В цьому сенсі нам нема чого нарікати. В нас "єліта" двічи несудима:)))) То ж "бачили очі, шо брали – їж те тепер, хоч повилазьте".
Розумієте,неможливо з Вами не погодитись,але говорити так,значить не брати до уваги
73р. совєцького способу соціалізації,коли в жертву гєгємоніі були принесені мільйони
людських життів,коли з голів,іноді з мізками,вибивались врєдниє убєжденія,інакомісліє,
навіть несміливі спроби до власної думки.До того ж ще і не враховувати ментальність
сформовану в умовах без приватної власності,коли всі вцілому були хазяєвамі страни,
а конкретно,ніщо нікому не належало,ніхто ні за що не відповідав,всі рішення приймав ЦК. в свєтє послідніх рєшєній... і всі в РС, були бюджетниками...
Це не вина наша,а біда.
Я це розумію. Розумію, що це біда. Розумію, що нація просувається методом "trys&errors", а не методом "tried&true". Ємоційно я сприймаю нинішнього "президента", як особисту образу.
Алиса Киевская _ 05.07.2013 18:45
IP: 93.75.41.---
Enki:
Тут как бы прослушивается, просматривается (даже с закрытыми глазами) лишь одно: шо г-н Навальный – законченный прохиндей, демагог и вор. Достаточно одного просмотра. А что же так мало соратников в зале суда? Где группа поддержки популярного блоггера и по совместительству, как оказалось, жулика?.Жулик, он, конечно, мелкий, а демагог – крупный, от бога... И Жуле Владимировне стоило бы поучиться, как безо всяких истерик и оскорблений служителей Фемиды можно сварганить мошеннику имидж политзаключенного. Это мастер-класс в первую очередь для Жули Владимировны.
мда,киздят вас,убивают,насилуют,оббирают до нитки-НО вы все равно упорно лижете им зад!
vlaroutsky _ 05.07.2013 18:44
IP: 93.72.65.---
Темная энергия:
vlaroutsky:
Темная энергия:
vlaroutsky:
Цілком справедливо. В цьому сенсі нам нема чого нарікати. В нас "єліта" двічи несудима:)))) То ж "бачили очі, шо брали – їж те тепер, хоч повилазьте"...
За 20 с лишним лет у нас разная элита была. А результат один и тот же.
Еще "элитный" П.Н.Симоненко у нас "не был" в часах за 50 000USD и отнюдь не отечественного производителя:))... но, думаю, результат был бы один и тот же... если не хуже...
Еще Симоненко капитал.изьму не розбудовував??? Володя, у с головой все в порядке???
Ну, про мою голову, я думаю, Вы знаете...:)) П.Н.Симоненко, приди он к власти, что уже даже в принципе невозможно на данном историческом этапе, "розбудовував би" только то, что ему приказали бы ""акулы" этой самой "изьмы". Они хорошо выучили урок с В.И.Ульяновым.
kren _ 05.07.2013 18:43
IP: 194.0.206.---
vlaroutsky:
Вибачаюсь.
Цілком справедливо. В цьому сенсі нам нема чого нарікати. В нас "єліта" двічи несудима:)))) То ж "бачили очі, шо брали – їж те тепер, хоч повилазьте".
Розумієте,неможливо з Вами не погодитись,але говорити так,значить не брати до уваги
73р. совєцького способу соціалізації,коли в жертву гєгємоніі були принесені мільйони
людських життів,коли з голів,іноді з мізками,вибивались врєдниє убєжденія,інакомісліє,
навіть несміливі спроби до власної думки.До того ж ще і не враховувати ментальність
сформовану в умовах без приватної власності,коли всі вцілому були хазяєвамі страни,
а конкретно,ніщо нікому не належало,ніхто ні за що не відповідав,всі рішення приймав ЦК. в свєтє послідніх рєшєній... і всі в РС, були бюджетниками...
Це не вина наша,а біда.
kren _ 05.07.2013 18:34
IP: 194.0.206.---
vlaroutsky:
Цілком справедливо. В цьому сенсі нам нема чого нарікати. В нас "єліта" двічи несудима:)))) То ж "бачили очі, шо брали – їж те тепер, хоч повилазьте".
Україна та Європа932 Уряд реформ316 Aтака Путіна1114 Корупція1116 Свобода слова545
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter   Вконтакте