Анатолій Гриценко Український політик, міністр оборони (2005—2007), голова Комітету ВР України з питань нацбезпеки і оборони (2007-2012), голова Підкомітету з протидії відмиванню брудних коштів (2012-2014), голова Координаційної ради партії "Громадянська позиція". Доцент Києво-Могилянської академії. Полковник запасу.

Авторитаризм? Не треба його боятися

18 березня 2016, 16:34

Конституційного Суду в Україні не існує. Банда в мантіях, що сидить у будівлі КС, ще раз підтвердила: вона готова нищити Конституцію, аби лише догодити черговому гаранту й надалі залишатися на посадах з високими зарплатами/пенсіями. За наш з Вами кошт, до речі.

Якби в Україні був Президент, не рєшала-олігарх, а саме Президент, як він мав би діяти? Негайно розігнати такий КС, з позбавленням суддів усіх звань, ступенів, орденів, зарплат і пенсій.

Якби в Україні був парламент, не бізнес-збіговисько, а саме парламент, як він мав би діяти? Негайно проголосувати за вилучення статті про фінансування такого КС із Закону про бюджет і тим самим заблокувати його антиконституційні дії.

Якби в Україні був Уряд, не на службі олігархів, а справжній Уряд, як він мав би діяти? Не чекаючи голосування Ради, негайно власним рішенням припинити фінансування такого КС через казначейство, позбавити КС будівель, транспорту і всього майна.

Радикально, скажете? Авторитарно? А я переконаний: саме так з бандитами в мантіях діяти і треба, жорстко і рішуче! Інакше цей антиконституційний/антинародний шабаш не зупинити.

powered by lun.ua
Коментарі — 73
kren _ 19.03.2016 14:41
IP: 37.53.202.---
Кирилл Корженко...считаете, социалистическое общество в СССР было классовым?

Радянське сус-пільство і нинішнє пост таке -є культово-кастовим. (номенклатурним сов.)
потрудіться перечитати визначення демцентралізма,можливо й кілька разів.
kren _ 19.03.2016 14:40
IP: 37.53.202.---
Кирилл Корженко...Кому предлагаете стать авторитетом хаоса?...

авторитетом свідомо запровадженого хаосу є українська свецько-більшовицько-кримінальна влада,що монопольнолізувавши,ч- з суд і прокуратуру,закон і право, використовують державу у
якості репресивної машини для примусу і підпорядкування всього іншого населення,прошарків- чи,коли Вам до вподоби марксистське визначення-класів,щоб утримувати їх в пригніченому стані.
І,коли б Ви були здібні розуміти,що значить монополія закона,права і держави в рамках правлячої касти,Ви бне повторювали як попка за слідом дешевими технологами від більшовицьког-бандиць
когоо керівництва *теорій* про поступове реформування влади протягом кількох найближчих тисячоліть...
Сергій Олексійович Бут _ 19.03.2016 14:38
IP: 176.112.1.---
В Україній на той час (травень 2014) не могло бути іншого президента, бо сам А.Гриценко ж не спромігся переконати електорат в тому, що він кращий, а про Тимошенко й говорити не варто (та мабуть зразу б віддала Путіну вслід за Кримом і все інше, що б він забажав)... А як можна було б забезпечити для України іншого президента??? Ну, можливо шляхом м.к. більш активних дій військових (щось типу військового перевороту)... Але військові (і Гриценко, і Марчук, і Радецький і інші) мовчки "проковтнули" призначення "квотного" Тенюха на посаду МО. Мовчки "проковтнули" виконання Турчиновім – безпорадним у військових справах – обовязків ВГК... Авторитарність можливо і доцільна в нашій ситуації, але її впроваджувати варто було тоді, в лютому-березні 2014... А через деякий час проводити вибори в ВРУ на новій основі, без впливу олігархів... І т.д...
kren _ 19.03.2016 14:36
IP: 37.53.202.---
1Кирилл Корженко...Хаос это прекрасно, но какое отношение имеет хаос к авторитаризму?...
...читайте уважніше коменти і дайте накінець лад своєму,причинно-наслідковому...апарату.
Причина-основа і сила з якої стаються наслідки.
Нинішній наш хаос,добродію,це наслідки нашої соціаільної аномії,причиною котрої є відмова
даного політичного авторитета підтримувати існуючий,у нашому прикладі,задекларований в
конституції і праві, - \ порядокверховенства права \...
українському-постсовецькому політичному авторитетові потрібен-совецький порядок влади-коли;-рішення вищих інстанцій-безумовні для нижчих.- (радянський децентралізм)...
Michal Karpi _ 19.03.2016 13:36
IP: 104.197.253.---
Michal Karpi:
Michal Karpi:
Судьи не кидають ЧИНОВ своих та своей неслухняной дороги-злочин Людства ШТУЧНИЙ Голодомр 1932-1933р.р.,закончено приходом до влади в 1994р.,Леонида Кучми-за що купив вилу за 80 000000фунтиков Олени КУЧМА ФРАНЧУК Пинчук,квартиру за 40 000000$,нешлюбному сину АХМЕТОВУ РЕНАТУ Леонидовичу в м.ЛОНДОНА, де зараз штаб квартира Мафии Л.КУЧМИ-пропоганда войни тратьей мировой,та финансуваня терористов-бойовиков на ДОНБАСЕ-ЧОМУ не покараний КУЧМА:-):-):-)
Гарант корупции-судова корупция:-):-):-)
Банду геть хто був при Кучми при владе-то тих блисько не треба подпуускати,а ще лучше ввести вийськовий стан-та вичистити гнойник:-):-):-)
Кирилл Корженко _ 19.03.2016 13:29
IP: 92.113.105.---
kren:
О, п. kren, вроде бы адекватен.
Вы не забыли что тут говорится об авторитаризме и судебной власти, как известно, одной из независимой её ветвей? Хаос это прекрасно, но какое отношение имеет хаос к авторитаризму? Кому предлагаете стать авторитетом хаоса? Авторитетом хаоса в судебной власти? – это первый вопрос.
Вот я лично знаю одного из высших чиновников судебной власти в Украине, учились в одной школе. Он выходец из простой рабочекрест семьи, последний раз его видел пару недель назад на крутейшем БМВ, едва заползал на улицу где скромно живет его мама тут, рядом. – вот это простой пример плодов авторитаризма в пост советской системе. Это те самые "жадною толпой стоящие у трона". Авторитаризм ничего не изменит. Американцы правы. Нужна кропотливая работа по реформированию государства. Хамбермас, кажется, то же говорит об ослаблении государства.
п. kren, как Вы считаете, социалистическое общество в СССР было классовым? это второй вопрос.
kren _ 19.03.2016 13:06
IP: 37.53.202.---
Кирилл Корженко п. kren, Вы скатываетесь в примитивизм. Читаете мало? Стареете? Или недостает таланта на собственный мир? Тот же уважаемый Вами Хабермас видел корень зла...

...я просто намагаюся бути адекватним до опонента диспуту.І не моя проблема,що деякі візаві не тямлять власних аргументацій у відповідних сентенціях.

і Хамбермас у своїх дослідженнях зв*язку права і демократії доходить висновку,що в процесі формування національного суверенітету раціональні процеси вироблення суспільної волі,зовні
цієї раціональної процедури можуть набувати ознак,що характеризуються скоріше як анархія.
Тим паче,коли така *процедура раціонується* владою для відновлення і\чи збереження,собі, ста
тусу кво і таким чином -сама влада-приводить сус-во до аномії,єдиним способм виходу з якої є
хаос як пошук нових цінностей для забезпечення прогнозованості взаємин...
Але тут краще звернутися до Дюркгейма і Мертона.
LYCIV_OLGA _ 19.03.2016 12:56
IP: 109.251.42.---
(закінчення 19.03.2016 12:55)
Бо видозмінитися сама по собі ця влада не здатна (!!!) принципово, тож – сама (добровільно) вона ніколи не "піде" (!!!) і нікуди не дінеться, тож і – ні виборами, ні економічною конкуренцію, ні дискусіями в ЗМІ – цю нинішню владу миздобулів (олігархії) – ніколи і нізащо – не перемогти!!!
Тобто – подобається це комусь чи ні, але нам не уникнути (!!!) "зміни системи", тобто шляху радикальних/революційних дій! А наскільки ці наші радикальні/революційні дії будуть (якщо, тільки, вони відбудуться) мирними-"оксамитовими", чи насильницькими-"кровавими" – залежіть тільки від наших спільних (!) зусиль (!) кожного з нас (!) А "десь" відсидітися (в якійсь "хатинці з краю") – цього разу – нікому не вдасться, навіть не сподівайтеся.
LYCIV_OLGA _ 19.03.2016 12:55
IP: 109.251.42.---
Ось тільки виникає цілком закономірне питання: А ХТО САМЕ МОЖЕ (?) і БУДЕ (?) "ЖОРСТКО І РІШУЧЕ" ДІЯТИ "З БАНДИТАМИ В МАНТІЯХ"???...
Бо нинішні (ті що маємо) – "Президент рєшала-олігарх", "бізнес-збіговисько" у вигляді "парламенту", "уряд на службі олігархів" – на "жорсткі і рішучі" дії неспроможні "за визначенням"! Бо подавляюча більшість з них і є головними "бандитами" – ватажками (ставлениками, або холуямі) олігархічної мафії, яка нині окупує Україну, та править свій "антиконституційний/антинародний шабаш"
Ця "багатоголова гідра" – владна мафія/банда/ОЗУ (у мантіях, в погонах, у владних кабінетах) – ще насмокчеться крові з усіх нас! І не тільки в переносному сенсі, але й у прямому, бо попереду на нас чекають – або смуга нещадних репресій, нагадуючих більшовицькі, або смуга внутрішньої війни.
LYCIV_OLGA _ 19.03.2016 12:42
IP: 109.251.42.---
grom2468:
Это действительно или мне кажется?Где эти ПУТИНОСОСЫ ваньки,мыколы и другая шелупонь?
Вполне возможно, что редакция "УП" начала "браться за ум". Хоть и верится в это с трудом, но – "чудеса ещё иногда случаются". Так что – будем надеяться на лучшее!
Michal Karpi _ 19.03.2016 12:34
IP: 104.154.111.---
Michal Karpi:
Дід Микола:
А як треба порступати з дикунами-папуасами і людожерами? Правилдьно, розстріляти всіх к чортовій матері, а потім з'їсти або скормити кацапам, мясо сєні, пєті і всіх наших суддів настільки токсичне, що кацапи всі вимруть і воювати не треба буде.
Де в який Крайни щоб вбити-мародерством вкрасти,та невиновних на 15 р.,згоден з вами миколо папуаси то й ти копями закидали,а України люди знають та мочать,це з Кучма"презик"що з ним зробиш!!!???
Порошенко-Кучма номе три:-):-):-)
Michal Karpi _ 19.03.2016 12:27
IP: 104.154.103.---
Дід Микола:
А як треба порступати з дикунами-папуасами і людожерами? Правилдьно, розстріляти всіх к чортовій матері, а потім з'їсти або скормити кацапам, мясо сєні, пєті і всіх наших суддів настільки токсичне, що кацапи всі вимруть і воювати не треба буде.
Де в який Крайни щоб вбити-мародерством вкрасти,та невиновних на 15 р.,згоден з вами миколо папуаси то й ти копями закидали,а України люди знають та мочать,це з Кучма"презик"що з ним зробиш!!!???
Michal Karpi _ 19.03.2016 12:21
IP: 104.154.30.---
Michal Karpi:
Michal Karpi:
Судьи не кидають ЧИНОВ своих та своей неслухняной дороги-злочин Людства ШТУЧНИЙ Голодомр 1932-1933р.р.,закончено приходом до влади в 1994р.,Леонида Кучми-за що купив вилу за 80 000000фунтиков Олени КУЧМА ФРАНЧУК Пинчук,квартиру за 40 000000$,нешлюбному сину АХМЕТОВУ РЕНАТУ Леонидовичу в м.ЛОНДОНА, де зараз штаб квартира Мафии Л.КУЧМИ-пропоганда войни тратьей мировой,та финансуваня терористов-бойовиков на ДОНБАСЕ-ЧОМУ не покараний КУЧМА:-):-):-)
Гарант корупции-судова корупция:-):-):-)
Банду геть з 1994р.,в України пануе Кучмовска мафия-перемогти йй не так то просто:-):-):-)
Michal Karpi _ 19.03.2016 12:17
IP: 104.154.108.---
Oleksander Matvienko:
Як же вони могли припинити беззаконня суддями КС, якщо самі замовили це беззаконня? А бандити в мантіях є частиною владної банди, яка в 2014, скористалась народним повстанням, захопила владу в Україні, і яка є фактичним продовжувачем бандовлади попередників.
А що Ви думали Кучмизм не так просто перемогти-злочинец годний на все:-):-):-)
Віктор Скоп _ 19.03.2016 11:48
IP: 94.178.166.---
Юрий Вологжанинов:
Погоджуюсь і підтримую Ваші, пане Юрію, висновки.
Додам тільки ще один вислів Гегеля: навіть нерозуміє (безумці) проявляють час від часу незаурядну хитрість. Так діє і наша владна вчена дурість.
Oleksander Matvienko _ 19.03.2016 10:59
IP: 188.231.190.---
Як же вони могли припинити беззаконня суддями КС, якщо самі замовили це беззаконня? А бандити в мантіях є частиною владної банди, яка в 2014, скористалась народним повстанням, захопила владу в Україні, і яка є фактичним продовжувачем бандовлади попередників.
mihaylenco _ 19.03.2016 08:39
IP: 37.54.126.---
Україні для одужання неминуче треба пройти через диктатуру. Хвороба зайшла занадто далеко. Зневага до законів вразила не лише владноможців, а все суспільство. Зневага до справедливості вразила все суспільство. Зневага до моральних засад вразила все суспільство.

З таким діагнозом лікують не медом. Не солодкими ліками. Аби вилікуватися хоч би від однієї такої хвороби, доводиться проходити через страждання. А тут цілий букет...
Кирилл Корженко _ 19.03.2016 08:36
IP: 92.113.105.---
kren:
Кирилл Корженко:Трындец, приехали, авторитаризм подавай им. Вот это самое, панове украинцы, и есть "русский мир"...

...угу п.Корженко-Ви круглий Кірілл.
Коли найвища влада,вищий орган юстиції,з головним органом нагляду за правочинством в державі-належать,бандитам або обслуговують бандитів.Коли закон і право використовуються вищими поса довцями як інструменти і засоби для підтримки антизаконного,бандицького управління політикою і економікою.Коли права і повноваженя від імені держави слугують примноженню зла...саме це є -*рус\кій мір*
І таке злочинне угурпування має бути фізично локалізоване і знищене як антидержавна організація.
п. kren, Вы скатываетесь в примитивизм. Читаете мало? Стареете? Или недостает таланта на собственный мир? Тот же уважаемый Вами Хабермас видел корень зла, а Вы растрачиваетесь на бессмысленные плевки на которых сами и растянулись уже дальше некуда.
Michal Karpi _ 19.03.2016 08:27
IP: 146.148.104.---
Michal Karpi:
Судьи не кидають ЧИНОВ своих та своей неслухняной дороги-злочин Людства ШТУЧНИЙ Голодомр 1932-1933р.р.,закончено приходом до влади в 1994р.,Леонида Кучми-за що купив вилу за 80 000000фунтиков Олени КУЧМА ФРАНЧУК Пинчук,квартиру за 40 000000$,нешлюбному сину АХМЕТОВУ РЕНАТУ Леонидовичу в м.ЛОНДОНА, де зараз штаб квартира Мафии Л.КУЧМИ-пропоганда войни тратьей мировой,та финансуваня терористов-бойовиков на ДОНБАСЕ-ЧОМУ не покараний КУЧМА:-):-):-)
Гарант корупции-судова корупция:-):-):-)
grom2468 _ 19.03.2016 00:44
IP: 104.154.30.---
Это действительно или мне кажется?Где эти ПУТИНОСОСЫ ваньки,мыколы и другая шелупонь?
Юрий Щаз _ 19.03.2016 00:03
IP: 95.158.36.---
хоть в чем-то г-н гриценко прав
игры в демократию с теми господами весьма опасны и плохо закончатся
Юрий Вологжанинов _ 18.03.2016 23:48
IP: 93.72.20.---
РАЗУМНЫМ НАРОДОМ 20 ЛЕТ ПРАВЯТ БЕЗУМЦЫ!

По определению Гегеля, величайшего мыслителя человечества, всякий беспредел – властный, финансовый, уголовный, ... безумен.

Подтверждаемая множеством доказательств истина состоит в том, что власть президента-олигарха, олигархического большинства в ВР и КМУ – это антинародная, преступная, воровская власть десятка беспредельщиков и исполнителей их повелений на всех уровнях.

Всякий компромисс с преступной, неразумной властью, неразумен и преступен.

Пора народу и представляющему его в ВР демократическому меньшинству пользоваться терминами, без экивоков, определяющими сегодняшнюю власть.

Пора верным сынам и дочерям народа Украины посмотреть правде в глаза и сказать олигархии: "20 лет грабежа народа предостаточно! Руки прочь от народа! Убирайтесь подобру – поздорову!"

Юрий Вологжанинов.
Киевлянин, доктор физико-математических наук,
автор публикации "Предназначение человечества и его реализация"
Tamara Stefanova _ 18.03.2016 23:12
IP: 93.72.34.---
radioamator:
...ліберали – особистості вільні від обмежень, вільні від совісті, чесності, моралі і обов'язків. Для них особисте домінує над колективним, і тому вони вирішують особисті питання (збагачуються) за рахунок грабунку колективу (нас)...
цитата из характеристики ВИКТОРА ЯНУКОВИЧА
Tamara Stefanova _ 18.03.2016 23:06
IP: 93.72.34.---
Анатолий Ермоленко:
Спасибо, г-н Гриценко, классно написано, не в бровь, а в глаз...
полковник Амбиция имеет странное чувство юмора, которое объясняется вероятно недавним венчанием в УПЦ московского патриархата, где генералу по всей видимости открылось откровение, как наконец попасть в ВР если выборы всё таки будут. Так что не спешите радоваться, фельдмаршал просто ищет пути к изменчивым сердцам электората. Теперь генералиссимус решил то, что радикализм это тренд.
Так шо не волнуйтесь, ведь Анатолій Гриценко – первый абсолютно непроходимый радикал! Поэтому не треба його боятися!
mihaylenco _ 18.03.2016 23:03
IP: 94.178.226.---
radioamator
Для них особисте домінує над колективним, і тому вони вирішують особисті питання (збагачуються) за рахунок грабунку колективу (нас).
створюють закони, знаходяться над законом, то їм можна абсолютно все! І вони цим користуються! Корупція – результат домінування особистості над колективом,

Колектив... Колектив... Як остогидло це чути в есесері. Понад усе має стояти ЛЮДИНА. Причому, КОЖНА.
А колектив – це тупий натовп. Перепрошую, але не треба цей термін використовувати. Громада, суспільство, спільнота. Але не треба цього совєцького штампу.
Aтака Путіна1186 Уряд реформ391 Корупція1287 Україна та Європа1064 тітушки18
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter