Борис Кушнірук Економіст. Член Центрального проводу Народного Руху України

Образити – не було, вдарите – не було, зарізати – було

18 січня 2008, 22:59

Сьогодні Луценко вдарив Чернівецького, і кажуть, що по морді. І почали знайомі мене діставати по телефону з питаннями, як я ставлюсь до цього. Я відповідаю їм, що на згадку мені приходить один анекдот.

"Журналіст розпитував сивого горця про стосунки з дружиною, з якою той відсвяткував діамантове весілля, чи було за довге спільне життя бажання образити дружину, вдарити. І горець відповів. Образити – не було, вдарите – не було, зарізати – було".

Іншим думок щодо відвертого тотального розграбування майна київської громади у мене не має. Принаймні поки що.



powered by lun.ua
Коментарі — 59
DoNotBelieveBlindly_CheckIt _ 21.01.2008 09:37
IP: 194.44.31.---
Кушнирук – супер!
клопідогрель _ 20.01.2008 15:42
IP: 194.24.162.---
дякую за спілкуання.
клопідогрель _ 20.01.2008 15:39
IP: 194.24.162.---
20.01.2008 15:07___ кро
Я хочу закрити тему з націонал-демократами: Костенки, плющі, матвієнки, зайці – це суспільний баласт і справді гальмо і не тому, що вони штучо нав"язують національно-етнічні проблеми, скільки демонструють свою дезадаптованість та неадекватність сучасним викликам – одним словом – нафталін. Ці люди зупинилися в свому розвитку, але є більш корисними для країни ніж Янукович і йому подібні іноваціно-інвестиційні пацани.

Підведу короткий підсумок. Як розумів так передав в чому полягає соцально-економічний конфлікт в Україні.
кро _ 20.01.2008 15:34
IP: 77.239.179.---
Шановний клопідогрель

Світ навколо нас більш вільний і менш безнадійний ніж у минулі сторіччя.
На будь яку проблему знаходиться можливість.
Здається, марксисти були праві і прогрес таки існує.

"Тільки б не було війни" (с)
кро _ 20.01.2008 15:28
IP: 77.239.179.---
Шановний клопідогрель

Так. Вони такі як є.
Але це неважливо.
Їхня влада обмежена завдяки відкритим кордонам (в т.ч. і для підприємництва та продажу власної робочої сили)

Можна мріяти про перерозподіл в стилі БЮТу, але мены здається, що головне, це спокусити якмога більше людей до підприємництва.
Якщо не тут. то за кордоном, розглядаючи Україну як рідну багатоповерхівку.
Ніхто не заважає Вам чи мені пропагувати підприємництво.
Я не бачу як у цьому можуть завадити можновладці.
Бо часи помінялися.
Це не польські магнати і не російські кріпосники.
У них всього лише;-) власність.
Ну і флаг їм в руки.

Перепрошую, треба іти.

До зустрічи.
клопідогрель _ 20.01.2008 15:15
IP: 194.24.162.---
20.01.2008 15:01___ кро

Щодо "найтупіших" (якщо це правда), то це важливо тільки на дистанції 15-20 років.
Доречі. я не впевнений, що Ахмєтов, Коломойський, Порошенко є найтупішими.
Ось це класна репліка. Безперечно. Але вони є рабовласниками і не є ніякими не "правими" і не лібералами, вони:
1. бояться конкуренції.
2. розраховують паразитувати за рахунок інших
3. їм байдуже прагнення до самореалізації інших
4. НЕ поважають своду іншого.
5. НЕ готові програти в чесній боротьбі і зайняти свою, а не чужу нішу.
А саме головне подавляють не лише конкуренцію, але ініціативу "коньок" лібералізму, прагнуть до монополії, до використання рабської праці. Роблять всі умови аби не допустити сильніших. Вони не є елітою, вони не розвивають державу.

Повернуся за 15 хвилин
кро _ 20.01.2008 15:11
IP: 77.239.179.---
Шановний клопідогрель

І де ми візьмемо такі теорії тва світогляд?
Бо у нас немає того часу. який був у гуситів.
І завдяки технологіям люди не замкнені в своїй країні, а повністю відкриті і можуть споживати готові і високорозвинені ментальні продукти інших суспільмств.
З точки зору Інтернету тощо України. тим паче України як закритої колиски для нової собі ментальності не існує
кро _ 20.01.2008 15:07
IP: 77.239.179.---
2 клопідогрель 2

У цих панів просто нема персональної ні спадкової традиції думати про Україну стратегічно.
А в кого вона може бути?
У (перепрошую) націоналістів?
Скоріше у них зафіксовані сторіччами "спротиву" ритуали із древніми цілями сформульованими в кінці 19 сторіччя або й раніше.
клопідогрель _ 20.01.2008 15:04
IP: 194.24.162.---
20.01.2008 14:37___ кро
.
Ну мабуть це більше ніж протестантиз. Світські релігії були продовженням протестантизму. В мому розумінні це соціальні теорії, головне – джерелом їхнього походження є ментальність місцевого населення.
Ці теорію починаються з природи людини, природи людських стосунків, цінностей і закінчуються економічними стосунками. Ареал поширення – еліта. Головне вони не допускають довільного трактування по ключовим питанням, як у Біблії і дають конкретні і зрозумілі відповіді на актульні питання.
кро _ 20.01.2008 15:01
IP: 77.239.179.---
Шановний клопідогрель

а. Щось на кштлат лібералізму – один із природніх (!) варіантів майбутнього України.
б. Людей. що за своїм місцев в економічній системі поділяють більше чи меньше елементів ліберальних цінностей досить багато
в. Цим людям. як і всьому суспільству навязан (перепрошую) національно-етнічний порядок денний.
Разом вони можливо і проголосували б за щось ліберальне, але їх штучно сегментовано по неістотним (з моєї т.з.) ознакам, які не мають реального відношення до добробуту їх дітей.
г. Ця штучна сегментація за національно-етнічними ознаками (перепрошую- бо...) вигідна тим економічним групам. які мають зиск із консервування існуючого способу виробництва та розподілу.
Потрібна партія третього сослов"я, яка покінчить сегментацію суспільства за мовно-етнічними ознаками, а зосередиться на гуртуванні всіх прибічників ліберально-демократичного розвитку.

Чи таке із Вашої точки зору призведе до "органічного" розвитку.

Щодо "найтупіших" (якщо це правда), то це важливо тільки на дистанції 15-20 років.
Доречі. я не впевнений, що Ахмєтов, Коломойський, Порошенко є найтупішими.
клопідогрель _ 20.01.2008 14:47
IP: 194.24.162.---
20.01.2008 14:25___ кро
Можливо я б не зароховува би це до негативних речей. Це спроба лише візуалізувати, розставити акценти та наголоси. Я за освітою не психолог і не соціолог – можу звичайно помилятись.
Власне і я про те. Для того аби ула виведена формула українського лібералізму необхідно мати зріле суспільство. Ви праві в тому, що розвиток еконмічних стосунків сприятиме...
Тільки я боюсь, що у нас він не сприятиме, тому чому сприяв в Англії і країна не отримає свого Гоббса чи Локка та й навіть Маркса. Поки що розвиток економіки у нас породив таких собі "Поплавських", прізвищ називати не буду.
Треба зважити ще й на наступне, що наше суспільство сиоїть перед вибором органічної чи неорганічної трансформації. Іншими словами органічній трансформації завжди передує культурне відродження. Культара як носій цінностей, моральних цінностей передусім породжує економічний розквіт, так розвивалась Європа. Росія розвивалась за неорганічною моделлю – запозичувались технології і накладались на місцеві реалії. Цим шляхом розвивалась Японія, і це єдина країна в якій неорганічна трансформація перейшла в органічну, тобто економічний розвиток призвів до розквіту культури.
В нашій країні по-перши в основу конкуренції покладені корупція і навіть бандитизм. Як результат на виході ми отримуємо не найкращих, а найтупіших. По-друге не відомо чи те, що у нас відбувається можна назвати неорганчною трансформацією суспілства.
кро _ 20.01.2008 14:37
IP: 77.239.179.---
.
Шановний клопідогрель

Без створення своєї світської релігії нам дуже складно на щось розраховувати.
А що Ви маєте під тією релігією?
Щось на кштлат "протестантських цінностей", плюс якийсь національний колорит?
кро _ 20.01.2008 14:27
IP: 77.239.179.---
2клопідогрель доповнення

Ваш список із галузі психології, а мої аргументи на користь лібералізму скоріше економічні, із галузі конкурентоспроможнності і добробуту сімей в Україні...
кро _ 20.01.2008 14:25
IP: 77.239.179.---
.
Шановний клопідогрель

Ваш перший список мені до вподоби за вийнятком однієї речі.
Ваш список із галузі психології (яік і другий список із негативом)

а. Мені здається, що якась форма лібералізму для України була б дуже перспективною з точки зору економічного розвитку і добробуту наших дітей
б. Це єдине (в потенції), заради чого варто було відділятися від Росії.
Бо наразі народ від цього відділення має одні негативи (доходи. перспективи розвитку. освіта...)

Усі інші надбудовні "причини" відділення і розбудови України є вторинними, випадковими і хімерними.
Рано чи пізно єкономічний розвиток перетравить усі елементи надбудови (імперської чи новоукраїнської). які будуть його гальмувати.

Буду намагатися не лізти до етнічно-національних тем, але інколи логіка туди заносить.
клопідогрель _ 20.01.2008 14:13
IP: 194.24.162.---
20.01.2008 13:49___ кро
За своїми переконаннями я є абсолютний ліберал, ну мабуть не класичний, а більше лівий. Лібералізм це швидше теорія сильних людей. Сильні люди:
1. не бояться конкуренції.
2. розраховують виключно на сбе
3. в них є прагнення до самореалізації
4. загостренне відчуття свободи, гідність. Поважають своду іншого.
5. готовність програти в чесній боротьбі і зайняти свою, а не чужу нішу
Саме тому ліберальна теорія соціальну нерівність визнає приородною, але прошу не плутати із соціальної несправедливістю. Дифіцитним соціальним ресурсом, якими є влада, фінасові ресурси, засоби виробництва, престиж, зв"язки повинні володіти найсильніші (маються на увазі не бандити) люди, котрі забезпечують рух суспільства вперед.
В нашій країні:
1. спотворене і дискредотоване розуміння лібералізму. Дефіцитним соціальним ресурсом в країні володіють тупорилі, обмежені жлоби, які щн вчора були рабами, асьогодні їх чомусь називають правими. Як відомо раб може залишитись або рабом, або стати рабовласником -це мрія раба.
2. Суспільство є інфальтильним. Суспільство, яке не має своїх соціальних філософів і теорій не може ні на що претендувати. Без створення своєї світської релігії нам дуже складно на щось розраховувати.
кро _ 20.01.2008 13:53
IP: 77.239.179.---
Шановний клопідогрель

Чи можете описати, як Ви його бачите.
кро _ 20.01.2008 13:49
IP: 77.239.179.---
.
Шановний клопідогрель

1. Згоден про про соціально-економічний конфлікт
2. Вважаю, що національно-етнічного конфлікту не існує, що то є форма того ж або паралельного соціально-економічного конфлікту

В будь якому разі треба говорити про соціально-економічний конфлікт.
клопідогрель _ 20.01.2008 13:44
IP: 194.24.162.---
___ кро, коротко що до вашої репліки:
"Ця війна вбиває надію на побудову такої держави.
Дратує також те, що в результати цієї війни (якщо хто таки виграє) будуть такі ж безглузді, як результати Волинської різанини.

Тобто ніякі,крім спаскудженої репутації та змарнованих десятиріч,замість розвитку

Ця стаття саме про цю війну.
Коли одна із сторін жертвує демократією, свободою слова, законністю і репутацією країни,щоби за будь яку ціну (!) нав"язати свої гасла та "героїв" для офіційного вживання".

Абсолютно вірно, все, що зараз відбувається це спаскудження репутації та марнування десятиріч, замість розвитку. Причина цьому є соціальний конфлікт, котрий складається з соціально-економічного, національно-етнічного та політичного конфліктів. Країна, яку розриває конфлікт, природно, не може нікуди рухатись і всі ці прориви про які пише Тимошенко чи Кінах абсолютна маячня – ніхто нікуди не прорветься. Залишемо в спокої національно-етнічний конфлікт, про соціально-економічний конфлікт пропоную поговорити.
кро _ 20.01.2008 13:36
IP: 77.239.179.---
.
Шановний клопідогрель

Давайте я щось почну.
Якщо надто "завумно" то скажете.
----------
Думаю. що основа "непорозумінь". аж до різанини це різний спосіб підпорядкування цінностей і різна спроможність бачити майбутнє.
Як казав хтось, здається із великих китайців,
Якби обидві сторони уміли однаково якісно прорахувати майбутнє. то війн би не було.
Війни від того, що одна із сторін неправильно прораховує можливі наслідки війни.
alexeevs _ 20.01.2008 13:33
IP: 212.109.52.---
Тоже мне интелегнт нашался...
клопідогрель _ 20.01.2008 13:31
IP: 194.24.162.---
кілька хвилин
БІЛОЦЕРКІВЕЦЬ _ 19.01.2008 21:57
IP: 77.109.42.---
По сути. Наши доморощенные олигархи так обнаглели в своей безнаказанности, що элементарная пощечина вызывает бурю "в стакане". Для них бабло некая самодавлеющая ценность, перед которой никто не устоит. Представитель сей кагорты, владелец бабла, считает себя почти богом вдруг получили по морде. Получил по заслугам. И происходило это все в присутствии сильных мира сего. Для нього це просто жах! Ужас, не из-за поруганной чести, а из-за осознанния "беспомощности соей крутизны".
Однако, пиарщики в этом вдруг увидели возможность из дерьма, в котором по уши находится Черновецкий сделать канфетку. Тем более, Черновецкий весит на волоске. Смотри не за горами отставка. Регионы не любят НАТО и Луценка, вдруг подсобят
mavkamavka _ 19.01.2008 21:56
IP: 91.124.92.---
Жаль, журналісти не зафіксували унікальні кадри. Бити треба і не ляпасом, а кулаками, жорстоко. Іншого наркоман не заслужив. А що, скажіть, робити Луценку, коли компромату про злочинні дії мерії маса, а Медведько спить, заліг у берлогу. Що робити, якщо закон не діє, хай спрацювує справедливість. Молодець, Юрчику, тримайся, більшість киян і не тільки, українців, підтримують.
кро _ 19.01.2008 21:54
IP: 77.239.179.---
.
Здається, неправду казав Луценко, що Льончик ударив його під столом по раненому коліну.
Судячи із цієї фотки з того РНБО, навряд чи так було.

http://unian.net/ukr/news/news-231555.html
.
NELLI _ 19.01.2008 19:00
IP: 77.121.60.---
19.01.2008 17:15___ ДобрыйШубин
Проголосовал народ. Послушала как-то пожилых людей – доплата к пенсиям постоянная в городе Киеве, у которых она мала. И так званые пайки наиболее необходимыми продуктами. А землю дерибанят те, у кого деньги есть. 25% пенсионеров. На подачки, которыми грешат все политики, падки все. ЗЫ. Это просто комментарий без моего личного отношения к происходяшему.
Україна та Європа1133 Aтака Путіна1291 Корупція1443 Зеленський75 Мовне питання189
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter