Юрій Луценко Генеральний прокурор України

Україні бракує моральних та інтелектуальних вчителів

20 вересня 2012, 10:09

Лист Данилу Яневському

Знову пишу із великим запізненням. Цього разу причина значно серйозніша. Попри передбачене законом право на необмежену кількість телефонних дзвінків, керівництво тюремного відомства та начальник колонії спочатку вимагали, щоб я не обговорював під час розмов політику взагалі і Януковича, ПР та мафію зокрема. Пречудовий сенсів ряд вийшов у захисників Межигірської рабовласницької республіки!

Звичайно, я відмовився жити по їх правилах. Відтак, зв'язок спочатку розривався, а потім взагалі зник. У відповідь на мої письмові заяви протесту мені оголосили дисциплінарне стягнення за те, що я смів безуспішно набирати телефонні номери більше часу, ніж мені передбачено графіком. Звичайно, після засудження на 4 роки за "незаконне святкування Дня міліції" такий підхід не є чимось дивним. Але спілкування мені все ж ускладнили.

Та менше з тими шістками...

Твій останній лист поставив дійсно складне питання: на чому тримається моя віра в краще майбутнє України.

І попри те, що ти наводиш багато депресивних показників наркоманії, алкоголізму, злочинності та інших тяжких хвороб українського суспільства, я все ж спираюся в моїй вірі саме на наших людей.

Так, ми живемо в постгеноцидному, посттоталітарному суспільстві, до якого на 100% пасує діагноз 150-річної давнини, зроблений Адамом Міцкевичем своєму народу: "Нещасні обставини, в яких залишається наша країна, потворно діяли й діють на спідлення співвітчизників".

На жаль, можна безкінечно підтверджувати ці слова реаліями сучасної України, яка останні десятиліття стала класичним підтвердженням слів ще одного великого поляка, Адама Міхніка: "Найгірше в комунізмі те, що приходить після нього".

Все це так, Даниле. Але, на наше щастя, у нас був Майдан. І саме цей вияв духовного і морального потенціалу українців є моїм Символом віри.

Про ті надії вже написано й говорено багато. Я все ж хочу розповісти, як в день виборів на Кіровоградщині, де під керівництвом представника Януковича пана Лозинського били і залякували людей, відключали світло під час підрахунку голосів і навіть підпалювали виборчі дільниці, на одній із тих дільниць бандюки з нардепом на чолі вимагали не підписувати протокол підрахунку голосі на користь Ющенка. Голова комісії, проста сільська вчителька, з якою вже "побєсєдовалі" і начальство району, і люди в погонах, довго дивилася на стіну класної кімнати. А потім встала і сказала: "Хай я ляжу в цей найкращий в світі чорнозем, але таки підпишу цей протокол".

Віриш, Данило, в мене й досі сльози навертаються на очі, коли я пишу ці ряди. Повір, що після МВС я не дивлюся на життя через рожеві окуляри. Але я впевнений, що підлість, криваві злочини і нелюдська байдужість не є фатальними для українського загалу.

Ми маємо чудовий народ. І коли ти питаєш, як йому дати краще життя, я відповім, що головною нашою проблемою є не вади громади, а брак її моральних та інтелектуальних вчителів.

Ще Платон в легенді про пастуха Гіга, а ближче до нас Голдінг в "Повелителі мух" показував, що в агресивній системі координат шкоринка моралі та культури легко руйнується, відкриваючи прірву звіриного в людях. ХХ століття багатомільйонно підтвердило це трагічними жнивами смерті в Україні. І починалися вони із знищення провідників та спідлення псевдоеліт.

Хочу зауважити, що говорячи про потребу вчителів, я не маю на увазі так звану інтелігенцію як прошарок освічених спеціалістів. Я кажу про ту, гноблену при царизмі, нищену про комунізмі і зжебрачену при незалежності верству людей, які в силу доброї освіти і перебільшеної свободи і гідності мають внутрішнє, аристократичне по духу зобов'язання вести людей. Не служити їм, як було модно говорити ще з народовольчих часів, не повчати їх, як практикувалося в часи радянського експерименту tabula rasa. А саме вести, тягнути, штовхати свій народ до кращих світових стандартів життя.

Тоффлер, здається, один із найглибших соціологів сучасного світу, чиї книжки були на робочих столах Клінтона і Ден Сяопіна, писав у своїй книзі "Третя хвиля": "Еліти утворюють потужну машину неперервної дії, яка працює одночасно з демократичним механізмом, що включається лише періодично. Тільки розглядаючи ці дві машини разом, можна зрозуміти як державна влада проявляє себе в загальній законопродукуючій системі".

Бо й справді – який сенс має голосування в дурдомі з книги Кена Кізі "Політ над гніздом зозулі", де електорат складався із 1/3 "овочів", контрольованих Системою, а ще 1/3 – з хронічних боягузів-мазохістів? Таке опудало демократії – ніщо, аж поки не прийде провідник, що запалює людей енергією свободи. Саме такої еліти із почуттям власної місії творення нового проекту України і бракує нам ці останні 20 років. Звідси йде хвиля слабкості і невпевненості в тому, що ми робимо і в що ми віримо. Це визначає неадекватний рівень суспільних дискусій і глибину стратегічного розуміння ситуації і населенням, і політиками.

Тому-то залишені поза культурним процесом, один-на-один із культом наживи і аморальності зомбоящика та злочинною практикою правлячої мафії, люди обирають виживання у крайній хаті. Ніякі технологічні системи комунікацій не здатні замінити чи бодай компенсувати функцію цієї ледь жевріючої верстви учителів. Без них можливий лише бунт, але не революція.

Більше того, глобалізація стала могутньою індивідуальною силою, яка крім позитиву вільного спілкування несе й негатив усамітнення, відмови від спільних дій в реалі. Фактично, навіть громадські активісти покинули "агору", де й мали б вирішувати спільні проблеми, і засіли в мережевих окопах.

Підсумовуючи проблему, я б сказав, що українці опинилися поза культурними і суспільними процесами наодинці із задачами, які самостійно розв'язати неможливо. Відтак, я думаю, що найбільше питання будівництва нової України, про яку ти пишеш, полягає в тому, як з'єднати Силу й Інтелект, як створити широкий надпартійний громадянський рух на чолі із лідерами моральної революції нації.

На жаль, їх вдало роз'єднують, відтискаючи потенційних провідників від гучномовців. У сучасному інформаційному світі, де непоказаного по телебаченню не існує для абсолютної більшості людей, власна система бидлізації витрачає величезні зусилля на це організоване навчання. Навіть безкінечний шумовий ефект незмінних гостей шустер-шоу є замовчуванням суті речей і кращих альтернатив.

Саме тому я разом із тобою теж радію резонансу від возведення в сан архієпископа отця-ректора Бориса Гудзяка. Він – один із тих вчителів, яких ми потребуємо для духовного, морального і суспільного прогресу. Знаю це, бо саме його слова – "Гідність наша – це найцінніший скарб на світі. Кошт для її збереження немалий, ми маємо бути готові іти на жертви, інакше не буває" – надихали мене в перші місяці ув'язнення. Саме його приклад вчив мене, що добратися до джерел можна лише пливучи проти течії. Саме його служіння підсилює моє переконання, що Україна не втратила здатності являти провідників, здатних вести за собою суспільство.

Наявність таких вчителів і ріст їхніх щасливих учнів – це і є наша дорога надії.

19.09.2012 року

Менська ВК N91

powered by lun.ua
Коментарі — 86
Seymich _ 21.09.2012 13:58
IP: 82.145.211.---
Ирина Ворошило:
Ви вірно підкреслили – що паплюженям України той раб московської влади намагається відволікти увагу від незупинної руйнації економіки,освіти,культури,медицини, усеохватній корупції, пияцтві,наркоманії у Росії. Навіщо регіонали туди уперто тягнуть Україну? Раджу Вам частіше виходити на сайти: www.novayaqazeta.ru www.alebedev.ru – документально підтверджено на них це доводять. А які коментарі пишуть російські читачі з цього приводу! Читайте.
Seymich _ 21.09.2012 13:28
IP: 82.145.211.---
свій карпатський:
Ви як і Юрій не бажаєте розуміти головного- без свого ПЕРЕТВОРЕННЯ і ВІДРОДЖЕНЯ ЛЮБОВІ У СОБІ КОЖНОГО З НАС – ВІЛЬНОЇ І ЩАСЛИВОЇ УКРАЇНИ НЕ БУДЕ. Так,ми повинні бути освічені, фізично сильні та усвідомлені. Але головне то ДУХ, а ЛЮБОВ то є найсильнішій ДУХ, тому що ЛЮБОВ ВІД ГОСПОДА, все інше від людей. І тоді ти будеш із початку бачити: хто є хто. Ну нема цілковитого праведника на землі. Таке враження- що для вас це сміття. Та зрадила, той зрадив. Ви як замовну думку чиюсь виписуєте. Ви дайте собі відповідь на таке питання чому лютий ворог України російська влада так ненавидить В.Ющенка?Чому на адресу Януковича (не дивлячись на його недолугі заяви, на здачу України російський наскрізь корумпований влади) ніхто з його прихильників (і " праведних" керівників оопозиції теж) не критикує (а тим паче), не облива брудом,лайкою,образами його. А у "праведників" – усе навпаки. Хоча м. ви є звичайний тріль.
свій карпатський _ 21.09.2012 11:39
IP: 91.124.104.---
Пане Юрію,проблема зараз не тільки в еліті як такі, проблема взагалі в суспільстві українському, його відносинах, розбрату, ненависті один до одного, байдужості. Я ріс і виховувався в сім'ї (не знаючи сам) де мій тато був членом УНФ, знаю його відносини до сусідів, рідних, близьких= все минеться, вони просто залякані і їх тримають як баранів, лякаючи криміналом, роботою... Цей період ми повинні пройти, ми з страшного минулого, про яке зараз згадують як про "світле". Питання еліти важливе все і для кожної нації, час потребує їх щосекундно. ця зрада Майдану Ющенком, що і привело до розколу серед самих патріотично налаштованого люду, це ця проблема, яку так тяжко подолати. Вам зичу всього найкращого і скорішого повернення на новий Майдан, який мусить відбутись, без нього ми не побачимо і не взнаємо цю еліту, яка так потрібна зараз.
Северянин _ 21.09.2012 00:05
IP: 95.133.40.---
babay1:
Согласен. Пусть еще вспомнит как выпускал Калиновского и прикрывал того же БЮТоЛозинского. Как БМВ Ющера младшего прикрывал смехотворным штрафом.

Автору – С Лозинским это по Фрейду? Или напомнить откуда у БЮТа проблемы просто посыпались как из рога изобилия?
Ирина Ворошило _ 20.09.2012 23:03
IP: 91.218.104.---
xxx33:
Vladimir Routski:
Проблема в том, что городская УКРАИНСКАЯ культура так и не возникла, а украинская сельская культура была разрушена внешними влияниями. Выходцы из сел, заполонившие сейчас города Украины, не смогли впитать в себя более высокую городскую (РУССКУЮ) культуру, но лишились своей – сельской. Тем самым они превратились в деклассированную, маргинальную массу/толпу, лишенную всякой культуры и традиции. И в этом одна из главных проблем, убивающих Украину.
На самом деле мы уже не первый год живем в состоянии тотальной катастрофы. Мы просто к ней привыкли. Катастрофа наступила как в социальной, гуманитарной, духовной, интеллектуальной, так и инфраструктурной, финансово-экономической сферах.
"Нэзалэжна" Украина сама себя пожрала. Конечная фаза катастрофы – переход расширяющегося и углубляющегося хаоса и разрухи в перманентный бунт, полный паралич власти и территориальный распад.
В этом нет ничего необычного.
Це ви про Росыю???
babay1 _ 20.09.2012 22:10
IP: 193.93.162.---
Якщо Ви так пишаєтесь Майданом (а я теж ним пишаюсь), як можна було так безглуздо протринькати на теревені та міжусобні чвари той величезний кредит довіри, який суспільство Вам надало після нього? Як можна було дозволити, щоб ніхто не поніс відповідальності за протиправні дії хоча б під час тих подій, я вже не кажу про вкрадену у народу країну? Як можна було навіть не спробувати змінити Систему, нинішні гвинтики якої без найменших докорів сумління відправили Вас на нари за вказівками своїх нинішніх очільників, висунувши безглузді звинувачення? А достатньо було лише визнати, що міліціонери не завжди праві, і довести до логічного завершення хоча б кілька справ найбільш одіозних особистостей, таких як Чечетов та Ківалов, і на Вашу підтримку вийшли б мільйони людей, спраглих хоча б крихти справедливості. Дуже прикро читати Ваші листи з-за грат і жалкувати про втрачені можливості рідної країни. Адже нових може й не бути.
Seymich _ 20.09.2012 22:02
IP: 82.145.208.---
Lyubov Chub:
Dozent1945:

Олександр Василенко:
Ні, він не розуміє. Не розуміє, що поперед усе йому необхідне очищення, ПЕРЕТВОРЕННЯ та ВІДРОДЖЕНЯ ЛЮБОВІ у собі. А для ВІДРОДЖЕНЯ УКРАЇНИ- ПЕРЕТВОРЕННЯ і ВІДРОДЖЕНЯ ЛЮБОВІ в КОЖНОМУ з нас. Ти згадуєш, Юрію,як ти казав, що ви із Стецьківом ледь встигали відвертати Юлю від завзятих спроб штовхнути людей на Майдані на радикальні дії,що могло привести до кровопролиття. Хоча вона їх змінювала-ходила поміж людьми,обнимала їх і казала-ось так, мої любі, тільки ввічливістю і любовію переконувати своїх ярих опонентів. Потім пройшов невеликий час і Юля каже, що Віктор Андрійович взірець порядності і професійності. А потім усе навпаки казала. Я вже не кажу що ти на його адресу казав. Як ти думаєш – вона моральний авторитет.Юрию,зрозумій,що ВІДРОДЖЕНЯ ЛЮБОВІ це не просто "не убий" і "не вдарь" і "не збреши" у дії, а НЕ ВЧИНИ ЦЬОГО У ДУМКИ. У ДУМКИ! В іншому разі яка різниця між Опп. і регіонами?
Іван Гліба _ 20.09.2012 20:32
IP: 193.34.173.---
Луценко має бачення розвитку суспільства,волю і характер незважаючи на обставини, а тому він вартий поваги.
Олександр Василенко _ 20.09.2012 19:43
IP: 95.111.191.---
Юрік,честі тобі це не робить. Не вже не розумієш?
Seymich _ 20.09.2012 18:36
IP: 82.145.208.---
Viktor Lutaenko:
Очень плохо, что вы стыдитесь,что украинец. Орда,которая пришла с северо-востока огнем и мечом прошлась по украинским городам и селам уничтожая лучших сынов и дочерей-умелых тружеников,яркие талантливые индивидуальности (ибо именно самодостаточный всеми силами защищает свою родыну и родину) численностью рядов своих и жаждой грабежа.И, вот так, в течение почти четырех столетий по сей день. И стало больше на Украине не тех самодостаточных, а таких, как вы, которым стыдно (подумать только!),что он украинец. Кстати,большинство самодостаточных украинцев,именно они, сейчас кормят всю Россию, проживая или работая в ней. Это Украине горько,что у неё такой не защищающий родину сын.
Seymich _ 20.09.2012 18:07
IP: 82.145.208.---
Plutonium bomb:
Приведена взвешеная точная характеристика высокоморального,как считают в России авторитета В.Белинского, украинского народа и русского народа. Оппоненты (не поднимается рука подтвердить – это же, за редким исключением, по сей день Так) на это становятся слепоглухонемыми. Приведем свидетельство ещё одного высокоморального русского авторитета:"Мы.русские, - анархисты по натуре, мы жестокое зверье, в наших жилах всё ещё течет темная и злая рабья кровь-ядовитое наследие татарского и крепостного ига, что тоже правда.Самый грешный и грязный народ на земле, бестолковый в добре и зле,опоенный водкой,изуродованный цинизмом насилия,безобразно жестокий...Мы,русские, несомненно достигли "сравнительно значительного уровня культуры", -об этом лучше всего свидетельствует та ЖАДНОСТЬ, с которой мы стремились и стремимся ПОЖРАТЬ ПЛЕМЕНА, политически враждебные нам."М.Горький,вел рус.писатель,"Несвоевременные мысли",изд."Азбука-классика",2ОО8г,Россия
Lyubov Chub _ 20.09.2012 17:44
IP: 37.52.161.---
Viktor Lutaenko:
Елліни – це не греки, а прапредки того народу, якого Ви соромитесь. Саме пелазги, які прийшли з теренів, що звуться нині Україною, на територію Греції, забезпечили там розвій культури. Про це свідчать результати сучасних розвідок і досліджень. У чому Ви праві, так в тому, що за нинішніх часів нам бракує сили скинути із себе імперські пута – і політично-світоглядні (вплив соціалістичного минулого), і духовно-світоглядні (вплив іудо-апостольської церкви, що називає себе християнською), і фінансові (залежність від лихварських угрупувань). Але сила ця формується, росте й обов'язково нам допоможе розірвати всі пута. Не вірити в це і не працювати на перемогу Світла над темрявою – навіщо тоді жити? Не соромтесь, а відчуйте відповідальність за майбутнє. Бути українцем – не соромно, а важко, бо з нашої землі розпочався поступ нинішньої цивілізації і незабаром саме ми розпочнемо новий період розвитку людства. Бо хто ж, як не ми?
PRAW-DA _ 20.09.2012 17:23
IP: 194.126.183.---
Casta Diva:
Gleb 71:
Casta Diva:
Gleb 71:
Юрий Витальевич, будьте моим моральным и интеллектуальным учителем! Хочу научиться так же, как Вы непринужденно про яйца шутить. А то комплексую что-то на темах ниже пояса.
Начните с малого, Gleb, – плести лапти и непринужденно подносить сей дар от щедрот своих.
Что ж – каждому свое: кому лапти плести, а кому ласты клеить. А кому и склеивать.
Мы не будем заходить так далеко.
Пусть Юрий Витальевич, озабоченный поисками моральных и интеллектуальных авторитетов мирно шьет рукавицы, Вы учитесь плести лапти, а я буду наслаждаться кратковременным покоем в Отчизне.
"Коли вони ПРийдуть по вас, - вас вже не буде кому захищати!"
Viktor Lutaenko _ 20.09.2012 16:48
IP: 178.92.104.---
"Ми маємо чудовий народ"
Категорично не погоджуюсь, пане Юрію. Ми навіть не заслуговуємо на звання "народ". Ми – маса. Ми – житєлі Донбасса. Ми – совки вже в бо'зна у якому поколінні. Ми не пам'ятаємо, хто і якою ціною здобував нам свободу http://vinil28.livejournal.com/, ми обираємо убивць, катів та мародерів собі в "начальники", а коли "обрані" натягають пов'язку нам на очі, вставляють кляпи http://tv.tvi.ua/video/lukerenko-novi-zminy-do-kryminalnoho-kodeksu-tse-kinets-svobody-slova.html і затикають вуха, ми не взмозі навіть вийти на площу міста (не під Качанівську, чи менську колонію, не на мітинг – хоча би пройтись серед роззяв) більш, ніж один з десятка тисяч: http://vinil28.livejournal.com/6206.html Ми – раби. І ще гірше – ми, слов'яни навіть маємо нахабність пишатися таким своїм йменням, на відміну від тих же греків, котрі називають себе еллінами. Мені соромно, що я – українець http://blogs.mail.ru/mail/viktoryazva/257ED14574E20292.html
Lyubov Chub _ 20.09.2012 16:14
IP: 37.52.161.---
Олександр Василенко:
Дозвольте під'єднатися до Ваших міркувань-запитань. Думається, гординя – це риса характеру людини, котра виставляє напоказ гордість за себе, за свої наміри і дії, тобто гордує собою (або не виставляє, але вважає сама себе най, най... за інших). Коли людина гордує кимось (чимось) іншим, то тут підходить слово "гордість" (гордість за предків, Батьківщину і т.д.). Разом із тим, словники Грінченка або Даля ці поняття поєднують. На практиці слово "гординя" має негативний відтінок, "гордість" – позитивний...
anno_domini _ 20.09.2012 15:58
IP: 109.106.20.---
Друзі,так точно, ssm, дуже-дуже гарно Ви сказали. Давайте будемо і далі набиратися демократії в своїх головах і діях. Може щось вийде гарне. Ми всі зараз вчимося цієї демократії. Опонент сказав – треба виставити антиаргументи. Хочуть задушити – треба виставляти протиядіє. Подивіться, все ж, як би не було, з потугами, але і опоненти почали чомусь вчитися... Молодь підростає. Я думаю, ми все-таки йдемо в бік демократії, не так швидко як хотілося, але вчимося. Може скоро й у нас буде, як в Європі – багатомільйоні мітинги за права людини, за гідність жити як в цивілізованих державах.
Олександр Василенко _ 20.09.2012 15:32
IP: 95.111.162.---
Олександр Василенко
То що ламало і продовжує ламати християнство в Україні: гординю чи гордість?
Хто може провести чітку паралель в цих поняттях в повсякденному життті українців?
Як можна зламати гординю, не зачепивши гордості?
Щоб убезпечити тему від "фахівців", відразу нагадую, що існує таке поняття як результат. І якщо спробувати його визначити зокрема для України, то що ми можемо занести в пасив, а що в актив цієї ломки?...
Найперше, що кидається у вічі, -це Луценко, який шиє рукавички в колонії і пише блоги про гордість.А християнин Янукович (той, що президент) намагається всіма силами, "не жалея живота своего" відновити Україну себто гордість в тому числі (!?)
В такому "лісі", що на городив Луценко, будь-який провідник заблукав би...
Цікаво було б почути від самого п.Луценка:що особисто йому ламали його духовні наставники в особі Бориса Гудзяка? Що залишилось?
Lyubov Chub _ 20.09.2012 15:16
IP: 37.52.161.---
ssm22:
Так, устремління до гетьманства краще, ніж устремління до рабства. Але самоціль "бути за будь-яку ціну гетьманом" – це також різновид рабства – рабства у своєї гордині й пихи. Бажання бути гетьманом має, насамперед, базуватися на бажанні ВСТАНОВИТИ Й ПІДТРИМУВАТИ ЛАД у своїй країні та ГОТОВНІСТЬ ДО САМОПОЖЕРТВИ РАДИ ЦЬОГО. Якщо подивитися під цим кутом зору на багатьох нинішні гетьманчиків, то більшість із них не тягнуть на звання ГЕТЬМАН і є фактично рабами своїх власних мізерних інтересів.
ssm22 _ 20.09.2012 14:51
IP: 212.86.237.---
Alla Parhomenko:
ssm22:
Українці в більшості своєї всі гетьмани – не дарма говорють: Де три українця, там три гетьмана. Про українців співають пісні, де ОДИН в полі воїн. А в реальному житті так і є, можно навести дуже богато прикладів.
В целом согласен, но лучше стремиться быть гетманом, а не рабом
Lyubov Chub _ 20.09.2012 14:38
IP: 37.52.161.---
Підтримую наталья борон:
Від себе хочу побажати Вам, пане Юрію, триматися. Знайте: небайдужі до долі своєї держави українці – подумки з Вами. Нині всі ми є свідками загострення боротьби двох протилежностей – боротьби, без якої нема розвитку. На разі перемагає та сила, яку наші мудрі предки йменували Чорнобогом. Пік його панування – 2015 рік (якщо застосувати космоархеологічну концепцію М.Чмихова). Звісно, якщо ми будемо активнішими, ми можемо змінити перtбіг подій на користь Світлих Сил. Та поки що все йде так, як і передбачено і пророками, і деякими науковцями. Саме з нашої території розпочинався поступ нинішньої цивілізації і саме тут має відбутися перехід на вищий виток розвитку і світогляду людства, і його суспільного життя. Тож тримайтеся й набирайтеся сил, насамперед, духовних. Тримайтеся, бо мить Істини таки прийде – незабаром!
Alla Parhomenko _ 20.09.2012 14:22
IP: 37.55.82.---
ssm22:
Українці в більшості своєї всі гетьмани – не дарма говорють: Де три українця, там три гетьмана. Про українців співають пісні, де ОДИН в полі воїн. А в реальному житті так і є, можно навести дуже богато прикладів.
Vaka Magala _ 20.09.2012 14:19
IP: 91.197.51.---
Роман Калитовський:
Vaka Magala:
Мені здається після відсидки Юрій Луценко повернеться зовсім іншою людиною, набагато мудрішою.
Він вже мудріший. Це видно з кожною його новою статтею. Зрештою, коли б він ще стільки книжок перечитав? Це ж не Кнур.
Higgs _ 20.09.2012 14:16
IP: 37.55.146.---
Как отличить настоящих мессий от фальшивых или глупых? Фальшивые и глупые объявляют о своем пришествии. Он, бедняга, по видимому, их дожидается. Сколько их было только в недавнем ХХ, ими окровавленном!
Pixel _ 20.09.2012 14:03
IP: 82.207.94.---
Casta Diva:
xxx33:
Можна еще:
Вышла на БУП я
где блоги текут как понос
там гейши три штуки (La Rossa, ганна ахмєтова, лівів-ка) дрались
из-за двух самураев (Grafo и Gleb-a)
мимо пытаясь пройти
в ухо и я получила
ни за что ни про что.
- – - – - – -
Такая уж у тебя карма. Ты даже тролль – некачественный:, не выполняющий своих функциональных обязанностей.
ssm22 _ 20.09.2012 14:03
IP: 212.86.237.---
Друзья, а давайте не будем далеко смотреть вглубь истории Украины и России, а посмотрим на последнее десятилетие назад и сделаем выводы о психологии украинцев и россиян.
Эти факты знают все: два раза правители России выставляли кандидатами на пост президента (!!!!) никому не известных в то время чиновников (!!!!), даже не политиков – Путина и Медведева и они были послушно избраны большинством россиян не менее. чем в 70% (!!!!!).
Украинцам в 2004 году правители предложили достаточно известного политика Януковича, потратили на его избрание по разным оценкам 1млрд.зеленых денег, но украинцы (вот глупые), его не избрали и отстояли на Майдане свой выбор.
Вопрос: кто более самостоятелен и свободен в мышлении и выборе своей судьбы – россияне (при всем моем уважении к ним) или украинцы (что бы о них не писали классики вчера и сегодня)?
Україна та Європа1032 Корупція1262 Уряд реформ376 Aтака Путіна1171 тітушки14
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter