Євген Іхельзон Один из координаторов движения "Ми - європейці" Работаю в проекте "Я люблю Азию", бродячий философ, много времени провожу в Индии, Китае, Гонконге, Малайзии, Непале

Європа не буде рухатись назустріч нашій деградації, рухатись до Європи маємо ми! – заява руху ''Ми – європейці''

27 серпня 2012, 11:11

Заява руху "Ми – європейці"

з приводу виступу Президента України під час урочистостей з нагоди Дня Незалежності в Палаці "Україна" 24.08.2012


Ми, члени Руху "Ми – європейці" (Ми=Є), звертаємося до всіх українців та громадян інших країн, які вважають, що Україна має розвиватися в напрямку європеїзації та євроінтеграції. Ми заявляємо, що в Україні є велика кількість людей, які знають реальний стан справ з євроінтеграцією, який суттєво різниться від офіційних заяв представників влади. Тому ми хочемо висловити своє бачення ситуації.

Президент України заявив: "У зовнішньополітичній площині ми залишаємось вірними європейському вибору". Ми=Є вважає, що ще ніколи за роки незалежності європейський вибір не був під більшою загрозою, ніж зараз. Нічого, окрім риторики, від нього вже не залишилося.

Інші слова Президента:"Ми впевнено торуємо шлях розбудови сучасної європейської держави. Ми шукаємо свою дорогу до спільноти розвинених держав.". Ми ж бачимо, що Україна впевнено йде в зворотному напрямку – подалі від розвинутих держав. За базовими показниками, за якими європейські держави знаходяться на верхніх щаблях рейтингів, Україна є однією з гірших в світі: Україна займає 152 місце в світі за індексом корумпованості, 134 місце (з 142) за рівнем незалежності судів, 163 місце за рівнем економічної свободи. Шлях України в подібних рейтингах зараз тільки вниз.

Президент заявляє "Проте інтеграція за будь-яку ціну – за рахунок втрати незалежності, економічних чи територіальних поступок, за рахунок дозволу втручатися у внутрішні справи – такий шлях ми ніколи не сприймали і не сприймемо". Наш рух вважає, що заяви про можливі територіальні зазіхання або економічну агресію з боку ЄС – є просто нісенітницею, не підтвердженою ніякими реальними фактами. Якщо називати втручанням у внутрішні справи постійне нагадування українській владі про порушення прав людини, політичну залежність судів та преси, згортання демократії та свободи – то ми тільки привітаємо таке втручання, бо воно йде на благо нашому народу, хоча це й не до вподоби владі. Ми вважаємо, що нам потрібна євроінтеграція за будь-яку ціну, бо її реальною ціною є відмова від недемократичної, негуманної, репресивної, олігархічної держави. Ми з такою ціною згодні.

Президент заявляє: "Останнім часом ми здійснили серйозні кроки в напрямі входження України до європейської спільноти. Парафовано Угоду про асоціацію та зону вільної торгівлі з ЄС. Тепер ми очікуємо на порозуміння з боку наших європейських партнерів, оскільки сприймаємо цей процес, як дорогу з двостороннім рухом". Ми=Є, натомість, оцінює зупинку Угоди на етапі парафування як катастрофічну поразку, а не досягнення. Цього слід соромитись, а не пишатись. Очікування влади на порозуміння з боку Європи може бути безкінечним, бо Європа ніколи не зрозуміє наростаючу корупцію, яка й так вже безмежна, узурпацію влади, згортання громадянських свобод.

У таких умовах ніякої дороги з двостороннім рухом, про яку мріє Президент Янукович, не може бути: Європа не буде рухатись назустріч нашій деградації, рухатись до Європи маємо ми. Ми повинні зменшити корупцію, а не Європа її збільшити до нашого рівня; ми повинні збільшити рівень економічної та політичної свободи в країні, а не Європа опускатись до наших "стандартів". Наша дорога – з одностороннім рухом, з рухом до Європи!

Коментарі — 59
Olga Marsh _ 28.08.2012 12:36
IP: 86.144.159.---
Зек офіційно сказав що євроінтеграція йому не потрібна (так ніби раніше це не було зрозуміло!) тож Україна почала довгий шлях в нікуди.
looking for _ 28.08.2012 07:42
IP: 95.215.36.---
Станислав Кукарека:
слушайте,а не надо вам работать тяжело...главное рано проснуться...и..."КУ_КА_РЕ_КУ"слушайте,а,может вы-петух;)
Станислав Кукарека _ 28.08.2012 02:03
IP: 95.132.229.---
Leschjenkov_i_ban:
heislife:
А можете опубликовать список этих европейских ценностей? Чтобы у народа хоть какое представление было не размытое типа "мир и демократия", а ясное.
1 – нє сци в парадному.
2- не сякайся,не ригай на тротуарі.
3-не жлукти пальонку і пальоне пиво...
4-сумлінно, багато і тяжко працюй.
5- думай, якшо нічим – питай у людей (різних, не тіко ханириків і подібних пустоголових)
6-поважай людей.
... ше мульйон подібних речей. Про них, напевне тобі розказували тато і мама, в дитсадку, в школі, в церкві.Про них пишуть в книжках, почитай.
Еще немного – и главной европейской ценностью – объявят моральный кодекс строителя коммунизма:) Все к тому таки идет, усилиями наших "евроинтеграторов"... Вон уже и Сингапур у нас образцовая европейская держава, и бычки превыше всего, и "работай тяжко", и "людей слушай"... Начитавшись всего этого так идеальный европеец – это лошадь ломовая. Причем мерин. Полное соответствие:)
heislife _ 27.08.2012 23:59
IP: 193.201.83.---
А можете опубликовать список этих европейских ценностей? Чтобы у народа хоть какое представление было не размытое типа "мир и демократия", а ясное.
petrob _ 27.08.2012 19:46
IP: 46.202.175.---
Входження України до європейської спільноти смертельно небезпечно для нинішньої правлячої верхівки.
Тому що вони сповідують зовсім інші цінності і ніколи добровільно не допустять,щоб європейські цінності
стали домінуючими в українському суспільстві.Бо це означатиме їх крах! І тому все частіше ми будемо бачити і чути "РАДЯНСЬКИЙ АГІТПРОМ В ДІЇ"
looking for _ 27.08.2012 17:43
IP: 95.215.36.---
мадам музыке:смотрите котлетой не уцдавитесь...когда будете подпевать;)
looking for _ 27.08.2012 17:37
IP: 95.215.36.---
Svetlana Muzika:
looking for:

Svetlana Muzika:
looking for:
Yuriy_Lysenko:
Может Светлане Музыке и туда,ее история уже длительной болезни,оставляет желать лучшего...но Украина уже в центре Европы...так что осталось,научиться вести себя не так,как некоторые фальш -доктора;)
Здравствуйте, бедненький...Вы поменяли ИМЯ, но остались прежним. О чём это говорит? Правильно! Изменение НАЗВАНИЯ не меняет СУТИ. Мы – независимая страна, имеющая своих политзаключённых, как в старые добрые времена. Так что, без реформ не обойтись – ни государству, ни власти. Иначе есть риск опять сменить название...
счамое главное-не менять пластинку...вы знаете.мадам Музыка;)
Поджарила котлет и решусь с Вами согласиться. " Серёжка с Малой Бронной и Витька с Маховой "... Вы правы, ТАКОЕ не меняют...
неа вам нужно "По диким степям Забайкалья"или "Купите бублички"-это самое то что надо;)
petrovich_2576 _ 27.08.2012 17:30
IP: 77.109.20.---
Yuriy_Lysenko _ 27.08.2012 13:26
IP: 141.0.9.--
Пане Євгене! Готовий поставити підпис під вашим зверненням. Під кожним словом.
Звертаюся до українців. Друзі, ну чому так виходить, що євреї, кримські татари, грузини та представники іншіх національних меншин є почасти більшими патріотами України, ніж ми, етнічні українці? Може прийшов таки час вийти із тієїхати, що скраю, та почати боронити свою країну хоча б найменшими справами: говорити українською, не допускати матюки у людних місцях (не поважають себе, хай поважають нас), займати небайдужу громадянську позицію із найменшої нагоди. Тобто я закликаю усіх згадати про самоповагу, вимагати поваги до себе, своєї країни і її (нашої) мови. Не будьте байдужими – беріть ситуацію (а за тим і владу) у свої руки. Настав час поховати банду окупантів.
Svetlana Muzika _ 27.08.2012 17:23
IP: 178.92.105.---
looking for:

Svetlana Muzika:
looking for:
Yuriy_Lysenko:
Может Светлане Музыке и туда,ее история уже длительной болезни,оставляет желать лучшего...но Украина уже в центре Европы...так что осталось,научиться вести себя не так,как некоторые фальш -доктора;)
Здравствуйте, бедненький...Вы поменяли ИМЯ, но остались прежним. О чём это говорит? Правильно! Изменение НАЗВАНИЯ не меняет СУТИ. Мы – независимая страна, имеющая своих политзаключённых, как в старые добрые времена. Так что, без реформ не обойтись – ни государству, ни власти. Иначе есть риск опять сменить название...
счамое главное-не менять пластинку...вы знаете.мадам Музыка;)
Поджарила котлет и решусь с Вами согласиться. " Серёжка с Малой Бронной и Витька с Маховой "... Вы правы, ТАКОЕ не меняют...
looking for _ 27.08.2012 17:01
IP: 95.215.36.---
Svetlana Muzika:
looking for:
Yuriy_Lysenko:
Может Светлане Музыке и туда,ее история уже длительной болезни,оставляет желать лучшего...но Украина уже в центре Европы...так что осталось,научиться вести себя не так,как некоторые фальш -доктора;)
Здравствуйте, бедненький...Вы поменяли ИМЯ, но остались прежним. О чём это говорит? Правильно! Изменение НАЗВАНИЯ не меняет СУТИ. Мы – независимая страна, имеющая своих политзаключённых, как в старые добрые времена. Так что, без реформ не обойтись – ни государству, ни власти. Иначе есть риск опять сменить название...
счамое главное-не менять пластинку...вы знаете.мадам Музыка;)
looking for _ 27.08.2012 16:59
IP: 95.215.36.---
Станислав Кукарека:
looking for:
неа...окурки перестанут бросать даже те,кто кукарекает рано утром...вот тогда и не надо убирать..."Чисто-не там,где убирают,а там,где не сорят"кажется так говорили в вашми любимой Евразии;)
Грязно там, где вместо уборки – зацикливаются на афоризмах. Так что метлу в руки – и вперед. Глаголом жечь – таки не ваше призвание:)
не всем же дано найти свое призвание...вам повезло:вы ку-ка-река!;)
Станислав Кукарека _ 27.08.2012 14:53
IP: 46.201.199.---
Svetlana Muzika:
Кстати, я выбирала и поддерживала оранжевых демократов за их лозунг о верховенстве права, на котором была построена защита в суде кондидата в президенты Ющенко и стал возможен третий тур президентских выборов...Где реформы, где верховенство права? Лузер или реформатор – выбирай, коль стал государственным мужем.
"Государственным мужем" стать не так просто, и даже выиграть выборы – для этого явно недостаточно... Да и выбор перед "государственными мужами" стоит думаю иначе... Имхо Уинстон Черчилль – вполне даже "государственный муж" был, хотя по нашим раскладам – и лузер из последних:)
Svetlana Muzika _ 27.08.2012 14:32
IP: 178.92.105.---
Станислав Кукарека:
Svetlana Muzika:
Я сознательно даю квоту доверия, поддерживая УСТАНОВКУ НА РЕФОРМЫ.
Кашпировский среди нас? И какая вообще "квота доверия", доверия к кому, блин? К шапкокраду? Ну была уже у них квота доверия, когда их выбирали в ВР, в Президенты, когда премьерами ставили. И что, как они ее использовали? Отож. Зачем еще раз лезть на те-же грабли?
Кстати, я выбирала и поддерживала оранжевых демократов за их лозунг о верховенстве права, на котором была построена защита в суде кондидата в президенты Ющенко и стал возможен третий тур президентских выборов...Где реформы, где верховенство права? Лузер или реформатор – выбирай, коль стал государственным мужем.
Svetlana Muzika _ 27.08.2012 14:23
IP: 178.92.105.---
looking for:
Yuriy_Lysenko:
Может Светлане Музыке и туда,ее история уже длительной болезни,оставляет желать лучшего...но Украина уже в центре Европы...так что осталось,научиться вести себя не так,как некоторые фальш -доктора;)
Здравствуйте, бедненький...Вы поменяли ИМЯ, но остались прежним. О чём это говорит? Правильно! Изменение НАЗВАНИЯ не меняет СУТИ. Мы – независимая страна, имеющая своих политзаключённых, как в старые добрые времена. Так что, без реформ не обойтись – ни государству, ни власти. Иначе есть риск опять сменить название...
Станислав Кукарека _ 27.08.2012 14:18
IP: 46.201.199.---
Svetlana Muzika:
Я сознательно даю квоту доверия, поддерживая УСТАНОВКУ НА РЕФОРМЫ.
Кашпировский среди нас? И какая вообще "квота доверия", доверия к кому, блин? К шапкокраду? Ну была уже у них квота доверия, когда их выбирали в ВР, в Президенты, когда премьерами ставили. И что, как они ее использовали? Отож. Зачем еще раз лезть на те-же грабли?
Svetlana Muzika _ 27.08.2012 14:09
IP: 178.92.105.---
Станислав Кукарека:
Svetlana Muzika:
В отличие от Автора, я вижу все предпосылки для демократических реформ в моей стране. И инициаторами этих реформ выступает именно действующая власть, как ни странно для многих.Какие будут изменения и как пройдут – зависит от нас с вами.
Реформ – возможно. Но вряд-ли "демократических"... Оно понятно, "нынешние" таки хотят цивилизовать процесс, ибо очень не хотят суковатого черенка от лопаты в гузно. Они очень недемократично и очень нецивилизованно залезли на вершину, но сидеть на ней они таки хотят в тепле и комфорте. И ради того – даже готовы строить просвещенный абсолютизм:) Но только какое это имеет отношение к демократии? Да и из истории мы знаем, что этот самый "просвещенный абсолютизм" ничем таки кроме того черенка закончится не может...
Я сознательно даю квоту доверия, поддерживая УСТАНОВКУ НА РЕФОРМЫ. Хотят быть политическими лузерами или реформаторами – выбор за ними.
Станислав Кукарека _ 27.08.2012 14:04
IP: 46.201.199.---
looking for:
неа...окурки перестанут бросать даже те,кто кукарекает рано утром...вот тогда и не надо убирать..."Чисто-не там,где убирают,а там,где не сорят"кажется так говорили в вашми любимой Евразии;)
Грязно там, где вместо уборки – зацикливаются на афоризмах. Так что метлу в руки – и вперед. Глаголом жечь – таки не ваше призвание:)
looking for _ 27.08.2012 14:01
IP: 95.215.36.---
Станислав Кукарека:
looking for:
Станислав Кукарека:
И еще те же европейцы написали "Труд освобождает"...Тудитесь,господин Кукарека...продолжайте кукарекать по утрам...это ваш лично труд;)
Договорились. Давайте каждый будет делать свое дело. В частности Вы – убирать окурки. И тогда все у нас будет хорошо, и наступит у нас таки Европа... Только вот не нужно Вам устраивать судьбы всяких сингапургских голодранцев, ибо от того у нас случится вместо Европы – таки разруха:)
неа...окурки перестанут бросать даже те,кто кукарекает рано утром...вот тогда и не надо убирать..."Чисто-не там,где убирают,а там,где не сорят"кажется так говорили в вашми любимой Евразии;)
looking for _ 27.08.2012 13:59
IP: 95.215.36.---
Yuriy_Lysenko:
Может Светлане Музыке и туда,ее история уже длительной болезни,оставляет желать лучшего...но Украина уже в центре Европы...так что осталось,научиться вести себя не так,как некоторые фальш -доктора;)
Станислав Кукарека _ 27.08.2012 13:59
IP: 46.201.199.---
looking for:
Станислав Кукарека:
И еще те же европейцы написали "Труд освобождает"...Тудитесь,господин Кукарека...продолжайте кукарекать по утрам...это ваш лично труд;)
Договорились. Давайте каждый будет делать свое дело. В частности Вы – убирать окурки. И тогда все у нас будет хорошо, и наступит у нас таки Европа... Только вот не нужно Вам устраивать судьбы всяких сингапургских голодранцев, ибо от того у нас случится вместо Европы – таки разруха:)
looking for _ 27.08.2012 13:56
IP: 95.215.36.---
Станислав Кукарека:
И еще те же европейцы написали "Труд освобождает"...Тудитесь,господин Кукарека...продолжайте кукарекать по утрам...это ваш лично труд;)
Станислав Кукарека _ 27.08.2012 13:47
IP: 95.133.240.---
Svetlana Muzika:
В отличие от Автора, я вижу все предпосылки для демократических реформ в моей стране. И инициаторами этих реформ выступает именно действующая власть, как ни странно для многих.Какие будут изменения и как пройдут – зависит от нас с вами.
Реформ – возможно. Но вряд-ли "демократических"... Оно понятно, "нынешние" таки хотят цивилизовать процесс, ибо очень не хотят суковатого черенка от лопаты в гузно. Они очень недемократично и очень нецивилизованно залезли на вершину, но сидеть на ней они таки хотят в тепле и комфорте. И ради того – даже готовы строить просвещенный абсолютизм:) Но только какое это имеет отношение к демократии? Да и из истории мы знаем, что этот самый "просвещенный абсолютизм" ничем таки кроме того черенка закончится не может...
Svetlana Muzika _ 27.08.2012 13:36
IP: 178.92.105.---
В отличие от Автора, я вижу все предпосылки для демократических реформ в моей стране. И инициаторами этих реформ выступает именно действующая власть, как ни странно для многих.Какие будут изменения и как пройдут – зависит от нас с вами. От прессы, от наших комментов и дискуссий. Начало положено законом о мовной политике. По сути, это – демонтаж репрессивного " мовного режима " и шаг к правовому государству. А вот роль политической оппозиции в реформаторском процессе для меня пока НЕ ЯСНА, Блокада или конструктив – будет понятно сразу после выборов. Желаю оппозиции принять единственно верное решение. От которого, кстати, будет зависеть политическое будущее этих сил.
Станислав Кукарека _ 27.08.2012 13:31
IP: 95.133.240.---
looking for:
Станислав Кукарека:
ТА НЕТ,ГОСПОДИН КУКАРЕКА!!!!ВСЕ НАЧИНАЕТСЯ,Я НЕ ПОБОЮСЬ ЭТОГО СЛОВА,С ОКУРКОВ!!!
Европейцы когда-то написали одну очень умную фразу. Над одними очень примечательными воротами. И таки они были правы, каждому таки свое. Кому свободы, а кому окурки. Но трагедия не в том, добро-бы окурки волновали прирожденных дворников, как и глисты – врачей. Но волнуют вас ведь не окурки, волнуют вас штрафы. Как прирожденного мента. И это уже генетический дефект нации, который как раз за теми воротами и пытались исправить...
looking for _ 27.08.2012 13:23
IP: 95.215.36.---
Станислав Кукарека:
ТА НЕТ,ГОСПОДИН КУКАРЕКА!!!!ВСЕ НАЧИНАЕТСЯ,Я НЕ ПОБОЮСЬ ЭТОГО СЛОВА,С ОКУРКОВ!!!
Україна та Європа958 Уряд реформ343 Корупція1164 Свобода слова553 Aтака Путіна1129
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter