Борис Кушнірук Економіст. Член Центрального проводу Народного Руху України

Відповідь пану ''НЛО''

06 липня 2009, 13:29

Пане "НЛО"!

Після того, як я написав коротенькій коментар "Як малі діти",

Ви почали діставати мене вимогою, щоб я "дав посилання, де писав в таких же висловах, і в такому ж об'ємі, або хоча б меншому про Ющенка, який зробив, скажемо так, аж ніяк не менше помилок, ніж Тимошенко".

Але пане "НЛО", кожному відплатиться по заслугам його. Справді, причин для критики на адресу Ющенка та Януковича достатньо. Особливо це стосується Президента України Віктора Ющенка, бо він на відміну від пана Януковича мав надзвичайно високий рейтинг сподівань, але бездарно розтринькав його.

В той же час пані Тимошенко шкоди країні вже нанесла значно більше, ніж Ющенко з Януковичем разом взяті. І ловлять її на брехні на порядок частіше ніж Ющенка з Януковичем. Отже, хоча б виходячи з цього, причин для критики на адресу Юлі Володимирівни у мене значно більше.



Пані Тимошенко є харизматичною особистістю, яка має неперевершений талант лівого популісту та демагога. При цьому заради отримання абсолютної влади та власного збагачення вона готова піти на будь-який злочин, як моральний, так і кримінальний. Задля досягнення цієї своєї мети вона готова співробітничати та наближувати до себе будь-яких моральних "відморозків". Історія з депутатом від БЮТ паном Лозинським лише ще одне наочне цьому підтвердження. А я вже не одноразово писав, що таких у парламентській фракції БЮТ щонайменше третина. До речі, якщо б не тільки особисто пані Тимошенко проявила елементарну вимогливість щодо неприпустимості витівок пана Лозинського, але хоча б хтось з членів БЮТівської фракції, то може не трапилось би останньої трагедії в Голованіському лісі. А може якщо б, наприклад, Олег Медвєдєв відреагував публічно або хоча б не публічно на моє звернення до нього 11 червня, то був би Валерій Олійник зараз живий.

Отже, на моє переконання, пані Тимошенко на цьому етапі розвитку країни є найбільш небезпечною особою для українського народу та української державності. Виходячи з цього я охарактеризував Юлю Тимошенко як "українське абсолютне зло". І чим далі, тим більше у мене є підстав вважати, що я був правий у цій своїй характеристиці пані Тимошенко. На щастя все більше громадян України погоджуються з цим моїм твердженням, тому категорично наполягають, що в жодному разі не голосуватимуть за Тимошенко та її угруповання з назвою БЮТ.

Я ніколи не приховував, що і в подальшому робитиму все від мене залежне, щоб пані Тимошенко не тільки якомога швидше була відсторонена від влади, але і була притягнута до кримінальної відповідальності за низьку дій, які мають всі ознаки кримінальних злочинів, починаючи з її "плідної" співпраці з Павлом Лазаренко, і закінчуючи тим, що зараз коїться навколо держбюджету та січневих газових угод, що остаточно довели Нафтогаз до повного банкрутства.

Якщо Ви збираєтесь сперечатись зі мною з приводу того, чи правда, що пані Тимошенко публічно ловлять на брехні значно частіше ніж Ющенка та Януковича, можу запропонувати таку собі публіцистичну дуель.

Ви пишете мені листа і вказуєте всі випадки (з посиланням на джерело інформації), коли були публічно піймані Ющенко та Янукович на брехні. Сподіваюсь, бютівські штабні ідеологічні керівники пани Медведєв та Уколов зможуть допомогти Вам в цьому). Я в свою чергу публічно обіцяю, що розміщу всю Вашу інформацію без змін у себе в окремому блозі та одночасно наведу приклади, коли на брехні ловили пані Тимошенко. Я не виключаю, що і читачі нададуть додаткові приклади брехні цих політиків. От і спробуємо оцінити, хто з цих політиків найбільш брехливий. Хоча майже на 100 відсотків впевнений, що і Ви, і пани Медвєдєв з Уколовим відмовляться від цієї моєї пропозиції, бо і самі чудово знаєте, хто з політиків в нашій країні найцинічніший та найбрехливіший.

powered by lun.ua
Коментарі — 262
vagabond _ 13.07.2009 12:18
IP: 81.30.165.---
фуга:
Ненависть к "помаранчам" и лично к Ющенко давно зашкалила. Да и народу нашему все никак не понятно, кто работает на гос-во- ему все давай про Ондрюшку чернуху.Так было и с Выговским, Сагайдачным,Хмельницким,Мазепой, Петлюрой,Бандерой итд. Ошибки Президента не критичны, его достижения за такой малый срок при такой Раде и с такой Тим. – удивительны.
Поддерживаю!
Особенно учитывая, что экономических полномочий у Ющенко по новой Конституции начиная с 2005-го года практически не осталось.
А в области внешней политики он в принципе справляетсяю. К нему конечно могут быть претензии, но по крайней мере она (внешняя политика) у нас ЕСТЬ. И постоянные недовольные вопли кремлевских карликов это четко доказывают:)
НЛО _ 11.07.2009 01:43
IP: 77.122.180.---
фуга _ 08.07.2009 04:46

Фуга, ты все все – таки офуговевшая полифоническая. И взять с тебя нечего, и дать тебе нечего.
Ибо дальтоническое духовное зрение – твоя неизлечимая отметина.
Как ложь на ненависти – отметина Кушнирука,
пиар на костях и "українськості"- отметина Ющенко.
Историчка _ 08.07.2009 12:32
IP: 193.239.180.---
grafo _ 08.07.2009 10:44 -------Проте, будучи джентельменом, даму пропущу вперед -:)

Нет-нет, "джентельменов" я пропускаю вперед, они, бедняжки, так жизнью искалечены, что с правописанием "джентльмена" никак не могут совладать.
grafo _ 08.07.2009 10:44
IP: 194.44.153.---
Историчка:
grafo, доп'їтеся і марсіанином станете.
Хіба що удвох.
Проте, будучи джентельменом, даму пропущу вперед -:)
Наливай у свій гранчак
командор _ 08.07.2009 07:07
IP: 94.248.109.---
фуга _ 08.07.2009 04:46
Ненависть к "помаранчам" и лично к Ющенко давно зашкалила. Да и народу нашему все никак не понятно, кто работает на гос-во- ему все давай про Ондрюшку чернуху.Так было и с Выговским, Сагайдачным,Хмельницким,Мазепой, Петлюрой,Бандерой итд.

Конечно место Ющенко в истории Украины рядом с этими политиками.Я бы вообще предложил оставить его президентом Украины навечно.При жизни ковать манету с его изображением,построить мавзолей и т. д.

Ошибки Президента не критичны, его достижения за такой малый срок при такой Раде и с такой Тим. – удивительны.

К сожалению народ не увидел этих достижений.

Предлагаю в инете дать объявление:Хороший президент ищет хороший,тихий,недалекий народдля вечного правления,национальность народа на вожна.
фуга _ 08.07.2009 04:46
IP: 82.144.202.---
Господин командор путает философов с политиками, некий _Зорро даже не умеет отличать ложь от фактической инфо – об НЛО, коий есть единый штабной в нескольких лицах/никах – говорить противно. Автор почему-то думает,что можно растратить рейтинг -во первых, это сделать невозможно, даже если и"сподівань".А во-вторых,разве не понятно,какая работа велась и ведется при очень хорошем финансировании кремля? Ненависть к "помаранчам" и лично к Ющенко давно зашкалила. Да и народу нашему все никак не понятно, кто работает на гос-во- ему все давай про Ондрюшку чернуху.Так было и с Выговским, Сагайдачным,Хмельницким,Мазепой, Петлюрой,Бандерой итд. Ошибки Президента не критичны, его достижения за такой малый срок при такой Раде и с такой Тим. – удивительны. Или и вы надеялись,что прямо завтра в НАТо и в ЕС?и полный коммунизм, причем никто не хочет работать как положено.Это же люди сами выбирали себе божков и на местах и в Раду. А если мои комменты и дальше будут банить -останутся одни НЛО и подобные
topi _ 08.07.2009 00:25
IP: 93.72.175.---
Хотя с другой стороны этим тупым ответом или вернее отмазкой Кушнирук просто показал всем, кто ему платит за его писаныну, потому что к примеру Лещенко, который тоже любит критиковать Тимошенко, все таки хоть очень редко, но находит за что можно покритиковать Юща, а Куширук даже с такого прямого вопроса тупо съехал: его попросили дать ссылки, а он предложил дуэль – долго наверно думал
topi _ 08.07.2009 00:24
IP: 93.72.175.---
Это не ответ НЛО, а очередная дерьмо терка. НЛО попросил ссылки, где Кушнирук критикует Ющенко, но Кушнирук видно таких нашел, что говорит о том, что сам Кушнирук соврал когда сказал, что критиковал Ющенко, и привел ссылки, где он критикует Тимошенко. Со стороны выглядт тупо, а Кушнирук выглядит как самый обычный весьма посредственный юще-бот, который тупо работает на Юща и распространет всю ту же заказную ющенковскую критику в адрес Тимошенко. И о какой объективности или чесности здесь может идти речь...
Историчка _ 07.07.2009 23:00
IP: 91.124.210.---
grafo _ 07.07.2009 19:13 ------Виходить, ми обоє – марсіяни -:)

grafo, доп'їтеся і марсіанином станете.
grafo _ 07.07.2009 19:13
IP: 91.124.80.---
Историчка:
grafo, во-первых, Вы не мужчина.
Історичко, тоді і ти не жінка.
Виходить, ми обоє – марсіяни -:)
Историчка _ 07.07.2009 18:51
IP: 91.124.210.---
grafo _ 07.07.2009 18:24 -------ще і злодюжка: стибзила частину моїх дописів, які я постив на адресу юного

grafo, во-первых, Вы не мужчина, и даже не мущина, а мужчинка. Во-вторых, когда говорите о морали, примеряйте сказанное к себе.
grafo _ 07.07.2009 18:24
IP: 91.124.80.---
Историчка:
Есть тут одна интересная подтемка "алкаголіческой Аморалки", которая касается некоего добропорядного пана grafo, любящего, как неожиданно оказалось, "мораль":.
Прочитав. Усміхнуло. Рівень IQ передбачуваний -:)
Як і хворобливий інтерес до алкаголіческих напоїв, чужих мущин та непристойного до них чіпляння.
Водночас таки зуміла мене здивувати: з'ясувалося, лапусику, ти ще і злодюжка: стибзила частину моїх дописів, які я постив на адресу юного НЛО.
Хоча, при такому рівні IQ...
А, користай на здоров'я. Знай наше шляхетне ставлення до ущербних жінок.
Историчка _ 07.07.2009 15:46
IP: 91.124.210.---
grafo _ 07.07.2009 11:53 -------Шота тебе, лапусику, здебільшого цікавлять питання на тему алкаголіческу.

Есть тут одна интересная подтемка "алкаголіческой Аморалки", которая касается некоего добропорядного пана grafo, любящего, как неожиданно оказалось, "мораль":

Зовні добропорядний пан добряче розслабившись після закінчення посту, заходить тайком в інтернет, розкриває хайло до колін на незнайомих людей, нарешті зломлений парами спирту падає в без памяті на ложе. Зранку просипається, звісно не памятаючи про свої вчорашні "подвиги".
Нічого начебто не трапилося, однак добропорядний пан перестав бути таким ЗА ФАКТОМ свого перебування в інтернеті.
Аморалка канкретна.
grafo _ 07.07.2009 12:02
IP: 194.44.153.---
Юлька-Жулька: тому дала, тому дала, а всім решта – непристойний жест показала

Виплати компенсацій за знеціненими вкладами в Ощадбанку колишнього СРСР розпочнуться вже у липні.
Про це повідомила прес-служба Міністерства фінансів у відповідь на запит Сегодня.
Співробітник прес-служби Мінфіну Катерина Устименко уточнила, якщо компенсації і почнуть давати, їх вистачить дуже небагатьом – приблизно 90 тисячам чоловік (із 7 млн), оскільки безпосередньо на виплату "Юлиної тисячі" виділено всього 87 млн грн.
*****
За то стільки буде піару... А локшини на вухах виборців-:)
grafo _ 07.07.2009 11:53
IP: 194.44.153.---
Историчка:
grafo, скажите честно, Вы когда в бога сильнее верите, до приема на грудь или после?
Шота тебе, лапусику, здебільшого цікавлять питання на тему алкаголіческу.
Бува не підшита?
Чи від предків-аліків по генах передалося?
Та якщо просиш, скажу чесно з нагоди свята – Різдва Йоана Хрестителя. У мене як в арифметиці: від перестановки доданків сума незмінна.
А принагідно, переглянувши твої пости, дам пораду як щирій приятельці: коли заходиш до людей на УП одягай памперс. А то з тобою суцільний конфуз: то тут нагидила, то там насмороділа.
Шануйся трохи. Як-не-як уже вік нафталіновий, а це зобов'язує, нє?
Приємного святкового дня і мудрих думок
львів-750 _ 07.07.2009 11:37
IP: 194.44.241.---
zoro999:
Кушніруку

До вчорашньої брехні ВАЮ додаю сьогоднішню.

"З іншого – з урядом, оскільки він вже давно не є колегіальним інститутом, а зменшився до однієї солістки...", – пояснив Ющенко.
__І де тут брехня? Чиста правда – Тимошенко вичистила кабмін від усіх неугодних і тепер рішення приймає сама, бо ті, що залишилися, повністю від неї залежні.
ubermensh _ 07.07.2009 10:28
IP: 62.182.86.---
Повністю підтримую Кушнірука, йому респект, а цим політичним коментаторам можу тільки сказати, ідіть краще рекламу в метро роздавайте, користі і для країни і для вашого психічного здоров'я більше буде. Томущо відсутність моральних принципів це одна з ознак психічної хвороби.
zoro999 _ 07.07.2009 10:25
IP: 83.137.88.---
Кушніруку

До вчорашньої брехні ВАЮ додаю сьогоднішню.

"З іншого – з урядом, оскільки він вже давно не є колегіальним інститутом, а зменшився до однієї солістки...", – пояснив Ющенко.

http://www2.pravda.com.ua/news/2009/7/6/97878.htm
korin3 _ 07.07.2009 08:17
IP: 209.107.217.---
Боря – самый популярный блогер или как он редактировал сельскохозяйственную газету...
luko _ 07.07.2009 00:29
IP: 95.134.171.---
Историчка _ 06.07.2009 23:57
А вот стало интересно. А на каком ВЕТРУ жили исторички, может по ВЕТРУ?
Уже и ВЕТРА нет – а по ВЕТРУ.
luko _ 07.07.2009 00:24
IP: 95.134.171.---
cvcv _ 06.07.2009 22:46
РЕЗЕРВУАР ВАМ СТРОИТЬ ПОРА

Резервацію?, Презервацію? Могилу-Мавзолей?Тераріум?
Вони самі собі не збудують. В бюджет закласти кошти і збудувати? Так бюджет під ними, чи під простирадлом з плямами втраченої недоторканості.
львів-750 _ 07.07.2009 00:16
IP: 194.44.241.---
Историчка:
__Вперті, але не барани. Нахилити нас справді важко. А ще трохи хитрі і деколи нещирі – важко здогадатися, що в галичанина на думці.
НЛО _ 07.07.2009 00:16
IP: 77.122.180.---
Историчка _ 06.07.2009 23:57

Вот тут у вас ошибка. Приукрашиваете действительность. Жили не на ветру, жили они как быдло. Паны были польские. австрийские, еще какие. А они батрачили, держали в доме скотину, а сами жили хуже ее. Да, не их вина...
А далее – синдром маленького ребенка. Как только он увидел, что его слушают, он начинает "качать права"-хочет, чтобы к нему относились как взрослому, чтобы его мнение не только учитывалось, а доминировало.
И что не так – истерика.
Как "лечат" от истерики – не мне вам рассказывать.
Только вот лечить их некому.
Историчка _ 06.07.2009 23:57
IP: 91.124.210.---
львів-750 _ 06.07.2009 23:43 -------невиправні ми романтики

Если точнее, надеюсь, Вы не обидитесь, то вперті, як барани. Сложилось так исторически, потому как жили вы на ветру. Это был защитный способ выживания, когда соседи пытались наклонить вас.
львів-750 _ 06.07.2009 23:43
IP: 194.44.241.---
Историчка:
львів-750 _ 06.07.2009 23:21 -----Так ніхто і не поступався.

Да я уже поняла, что Вы тоже из незгибаемых. Тут одна надежда на то, что время лечит. Вы ведь еще молодая.
___Мабуть надії таки нема – я галичанка з діда- прадіда. А ви ж самі попереджали Уніка стосовно галичан – невиправні ми романтики і хочемо щоб неодмінно наше українське і ніяких сторонніх домішків. Що зробиш – мало радянська влада на Галичині попанувала, мало.
Aтака Путіна1186 Уряд реформ391 Корупція1287 Україна та Європа1064 тітушки18
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter