Борис Кушнірук Економіст. Член Центрального проводу Народного Руху України

Всім дякуємо, всі вільні

14 лютого 2008, 17:36

Не, пане Святослав Олійник чолов'яга безперечно класний, але його аргументація щодо зміни позиції БЮТ з приводу висловлення недовіри Генеральному прокурору просто вражає. БЮТ готова залишати нинішнього Генерального прокурора на своїй посаді, бо інший теж може бути поганим.

Ще лише декілька тижнів тому ми чули категоричні заяви Юлії Тимошенко про необхідність якомога швидкої відставки Медведька із займаної посади. І от нарешті дочекались. Зараз нинішній Генеральний прокурор БЮТ вже повністю влаштовує і Юрій Прокопчук (БЮТ), відповідальний за аналіз звіту, який попередньо надав Медведько, особисто не бачить підстав для його звільнення. Тобто у БЮТ вже побачили, як розслідувані Генеральною прокуратурою (якби хоча б порушені – Б.К) і доведені до суду справи про корупцію та розкрадання державних коштів в газовій сфері, як притягнуті до кримінальної відповідальності київські можновладці, що розікрали Київ так, як мабуть німці під час війни його не розкрадали, вже порушені і розслідувані справи щодо керівництва НАК "Надра України", які разом з колишніми керівниками уряду викрали з державної власності державну резиденцію "Міжгір'я", будинки в центрі Києва з загальною вартістю в десятки мільйонів доларів. Серйозних підстав для змін в Генеральній прокуратурі, керівництво і співробітники якої відрізняються своєю легендарною непідкупністю та професіоналізмом, діячі з БЮТ не бачать. Всім дякуємо, всі вільні. Тобто всі можуть заспокоїтись, розкрадати можна з ще більшою наполегливістю, просто заносити чемодани "важливих аргументів" потрібно іншим особам.

І знаєте панове, щось мене все ж таки починають мучити смутні сумніви: в один і той же день БЮТ спільно з ПРУ та комуністами голосують зміни до законодавства про тендерні закупівлі, що дозволяють і надалі розкрадати мільярди бюджетних коштів, разом приймають рішень, що претензій до Генерального прокурора у них вже не має...



powered by lun.ua
Коментарі — 114
командор _ 16.02.2008 14:49
IP: 77.122.4.---
"...І знаєте панове, щось мене все ж таки починають мучити смутні сумніви: в один і той же день БЮТ спільно з ПРУ та комуністами голосують зміни до законодавства про тендерні закупівлі, що дозволяють і надалі розкрадати мільярди бюджетних коштів, ..."

А меня уже сомнения не мучают, т.к. автором тех изменений до законодавства является член НУ-НС Зварыч, а секретариат президента поддержал эти изменения до закона.
Different _ 16.02.2008 12:11
IP: 77.122.90.---
15.02.2008 23:25___ Ф-Всеволод

А з вами, як з людиною що усіх, хто їй суперечить, називає "ліберастами" взагалі розмовляти нема жоднго сенсу... хіба щоб, ви ще раз виставили себе клоуном усім читачам.
Different _ 16.02.2008 12:10
IP: 77.122.90.---
15.02.2008 23:28___ Yuri_D

Знову те саме,:) краще перейти на особистість ніж щось аргументувати.
de_la_funk _ 16.02.2008 00:51
IP: 91.124.220.---
15.02.2008 23:22___ Ф-Всеволод

смотрите, пожалуйста, мои предыдущие посты на данной ветке – устал повторять одно и тоже... уж простите...
Vlad_iz_Kharkova _ 16.02.2008 00:36
IP: 92.113.151.---
15.02.2008 19:00_ Alex_r Если под коррупцией Вы понимаете несогласие с ЮВТ, то Вы правы. Если же пользоваться классическим определением коррупции, т.е. использование служебного положения в личных целях, не связанных с интересами дела, то Прокурор подконтрольный исполнительной власти – главный источник коррупции. Человек, не связанный с исполнительной властью или силовыми структурами не может нанести вред борьюе с коррупцией.
Yuri_D _ 15.02.2008 23:28
IP: 91.124.82.---
15.02.2008 22:56___ Different
...
бо вже відверто достали ті, (я впевнений что саме проплачені спамери), що на кожнопу блозі, захищають певні різні сили лише тим, що обливають брудом автора, адже сказти більше нічого по суті не можутью.
Щось мені підказує, що під ніком "__Different" приховується автор. Схожий стиль, окремі фрази, таке саме агресивне небажання логічно думати.
Ф-Всеволод _ 15.02.2008 23:25
IP: 195.93.190.---
15.02.2008 22:56___ Different
Адже знову не бачу жодної обгрунтованой критики цієї статті автора.

Тоді ви, мабуть, сліпий, якщо не бачите. А, можливо, у вас такий специфічний зір, що ви бачите тільки те, що вам подобається.
Ф-Всеволод _ 15.02.2008 23:22
IP: 195.93.190.---
15.02.2008 19:45___ de_la_funk
концептуально согласен, но какой кандидат если БЮТ решил оставить Медведько?

Если вы со мной концептуально согласны, то не должны бы ставить такой вопрос. Просто потому, что кандидатуру генпрокурора выдвигает не БЮТ. Но и не Балога.
А Ющенко, если хочет выдвигать кого он хочет, или с подсказки Балоги (он имеет на это право), то пусть тогда не дает незаконные "доручення" налево и направо и вообще пусть ставит вопрос о ликвидации коалиции БЮТ и НУНС и создании столь вожделенной Балогой "ширки".
Different _ 15.02.2008 23:03
IP: 77.122.90.---
15.02.2008 21:00___ командор

5 БАЛІВ!!! Коли переходять на особистості треба так ставити на міце!!!!
Different _ 15.02.2008 22:56
IP: 77.122.90.---
15.02.2008 14:31___ Yuri_D
15.02.2008 15:17___ Игрек-минус

Так то в вас просто почуття помсти грає:) Адже знову не бачу жодної обгрунтованой критики цієї статті автора.
До речі автора не захищаю. Просто якщо ви знайдете мої пости в інших блогах, я завжди закликаю казати щось по суті, бо вже відверто достали ті, (я впевнений что саме проплачені спамери), що на кожнопу блозі, захищають певні різні сили лише тим, що обливають брудом автора, адже сказти більше нічого по суті не можутью.
А мені просто огидно читати ці пости, бо дуже відволікають від спражвніх цікавих діскусій. Ось тому я завжди і прошу казати по суті.:) Не ображайтеся ще раз якщо я цим якось вас зачепив. Но мені здається що так чесно до інших читачів УП.
командор _ 15.02.2008 22:20
IP: 77.122.4.---
15.02.2008 22:14___ de_la_funk
"...Ну, и я об этом, тут ЮВТ тоже не очень красиво поступила. И тоже авторитет пострадал. Вот мы с Вами и пришли к согласию..."
Красиво или некрасиво не важно. Действия ее понятны, т.к. НУ-НС также не поддержал замену Медведько.
командор _ 15.02.2008 22:15
IP: 77.122.4.---
15.02.2008 22:00___ Yuri_D
.
"...Yet once more no comments. Sorry..."
It is all because of my bad learning at school
de_la_funk _ 15.02.2008 22:14
IP: 91.124.220.---
15.02.2008 21:58___ командор

Ну, и я об этом, тут ЮВТ тоже не очень красиво поступила. И тоже авторитет пострадал. Вот мы с Вами и пришли к согласию...
Yuri_D _ 15.02.2008 22:00
IP: 91.124.82.---
15.02.2008 21:00___ командор
Хожу пІд жовто-блокитным прапором.
Yet once more no comments. Sorry.
командор _ 15.02.2008 21:58
IP: 77.122.4.---
15.02.2008 21:52___ de_la_funk
"...А вот я считаю, что Президент как и Премьер должны действовать в рамках законадательства и соблюдать договоренности если они не противоречат ему..."
Я тоже так считаю, поэтому распоряжение Тимошенко относительно Семенюк направлено в конституционный суд, если не ошибаюсь. Там есть какая-то коллизия в законодательстве. Но сколько это добавило авторитета Ющенку?.
de_la_funk _ 15.02.2008 21:52
IP: 91.124.220.---
15.02.2008 21:03___ командор

А вот я считаю, что Президент как и Премьер должны действовать в рамках законадательства и соблюдать договоренности если они не противоречат ему.
командор _ 15.02.2008 21:03
IP: 77.122.4.---
15.02.2008 19:31___ de_la_funk
.
"... Или Вы действия Ющенко по поводу Семенюк осуждаете, а действия Тимошенко по поводу Медведько оправдываете?"
Президент вправе поступать, как считет необходимым.Идет ли это кому-нибудь на пользу -другое дело.
командор _ 15.02.2008 21:00
IP: 77.122.4.---
15.02.2008 20:03___ Yuri_D

"...З якої "ескадри" Ви, пане "командоре", з якого флоту і з якої країни? Якщо путінської зомбованої Росії – no comments..."
Хожу пІд жовто-блокитным прапором.
de_la_funk _ 15.02.2008 20:30
IP: 91.124.220.---
Это, пожалуйста, вопросы к Виктору Андреевичу... Но на вопрос попросил бы ответить...
Yuri_D _ 15.02.2008 20:03
IP: 91.124.82.---
(15.02.2008 19:22___ командор)
выход Балоги из НУ-НС был прогнозирован... он принял верное решение...
З якої "ескадри" Ви, пане "командоре", з якого флоту і з якої країни? Якщо путінської зомбованої Росії – no comments.
командор _ 15.02.2008 19:59
IP: 77.122.4.---
15.02.2008 19:46___ de_la_funk

"...отмену распоряжения, естественно..."
А почему естественно? Ведь две абсолютно разные реакции на одного руководителя. При размерах дохода в два процента от основного капитала по управлению предприятиями государственной собственности о какой работе ФГИ можно говорить?. Я никого не осуждаю,а пытаюсь понять.
de_la_funk _ 15.02.2008 19:46
IP: 91.124.220.---
15.02.2008 19:36___ командор

отмену распоряжения, естественно...
de_la_funk _ 15.02.2008 19:45
IP: 91.124.220.---
15.02.2008 19:34___ Ф-Всеволод

концептуально согласен, но какой кандидат если БЮТ решил оставить Медведько?
командор _ 15.02.2008 19:36
IP: 77.122.4.---
15.02.2008 19:31___ de_la_funk
.
"... Или Вы действия Ющенко по поводу Семенюк осуждаете, а действия Тимошенко по поводу Медведько оправдываете?"
А какие действия Ющенко по поводу Семенюк вы имеете ввиду? Отмену распоряжения КМ или его критику ФГИ сегодня?
Ф-Всеволод _ 15.02.2008 19:34
IP: 195.93.190.---
15.02.2008 19:04___ de_la_funk

Нет, не согласен. Что главшпан (рука не хочет писать генпрокурор) Медведько дерьмо как правоохранитель, то это не вызывает никаких сомнений и никто от него ничего не ожидает, кроме покровительства бандитам и ворам.
Если вы согласны, что Балога и НУНС не одно и то же, то тогда вы должны согласиться что Ющенко и НУНС тоже не одно и то же. Пусть выдвигает лично сам со своим Балогой, а не кивает в сторону БНУНС, мнение большей части которого он в открытую игнорирует. БЮТ же заключал коалиционное соглашение не с каким-то уркой Балогой и не с каким-то Ющом, будь он хоть трижды президентом, а именно с БНУНС. А там отношение к балогану, за исключением плющенных петьовкнутых крилей, однозначное. Будет кандидат на генпрокурора от Юща, согласованный с блоком НУНС, вот тогда и разговор будет. А балоган пошел на...
Уряд реформ410 Корупція1365 Aтака Путіна1244 Україна та Європа1103 Зеленський41
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter