Новий Уряд – стара пісня? Обібрати мільйони людей?
Міністр інфраструктури Криклій обіцяє наступного року відновити в Україні обов'язковий техогляд приватного автотранспорту. Називає три причини: 1) зменшити кількість ДТП, 2) збільшити надходження до державного бюджету, 3) виконати вимоги Євросоюзу.
2009й рік. Так сталося, що саме я був ініціатором скасування техогляду для 11 млн українських водіїв – цієї фікції, коли кожні 2 роки водії тупо купували собі талони тіпа огляду, чіпляли їх на лобове скло, щоби показувати ДАІ, нібито їхня машина є "справною" протягом...наступних двох років) Корупція на цих схемах перевищувала 500 млн доларів щороку!
2011й рік. Техогляд був нарешті скасований. Попри верещання і залякування МВС, мовляв "дороги будуть всіяні трупами" (цитата міністра Луценка, він виступав за збереження техогляду).
При тому, що навіть за офіційною статистикою МВС, частка ДТП з причини "технічний стан автомобіля" не перевищувала 3 (три) відсотки, на порядок більше ДТП траплялися з інших причин – алкоголь, швидкість, куплені права, стан доріг.
При тому, що МВС прекрасно знало 1) про фіктивність техогляду і 2) про те, що навіть після чесного техогляду ніяка машина не буде гарантовано справною цілих два роки наперед, адже на наших дорогах її можна грохнути того ж дня (
Тож перший аргумент міністра Криклія (зменшити кількість ДТП) – це фікція і неправда.
Другий аргумент міністра (збільшити державний бюджет) – вибачте, збільшити за рахунок водіїв? А може, Уряд якось інакше про бюджет подбає – не крастимете, для початку? А може, головного митника і митницю приведете в порядок? Лише там резерви десятками мільярдів вимірюються. А ви у водіїв вчепилися?
Третій аргумент міністра (вимоги ЄС) – але до чого тут мільйони наших водіїв, які їздять нашими дорогами? Якщо хтось їде машиною закордон і в країнах перебування є окремі вимоги щодо технічного стану авто, щодо страхування, щодо прав водія тощо – тоді той конкретний водій і його машина дійсно мають відповідати вимогам, і тоді та конкретна машина пройде перед зарубіжною поїздкою додатковий огляд, якщо він для виїзду закордон потрібен, це логічно. Але ж – не всі мільйони українських машин і не кожні два роки!
І ще, міністр Криклій запевняє, нібито корупційних схем після відновлення техогляду – більше не буде. Наче бачу) Будуть знову – і вселенський обман, і вселенські побори, і вселенська корупція. Готовий поспорити з міністром, на що завгодно.
Наостанок, а може, замість відновлення техогляду з його поборами і корупцією, профільний міністр краще попрацює над тим, заради чого його призначили і ми з Вами платимо йому і його структурам зарплату – над якістю українських доріг? Адже саме з цієї причини щороку гинуть тисячі і стають каліками десятки тисяч українців?!
Блог автора – матеріал, який відображає винятково точку зору автора. Текст блогу не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, яка у ньому піднімається. Редакція "Української правди" не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує винятково роль носія. Точка зору редакції УП може не збігатися з точкою зору автора блогу.