Олена Кириченко Журналіст

Україно культуро облік аморалє

08 квітня 2009, 12:55

Кому популярний Гоголь дає трохи своєї слави, публічно розмірковують про його відносин з країнами, що вважав батьківщинами, дискутують на теми його творів і особистого життя – так вже повелося: якщо ти ювіляр, то пошматують тебе залюбки на марки, на картини а-ля Воргол, на блискучу монетку с барельєфом, на декілька спектаклів розтягнуть і пустять на багато слів пустих, але піднесено патріотичних.

Кому болить Гоголь – той його читає. Хтось просто знайомиться, хтось намагається відчути між рядків, чому нещасна, психічно і фізично хвора людина, суперталановита і суперодинока, тонка, вразлива, романтична і тому незрозуміла іншими під час суворого критичного реалізму, так і не змогла пояснити перш за все собі, що то таке патріотизм, де його батьківщина, бо більш за все мріяла, щоб їй дали спокою. Зачинити вікно, лежати обличчям до стіни, інколи відволікаючись на настирливих горе-докторів, які мучили його тіло. Бо його душі дістатися – зась. І через двісті років, з того – вічного – світу він дивиться на все, що відбувається коло його постаті і думає: чи це моя Україна? Чи це моя Росія? Чи це Я взагалі?

Мені завжди було шкода не тільки живих людей, які відзначають свій день народження, але й тих великих померлих, яких вшановують. Тому що красномовність політиків і "суспільних" людей від культури щодо видатної постаті співвітчизника тхне дикою нещирістю: про письменника (науковця, актора, будь-кого) згадують за календарем. Та що в тому дивного, коли й видатними частіше за все стають після смерті?



Що в тому дивного, коли до Гоголя звернулись українці, а читають його діти у книжках з зарубіжної літератури – бо писав російською?

Що в тому дивного, коли наші керівники культури, не в силах осмислити гоголівську велич, зменшили його до олійних картинок "своїх" митців, тобто тих, кого вони кругом просувають, тому що або родичі, або безпринципні псевдо художники?

Що в тому дивного, що президент змотався на свята у Миргород? Слава Богу, згадали про місто, от люди там радіють, як і в Полтаві: трохи підчепурилися, туристів побільшало, підрихтували будівлі "гоголівські" – грошенят підкинув Кабінет Міністрів. Музею, якій загинався, дали статус Національного. Круто. А що далі? Дах ремонтувати будуть щоб експонати на псувалися?

Що в тому дивного, що пані прем'єр подивилася в оперному "Ніч перед Різдвом"? Кажуть, Солосі, може, премія перепаде – дуже сподобалася акторка (чи героїня?) Юлії Володимирівні.

Що тут дивного, коли на всіх заходах (таких "блєдних" і нещасних, що й коментувати не хочеться, бо тоді ненависне слово "шароварщина" знову випливе на поверхню) "колокультурні" чиновники вже майже рік самі ходять "гоголем" – пихаті, з посоловілими очима, наче то їх вшановують за великий талант?

Що тут дивного, що ми не знаємо насправді, який він, Микола Гоголь?

Особлива подяка Миколі Томенку. Це він, єдина людина, яка не тішить себе думкою, що сучасна молодь знає того Гоголя в обличчя – і повісив 300 бігбордів. Він думає, що всі напередодні ювілею на ніч читають твори письменника, може в людей і книжок тих нема. І посадив акторів декламувати в ефірі Національного радіо, щоб на всю Україну, фрагменти гоголівських повістей. Мовою оригіналу.

Що тут дивного, коли кіно про Тараса Бульбу знімав Володимир Бортко? І що з того кіно вийшло гівно? По-перше, коли знімають політичний "заказняк", з того ніколи путнього ще нічого не виходило. Картина робилася під патронатом і за гроші телеканалу "Росія": цю кнопку українцям натискати не рекомендується, бо можна лишитися розуму – настільки брехлива інформація про нашу країну має там місце. Тому навіть Богдан Сільвестрович, якого я дуже шаную, не зміг додати "українськості" тій сумнівній кіноепопеї. Може, Д"артаньян заважав? Чи переписаний гоголівський месідж про євреїв? Чи гасла "за російське" Ступці було бридко говорити? І грати в сценах? Бо настільки убого поставлених, що звертаєшся час від часу до конверта – чи то правда Бортко режисер?

Все значно простіше: Росіїї заважав Гоголь. Тому замість режисера Володимира Хотиненка і сценарію Володарського прийшов Бортко, людина, яка вміє продавати і продаватись. І купив собі Гоголя. І переписав. Ніхто не каже – він талант. "Блондинка за углом", "Единожды солгав", "Афганский излом", "Идиот", "Собачье сердце", "Мастер и Маргарита" – можна критикувати. Але не можна сказати, що то поганий кінематограф, "Собачье сердце" – світовий шедевр! Я впевнена, що Бортко заплатили перш за все, щоб він, вихований Україною, студент Миколи Мащенка, зробив нашій країні отаке кіно, яке не тільки принижує гідність народу, але й з професійної точки зору навмисне невдале. Щоб потім сказали: блін, а что там снимать, ну кто такиє ети казаки, одни прєдатєли і убійці, і артісти іх – так, провінція...

А Бортко, якій переписав книжку, цинічно кліпає очима і каже: Ну какіє тут інтрігі! Я є украінец і творец. Творец рифмується з одним словом, яке не можна друкувати. Але тільки так і можна позначити і це кіно, та й зокрема все те, що відбувається останнім часом в нашій культурі. Скажіть, чому Росія знайшла гроші на картину в пику Україні, а ми – ні? Чому в них є Бортко, а в нас немає режисера, який би знав нашого Гоголя? Заплатіть кому-небудь з молодих, Бадоєву хоча б – він вам цукерку зробить – сучасну, стильну, по-гоголівські тонку, не шароварну!

Замість того, щоб розвивати культуру і думати, як її вписати в контекст світової, щоб на не показувати одні й ті ж червоні штани, комісія з моралі – чудовий "сучасний" орган, очолений Василем Костицьким, і до складу якого входить міністр культури, депутати, артисти – займається такими справами, що з одного боку смішно, а з іншого – страшно. Це вам не Хрущов, який був сповнений гніву на "абстракцистов і пидарасов" – все значно гірше. Е інформація, що якісь молодчики, прикриваючись мораллю, закривають рекламні агенції, які роблять продукцію для білизни, сайти, на яких друкується "не така" проза, примушують вибрати весь тирах книжок, де є ненормативна лексика (сучасні країни їх продають у поліетилені). Але роблять це спідтишка, цькуючи тільки тих, хто не відповість їм тією ж лексикою, або краще дасть грошей, щоб не чіпали. Вони заборонили пісню Скрябіна "Мумітроль", зовсім не розуміючи стьобу автора. Деякі твори Кузьми, наприклад, проект "Поющие труси" – не взірець великого мистецтва, але він відкрито сміється над нашою естрадою. До речі, могли б заборонити пісню про те, як Кузьма з Білик стікають... у ліжку. Але ж Іра – народна артистка.

Комісія заборонила Даші Астафь євій працювати в ефірі М1, бо та гладить свій живіт, і може збуджувати глядачів. Фройд плаче. А Даша об їхала світ як улюблена модель хазяїна Плейбою. І чхати хотіла на всі заборони. Може, комусь заздрісно?

Ліля Григорович не хоче, щоб ми дивились "Сімпсонів". І Сімпсони також плачуть разом з Фройдом. Найкраще кіно, тонка драма, від якої навіть циніки були у захваті, обдароване Оскарами – "Горбата гора" – заборонене як таке, що може зіпсувати фізичний і інтелектуальний розвиток молоді і дітей. А що – то хіба був дитячий фільм? І що гомосексуалізму в світі нема? Чи то тільки в Україні? Знов сумніви – а не приховують комісіянти щось особисте за такими заборонами?

Ще заборонили Комеді Клаб. І кіно "Хостел" – за насилля. (До речі, водити підлітків на 2бульбу" також не варто, там багато крові. Чи то нічого, бо вона – наша?) І ще багато чого. Я згодна – наше телебачення сповнене порнухи навіть в ранковий час. Батькам треба відслідковувати, що дивляться на екрані і в Інтернеті їхні діти. Але є одна істина: заборонив – запропонуй. Що може запропонувати наші чиновники від культури?

Може, спитати в Гоголя?

powered by lun.ua
Коментарі — 29
папалян _ 15.04.2009 12:04
IP: 213.160.139.---
Як завжди, майже в десятку,пані Олено. Хотів би запитати і уже давно, чому не показують "Мазепу" Ільєнка для широкого глядача, невже бояться гніву Дмітрія Табачніка, чи що Ільєнко став не підконтрольний владі. До яких пір будемо визначати про цінність, якість будь-чого лиша за розповідями тих хто бачив, чув, пробував. Тому слід лише підтримати ваше і думаю інших обуреня знову введенням недолугої цензури, як би її не називали. Мені також багато що, або навть здебільшого те, що показують наші канали не подобається, але не виникає потреби пропонувати заборонити. Вмієте – зробіть краще. Невже це така хвороба у владного люду – таким робом проявити свою ВЛАСТЬ?! Хочеться обурюватися, галасувати, репетувати, протестувати – зробіть самі, своїми руками хоч що-небудь, а потім пніться в оцінщики. Ні намагаються вчити ті, хто сам ніколи і нічого путнього не зробив – стара істина. Може годі. Може вже Пора усім "цінителям", а на повірку банальним ханжам, замішаним на політичному протистоянні один з одним вказати їхнє місце? Питання риторичне, а поки що саме вони визначають кожному його місце – ось і весь підсумок. Як стверджував один герой в старому радянському фільмі (здається "Журналіст") "пойдем дальше совершенствовать мир на основе собствєнных несоершенств".
Kaatrya _ 09.04.2009 20:08
IP: 77.122.241.---
Мені сподобалась стаття. Дякую. Не розумію ці нападки на авторку, щонайменше ці ж нападки і підтверджуть сказане... особливо в назві...
Олена Кириченко _ 09.04.2009 15:54
IP: 88.81.252.---
08.04.2009 23:59___ gard
Еще одна вылезла. Ну сколько повторять. Снимите свое! Так нет сами нищие, как церковные крысы, а на нормальных людей бочку катят.

P.S. Дамочка! А что Вы на русском отвечаете? Прагма блог не берет??? Патриотка Вы наша лживая.

Я отвечаю по -русски тому, кто говориит по-русски. Так же стараюсь делать и по отношению к тем носителям иностранного языка, кна которых могу отвечать. Замечаете? Вы пишете по-русски. А я вас уважаю, хоть вы и неуважительно относитесь к людям.
Историчка _ 09.04.2009 12:59
IP: 193.239.180.---
08.04.2009 20:11___ Олена Кириченко -------І не думала, що в вас, нік Историчка виникнуть також дивні асоціації. Браво Фройду.

Уважаемая Олена Кириченко, який Фрейд, які асоціації? Вивчайте рідну мову: СТІКАТИ, – 6. рідко. Зливатися в одне ціле. http://slovnyk.net/?swrd=%F1%F2%B3%EA%E0%F2%E8
gard _ 08.04.2009 23:59
IP: 148.233.239.---
Еще одна вылезла. Ну сколько повторять. Снимите свое! Так нет сами нищие, как церковные крысы, а на нормальных людей бочку катят.

P.S. Дамочка! А что Вы на русском отвечаете? Прагма блог не берет??? Патриотка Вы наша лживая.
Cekcot _ 08.04.2009 23:29
IP: 91.204.60.---
Олена Кириченко:
Україно культуро облік аморалє
а це що? в пику: "Руссо туристо – облико морале!"???
то за вами, шановна редактор "Женского журнала" та поціновувачка чоловічого медіа у вигляді Esquire, самій, користистуючись параноїко-критичним методом оцінки акцентуйованих особистостей, як тут ви і стверджуєте у аналогічних випадках:
...Фройд плаче...І Сімпсони також плачуть разом з Фройдом.
ще й горючими сльозами... За що ж ви так дідуся та мультову сімейку? Невже вас так збуджує чудовий "сучасний" орган Василя Костицького? Чи тому що Гоголі, Бортки, Ступки, Томенки за фактурою незовсім таблоїдні персонажі, то й отписуєтеся у блозі, а не авторською колонкою?
Олена Кириченко _ 08.04.2009 22:03
IP: 77.123.24.---
08.04.2009 13:54___ msh
Тарс Бульба – это о любви, о вере, о грехе, о предательстве и силе духа, о величии народа в самом себе, а не в сравненьи. Тарас Бульба и Акакий Акакиевич – не русский и украинец, а свобода и зависимость. Кроме одиозного фильма, есть "Птица Гоголь" Парфенова (ОРТ), канал "Культура" (Россия) – дискуссии и фильмы

Тарас Бульба в исполнении Гоголя – это действительно очень тонкая и драматичная повесть о вере и ценностях, и о психологии людей, которые связаны определенными узами – семейными, патриотичными, любовными, дружескими и особенными правилами, которые были приняты в той же в Сечи. За отечество и свободу каждый должен отдать голову. Это – закон и внутренняя потребность. Но человек остается человеком, и он вправе выбирать, замещать, грешить, каяться, любить, предавать и страдать. Если бы только это можно было почувствовать в фильмах и прочих гоголевских "акциях"! И – ведь такова цель? – в сердцах потомков как отголоски. Я согласна, что парфеновский фильм хорош, вот только "птица Гоголь" в нем израненная, с выщипанными перьями, в клетке, без родины-племени. Может, мы как всегда делаем из обычных людей, которые кажутся из-за дальности временных рамок нам совершенными, матерых человечищ, а они обычные – пишут, о чем болит? Может, мы искусственно их творения примеряем как модные пиджаки, ах, нет, в нашем случае, как вышиванки, потому что нам хоть где-нибудь, хоть в ком-нибудь нужно найти отголосок своей культуры, языка, национального сознания, чтобы удостовериться: мы таки есть? Вот и Гоголь пришелся кстати. И я думаю, что именно на такую "эксплуатацию" своего имени он и сам согласился бы. Потому что быть полезным – это лучшее, что может предложить человек вообще.
уграїнець _ 08.04.2009 21:40
IP: 194.88.152.---
Бортко хочет показать нам, что украинцы – природные анархисты
А хіба це не так? Можливо, того й не розумів Бандера з товаришами, коли мріяв будувати, як не крути, а фашистську по суті державу. Українець не любить держави, як не любить і головного "державця", батюшку-царя, як би він не звався. "Моя хата скраю" – це його кредо. Навколо неї – міцна гражда, на горищі – кулемет, а у дворі – садок вишневий, "бджоли гудуть, медом пахне... Іділія!* "
Може, не випадково саме в Україні єдино у світі мав успіх анархістсьский проект Нестора Махна? Який сильно нагадував бульбівську Хортицю, до речі. І не даремно Олесь Доній і Ко взяли цього дядьку в оборот, проводять "Махно-фести" тощо. Бо Махно – фігура, прийнятна для усіх українців, його образ не викликає протесту ані на Сході, а ні на Заході.
От тільки й про Махна фільм (цілком "смотрібєльний", з талановитим Дерев"яненко у ролі батька) зняли чомусь кляті москалі, а не наші шароварники...
Хоча був ще чудовий документальний багатосерійний фільм про Махна, якій йшов чомусь виключно на "біло-блакитних" каналах.

* (с) ТНМК
Олена Кириченко _ 08.04.2009 20:11
IP: 77.123.24.---
08.04.2009 15:10___ Историчка
08.04.2009 12:55___Олена Кириченко ------Що може запропонувати наші чиновники від культури?
Що може запропонувати ведуча, редактор на українському телебаченні, оглядач і редактор провідних газет та журналів? Новий синонім для трахатися – стікати?

Куди там редактору! Що ви! Хіба я можу про ваш "устікати" щось знати? Це – висока поезія, а я – про прозу. Хто зна, чи це синонім, чи то чиста правда, але слів з пісні не викинеш, і Кузьма з Білик співають про те як стікають снігом і водою. ПОдивіться кліп і пісню послухайте – класно! Просто я вважала, що в членів комісіїї будуть виникати подібні асоціаціїї: сніг – щось біле, яке потім стає прозорим, вода – а чи є в тій воді білок... І не думала, що в вас, нік Историчка виникнуть також дивні асоціації. Браво Фройду. І вам – здорова людина, все нормально!
Олена Кириченко _ 08.04.2009 20:05
IP: 77.123.24.---
08.04.2009 13:54___ msh
Я не хочу в а ні в пику, а ні в піку – просто боляче, коли будь-кого нахабно використовують.
Олена Кириченко _ 08.04.2009 19:49
IP: 77.123.24.---
08.04.2009 13:34___ Селянка
Нарешті, пані Оксано,
Я вам дякую, шановна, але якщо можна – то я Олена...
Игрек-минус _ 08.04.2009 17:52
IP: 85.90.202.---
Господа!
Интересная, на мой взгляд, рецензия на фильм Бортко – "Кино на два фронта"

http://www.grani.ru/Culture/Cinema/m.149645.html

"...Естественно было ожидать, что фильм "Тарас Бульба" окажется антипольским. Ну, еще, может быть, антисемитским. Но вот мои украинские друзья сочли его антиукраинским. И в такой оценке есть свой резон..."
"...Украинцы-запорожцы выглядят в картине крайне непрезентабельно. Они все грязные, оборванные, вечно пьяны..."
"...Бортко хочет показать нам, что украинцы – природные анархисты..."
"...Еще один тезис фильма: демократия и право – это западные дела, нам, православным, глубоко чуждые..."
"...Вспомним, что фильм Бортко задумывался как наш ответ на "оранжевую заразу"..."
"...представлены поляки в фильме какой-то тусклой массой в серых жупанах, что-то невнятно бормочущей на непонятном языке..."
"...Бортко, естественно, внес свои дополнения в сценарий по сравнению с текстом Гоголя, но это сделало действия запорожцев еще более алогичными, чем в первоисточнике..."
"...Еще режиссер придумал сцену, когда воевода Мазовецкий изгоняет Остапа и Андрия из католического храма и стражники бросают их в грязь. Неужели Бортко думает, что католики не пускают православных в костелы?..."
"...Но самая, может быть, значимая в смысловом отношении режиссерская фантазия – это то, что после Бульбы остается-таки внук...Вероятно, по мысли режиссера, от предателя Андрия и обольстительницы-полячки и пошли потом всякие ющенки и тимошенки."
тьотя _ 08.04.2009 17:07
IP: 92.112.66.---
Скажіть, чому Росія знайшла гроші на картину в пику Україні, а ми – ні? Чому в них є Бортко, а в нас немає режисера, який би знав нашого Гоголя? Заплатіть кому-небудь з молодих, Бадоєву хоча б – він вам цукерку зробить – сучасну, стильну, по-гоголівські тонку, не шароварну!


во-во, скажіть, чому в них опинилася Приходько, а в нас Лобода????

не втрималась... бо досі лютую...ррр...
привід копійочний, але... це вже діагноз українським мотивам і справам
Ed_Kharkov _ 08.04.2009 16:11
IP: 79.171.124.---
Пані Олена.Ну конечно цензура это не хорошо. Но, не как концепция, а как украинский вариант ее реализации.Соберутся люди,отобранные не понятно кем, и не понятно по каким критериям будут на власный розсуд банить то или иное произведение. Но с другой стороны,бесконечной свободы не бывает.Рано или поздно эта свобода вторгнется в жизненное пространство других людей. Да и сомневаюсь, что где-то в мире существуют серьезные медиа где цензура отсутствует как понятие. Вспомните хотя бы момент на американском тв где Джастин Тимберлейк засветил грудь Джанет Джексон. Какой был скандал.Или запреты клипов мадонны.Так что цензура есть везде (в том или ином виде).И я думаю что и у нас она должна быть,но строго регламентированная. И если в симпсонах ничего страшного нет,и силиконовый сосок Дж.Джексон я тоже еще в силах выдержать, то уже пение Поплавского по 1-му национальному я выдержать не в силах,как и Черновецкого в трусах в новостях!.Пусть их показывают на специализированных каналах, с пометкой- для взрослых.То же касается и некоторых выпусков комеди.
the10or _ 08.04.2009 15:40
IP: 94.27.112.---
нє-нє-нє-нє!!! Не треба ніяких Бадоєвих! Хай вже краще залишаєтся так як є. Не треба нічого нікому знімати " у пику" (взагалі-то – "у піку"). Бадоєви хай знімають кліпи для Астаф'євих та інших Кіркорових, а я краще зайвий раз з задоволенням передивлюсь "Пропалу грамоту" з Миколайчуком.
msh _ 08.04.2009 15:36
IP: 93.72.120.---
2 Историчка

Чим Вам не подобається "стікали". Дуже цнотливо. В ліжку...двоє...Стікали, стікали і устіклися. Обов"язково треба собі побачити той кліппп
msh _ 08.04.2009 15:25
IP: 93.72.120.---
2 Nick M
Дякую за респект. Якби ще "Гоголь в вишиванці" було б плодом мого алегоричного мислення..., а так ці лаври – НБУ
jurko235 _ 08.04.2009 15:22
IP: 217.83.61.---
Олена Кириченко

"Ніхто не каже – він талант."
Може й талант, та на моє глибоке переконання він режисер, який зняв один нормальний фільм- " Собаче серце",

Все інше ніяк не запам"ятувалось

Стосовно до останнього, то не пройшовши в Державну думу з першого разу, він вірішив не ризикувати, раз супер-ура патріотизм в Росії зараз в моді, то це єдиний спосіб попасти в Думу,

Тепер дорога в Думу йому відкрита, а фільм- лише засіб пересування до Дупи, тьфу... до думи за гроші російського МК,

Ай Бортко, ай да маладца!!!!!! Знай наших!!!!
Историчка _ 08.04.2009 15:10
IP: 193.239.180.---
08.04.2009 12:55___Олена Кириченко --------Що може запропонувати наші чиновники від культури?
Що може запропонувати ведуча, редактор на українському телебаченні, оглядач і редактор провідних газет та журналів? Новий синонім для трахатися – стікати?

Після в " в пику Україні" Остапа понесло.
msh _ 08.04.2009 15:06
IP: 93.72.120.---
Вы знаете, Yulia_N, я думаю, что "Свободы" тоже полезны для души и ума. И то, и другое начинает бунтовать, а это уже шаг к пониманию Гоголя, например. Да, и вообще к пониманию. Другое дело, что к свободе мысли и слова таковые публичные выступления не имеют никакого отношения. "Я думаю, что вы му...ак, и свободно об этом говорю" – хамство и цинизм не более того.
А что касается "Горбатой горы", то уровень этого фильма несколько выше чем плинтус понимания наших профессиональных культуртреггеров, и, соответственно, вреден. Умы и души могут выйти из-под контроля.
tcherkas _ 08.04.2009 14:48
IP: 212.15.127.---
"...навiть Богдан Сiльвестрович...не змiг додати украiнськостi..."

Схаменiться, шановна, Ваш Сiльвестрович уже декiлька рокiв соромливо ховае пiд подушкою паспорт з двохголовою куркою.Задайте йому питання i Ваша ейфорiя стосовно його украiнськостi зникне як вранiшнiй туман. Менi Щиро жаль Вашу довiрливу простоту.

А Ступка – це лиш верхiвка айсберга, можете уявити, що робиться навкруги колишнього...
Nick_M _ 08.04.2009 14:38
IP: 194.44.242.---
08.04.2009 13:54___ msh

Отлично! Респект! Особенно про Гоголя в вышыванке.
Julia_N _ 08.04.2009 14:13
IP: 195.5.20.---
согласна, наши ТВ-каналы достали уже своими Свободами и прочей политической шелухой. Лучше бы о Гоголе сняли что-то для души и ума. Юбилей все же
msh _ 08.04.2009 13:54
IP: 93.72.120.---
2 Олена Криченко
Ну почему Вы, Елена, человек думающий, обладающий художественным вкусом, ударяетесь в ту же полемику о мелком фильме Бортко, на уровне также мелком – "они нам в пику сняли, а мы им (в пику) – нет". Да "наш Гоголь" в наших руках ведь точно такой же. Чего стоит монета, выпущенная к юбилею – Гоголь в вышиванке. Да, Гоголя считали психически ненормальным его современники, и Чаадаева считали, и Стуса с Марченко считали и Мейерхольда считали, и, сейчас, похоже, считают. Ибо не находят в мыслях и творчестве то, что должно подпадать под ими осознаваемую норму. Тарс Бульба – это о любви, о вере, о грехе, о предательстве и силе духа, о величии народа в самом себе, а не в сравненьи. Тарас Бульба и Акакий Акакиевич – не русский и украинец, а свобода и зависимость. Кроме одиозного фильма, есть "Птица Гоголь" Парфенова (ОРТ), канал "Культура" (Россия) – дискуссии и фильмы. Что подобное (а не в пику) предложило культурное пространство нашей страны. Ну, не вірю, що немає виходу із " зони культурного лиха", треба трошечки, хоча б на метр над нею піднятися!! Успіхів
Julia_N _ 08.04.2009 13:35
IP: 195.5.20.---
кстати, насчет "Горбатой горы" – абсолютно согласна. Очень тонкая драма, я бы сказала "про любовь" в самом высоком ее смысле, вопрос сексуальной ориентации там вообще на десятом месте. Наша моральная комиссия видать по сути своей абсолютно аморальна, раз ее запретили. Ну а про Гоголя в изложении Бортко уже достаточно сказали, добавлять после Грабовського (и других авторов на УП) особо и нечего
Уряд реформ392 Aтака Путіна1186 Корупція1287 Україна та Європа1064 тітушки18
ОСТАННІ ЗАПИСИ
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter