В'ячеслав Кириленко Віце-прем'єр-міністр України

ПРО ГАСТРОЛІ УКРАЇНЦІВ У РОСІЇ

12 січня 2018, 15:18

Регулярні гастролі деяких "наших" виконавців у Росії завжди викликали резонанс. Здебільшого, негативний. Люди весь час вимагали якихось дій від влади – чи то звання позбавити (хто його має), чи то навіть громадянства. Або просто заборонити їм виїзд до РФ.

Але ж проблема понад усе етична. Сотні українських артистів добровільно відмовилися від роботи чи виступів у Росії. З етичних, а дехто з політичних міркувань. Звісно, втративши при цьому фінансово. Інші артисти, навпаки, радо використовують поле, яке навіть стало вільнішим та не безкоштовно веселять російську публіку, не зважаючи на російську ж агресію на Донбасі та анексію Криму. І таким є їхній етичний вибір. З яким мені, як громадянину, звісно не по дорозі.

Оцінити обидві етичні позиції може лише суспільство. Через Верховну Раду, тобто, через Закон. Для такого Закону я пропоную простий і зрозумілий підхід.

1) Їдеш розважати публіку країни-агресора – повідомляєш СБУ.

2) Після цього тебе заносять до спеціально створеного Державного Реєстру виконавців, що здійснюють концертно-гастрольну діяльність на території країни-агресора, який може вести, приміром, Нацрада з питань ТБ та радіомовлення.

3) Під час виступу чи відеокліпу артиста, якого занесено до Реєстру, на українських телеканалах постійно висвічується інформаційний напис: "Цей виконавець гастролює на території країни-агресора". Відповідне повідомлення лунає також і на радіо перед саундтреком такого артиста.

4) В Україні зі своїх концертів виконавці, що включені до Реєстру, сплачують спеціальний збір, надходження від якого повністю скеровуються на потреби Збройних Сил України.

Безумовно, до законопроекту ще будуть різні пропозиції та уточнення. Однак позиція прямої або прихованої неповаги до своєї країни повинна нарешті дістати оцінку. Від цієї ж країни.

Коментарі — 322
Orest Jj _ 13.01.2018 15:56
IP: 35.195.105.---
Поршенко:
– когда вы нам оружие дадите?
Трамп:
- вам что, застрелится нечем?
хи-хи-хи
_ABM_ _ 13.01.2018 15:56
IP: 77.123.77.---
Orest Jj:
... Россия Клондайк!
Реальна ПаРаша:
У російському місті Серпухов біля чорного входу одного з продуктових магазинів пенсіонери влаштували тисняву, намагаючись вихопити викинуті прострочені товари.
Відео інциденту з'явилося в Telegram-каналі Mash.
Orest Jj _ 13.01.2018 15:55
IP: 77.52.91.---
Andrey Anonenko:
....Если бы шла война с рос армией – украинская перестала бы существовать через пару месяцев (даже без ядерного оружия)...

угу. 240 дней брали ДАП.
Чмошников в Сирии пачками отстреливают сирийцы. А можешь представить если бы у сирийцев было то вооружение что есть в ВСУ?
Обосранцы.
Musya Lyusya _ 13.01.2018 15:54
IP: 37.55.0.---
После войны французы таким бл@дям голову налысо брили – те спали с врагом, эти спелись с врагом
Orest Jj _ 13.01.2018 15:53
IP: 35.195.121.---
Александр Первый:
Andrey Anonenko:
они затрудняются ответить на вопрос: почему в Крыму, где стоит армия РФ, ...ни одного снаряда не выпущена...
Если бы шла война с рос армией – украинская перестала бы существовать через пару месяцев
Как бы Россия развязала против Украины не гибридную, а настоящую войну, то возможно таких недоумков, как вы, Тарас Иванович и других "запердоленків" уже не было бы в живых.

Как бы США напали на Россию, то РФ перестала бы существовать максимум через два дня.

Украина не стреляет по Крыму, потому что по Крыму не стреляют по Украине.
зачем Украина стреляет по Донбассу?
– потому что, там нет русских?
Orest Jj _ 13.01.2018 15:44
IP: 35.195.112.---
Гривна преодолела свой минимальный психологический минимум!
– теперь она стоит меньше 2 рублей за 1гривну.
Российским певцам нет теперь надобности ездить в эту нищую страну, а украинским артистам – Россия Клондайк!
Тарас Иванович _ 13.01.2018 14:54
IP: 46.164.186.---
Anatol Zubenko:
Тарас Иванович:
Anatol Zubenko:
Цікавий блог О. Богомолець-..." нам загрожує не тільки сьогоднішня війна, але й завтрашній мир"...хто кого розчинить в своєму менталітеті...Вперше погоджуюсь з нею...
Мир загрожує военным преступникам трибуналом!
Погоджуюсь...Путін з Шойгу будуть повішені, хоча б за збитий Боїнг!
Я бы Вам посоветовал сначала потренироваться на кошках, как дедушка Степашка.
Anatol Zubenko _ 13.01.2018 14:04
IP: 35.195.91.---
Тарас Иванович:
Anatol Zubenko:
Цікавий блог О. Богомолець-..." нам загрожує не тільки сьогоднішня війна, але й завтрашній мир"...хто кого розчинить в своєму менталітеті...Вперше погоджуюсь з нею...
Мир загрожує военным преступникам трибуналом!
Погоджуюсь...Путін з Шойгу будуть повішені, хоча б за збитий Боїнг!
kren _ 13.01.2018 13:52
IP: 188.0.104.---
Тарас Иванович:
Anatol Zubenko:
Цікавий блог О. Богомолець-..." нам загрожує не тільки сьогоднішня війна, але й завтрашній мир"...хто кого розчинить в своєму менталітеті...Вперше погоджуюсь з нею...
Мир загрожує военным преступникам трибуналом!
...примітивним зразкам,як Ви,у цьому "мирі" не загрожує нічого.
kren _ 13.01.2018 13:50
IP: 188.0.104.---
Anatol Zubenko:
Цікавий блог О. Богомолець-..." нам загрожує не тільки сьогоднішня війна, але й завтрашній мир"...хто
кого розчинить в своєму менталітеті...Вперше погоджуюсь з нею...
...культурний суверенітет чи культурна дерегнерація-компетенція виключно в\ла*ди.
Характеристики компетентності з даного питання,обумовлені якостями культурного капіталу яким
володіє ке*рв\ниц&тво.
З огляду на згадані якості переважаючої ч-ни вищого складу ке*рв\ниц&тв їх "культурні" преференції,
згідно пануючого менталітету,продажньої,промосковської в\ла*ди в Україні,не треба бути провидцем,
щоб знайти єдино вірну відповідь на дане запитання.
Тарас Иванович _ 13.01.2018 13:42
IP: 46.164.186.---
Anatol Zubenko:
Цікавий блог О. Богомолець-..." нам загрожує не тільки сьогоднішня війна, але й завтрашній мир"...хто кого розчинить в своєму менталітеті...Вперше погоджуюсь з нею...
Мир загрожує военным преступникам трибуналом!
Anatol Zubenko _ 13.01.2018 13:32
IP: 94.153.158.---
Олександр Перший:
Andrey Anonenko:
они затрудняются ответить на вопрос: почему в Крыму, где стоит армия РФ, ...ни одного снаряда не выпущено...
Если бы шла война с рос армией – украинская перестала бы существовать через пару месяцев
Як би Росія розв'язала проти України не гібридну, а справжню війну, то можливо таких недоумків, як ви, Тарас Іванович та інших "запердоленків" вже не було б в живих.

Як би США напали на Росію, то РФ перестала б існувати максимум за два дні.

Україна не стріляє по Криму, тому що з Криму не стріляють по Україні.
Як би наш президент провів АТО, то терористів на Донбасі за два дні б не стало...
Anatol Zubenko _ 13.01.2018 13:28
IP: 94.153.158.---
Цікавий блог О. Богомолець-..." нам загрожує не тільки сьогоднішня війна, але й завтрашній мир"...хто кого розчинить в своєму менталітеті...Вперше погоджуюсь з нею...
Олександр Перший _ 13.01.2018 13:23
IP: 188.163.12.---
Andrey Anonenko:
они затрудняются ответить на вопрос: почему в Крыму, где стоит армия РФ, ...ни одного снаряда не выпущено...
Если бы шла война с рос армией – украинская перестала бы существовать через пару месяцев
Як би Росія розв'язала проти України не гібридну, а справжню війну, то можливо таких недоумків, як ви, Тарас Іванович та інших "запердоленків" вже не було б в живих.

Як би США напали на Росію, то РФ перестала б існувати максимум за два дні.

Україна не стріляє по Криму, тому що з Криму не стріляють по Україні.
Logic2009 _ 13.01.2018 12:52
IP: 91.196.178.---
Тарас Иванович:
Andrey Anonenko:
Пара Путлерівських жополизів.
Але є приємне в їх маячні, Воронезький недоумок навчився
писати прізвище Бандери.
Anatol Zubenko _ 13.01.2018 12:51
IP: 35.195.121.---
Andrey Kononenko:
Anatol Zubenko:
Andrey Kononenko:
-Vesna-:
Andrey Kononenko:
Лобода и Лорак позиционируют себя как ненависников Украины?
Независимой Украины – да.

PS вот сколько можно вам объяснять – что интересы "Лорак и Повалий" совпалают с интересами Путина.
Чем больше будет территорий. объединенных одной ментальностью и одним языком – тем больще их аудитория... а значит касса.
Ой весна, если бы вы посмотрели на саму себя со стороны, то увидели бы, что ваша русскоязычная ментальность не отличается от вашей украиноязычной ментальности, и поэтому вы – лучшее доказательство тому, что русский язык для вас не опасен.
Для нее может и нет, а для Украины-это смертельная опасность...
Значит, нужно подлечить Украину, чтобы она не умирала от естественных вещей.
Как сейчас? Не получится...вирус надо уничтожить...
Вадим Волков _ 13.01.2018 12:46
IP: 95.133.225.---
Славик ПРОЯВИ РЕШИТЕЛЬНОСТЬ посади на прикол эту лорак, губастую и прочую дрянь!
_ABM_ _ 13.01.2018 12:37
IP: 77.123.77.---
+ Російські олігархи просять США не включати їх в санкційний список, – Bloomberg.
+ "Закон Магнитского" в действии: 49 гражданам РФ запрещено посещать Литву.
+ В Украине установлен новый максимальный размер пенсии, который вырос почти на треть.
+ Украина обратилась в международные суды с исками в связи с присвоением страной-агрессором военной техники Крыму.
+ Украинский "Руслан" доставил детали ракеты SpaceX во Флориду.
Тарас Иванович _ 13.01.2018 12:24
IP: 46.164.186.---
Andrey Anonenko:
Тарас Иванович:
Российская армия на Донбассе существует только в Вашем воображениии!!!
Когда поднимаются такие вопросы, они бан/дерлоги оч затрудняются ответить на вопрос: почему в Крыму, где стоит армия РФ, они оч сс/ут стрелять и ни одного снаряда не выпущено, а в Донбассе, где якобы стоит именно российская армия (в полном значении армии), они регулярно засылают ДРГ и производят обстрелы. Так недавно, замминистра выложил видео якобы удачного снайперского выстрела по ополченцу.
Но в районе Крыма что-то таких выстрелов не замечено. Потому что российская армия сразу уничтожит всю бандеровскую шелуху по границе с Крымом... за пару суток
Если бы шла война с рос армией – украинская перестала бы существовать через пару месяцев (даже без ядерного оружия).
Організованій пересічі объяснения не по зубам. Они только талдычат свою пост-правду.
_ABM_ _ 13.01.2018 12:12
IP: 77.123.77.---
Andrey Anonenko-Запердоленко:
- Никому вы и нахрен не нужны.
- Идите к черту.
Реальна ПаРаша:
У російському місті Серпухов біля чорного входу одного з продуктових магазинів пенсіонери влаштували тисняву, намагаючись вихопити викинуті прострочені товари.
Відео інциденту з'явилося в Telegram-каналі Mash.
Andrey Kononenko _ 13.01.2018 11:47
IP: 188.163.73.---
Anatol Zubenko:
Andrey Kononenko:
-Vesna-:
Andrey Kononenko:
Лобода и Лорак позиционируют себя как ненависников Украины?
Независимой Украины – да.

PS вот сколько можно вам объяснять – что интересы "Лорак и Повалий" совпалают с интересами Путина.
Чем больше будет территорий. объединенных одной ментальностью и одним языком – тем больще их аудитория... а значит касса.
Ой весна, если бы вы посмотрели на саму себя со стороны, то увидели бы, что ваша русскоязычная ментальность не отличается от вашей украиноязычной ментальности, и поэтому вы – лучшее доказательство тому, что русский язык для вас не опасен.
Для нее может и нет, а для Украины-это смертельная опасность...
Значит, нужно подлечить Украину, чтобы она не умирала от естественных вещей.
Andrey Anonenko _ 13.01.2018 11:43
IP: 35.195.174.---
Тарас Иванович:
-Vesna-:
Тарас Иванович:
Никому вы и нахрен не нужны.
Были б не нужны – не было б российской армии на нашем Донбассе.
Идите к черту.
Российская армия на Донбассе существует только в Вашем воображениии!!!
Когда поднимаются такие вопросы, они бан/дерлоги оч затрудняются ответить на вопрос: почему в Крыму, где стоит армия РФ, они оч сс/ут стрелять и ни одного снаряда не выпущено, а в Донбассе, где якобы стоит именно российская армия (в полном значении армии), они регулярно засылают ДРГ и производят обстрелы. Так недавно, замминистра выложил видео якобы удачного снайперского выстрела по ополченцу.
Но в районе Крыма что-то таких выстрелов не замечено. Потому что российская армия сразу уничтожит всю бандеровскую шелуху по границе с Крымом... за пару суток
Если бы шла война с рос армией – украинская перестала бы существовать через пару месяцев (даже без ядерного оружия).
Тарас Иванович _ 13.01.2018 10:59
IP: 46.164.186.---
Logic2009:
Тарас Иванович:
Российская армия на Донбассе существует только в Вашем воображениии!!!
1. Для этого нужно иметь воображение, а при Вашем вакууме в голове его точно нет.
2. Хи-Хи-Хи, как говорит Ваш соратник Семижоп. Вы отстали на эпоху. Путлер в 2016, отвечая
Цимбалюку признал её присутствие, а Вы всё жуёте старые методички.
Алгорифм Логарифмович, я рад, что "Вашего воображения" "точно нет".
Anatol Zubenko _ 13.01.2018 10:24
IP: 94.153.158.---
mihaylenco:
Anatol Zubenko
Так, та трішечки не так...Війни з Росією офіційно нема...

Гітлер також війни не оголосив. Решта так само. На ловах війну сталін визнав. А чи було якесь засідання влади, де було б війну оголошено? Тим не менше, ні в кого не повертаєься язик заперечувати факт тієї війни.
Гітлер не оголосив...Але Сталін, голосом Левітана, відразу...і " Вставай страна огромная", загальна мобілізація і таке інше. Сталін виконав свій обов"язок, ...А якби він вів себе так, як наш го...но командувач, що було б?
Віктор Тарасов _ 13.01.2018 10:24
IP: 35.189.235.---
А все ж, В'ячеслав Кириленко, відповісти прийдеться –.youtube.com/watch?v=UcglD2gCy6w
Уряд реформ316 Aтака Путіна1114 Україна та Європа931 Корупція1116 Свобода слова545
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter