Сергій Лещенко

БЮТ і Партія регіонів: дві сторони одного дзеркала

22 червня 2009, 20:58

Прочитав обмін заявами між фракціями БЮТ і Партією регіонів та ледь не розридався. Хлопці реально стебуться один з одного, а населення має споживати цей комбікорм маніпуляцій.

"Заява Фракції "Блок Юлії Тимошенко" у Верховній Раді України

Вчора, 21 червня на телеканалі "Інтер", що контролюється власником "Росукренерго" Дмитром Фірташем, був розіграний безпрецедентний істеричний шабаш, спрямований проти Уряду, проти України.

Такої несамовитої ненависті та люті до Української держави, до Прем'єр-міністра, до всього українського не було продемонстровано ніким і ніколи за всі роки незалежності України. У звичайної людини подібні трансляції можуть викликати справжній шок".


Це щось нове в маніпулятивних практиках штабу на Турівській. Простим рухом БЮТ ототожнив постать Тимошенко з державою Україна. Проста система координат. Критикуєш Тимошенко – працюєш проти держави. Є вороги – і є раби.

"Те, що робить сьогодні "Інтер", може називатися однозначно – інформаційною диверсією проти Української держави, бо сповнений ненависті до всього, що пов'язане з Урядом незалежної України. Фактично сьогодні канал став рупором антиурядових сил, який несе загрозу національним інтересам України".

Якби зараз уже діяла розроблена Тимошенко і Януковичем Конституція, то канал "Інтер" був би закритий. Раз і назавжди, за прямою нормою Основного закону. Геббельс курить на балконі!

Цим абзацом заяви БЮТ фактично видав своє авторство у статті Конституції, яка пропонувала позбавляти ліцензії без права поновлення "за дезінформацію суспільства".

Взагалі Тимошенко не має права навіть щось казати про несправедливе поводження до неї, поки існуватимуть газета "ВВ" та сайт ОРД в нинішньому вигляді.

Я часто сперечаюсь з Олегом Медведєвим. Він мені доводить, що вплив газети "ВВ" на суспільну думку не зрівняти з впливом "Інтеру". На що я йому відповідаю: чи є різниця між вбивцею, на совісті якого один труп, та серійним вбивцею Чікатіло? Немає! Вони обидва вбивці.

Але не менш комедійно виглядає заява фракції Партії регіонів у відповідь.

"Чергова заява БЮТ, в якій містяться нові нападки на непідконтрольний владі незалежний телеканал "Інтер" – це лише ще одне підтвердження того, що ця політична сила та її лідерка так нічого і не збагнули в суті свободи слова, в стандартах незалежної журналістики".

Кожне слово цієї заяви регіоналів – сюр!

"Непідконтрольний владі" канал "Інтер"? Ви там у Партії регіонів взагалі вирішили "спалити контору" і вже не вважаєте Хорошковського навіть формальним власником каналу? Це ж ламає всю легенду про непричетність Фірташа до каналу!

"Незалежний" телеканал "Інтер"? Це вже навіть не смішно.

Переконатися в абсурдності цього твердження можна щоп'ятниці, коли "Інтер" перетворюється на засідання політбюро Партії регіонів. Ще трохи – і Янукович стане другим Брежнєвим. До речі, пан Азаров сказав, що не дуже страждає від відсутності опонентів.

І вже кому розповідати про "стандарти незалежної журналістики", так це не Партії регіонів, яка з 2000-них років перетворила Донецьку область в концтабір свободи слова.

На відміну від БЮТ, Партія регіонів вирішила тиснути на Тимошенко прикладами, які варті того, щоб обговорити кожен з них.

"Громадськість не раз була свідком того, як сама Юлія Тимошенко публічно вказувала журналістам, коли ввімкнути, а коли вимкнути телекамери".

Я відвідую 80% прес-конференцій Тимошенко. І з власного досвіду можу сказати, що насправді це мало місце лише один раз. Зате я знаю, як оточення Януковича вилучало у телеканалів відео, яке представляє Януковича у неприглядному вигляді.

"Відомі випадки, коли Тимошенко вичитувала власникам каналів за той чи інший журналістський сюжет, який їй не сподобався".

Це правда – наскільки я знаю, під гарячу руку потрапив Валерій Хорошковський після того, як в ефірі Інтеру вийшов сюжет про виставку картин, на якій Тимошенко і Шуфрич представлені як Ромео і Джульєтта. Не для цього Тимошенко призначала його на митницю, щоб він такі сюжети крутив!

Так само з публікації в газеті "Сегодня" був знятий матеріал на цю саму тему після дзвінка Тимошенко Рінату Ахметову.

"Ні для кого не секрет, що на прес-конференціях Тимошенко всі запитання замовлені і суворо контролюються".

Це – неправда. Мені жодного разу не пропонували поставити заготовлене запитання. До речі, на відміну від прес-конференцій Януковича. Особисто при мені в Одесі узгоджували запитання журналістів, які пролунають до Януковича.

"А чого варте звільнення журналіста "Нового каналу" лише за те, що він показав правдивий сюжет про подвійні стандарти Тимошенко".

Це – ганебний випадок. Кажуть, політтехнологи Тимошенко пропонували їй виступити з заявою на захист журналіста, але вона відмовилася. Дарма. Якщо Тимошенко програє вибори президента, то не в останню чергу тому, що журналісти відчули в ній небезпеку власного існування.

"Відомий факт, коли Тимошенко замовляє собі ефіри і призначає собі опонентів, а у випадку, якщо канал не погоджується на такі її умови – вона просто не приходить у студію, вишукуючи різні причини".

Це – правда, але точно так само діє Янукович.

Два роки поспіль з інтервалом у декілька місяців Янукович особисто обіцяє дати інтерв'ю "Українській правді" – і досі не дотримався взятого слова. Одного разу Ганна Герман прямо заявила: "Ви отримаєте інтерв'ю з Януковичем, якщо Мустафа Найєм вибачиться переді мною".

Такі умови не мають нічого спільного зі свободою слова, за яку вони розривають тельняшку в своїй заяві.

"Партія регіонів пропонує запровадити мораторій на втручання влади в політику медій щонайменше на період виборчої кампанії".

Партії регіонів варто було першою продемонструвати приклад цього на телеканалі "Інтер", який, як виявляється, є "незалежним і непідконтрольним владі".

"Ми звертаємося до всіх небайдужих українців, до світової спільноти, до дипломатичних представництв, до організації "Репортери без кордонів" з проханням захистити свободу слова в Україні від цинічних намагань уряду взяти незалежну пресу під свій контроль".

Мені цікаво, де була Партія регіонів з такими полум'яними гаслами в 2002, в 2003, в 2004 роках, коли свобода слова була знищена під корінь, а цензура міцно, взявши під лікоть Януковича, вела його в президенти...

І на сам кінець, що дуже красномовно характеризує обох учасників заочної перепалки.

Перший документ називається "заява фракції БЮТ", а другий – "заява фракції Партії регіонів".

Насправді, ні та, ні друга фракція жодного рішення не ухвалювала. Вони навіть на свої засідання не збиралися!

Замість 156 депутатів БЮТ і 175 депутатів Партії регіонів це рішення ухвалили інші люди – їхні вожді. А підписали як "рішення фракції".

Чи потрібні ще доводи, щоб показати уявлення про демократію у цих двох близнюків?

powered by lun.ua
Коментарі — 202
командор _ 24.06.2009 21:44
IP: 94.248.94.---
Свобода слова не может быть без ответственности за это самое слово.А вот ответственности эта продажная категория писателей и боится.Отсюда и весь трендежь.
yasmin _ 24.06.2009 15:00
IP: 91.124.66.---
Я проти аморальності в журналістиці. Це не та свобода слова, за яку варто боротися! І хай звільнення того журналіста (за відео з Тимошенко) буде уроком і своєрідною "межею" для інших його колег!!!!!
be_U _ 24.06.2009 14:58
IP: 91.124.66.---
_gal1980
Незаслужено?????? Так це ж якраз "технарь" одного з як ви кажете, покидьків Януковича, тож ще 10 разів подумайте!!!!!!!!
be_U _ 24.06.2009 14:57
IP: 91.124.66.---
_Абыр
Шановний! Зате Ющенко маючи в кишені нацбанк зумів зі своїм корєшом на маніпуляції з курсом зірвати Джек-пот!!!!!!! А це судячи з суми реальний удар по економіці!
be_U _ 24.06.2009 14:57
IP: 91.124.66.---
А хіба свобода слова відноситься лише до журналістів? А де коментарі читачів до статей????
yoga _ 24.06.2009 14:55
IP: 91.124.66.---
Я тішуся з того, що вкладають у зміст фрази "свобода слова"... сьогодні вона як ніколи є, і вона занадто вже "свободна", немає моральних границь!
NELLI _ 24.06.2009 13:53
IP: 77.123.111.---
Олег Медведєв _ 24.06.2009 09:20
Вы же делаете свои социологические опросы. Опубликуйте их. Или боитесь, что правду писать нельзя, а вранье будет очевидным. Хотя всегда есть косвенные доказательства, насколько правдивы рейтинги. Конечно, не до процента, но тенденция прослеживается четко. Это я о последних, извините, за грубость истерических заявлений БЮТ по поводу Интера да и по поводу даты президентских выборов. Последняя сентенция выглядела откровенно неприлично. Но такие истерики говорят о рейтингах.
Yuri_D _ 24.06.2009 12:31
IP: 91.124.123.---
vpc _ 24.06.2009 11:53
Згоден – мене ще пару років тому цікавило, а хто надавав право Попову & Co. виступати від імені виборців? Їхня контора вже давно займалася дезорієнтацією виборців на користь ющенківських сантехніків.
А взагалі – якби в нас були порядні журналісти і справжні політологи (на жаль, жодного не можу назвати) – цікавою була б статистика – скільки на душу населення в Україні розвелося державних і віртуальних інститутів всіляких стратегій, скільки псевдо-політологів, -політтехнологів, -журналістів, -соціологів, -експертів? Скільки нещасних дітей, що вважають ці спеціальності "престижними", поступає в вузи, отримуючи замість знань уроки цинізму і навички з брехні на задану тему?
vpc _ 24.06.2009 11:53
IP: 81.30.160.---
Yuri_D _ 24.06.2009 11:16
В догонку.
Я бы еще посоветовал Олегу осветить деятельность КВУ в серьезном материале. Ведь там в наблюдательном совете вся президентская рать. Боюсь, что на выборах эти "независимые", пользуясь заработанным ранее авторитетом, наделают не мало черных дел, по подобию Киева и Тернополя.
korin3 _ 24.06.2009 11:29
IP: 94.178.109.---
Олег Медведєв:
Последний вопрос, который задавали специалисты НИСИ, касался электоральных предпочтений. Если бы в ближайшее воскресенье состоялись президентские выборы, то во второй тур прошли бы Виктор Янукович (22,6% опрошенных) и Юлия Тимошенко – 13,8%. За Арсения Яценюка готовы отдать свои голоса 12,1% респондентов, Виктора Ющенко – 7,5%, Владимира Литвина – 6,9%, лидера Компартии Петра Симоненко – 6,2%. http://kommersant.ua/doc.html?docId=1191824
Серьога, чи не хочеш написати, що державний інститут страт. досліджень втричі фальсифікує рейтинг Ющенка
Так на те він і державний...
Yuri_D _ 24.06.2009 11:16
IP: 91.124.123.---
Олег Медведєв _ 24.06.2009 09:20
"...Серьога, чи не хочеш написати..."

Пане Олег, а чому б Вам замість "дружніх порад" оцьому папараці – самому не написати аналітичну статтю про цей дійсно паразитичний інститут, отриманий Ющенком в спадок від Кучми? Кожного дня по 5-му каналу бачиш оці холуйські пресконференції директора – Ю.Рубана, який подібно Сизіфу намагається котити вгору "рейтинг Ющенка" і інших тех.кандидатів Януковича. Там є що аналізувати – маніпулятивний характер питань в "соцопитуваннях", не кажучи вже про завідомо спекулятивну інтерпретацію. Що, не вистачає освіти?
vpc _ 24.06.2009 11:11
IP: 81.30.160.---
Таємна вечеря Арсенія Яценюка
23.06.2009 18:12 ___ Сергій Лещенко, Мустафа Найем, УП

Сергей, Мустафа, зачетный материал. Кой чего почерпнул. СПС.
Shannon _ 24.06.2009 11:02
IP: 212.109.36.---
Олег Медведєв:
Серьога, чи не хочеш написати, що державний інститут страт. досліджень втричі фальсифікує рейтинг Ющенка
Уколову це запропонуйте, друже. В нього це чудово виходить – писати про опитування.
Олег Медведєв _ 24.06.2009 09:20
IP: 195.78.69.---
Последний вопрос, который задавали специалисты НИСИ, касался электоральных предпочтений. Если бы в ближайшее воскресенье состоялись президентские выборы, то во второй тур прошли бы Виктор Янукович (22,6% опрошенных) и Юлия Тимошенко – 13,8%. За Арсения Яценюка готовы отдать свои голоса 12,1% респондентов, Виктора Ющенко – 7,5%, Владимира Литвина – 6,9%, лидера Компартии Петра Симоненко – 6,2%. http://kommersant.ua/doc.html?docId=1191824
Серьога, чи не хочеш написати, що державний інститут страт. досліджень втричі фальсифікує рейтинг Ющенка
Химера _ 24.06.2009 00:29
IP: 91.201.26.---
Шановний Сергію, Ви є Четверта Влада!
Чи не моглиб ви поцікавитись у О.Притули та модераторів УП куди вони поділи всі комменти до статей та новин????
Та чому УП став НЕПОТРІБНИЙ зворотній звязок читачів з авторами = комментарі= суспільна думка????
Чи подобається вам (журналістам) писати самим для себе, або для наповнення сайту УП???
Чи може цензурі набридло читати думки читачів, або видання дуже популярне і вони (цунзура) просто не встигають???
Так ми можем піти на інші не менш популярні видання наприклад Корреспондент НЕТ, або УНІАН!!!!!!!!!!!!!!
командор _ 23.06.2009 21:05
IP: 94.248.113.---
Абыр _ 23.06.2009 16:56

РЫБА! Надежда на то,что основную массу граждан этого государства составляют круглые идиоты может утешать вас не очень долго. А к вопросу о доле участия в рефинансировании и кредитовании всех участников процесса народ Украины еще вернется.Обязательно.И если бы на воре не горела шапка,то не выставлялся техническим кандидатом на выборах президента проталкивая способную,но беспринципную молодеж.
Просто _ 23.06.2009 19:17
IP: 91.204.213.---
NELLI _ 23.06.2009 15:59
Представьте на минутку, что Вам бы сегодня пришлось набирать команду, способную работать на гос. уровне. Вы представляете с каким уровнем непрофессионализма и элементарного, пардон, жлобства Вам пришлось бы столкнуться. Никогад не буду утверждать, что ЮВТ – гений (экономики или политики), но сегодня реально она единственный человек способный ДЕЙСТВОВАТЬ не ради личных карманов, а ради дела. Амбиции превышают возможности? Согласен, но она пытается из нашего жлобья слепить подобие команды. Пока вижу Турчинова и Немырю. И Все!!!!! А ведь это катастрофа. Пытаюсь увидеть кого-то в других командах. Честно говоря, кроме Черновецкого и Кильчицкой не вижу никого. Это и есть катастрофа сегодняшней "элиты", которая абсолютно не готова РАБОТАТЬ. А за Вашими комментами слежу всегда. На фоне общего идиотизма – луч света. Даже если и не согласен.
Євген Іхельзон _ 23.06.2009 18:16
IP: 89.105.225.---
А до речі, про цю картину з шуфричем ми писали якраз
serpav _ 23.06.2009 18:09
IP: 212.3.125.---
Абыр _ 23.06.2009 16:56

Про подяку Ющенку та Стельмаху можуть писати мабуть лише такі долбойоби як Абир. Гроші направлені на рефінансування банків з відомства (під кураторством) Ю і С направлялися не на погашення депозитів, що сприяло б поверненню довіри до банківської системи, а на валютні спекуляції, що спричинило ще більше падіння гривни.
До речі згадаймо минулорічну повінь. При прийнятті поправок до бюджету саме Ющенко наполіг, щоб розпорядником коштів на ліквідацію наслідків була місцева влада, а не уряд. Зараз вспливають діла про крадіжки цих грошей. Винуваті як завжди стрєлочники типу голови сільради. Так що ручки, які нічого не крали не погребували нажитися на біді "маленьких українців". Ну тут вже балогівська школа, той виродок – відомий мародер.
Абыр _ 23.06.2009 16:56
IP: 94.178.122.---
командор _ 23.06.2009 14:55

Командор, ну вот что у вас, БЮТков, за традиция такая – глупости писать? Какая еще инфляция? Каких кредитных ресурсов? Ну что Вы несете? Как не стыдно.)))

А за рефинансирование Вы бы лучше Стельмаху и Ющенко В НОЖКИ ПОКЛОНИЛИСЬ. Причем – искренне и истово! Понятно?
Не понятно? Так подумайте лучше СВОЕЙ головой, а не головой той дуры, которой думает Ваша любимая политсила. Поясню, если хотите.

Простой вопрос (я уже не буду о опускании нац. валюты и то, что именно это спасло Украину от дефолта – это слишком сложно, как видел тут неоднократно). Вы в курсе, сколько банков накрылись медным тазом за последние полгода в России и вкладчики которых остались с шишом в кармане? Скажу. На трех аналитических сайтах звучали цифры в диапазоне от 61 до 85. А сколько на Украине накрылись? АЖ Четыре (из которых один истово валила ваша премьерка), да и те не до конца? Какие тут ЕЩЁ могут быть разговоры?

Всегда лучше ориентироваться на факты, а не на чужой БРЕД.
serpav _ 23.06.2009 16:31
IP: 212.3.125.---
Запитання до п. Лещенка:
який вплив на звільненя журналіста Нового каналу мала Тимошенко?
І ще, уявіть собі таку ситуацію (гіпотетично): за ваші публікації про Тимошенко Притула виганяє вас з УП. Ви звертаєтесь до Тимошенко за підтримкою. Якою на ваш погляд буде реакція Тимошенко? Варіанти відповіді:
а) Лещенко класний пацан, треба поновити його в УП, щоб він і далі писав пасквілі на мене. (Тоді доведеться подумати над тим, що скаже у відповіть Притула).
б) А чи не пішов би ти на хєр, шестьорка балогівська (фірташівська, коломойська, пінчуковська і т.п).
в) Лещенко? Хто єсть такой Лещенко? Перший раз про нього чую.
Просто _ 23.06.2009 16:01
IP: 91.204.213.---
И в который раз умиляюсь стремлением "журналистов" убедить себя и весь мир, что единственной реальной силой в Украине является Тимошенко, которая полностью контролирует все ветви власти на всех уровнях, что против нее абсолютно бессильны все "политики" и весь бизнес. Нс стремятся убедить, что в стране уже реально существует тотальный контроль над государством и бандитами всех мастей со стороны "великой и ужасной". Это было бы смешно, если бы сами пишущие такие страшилки не начинали в это искренне верить.
NELLI _ 23.06.2009 15:59
IP: 77.123.111.---
Просто _ 23.06.2009 15:46
У меня нет юлефобии. Мне искренне жаль Юлию Владимировну, у которой амбиции превышают ее возможности. Газовый договор – это гвоздь, забитый собственными руками в иллюзии относительно ее возможности быть менеджером. Все остальное не буду обсуждать. Я пока знаю, за кого я не буду голосовать – Тимошенко и Янукович. Да и вы искажаете действительность. Фонтанирует как раз Тимошенко. Посмотрите на очередную бютовскую ересь по поводу довичного президентства. Нельзя же так откровенно опускаться в своей неуклюжести. Уколова вообще надо изолировать от общества. Он же дискредитирует своими сентенциями, а не наоборот. В 2004 году мало кто представлял, что вся обозовская грязь – это придумано бютовскими политтехнологами. Теперь после "ширки" на все смотрят иначе.
Просто _ 23.06.2009 15:46
IP: 91.204.213.---
NELLI _ 23.06.2009 15:33 Разница между нашими "измышлизмами" существенна. Вы выступаете исключительно "против" не формулируя КОГО поддерживаете. Моя позиция четко определена. Обратите внимание, что ВСЕ юлефобы старательно обходят вопрос о том, кого поддерживают они, предпочитая фонтанировать "компроматом" (с их точки зрения). Жаль, что за рамками анализа остается РЕАЛЬНАЯ ситуация и расклад политических сил.
gal1980 _ 23.06.2009 15:43
IP: 62.149.7.---
Сергій, напиніть щось про Тягнибока.
Люди шукають альтернативу тим покидьким. Про них і так все зрозуміло.
А Олега незаслужено ображають увагою і газети і ТБ.
ONLINE
Україна та Європа1058 тітушки18 Aтака Путіна1181 Вибори-2014158 Уряд реформ386
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter