Руслан Кухарчук Журналіст, медіа-менеджер, голова Асоціації "Новомедіа"

22 июня: личная история

22 червня 2013, 14:31

Прадед по отцу – Кухарчук Константин Петрович. Был мобилизован в Красную армию сразу после начала войны. Погиб при форсировании Днепра. Место погребения не известно.

Дед по отцу – Кухарчук Николай Константинович. Четыре года работал в Германии как гражданский военнопленный.

Брат деда по отцу – Кухарчук Федор Константинович – связной УПА, покончил с собой, когда его в доме окружили советские солдаты.

Прадед по отцу – Чикиренда Александр – замучен советскими партизанами в лесу по подозрению в содействии воинам УПА.

Прадед по матери – Гореленко Дмитрий Александрович. Прошел всю войну в рядах Красной армии. Состоял во Втором Украинском фронте. Освобождал Правобережье, Прагу и Будапешт.

Брат деда по матери – Гореленко Дмитрий Дмитриевич. Мобилизован в ряды Красной армии в 1944. Служил на Первом Белорусском фронте минометчиком и связистом. Брал Берлин.

Прадед по матери – Плаксин Григорий Николаевич. До войны работал в руководстве заповедника Аскания-Нова. Поначалу на фронт не взяли – был непригоден по состоянию здоровья – полуслепой. В 1943-ем мобилизован вместе с остальными "непригодными" и отправлен на фронт в южные области Украины. Через несколько месяцев был ранен. Лежал в госпитале в Мелитополе. Ночью налетел немецкий самолет и разбомбил этот госпиталь. Погибли 800 человек. Останки Григория Николаевича покоятся в братской могиле в Мелитополе.

Слишком разные судьбы, чтобы мне – их внуку и правнуку – быть однозначным в высказываниях и комментариях относительно советского эпизода Второй мировой войны.

powered by lun.ua
Коментарі — 57
vitberg _ 22.06.2013 16:02
IP: 37.54.186.---
3umf:
Гiвнянi червоні пackyди забаждали разом із нацистами перекраяти світовий порядок і звільнити "життєвий простір" від українців = отака є історична правда. УПА боронила народ України = Слава Героям!
Наваляли наші діди і німецьким і галицьким нацистам. Слшава Червоній Армії.
Олексій Корогода _ 22.06.2013 16:00
IP: 92.244.122.---
vitberg:
якісь спільні інтереси чи то радянського чи то українського народу. Насправіді їх не існує. Є інтереси індивідів чи окремих соціальних груп. Інтереси людини і її права.
Ну що за махновщина? На такому правому лібералізмі (читай – анархізмі), далеко не заїдеш, бо побудується аналог сучасної України, з надзвичайним укрупненням капіталу і монополіями.

А успішні країни Заходу все ж таки побудовані на _економічній_ свободі особистості і контролі держави над соціальним аспектом – тобто слідкуванні за дотриманням тих самих спільних інтересів народу.
3umf _ 22.06.2013 15:59
IP: 31.31.112.---
ПРчук – сдох – от і увесь сказ замовлений медіакорпорацією.
3umf _ 22.06.2013 15:48
IP: 31.31.112.---
Гiвнянi червоні пackyди забаждали разом із нацистами перекраяти світовий порядок і звільнити "життєвий простір" від українців = отака є історична правда. УПА боронила народ України = Слава Героям!
3umf _ 22.06.2013 15:40
IP: 31.31.112.---
Kornuoll:
Эурогрантожерам на заметку:

У немцев от солдата до генерала меню было одинаковое и очень хорошее. В каждой дивизии была рота колбасников, изготовлявшая различные мясные изделия. Продукты и вина везли со всех концов Европы.

Н. Никулин, Воспоминания о войне.
Давай ще спогади Олєга Попова, буде весело =)))
Тарас Чупринка _ 22.06.2013 15:36
IP: 94.179.167.---
Наступний допис Кухарчука:
мій прадід Кухарчук К Л розмовляв українською
мій дід Кухарчук Н Д розмовляв російською
мій дід Гавриленко Г Л розмовляв суржиком

...висновок-надто різними мовами розмовляли моїй діди,щоб я міг визначитися,якою мені розмовляти і інтереси якої захищати
3umf _ 22.06.2013 15:33
IP: 31.31.112.---
3umf:
Тарас Чупринка:
Нічого особистого – лише бізнес (С) = Кухарчук-медіа.
22 червня воно вилізло базікать пра вєлічкую ачєчєствєнну – ти кого розводиш, погань?!!!
3umf _ 22.06.2013 15:26
IP: 31.31.112.---
Тарас Чупринка:
Нічого особистого – лише бізнес (С) = Кухарчук-медіа.
Тарас Чупринка _ 22.06.2013 15:23
IP: 94.179.167.---
lara zabara
саме так,але в Кухарчука та того дописувача з ніком вітберг інші засадничі фундаменти- формувати свої позиції і переконання на основі життєвого шляху своїх дідів-прадідів,а не на основі національних приорітетів,інтересів твоєї нації тощо.Це недолугість і шкурництво
vitberg _ 22.06.2013 15:23
IP: 37.54.186.---
Тарас Чупринка:
Типовий радянський позавчорашній пдхід про якісь спільні інтереси чи то радянського чи то українського народу. Насправіді їх не існує. Є інтереси індивідів чи окремих соціальних груп. Інтереси людини і її права. Все інше від лукавого.
evrideu _ 22.06.2013 15:22
IP: 190.80.112.---
Зрозуміло, що наші батьки, діди, прадіди не могли не піти на ту війну – були б дизертирами. Я з розповідей рідних знаю, що ніхто з них не любив ні ту владу, ні ту армію. Вони (совєти) вимучили наш народ так, що і без війни у нас була завжди війна – то репресії, то голод. Ми, українці, миролюбиві і завжди любили працювати, доки всіх думаючих не знищили, а всіх інших – споїли. Сьогодні – це те, що залишилось – ми з вами... Тут немає чого обговорювати.
Spirito _ 22.06.2013 15:20
IP: 93.72.89.---
- Історії ж бо пишуть на столі.
Ми ж пишем кров'ю на своїй землі.
Ми пишем плугом,шаблею,мечем,
Піснями і невільницьким плачем. -
Нехай Світло Творця (Дух Святий) зійде на Соборну Душу України,
нехай заспокоїть душі загиблих у війні,захистить від ворожнечі живих,
нехай благословить нашу землю щедрими урожаями,а людей на добрі справи.
Мир Вам.
lara zabara _ 22.06.2013 15:19
IP: 95.215.36.---
Тарас Чупринка:
vitberg
Правильно,представник.Малороси-це типові представники укр.народу.А ще зрадники,яничари,перевертні.Ти зрікся Батьківщини,ії інтересів,ти знехтував іми на користь історії своєї родини,от хто ти.Якби твій дід був чекістом,ти б захищав чекізм.Якби інквізитором-інквізицію.Бо тобі плювати на інтереси свого народу,ти орієнтуєшся лише на свою родину.Ти -"шкурник".
Ну,зачем же так?Просто нужно воспринимать своих предков вне их деятельности,вот и все, предков не выбирают...каких Бог послал...понять и простить
Тарас Чупринка _ 22.06.2013 15:14
IP: 94.179.167.---
vitberg
Правильно,представник.Малороси-це типові представники укр.народу.А ще зрадники,яничари,перевертні.Ти зрікся Батьківщини,ії інтересів,ти знехтував іми на користь історії своєї родини,от хто ти.Якби твій дід був чекістом,ти б захищав чекізм.Якби інквізитором-інквізицію.Бо тобі плювати на інтереси свого народу,ти орієнтуєшся лише на свою родину.Ти -"шкурник".
lara zabara _ 22.06.2013 15:10
IP: 95.215.36.---
vitberg:
Тарас Чупринка:
Ні. Як раз я представник українського народу вихований своїми батьками яких я люблю і поважію як і свого діда капітана Червоної Армії. а не так як дехто зрікся своїх батьків і дідів.
????отрекаются от идеологии,но не от дедов и прадедов,которые тоже не все шли на фронт по собственной воле
lara zabara _ 22.06.2013 15:09
IP: 95.215.36.---
mihaylenco:
Так пусть она почитает в "Красной каббале"Климова,ярого противника украинского национализма,кстати,что воинов УПА расстреливали фашисты так же,как нквд-исты
vitberg _ 22.06.2013 15:08
IP: 37.54.186.---
Тарас Чупринка:
Ні. Як раз я представник українського народу вихований своїми батьками яких я люблю і поважію як і свого діда капітана Червоної Армії. а не так як дехто зрікся своїх батьків і дідів.
Ljuba Markovets _ 22.06.2013 15:06
IP: 2.33.4.---
A moja mama rosla surotoju,bo did ne vernyvsja z fronty
Ljuba Markovets _ 22.06.2013 15:05
IP: 2.33.4.---
A moja mama rosla surotoju,bo did ne vernyvsja z fronty
mihaylenco _ 22.06.2013 15:03
IP: 37.54.125.---
Запитайте в американця, чи британця, хто такий генерал Макартур? Буде відповідь – видатний полководець, герой. Запитайте в росіянина, котрий цікавиться історією. Буде відповідь – американський генерал. Запитайте в японця, чи філіпінця. Буде відповідь – військовий злочинець, кат. Так на чийому боці правда? А в кожного вона своя.

Я вчора добивався в своєї куми, що поганого зробили бандерівці персонально її батькам та дідам? За що ж так їх ненавидить, відповісти не змогла. Зате я їй запросто розповів, що поганого мешканцям Західної України зробили комуністи. До того ж ніяк не хоче повірити, що ініціаторами другої світової війни були СССР та Німеччина.

На всі запитання відповідь одна: "Так це ж наші, а то – німці".
Тарас Чупринка _ 22.06.2013 15:01
IP: 94.179.167.---
vitberg:
Тарас Чупринка:
Ми маємо мислити найперше українськими ідеалами,а не тим,хто був чий дід.Бо тоді точно ніколи порозуміння і укр.України не здобудемо.Мої діди служили в ЧА,але я ставлю УПА значно вище,бо мислю не родинними,як ви,а українськими інтересами.
===========================
А я негативно відношусь до УПА і так і своїх дітей виховую. а інтерес сьогдні один – це інтереси особистості, а не якіть там українські інтереси.
Отже ти типовий представник малоросного стада,денаціоналізованого,з атрофованою нац.гідністю,соціотип,старанно виплеканий ідеологами знищення укр.нації.
3umf _ 22.06.2013 15:01
IP: 31.31.112.---
Тіпо зовсім розгубився і не відає, як самоідентифікуватися, опісля "фінської кампанії", пакту Молотова-Рібентроппа, спільного параду у Бресті (2 змови берестейської). Що ти тут мичиш, блазню, кого хочеш заплутати?!!!
vitberg _ 22.06.2013 14:58
IP: 37.54.186.---
Тарас Чупринка:
Ми маємо мислити найперше українськими ідеалами,а не тим,хто був чий дід.Бо тоді точно ніколи порозуміння і укр.України не здобудемо.Мої діди служили в ЧА,але я ставлю УПА значно вище,бо мислю не родинними,як ви,а українськими інтересами.
===========================
А я негативно відношусь до УПА і так і своїх дітей виховую. а інтерес сьогдні один – це інтереси особистості, а не якіть там українські інтереси.
aksinia sokolenko _ 22.06.2013 14:56
IP: 217.212.230.---
а моя мама во время войны ела лебеду, это такое растение
aksinia sokolenko _ 22.06.2013 14:54
IP: 217.212.230.---
вчера у савика шустера юрий михальчишин говорил про солдат. не ожидал. юрию михальчишину риспект и уважуха.
Зеленський31 Уряд реформ407 Корупція1350 Україна та Європа1094 Aтака Путіна1232
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter