Анатолій Гриценко Український політик, міністр оборони (2005—2007), голова Комітету ВР України з питань нацбезпеки і оборони (2007-2012), голова Підкомітету з протидії відмиванню брудних коштів (2012-2014), голова Координаційної ради партії "Громадянська позиція". Доцент Києво-Могилянської академії. Полковник запасу.

Mission Impossible: краще б генерали таблицю множення перевірили

13 січня 2016, 11:38

Важко в це повірити, але під час війни, коли треба дбати про оборону країни і життя солдата, цілих два генерали армії України, Полторак і Муженко, з купою підлеглих, займаються дурницями. Вже півроку!

Замість вдосконалення, вони надумали відмовитися від системи аутсорсингу в харчуванні солдат – вирішили повернути в армію полчища офіцерів-начпродів, прапорщиків-завскладами, солдат-поварів і наряди на кухню з чисткою картоплі, миттям казанів і посуду.

Коли моя команда в Міноборони у 2006-2007рр. ліквідувала тисячі тих "хлібних" посад (збільшивши тим самим чисельність бойових бригад), скасувала добові наряди на кухню (бо майже дивізія за чисельністю замість бойової підготовки щодоби готувала їжу і мила посуд), ліквідувала в армії свинарники, хліви з коровами, вівцями і кіньми, перевела систему харчування на аутсорсинг цивільним компаніям, ми виходили з того. що солдат не раб, солдат – це воїн.

Напевно генералам Полтораку-Муженку не до тями, що місце солдата-воїна не на кухні біля казана, з черпаком і віником – солдат-воїн має бути на полігоні й займатися повноцінною інтенсивною бойовою підготовкою. Тоді країна буде захищена і люди житимуть у спокої.

Моя команда запроваджувала в українській армію кращий досвід передових армій НАТО, в яких цивільні люди, на основі тендеру й контракту, надійно і якісно харчують солдат, причому як у мирних, так і в бойових умовах (Афганістан, Ірак). Не все ми встигли завершити, не дали нам часу. А потім у Міноборони призначали міністрів-бізнесменів, яких не армія цікавила, а як заробити на армії, в т.ч. на продовольчому забезпеченні солдат.

Полторак-Муженко напевно вирішили, що і армія має "жити по-новому": проводять "експеримент" – назад до совка, до армії рабів. Півроку тривав той "експеримент" в Одесі і у Львові. Чим завершився? Почитайте доповідь генерала Муженка генералу Полтораку.

Висновок плачевно-очевидний: в разі відмови від аутсорсингу в армії-рабів треба додатково ввести 25200 посад кухарів і обслуговуючого персоналу, а бюджет армії треба збільшити мінімум на 5 мільярдів гривень.

Вдумайтеся, горе-експериментатори: 25200 посад – це ж 6 повноцінних бойових бригад, ви їх хочете скоротити заради своїх дурнуватих планів? Чи хочете збільшити граничну чисельність армії на додаткових 25200 людей, щоб потім вся країна збирала вам із родинних бюджетів нові додаткові мільярди на їх утримання?

Якщо у генералів уже такий нестримний поклик до перевірки експериментами очевидного, то моя вам порада: краще таблицю множення перевірте – то буде швидше і для бюджету не напряжно.

powered by lun.ua
Коментарі — 65
Pixel _ 15.01.2016 14:25
IP: 95.69.248.---
Peter Blood:
Pixel:
Та Ви шо? Побачили у Йуті поціновувача західноукраїнської культури:)))?

А хіба Вам Йут не маніфестував, що галичани – то підляшки, команчі, чукчі? Хіба не приводив цитати, що "греко-католицькі ксьондзи" (!!!!) – то вороги роду людського? Що "підляшки" примазуються до справжньої козацької України, а насправді майбутнє України – з Московією?
===
Пане Гігабайт, Ви, якщо я не помиляюся з Харкова? І той jut: з Харківської обл. (Кулиничі) -IP: 46.185.109.
То Ви вже із своїм земляком розберіться по-дружньому, проведіть наукові і неформальні дискусії...;)))
- – - – -
Пане Чобіт, та xyйніть Ви вже свого IP-визначателя об стінку, бо Ви тільки й робите, що помиляєтеся з ним. Без усякого інтернет-визначення: Ваш найулюбленіший (і скоро, з вашим стилем спілкуування, він стане єдиним співрозмовником) Йут – родом з Нікополя. Чи живе у Харкові – не знаю, але нахвалявся, що орієнтується у харківських спецмедзакладах і кохає Кернеса.
Pixel _ 15.01.2016 14:12
IP: 95.69.248.---
jut:
Peter Blood:
jut:
===
Ще раз нагадаю про РККА влітку саме 1941 року, масу котлів, сотні тисяч полонених, сотні тисяч вояків, які тікали на схід країни з криками "Нас окружают!", причому часто покинуті ще раніше втеклими камандірами... Було саме так. Далі було по-всякому
***

Так було але була і Брестьскаа фортеця і застава Лопатіна і доти,що трималися тижнями. Начштаба Гальдер вже на сьомий день війни записав, що мовляв Росія – не Франція і не Польща. Мемуари Манштейна містять досить зневажливе відношення до червоних командирів, але про стійкість бійців розповідають з повною повагою...

Найбільш зворушливим єкспонатом Центрального музею Армії в Москві є частина стіни з оплавленими вогнеметом цеглами та накарябаним штиком написом: " Я умираю, но не здаюсь Прощай Родина!"...
- – - – - -
УКРАЇНОМОВНИЙ КРЕМЛЄБОТ jut ЗА СИСТЕМАТИЧНУ СВІДОМУ БРЕХНЮ – В ІГНОРІ.
Pixel _ 15.01.2016 14:10
IP: 95.69.248.---
jut:
Peter Blood:
jut:
===
А ще як будете на Рівненщині, заїдьте у м. Дубно (2 замки королівських там є), відвідайте поблизу нього т.зв. Тараканівський форт (солідна фортеця царської Россії) – враження від побаченого ексклюзивні. Але треба мати місцевого гіда.***** Дякую, сподіваюсь навесні відвідати ті місця...

Крім цього, Вам розкажуть, про наймасштабнішу танкову операцію (по кількості танків) кінця червня 1941 року під Дубно, коли кілька механізованих корпусів, виконуючи тупорилі накази наступу "красних камандіров" надарма ходили "концентричними" кругами, втрачали паливо і були тисячами покинуті самі танки. ****
Я про неї читав багато. Найцікавіші – мемуари танкиста Попеля, що потім дійшов до Берлина.
І яскраві, і відверті.
- – - – - – -
УКРАЇНОМОВНИЙ КРЕМЛЄБОТ jut ЗА СИСТЕМАТИЧНУ СВІДОМУ БРЕХНЮ – В ІГНОРІ.
Pixel _ 15.01.2016 14:08
IP: 95.69.248.---
jut:
-Vesna- Суворов (князь, а не Різун) заповідав: "Вчитися тому, що необхідно НА ВІЙНІ". Бо інакше перехід з "гарнізонного життя" до "військово-полевого" може виявиться фатальним. Що зазвичай і траплялося з тими ж янкі...
Коли я готувався до "відрядження" – про мене подбали досвідчені товаріші – підібрали мені геніального (без перебільшень!) сержанта – кухаря (зараз він нібито шеф-повар ресторану "Фергана" в Фергані) та найкмітливіших старшин. І ми навіть в тіх умовах горя не знали...Досі вдячний батькам командирам за їхню мудрість...
- – - – -
УКРАЇНOМOВНИЙ КРЕМЛЄБОТ jut ЗА СИСТЕМАТИЧНУ СВІДОМУ БРЕХНЮ – В ІГНOРІ.
Pixel _ 15.01.2016 14:04
IP: 95.69.248.---
jut:
Peter Blood _ Звісно, що – ні, шановний! Бо куди б їх потім не закинула доля – а "об"їхати" начкара в військах не вдасться...Тому практичний досвід у "виконанні бойового завдання в мирний час" вкрай необхідний. Також не зайвий і досвід самостійного опанування пропущеного з-за наряду матеріала: вміння самостійного навчання завжди стане в нагоді.
- – - – - – - -
УКРAЇНОМОВНИЙ КРЕМЛЄБОТ jut ЗA СИСТЕМAТИЧНУ СВІДОМУ БРЕХНЮ – В ІГНОРІ.
Pixel _ 15.01.2016 14:03
IP: 95.69.248.---
jut:
Peter Blood:

А Гриценко реально тоді довбанувся з цим...для названих мною нижче військових закладів тоді була сформована цивільна охорона у складі 52-х чоловік...
****

Краще б він на зекономлені на цівільній охрані грошики закупив би сучасний лінгвокабінет! Бо знання іноземних мов – найслабкіше місце в наших курсантів...
- – - – - – - – - – -
УKPАЇНОМОВНИЙ KPЕМЛЄБОТ jut ЗА СИСТЕМАТИЧНУ СВІДОМУ БPЕХНЮ – В ІГНОРІ.
Pixel _ 15.01.2016 14:02
IP: 95.69.248.---
jut:
Peter Blood _ "дівчата" – то хіба для представницько- дипломатичних функцій, офіційних акцій. Теж справа необхідна...

На добраніч!
- – - – - -
УКРАЇНОМОВНИЙ КРЕМЛЄБОТ ju t ЗА СИСТЕМАТИЧНУ СВІДОМУ БРЕХНЮ – В ІГНОРІ.
Виктор Белый _ 15.01.2016 09:30
IP: 178.219.88.---
в этих горе гннералов нет ума.
-Vesna- _ 14.01.2016 21:23
IP: 93.72.134.---
jut:

"Передовий досвід" США в даному випадку – повна маячня, бо він заточений на "мирне гарнізонне життя", разом з барами та борделямі для вояків. А ось система, що існувала в СА – навпаки, годиться для "поля". І в полях та на війнах випробувана та вдосконалена.
Подивиться на нашіх бійців в АТО... Що – не померли без аутсорсінгу?! Отож... І кожен тамтешній повар чи "начпрод" коли треба запросто ложиться за кулемет...
А мова йде саме про "гарнізонний спосіб життя". І експеримент проводили в місцях постійної дислокації в Одессі та Львові. Ви погано читали блог.

На "лінії вогню" мобільні польові кухні та солдацькі сухі пайки.
Там взагалі тільки військові. Якщо не вважати харчовим аутсорсінгом волонтерів.
LYCIV_OLGA _ 14.01.2016 14:26
IP: 109.251.42.---
Pixel:
LYCIV_OLGA:
(закінчення)
... А ще – СКІЛЬКИ З НАС ВСІХ, та й навіть з тих, хто особисто брав участь у Майдані/допомагав Майданові всім чим був в змозі, БУЛО ГОТОВИМИ "СТОЯТИ НАСМЕРТЬ"?...
Та й де були на той час (!) – про який ви згадуєте – всі тодішні "опозиціонери", котрі зараз – нинішня влада???... Як на мене – їх винесло як надалі від Майдану ще задовго-задовго до Гриценка...
- – - -
... Коли він (полковник, що дуже любить казати "чєсть імєю") опинився на лінії справжнього вогню, де тре було керувати невмілими айтішниками, дизайнерками, будівельниками, офіс-менеджерами, водіями – він втік. А вони – айтішники, дизайнерки і будівельники – вистояли. Тепер він вчить їх (нас) як правильно воювати.
Pixel-ю, Ви занадто категоричні!... Зранку 1 грудня 2014 року "керувати" було ніким. Багатьом здавалося "От і все..." А Революція Гідності розпочалася через кілька годин, коли на Майдан "пішли" кияни.
Pixel _ 14.01.2016 12:30
IP: 95.69.248.---
LYCIV_OLGA:
(закінчення)
... А ще – СКІЛЬКИ З НАС ВСІХ, та й навіть з тих, хто особисто брав участь у Майдані/допомагав Майданові всім чим був в змозі, БУЛО ГОТОВИМИ "СТОЯТИ НАСМЕРТЬ"?...
Та й де були на той час (!) – про який ви згадуєте – всі тодішні "опозиціонери", котрі зараз – нинішня влада???... Як на мене – їх винесло як надалі від Майдану ще задовго-задовго до Гриценка...
- – - -
Після всього, після нерелевантинх узагальнень щодо "всіх опозиціонерів", після цитат з Цоя – що у "сухому залишку"? Коли він (полковник, що дуже любить казати "чєсть імєю") опинився на лінії справжнього вогню, де тре було керувати невмілими айтішниками, дизайнерками, будівельниками, офіс-менеджерами, водіями – він втік. А вони – айтішники, дизайнерки і будівельники – вистояли. Тепер він вчить їх (нас) як правильно воювати.
LYCIV_OLGA _ 14.01.2016 12:27
IP: 109.251.42.---
Slon Verbo:
ты в каких горячих точках за 2 года войны был, полковник липовый? Где твой полк? Добробат? Или твой полк – это полк писак из твоей газетенки "Зеркало недели", пишущих всякий бред с ссылкой на Вести Ру? Трухло, а не полковник. И ему не стыдно свою рожу кругом показывать, после того, как он армию разваливал, будучи министром обороны. Позорище.
Ну, ну, ну!... трошки стриманіше, будь ласка!...
По-перше – Гриценко – тільки полковник запасу (!), а скільки їх таких (і чому саме?...Бо – "не беруть"!) в Україні по хатах сидять?...
А по-друге – Гриценко був Міністром оборони у той час, коли Україна формально/декларативно домагалася досягти/виконати ПДЧ у НАТО. Тож – всі тогочасні скорочення української армії були – не за його власною ініціативою "розвалом/знищенням" армії, а виконанням державних (!) зобов΄язань України, щодо вимог НАТО по приведенню укр.армії до натівських стандартів. От і все...
LYCIV_OLGA _ 14.01.2016 12:17
IP: 109.251.42.---
(закінчення)
... А ще – СКІЛЬКИ З НАС ВСІХ, та й навіть з тих, хто особисто брав участь у Майдані/допомагав Майданові всім чим був в змозі, БУЛО ГОТОВИМИ "СТОЯТИ НАСМЕРТЬ"?...
Та й де були на той час (!) – про який ви згадуєте – всі тодішні "опозиціонери", котрі зараз – нинішня влада???... Як на мене – їх винесло як надалі від Майдану ще задовго-задовго до Гриценка...
LYCIV_OLGA _ 14.01.2016 12:13
IP: 109.251.42.---
Pixel:
Льолік:
Повністю згоден, але суспільство не здатне, щоб ГРИЦЕНКО був при ВЛАДІ, а шкода. СЛУВА УКРАЇНІ!!!
- – - -
... Ніч на 1 грудня... догорають шини. Одразу за шинами – беркутня... Гриценко скрушно махає рукою, ся дивить на часи – і потихесеньку, задкуючи, yйoбyє з охоронцями з-за периметру в бік Михайлівської. А ЛЮДИ ЗАЛИШИЛИСЯ СТОЯТИ НАСМЕРТЬ.
Ну, раз ви насправді самі приймали в тому участь,то я – якби була б чоловіком – сказала б:"знімаю поперед Вами капелюха", а так – можу тільки схилити голову...
Але – Ви, мені пробачте, будь ласка, але – попри всю мою повагу до Вас – я б не поспішала засуджувати Гриценка, хоча б тому, що: "...Война – дело молодых, лекарство против морщин...И мы знаем, что так было всегда – что судьбою больше любим – кто живёт по законам другим, и кому умирать молодым!..."
(див.закінчення)
Pixel _ 14.01.2016 10:49
IP: 95.69.248.---
jut:
Peter Blood:

Тоді була комуняцько-бальшевіцка "армія", яка нах. розбіглася ще у червні-липні 1941 року!
****

Отак! А хто ж бив німця під Москвою, Сталінградом, Курськом?

...
- – - – - -
УКРАЇНОМОВНИЙ КРЕМЛЄБОТ jut ЗА СИСТЕМАТИЧНУ СВІДОМУ БРЕХНЮ – В ІГНОРІ.
Pixel _ 14.01.2016 10:46
IP: 95.69.248.---
Peter Blood:
jut:
===
А ще як будете на Рівненщині, заїдьте у м. Дубно (2 замки королівських там є), відвідайте поблизу нього т.зв. Тараканівський форт (солідна фортеця царської Россії) – враження від побаченого ексклюзивні. Але треба мати місцевого гіда. Крім цього, Вам розкажуть, про наймасштабнішу танкову операцію (по кількості танків) кінця червня 1941 року під Дубно///.
- – - – - – -
Та Ви шо? Побачили у Йуті поціновувача західноукраїнської культури:)))?

А хіба Вам Йут не маніфестував, що галичани – то підляшки, команчі, чукчі? Хіба не приводив "підредаговані" або й зовсім фейкові цитати, з яких випливало, що "греко-католицькі ксьондзи" (!!!!) – то вороги роду людського? Хіба не пояснював, що "підляшки" примазуються до справжньої козацької України, а насправді майбутнє України – з Московією?
Шамиль Абдулахман _ 14.01.2016 10:16
IP: 93.126.73.---
jut:
Не бачу перемог... Бачу відступ... І мінськ... Якщо мінськ, то навіщо армія?... Якщо в сбу е альфа, то нею буде керувати кгб...
Шамиль Абдулахман _ 14.01.2016 10:11
IP: 93.126.73.---
Все почалося з того, коли полчища ідіотів та кретинів, навчені тб фірташепінчукопорошенків, вирячивши дурні очі, волали юлькаворооооооофффкааааааааа!!!!!... А дальші: ющенка змінив янукович... Януковича порошенка... І так поки кретини не передохнуть з голоду...
Микола Злочевський _ 14.01.2016 09:20
IP: 176.8.118.---
jut:
-Vesna- Ну так чого ж Ви волаєте " вирішили повернути в армію полчища офіцерів-начпродів, прапорщиків-завскладами, солдат-поварів і наряди на кухню з чисткою картоплі, миттям казанів і посуду."? ****

Хюррем, сподіваюсь Вас до армії, на відміну від мене чорти не заносили...чим і пояснюється Ваша позиція.

"Передовий досвід" США в даному випадку – повна маячня, бо він заточений на "мирне гарнізонне життя", разом з барами та борделямі для вояків. А ось система, що існувала в СА – навпаки, годиться для "поля". І в полях та на війнах випробувана та вдосконалена.
Подивиться на нашіх бійців в АТО... Що – не померли без аутсорсінгу?! Отож... І кожен тамтешній повар чи "начпрод" коли треба запросто ложиться за кулемет...
+++++
Анатолій Марченко _ 14.01.2016 08:16
IP: 95.135.246.---
Аутсорсинг це необхідна сучасна технологія, яка має на меті здешевити витрати любої організаційно-правової форми діяльності.
Вона визнана об"єктивно і повноцінно крокує світом та набирає обертів у нашій країні де все таки присутній ефективний менеджмент та здоровий глузд.
Аутсорсинг передбачає передачу не типової та затратної роботи фахівцям, але як же тоді Полторак і Муженко контролюватимуть кількість ковбаси на складі та оборутки з її роздачею (читай: реалізацією).
Їх можна зрозуміти, у них і так забирають закупівлю, а тепер ще хотять забрати і продаж.
sashko alex _ 13.01.2016 21:44
IP: 104.197.219.---
Все вірно, але у вас є толкова команда? Якби не тупі рекламщики, то ваша Громадянська позиція могла б до Ради пройти.
mihaylenco _ 13.01.2016 19:34
IP: 37.54.124.---
-Vesna-
Тобто не вояки все-таки будуть куховарить.
Ну так чого ж Ви волаєте " вирішили повернути в армію полчища офіцерів-начпродів, прапорщиків-завскладами, солдат-поварів і наряди на кухню з чисткою картоплі, миттям казанів і посуду."?

А хто? Шановна! Вони все робитимуть за стандартами та вказівками москви. Ці совєцькі генерали інакше не можуть.
-Vesna- _ 13.01.2016 17:30
IP: 93.72.134.---
Півроку тривав той "експеримент" в Одесі і у Львові. Чим завершився? Почитайте доповідь генерала Муженка генералу Полтораку.
Висновок плачевно-очевидний: в разі відмови від аутсорсингу в армії-рабів треба додатково ввести 25200 посад кухарів і обслуговуючого персоналу, а бюджет армії треба збільшити мінімум на 5 мільярдів гривень. (с)

Тобто не вояки все-таки будуть куховарить.
Ну так чого ж Ви волаєте " вирішили повернути в армію полчища офіцерів-начпродів, прапорщиків-завскладами, солдат-поварів і наряди на кухню з чисткою картоплі, миттям казанів і посуду."?

Це і називається популізм.
Мыкола Запердоленко _ 13.01.2016 17:25
IP: 104.197.179.---
SpizzukovichVF:
Три четверти жителей неоккупированную Донбасса хотят быть в Украине – опрос На главной фото старухи шо продала свой дом раиссе за кулёк гречки и теперь хочет в Украину-))) А Путлер сцуко Так и не пришёл а прислал свору волчара убивать грабить и угнетает донбасских тупых аборигеноф -)) Поимейте мудьё урок!! Семью надо любить и защищать!! Вот так!

На Украине ополченцы воюют с укро-фашистами там нет российских войск.
mihaylenco _ 13.01.2016 16:40
IP: 37.54.124.---
Miki2
Адже є до цього часу в користуванні військова форма, де за секунду можна замінити наш тризуб на рос. орла та звізду. Може так і мєчталось тим двом постсовкам-президентам?
Зріть в корінь, мущіна.

А я що кажу. Кравчук з Кучмою військовою доктриною передбачали вірогідним агресором НАТО. Були об'єднані війська СНД. Цього замало? Наступні президенти – Ющенко, Янукович, Порошенко – всі вихованці Кучми. З його світоглядом. Яценюк – з тієї ж гвардії. Недарма він Азарова називав взірцем мужчіни. Все більше переконуюся, що наш президент всього лише намісник путіна в україні. А ота війна – бізнес проект.
тітушки14 Aтака Путіна1166 Україна та Європа1020 Корупція1255 Уряд реформ371
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter