Сергій Лещенко

Що підписала Тимошенко з Путіним у Москві. Фото документу

03 жовтня 2008, 15:36

Результатом чотиригодинних переговорів Юлії Тимошенко і Володимира Путіна у Москві стало підписання Меморандуму про співпрацю в газовій сфері.

Текст самого документу досі ніде не публікувався.

powered by lun.ua
Коментарі — 169
Борисович _ 08.10.2008 00:11
IP: 81.25.224.---
Кроме "всемерной поддержки" и "защиты инвестиций", по-моему, Меморандум имеет ещё несколько "юридических мин":

- в п.п.1, 2, 4, 5 Меморандума не говорится о виде транзитного газа и в хранилищах – лазейка для подмены предмета договора (природный газ и газоконденсат имеют разные стоимость и свойства);

- словосочетание "баланс газа для" не означает "потребности" или "необходимое количество". Известно, что баланс может быть дефицитным;

- словосочетание "потребители Украины" по своему значению отличается от "потребители в Украине" – это даёт возможность применять дискриминационные и антиконкурентные меры к потребителям негосударственной формы собственности;

- словосочетание "обусловлена погашением задолженности" говорит о наличии долгов перед ОАО "Газпром", хотя транжир-премьер-министр отрицает этот факт;

- словосочетание "обусловлена... возможностью предприятий группы ОАО "Газпром" говорит о создании новых посредников между НАК "Нафтогаз Украины" и конечными потребителями;

- п.4 говорит о возможности Газпрома экспортировать добытый в Украине газ совместно с Нефтегазом.

Хочу заметить, что печать коммерческого предприятия НАК "Нефтегаза Украины" является гербовой – на ней изображён Малый Герб Украины.
Андрі _ 06.10.2008 14:39
IP: 195.42.130.---
05.10.2008 16:01___ dcnslt
Не кажется ли Вам...что при анализе полит ситуации на Украине НЕПРОПОРЦИОНАЛЬНО большое внимание уделено не АНАЛИ3У ПОЛИТ ПРОЦЕССОВ (реализация европейских и пост совковых ценностей) а перипетиям личностных отношений ///

Так, дійсно. Більше того, ці перепетії особистих стосунків набрали форму примітивних образ (зі сторони ЮВТ) і спочатку конструктивної критики, а тепер обвинувачень у зраді зі сторони Президента.

Але і це не головне. На фоні оцих поітичних демагогій народ України відволікають від насущних проблем. Я маю наувазі навіть не реалізацію європейських цінностей (що є дуже важливим для народу), а прості соціально-економічні питання всередині країни: в першу чергу СТВОРЕННЯ НОВИХ РОБОЧИХ МІСЦЬ (необхідно повернути українців в Україну), залучення нових технологій, нових виробництв, пошук альтернативних джерел енергії (сонячні батареї, вітрові електростанції), удосконалення роботи держ. підприємств, відродження сільського господарства і тд і тп.
В нас ніхто не хоче говорити про ЕКОНОМІКУ, нам замилюють очі політикою!
Кому потрібні ці їхні чвари.
Людей цікавить ХЛІБ і ВИДОВИЩА, а не примітивні політичні розборки з метою прийти до влади і деребанити недодерибанине.
Політикам хочеться корита і теплого депутатського крісла з особистою недоторканістью, високою зарплатою, а потім пенсією, необмеженими можливостями і впливом, навіть, на навколишнє середовище.
ЮРКО_НЕРОЗУМНИЙ _ 06.10.2008 12:50
IP: 77.121.157.---
06.10.2008...00:03...Ten
Робити заяви? Ні, вже звільнить мене від такого, що я не робив ніколи. Я просто сміюсь над
вами і Вашим шефом.А у Вас мабуть кісневий голод від "високих" польотів шефа, або щось примарилось ближче до півночи, а Вам на гадку й не прийшлось сказати як філософу Хомі
"Цур мені, цур!"
Взагалі то я з Вами згоден, що визначення "мазурік" для шефа дещо перебільшене, бо
ця професія має носити осознаний характер. У шефа більш дій, а ще більш висловлювань
на рівні підсвідомості, дещо мабуть затуманеної від манії величності І зовсім нема ніяких
справ на протязі 4-х років за виключенням хіба роздачи слонів любим друзям, та дрібних
паскудств в бік ВР і КМ.
Міжнародна спільнота вже давно махнула рукою на шефа
"Хворобливе уявлення про власну особистість" (А.Меркель), "бездарно розтринькав кредіт
довіри населення після померанч.революції" (Саркозі).
Що ще потрібно для Вас? Паніковський сказав би Вам: " Шура, Ви – жалкая личность!", я ж
можу тільки поспівчувати Вам.
Ten _ 06.10.2008 00:03
IP: 91.124.232.---
05.10.2008 16:13___ ЮРКО_НЕРОЗУМНИЙ "про це є заява служби, що займається підготовкою спецбортів." Подготовкой спецбортов занимаются механики спец. авиакомпании "Украина". Эта авиакомпания занимается перевозкой первых лиц страны. Заявлений от имени авиакомпании "Украина" или ее чиновников небыло! Было заявление Давыдова, начальника департамента авиационного транспорта минтранса. Причем это заявление было сделано так быстро, что за это время реально проверить техническое состояние самолета было невозможно, а самолета президента тем более. Там процедура допуска комиссии будет происходить с неделю! Т.е. министр транспорта (квота БЮТ), вызвал Давыдова и "сделал предложение" от которого он не смог отказатся. Сначала разберитесь в ситуации, а потом делайте заявления.
Rezon _ 05.10.2008 18:38
IP: 92.112.25.---
Дякую Вам Юрко за толпу... У вас фізіологічна ненависть до людини, тому моя аргументація для Вас недоступна...
ЮРКО_НЕРОЗУМНИЙ _ 05.10.2008 18:09
IP: 77.121.157.---
05.10.2008...16:52...Rezon
Не гадайте про те, хто прийняв рішення про посадку літака, якщо достеменно не знаєте.
"Десятки разів" президента підставляти не треба, рівень його розумових здібностей тільки
й дозволяє казати по різноманітних питаннях "Я є переконаним", або "Я є глибоко переконаним", а після цього казати абсурдні речі.А, питається, хто його в цьому або іншому "переконав"? Випадково чи не Ви разом з Балогою?
Qualis rex. talis grex – це не про Вас ("Каков царь, такова і толпа" – лат.)?
Rezon _ 05.10.2008 16:52
IP: 92.112.25.---
Розумному Юрку. Хто заявив, що Президентський борт справний. Пан Давидов, а хто цей Пан, Ви знаєте... Думаю, що екіпаж літака приймав рішення про повернення в Борисполь, а не Балога, чи Президент, читайте інструкції... Цікаво, що сир-бор розвезла панянка, якій так вже хотілося спихнути результати візиту, на всяк випадок... Думаю, якщо була б катастрофа, то ця "панянка" несамовито плакала і голосячи говорила чому не полетіли на її літаку. А тепер серьйозно, коли це ієрархія владна за етикетом ділиться на чоловіків і жінок, чому це зустрічі Президента України з Європейськими чільниками у Львові стали менш значущі ніж поїздка до Москви, коли там тільки познущалися над Україною і її Президентом, почитайте оцінки Мостової, яка дуже не любить Ющенка, але треба віддати належне професійно зреагувала на приниження в Москві України. А ще бажано зважити на те, що саме Ющенко двічі призначав Тимошенко, а та десятки разів його принижувала і політично і за посадою, але він як реальний демократ зважав на її розвиток як молодої демократки. Так він помилявся, бо диктатори можуть прикидатися тільки автократами, а демократами їм прикидатися ніяк не вдається... Саме це Ющенко спочатку не зрозумів, але це його помилки людські, як Президент він поки-що найбільш адекватний інтересам України...
Rezon _ 05.10.2008 16:41
IP: 92.112.25.---
04.10.2008 20:32___ wind__up
Дякую Вам, дійсно, завдячуючи Вашому знанню коментарі додані, але якщо Вони будуть читатися із специфічної адреси, то юлефани всеодно поки-що зверху. Але так краще ніж мовчати...
ЮРКО_НЕРОЗУМНИЙ _ 05.10.2008 16:13
IP: 77.121.157.---
04.10.2008...14:05...Rezon
Літак президента був справним, про це є заява служби, що займається підготовкою спецбортів. Мало того, в грубе порушення правил, екіпаж і сам літак, що були підготовлені
для виконання перельоту урядової делегації, за годину волюнтаристські були перенацілени
на інше завдання.
Метою цієї дії було якщо не зірвання переговорів урядовців України і РФ завдяки більш ніж
двогодинного запізнення від обумовленого узгодженого часу зустрічі, то тільки чергова
примха розпещенного власною владою капризуна. І Путін вголос сказав те, про що вже
знає весь світ. Це тільки наша "преса" мовчить про витівки нашого президента за кордоном
в його розлогих інтерв'ю про "зраду" лідера союзної коаліції, що у нормальномислячих
західних політиків викликає або відверту саркастичну посмішку, або подив недолугості
такого політичного "діяча"
В підсумку погляд на такого президента переноситься на всю країну в цілому.
Тому не треба підставляти власну кволу грудь на захист того, хто себе діскретував не тільки
в Україні а і в цілому світі, його вже ніщо не врятує ані лемент партій ЕЦ і НСНУ, ані Ваші
заклинання. Вирок історії йому вже зроблений.
dcnslt _ 05.10.2008 16:01
IP: 89.21.78.---
Ув -мые Лещенко. Тэн. Андри.
Не кажется ли Вам...что при анализе полит ситуации на Украине НЕПРОПОРЦИОНАЛЬНО большое внимание уделено не АНАЛИ3У ПОЛИТ ПРОЦЕССОВ (реализация европейских и пост совковых ценностей) а перипетиям личностных отношений (что...конечно...интересно в формате психологического сериала)?
))))
Вполне понимаю.что замечания скорее в адрес Юликов))) -ТАМ ЛИЧНОСТНОЕ (в том числе-ПРЕДАННОСТЬ) -ПРЕЖДЕ ВСЕГО
Поэтому весь диспут АПРИОРИ.УСПЕШЕН))))
Kitty _ 05.10.2008 14:23
IP: 92.113.49.---
04.10.2008 20:32___ wind__up

Я Вам очень благодарна за разъяснение. Ни разу мои комментарии не проходили к статьям на Главной странице. А только что воспользовалась Вашим советом – и опа! Появился мой тестовый коммент!:)
Ещё раз спасибо.
bagua _ 05.10.2008 13:06
IP: 77.123.201.---
04.10.2008 21:27___ Флинт

И Юле это неожиданный, но приятный подарок – остатки его рейтинга перейдут к БЮТ.

Не обольщайтесь. В 2004 году я на Донбасс ездил, чтоб работать в комиссиях со стороны НУ, а сейчас готов точно так же работать против этой бешеной косы. Мне её "гениальность" уже в печёнках сидит.
Андрі _ 05.10.2008 10:13
IP: 195.42.130.---
Цим меморандумом задекларовано, що сторони домовились на взаємовигідній основі постачати природний газ в Україну і... реалізовувати його в Україні.
На рахунок поставок, я згідний, а от на рахунок реалізації його в Україні – ну зовсім НЕ ЗГІДНИЙ!
В Україні що, немає структури яка може займатись реалізацією газу споживачам України?
Для цього потрібно залучати ще Газпромівську структуру??? А що буде робити Нафтогаз і інші газотранспортні підприємства? А чи має можливість Газпром реалізовувати газ нашим підприємствам? В нього є свої газопроводи на території України? НЕМАЄ. Для чого це підписано??? Навіщо нам в Україні ще і Газпром. Ми тут з Нафтогазом не можемо розібратись звідки борги зявляються, а тут ще й з Газпромом – чорт голову зломить!
Лічильника газу на кордоні поставити неможуть (або нехочуть), а вони ще більший бардак організовують.
А що Газпром буде платити за користування газосховищами?
Газ в газосховищах повинен рахуватись нашим газом, а не спільним (так як ми його оплатимо) і ми самі повинні його продавати на Захід, в Європу і не питатися про це в Росії дозволу!

Коротше кажучи цей меморандум дуже невигідний для народу.
Можливо він вигідний для ЮВТ, але не для НАС.
Цей меморандум можна сміливо назвати здачею національних інтересів!!!
Замість Росукренерго зявився Газпромзбут, усувається Нафтогаз від реалізації газу, безкоштовне надання Росії наших газопроводів і газосховищ.
А ціна газу ЗРОСТАЄ!
Андрі _ 05.10.2008 00:33
IP: 195.42.130.---
04.10.2008 14:12___ Rezon

Мене на головній теж забанили.
Певно, там модератор – юлефан.
А тут блоги – сторінки авторів і тут автори нікого не банять і правильно роблять. Їм важливо почути різні думки. Імхо.
Андрі _ 05.10.2008 00:27
IP: 195.42.130.---
Мене цікавить таке питання:
На скільки зменшиться ціна газу для України при переході на прямі поставки від Газпрому?
Якщо нінаскільки, то кому потрапляє маржа???
Якщо ціна не зменшується, то в чому переваги??? Для чого так тішитись? Що Фірташу тепер не буде "перепадати". А що народу від цього? Кому тепер буде перепадати? Можливо відповідь на це питання дасть Ю. Тимошенко? Про що вони таємно домовлялись чотири години??? Кому, скільки і на який рахунок буде "капати"???

Друге: на перший погляд непомітне.
Що означатиме можливість підприємств групи Газпром постачати природній газ підприємствам України? А що буде робити Нафтогаз? Як Газпром буде користуватись нашими газопроводами? Буде брати їх в оренду? Чи безкоштовно використовувати? Хто буде ремонтувати газопроводи по яких Газпром буде прадавати свій газ? Можливо, Юля домовилась безкоштовно надати Газпрому (Росії) наші газопроводи???
Яку частку газу Юля віддала Газпрому продавати укр. підприємствам??? 10 %, чи може вже 25, чи 50%???

А взагалі, цим меморандумом наша Юля запускає Газпром в Україну і дає безкоштовний!!!доступ росіянам до наших газопроводів. З часом вони повністью влізуть в нашу кухню, доведуть Нафтогаз до банкрутства і будуть тут безперешкодно хазяйнувати.
ІМХО це найбільша зрада національних інтересів на перспективу від нашої недолугої премєрки. А, можливо, вона це прекрасно розуміє і це її "лебедина пісня". Потрібно ж якось на хліб з маслом на старість заробити.
Але, чи вигідно це укр. народу???
Ten _ 04.10.2008 23:41
IP: 92.113.6.---
04.10.2008 23:16___ Флинт. ГОСПОДИН ДЕМАГОГ ВНИМАТЕЛЬНО ЧИТАЙТЕ МОИ КОММЕНТАРИИ. Я не собираюсь Вам повторять по сто раз!
Флинт _ 04.10.2008 23:16
IP: 217.87.78.---
ТЕНу. 23.06 Так в чем Вы обвиняете Тимошенко, если у нее не было права и возможности заниматься газовыми переговорами? Не вижу логики. Ющенко разорвал этот бартер – газ в обмен на транзит. Путин этому был очень рад, еще бы. Даже Кучма, помнится, возмутился подобной глупости, если не сказать хуже. Потерять полтора десятка миллиардов кубов газа! Не слишком ли велика цена! Да что тут говорить.
Ten _ 04.10.2008 23:06
IP: 92.113.6.---
04.10.2008 18:54___ Флинт. А где в конституции 1996 г. (действовала до 1.01.06) написано, что президент не имеет право давать премьеру указания обязательные для выполнения? Президент там сам назначал и снимал премьера, изучайте матчасть, перед тем как пургу гнать!
Ten _ 04.10.2008 22:15
IP: 92.113.6.---
04.10.2008 20:32___ wind__up Большое СПАСИБО! Работает! Но я не понимаю зачем так сложно? Неужели нельзя сделать там так же, как на блогах или ЭП?
TPP _ 04.10.2008 22:11
IP: 92.112.83.---
04.10.2008 21:33___ krabat
"...Сказал мазурик – значит мазурик..."
Ащо ще може сказати розумного барига фармазонщиці?

Барыга может быть и хотел что-то сказать хорошее мазурику, но тот все время что-то тырит, а делает вид, что все время поправляет манжеты.
plus88 _ 04.10.2008 21:36
IP: 91.124.234.---
В этот заезд Юля вывезла Вове хранилища и возможность официально присосаться к нашей трубе, в добавок к допуску Газпрома на внутренний рынок куда она его пустила в прошлую поездку, которая тоже увенчалась грандиозной победой. В обмен получила цену на газ которая определят для нас азиаты с Газпромом и поддержку на презвыборах для себя любимой, а что получила Украина от ее вояжа?
krabat _ 04.10.2008 21:33
IP: 77.121.176.---
04.10.2008 21:15___ TPP
"...Сказал мазурик – значит мазурик..."

Ащо ще може сказати розумного барига фармазонщиці?
Флинт _ 04.10.2008 21:27
IP: 217.87.78.---
ТРР. Ну какой нормальный руководитель страны будет срывать поездку официальной делегации во главе с премьером, даже ему ненавистным. Это же посмешище на весь мир. Кто будет уважать такую страну? Чем они думают. чтобы так подставляться. Там же журналисты, которых хлебом не корми, дай только острую тему. И Юле это неожиданный, но приятный подарок – остатки его рейтинга перейдут к БЮТ.
SittingOnTheFence _ 04.10.2008 21:25
IP: 92.112.11.---
Із-за чого стільки шуму? Цей меморандум -передвиборча замануха. За задумом авторів Путінена і Тимошенко має підвищити рейтинг останньої. Він може ігноруватися Рашкою за будь яким результатом виборів в Україні. Привід РФ завжди знайде. Хто там, Бісмарк здається, щось казав про вартість договорів Росії і паперу, на яких вони записані. А Росія буде домагатися свого. Зараз її хіба цікавить газовий договор з нами? Ні! ЇЇ зараз цікавить, щоб у нас до влади прийшов клієнт, який змириться з її флотом і буде в міжнародній політиці йти в фарватері її політики. Ось над цим Путінен і працював. А Юлю цікавить отримати булаву. Вона працювала саме над цим. А до чого тут газ?
TPP _ 04.10.2008 21:15
IP: 92.112.83.---
04.10.2008 19:42___ Флинт
Крабату. Не согласен. Путин – конкретный пацан. Он не склонен к длинным пустопорожним рассуждениям. Сказал мочить – значит будет мочить. И точка.

Сказал мазурик – значит мазурик. И точка.
Уряд реформ366 Україна та Європа1001 Aтака Путіна1153 Корупція1227 Свобода слова561
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter