Ігор Луценко Народний депутат України, член комітету з питань запобігання і протидії корупції

Стоп парад!

12 серпня 2014, 13:06

Можна було б дискутувати про ідеологічну доцільність святкувати день незалежності у ситуації, коли незалежність у нас відбирають. Але я зараз не про це.

Справа в тому, що за інформацією джерел у Міноборони, там хочуть провести ПАРАД. Не просто парад, а парад з використанням бойової техніки, найновіших зразків озброєння, котрих зараз так страшенно потребують наші війська на Сході.

Для цього ПАРАДУ найсучасніша зброя затримується у Києві – БТРи, броньовані автомобілі, тощо. Замість того, щоб бути надана для прикриття піхоти під час штурмових операцій, відбиття атак на блок-пости, проведення розвідки – зараз ці машини, можливо, збираються помити і підфарбувати, щоб створити красиву картинку у центрі мирного міста.

Міністерство оборони і так провалило завдання з забезпечення фронту бронетехнікою. Це нам коштувало десятки і можливо сотні життів. Кожен день, поки нема чим прикрити піхоту, означає втрати.

Отже, ціна параду – це людські життя українських солдат.

До біса такий парад!

Невже це нормально, що добровольці змушені обварювати вантажівки броньованими листами, воювати на БМП, котрі глохнуть кожні 100 метрів, в той час як нашпигована електронікою передова техніка буде радувати око телеглядачів з Хрещатика?

Техніку – в бій, а не на паради!

Закликаю усіх підтримати цю акцію, цим порятувати це декілька життів наших воїнів.

15 серпня о 17.30,на вул. Хрещатик відбудеться акція протесту, performance з приводу відзначення "святковим" парадом 23-ї річниці незалежності України. (Місце збору – стела Незалежності)

ФБ- подія https://www.facebook.com/events/278803162321105/

ФБ автора https://www.facebook.com/igor.lutsenko

powered by lun.ua
Коментарі — 62
Львівська Брама _ 13.08.2014 14:18
IP: 74.125.18.---
Ігоре, повністю підтримую Вашу позицію
прийду
А зараз трохи про:

аналітика по Путінському "Гуманітарному конвою"

garmata.org/index.php/novini/180-esli-by-kolonna-s-gumanitarnoj-pomoshchyu-iz-rf-vse-taki-proshla

Rodion Velychenko:
ВЫ ЧТО НЕ ПОНИМАЕТЕ?!?! Если пустить в Луганск хоть один белый КАМАЗ, то это будет "легализация" белых КАМАЗов на Донбассе. Мгновенно через дырявую границу повалят сотни и тысячи новых белых КАМАЗов с грузами, которые никто не сможет проверить! И их не тронь – все кругом "гуманитарное"!

Это как было с "Ноной", стоит боевикам захватить 1-2 и тут же по всему Донбассу чуть ли не в каждом селе разъезжают парами новехонькие "Ноны", и стреляют так, что кажется боекомплект у них бесконечный! Точно так же "легализировали" и минометы, и танки, и пушки, и "Гвоздики"!
Tatjana Wolkowa _ 13.08.2014 10:43
IP: 74.125.17.---
Sergey Marchenko:
ne wijnoju, a s murnum slowom treba bylo jtu do ljudej Donbassy!!! sho? ne xwatulo rosyminnja, terpinnja wuslyxatu odun odnogo, to wu pishlu na nux tankamu ta bombamu! Sgybulu stil'ku ljudej jak s Donbassy, tak i s ysijeji Ukrainu! snushulu industriju krainu!... i ze wu nasuwajete peremogoju?
Ніла Дибяк _ 13.08.2014 09:51
IP: 178.95.168.---
Справді, парад вже давно розпочався на сході, а те, що буде в Києві, – то забавлянка для спраглих видовищ роззяв.
Sergey Marchenko _ 13.08.2014 06:49
IP: 46.211.121.---
Некоторые провокаторы, которые в том числе за разгон Майдана, вопят что нужен парад, но не хотят объяснить зачем он нужен. Ну наверное, чтобы отвлечь наши силы с востока, чтобы враг мог отдохнуть, перегруппироваться и пострелять наших. Зачем это надо нашей власти, чем больше погибнет патриотов, тем меньше будет к ним претензий потом. Ведь мертвые не говорят и не спрашивают. А тут реформы не проводятся, воровство сплошное...
cityzen _ 13.08.2014 02:51
IP: 74.125.186.---
Шоколадный король решил побряцать военнойтехникой перед х...лом? Какой примитив, демонстративно выхваляться и запугивать врага железом, хай раздаст патриотам на фронт.Все эти парады – пережиток прошлого из совка. Кого собирается пугать наш однотуровый гарант? Демонстрация военной силы – это не разумно в условиях войны,когда эта техника так нужна для прикрытия пехоты в бою, и совсем необязательно, радовать глаз обывателя. Показуха – это не жизнь по-новому,неужели Петя не понимает это?Технику на фронт, и никакого позорного парада! Наверное, ещё долго будет смердеть совковое нутро некоторых "великих полководцев".
cityzen _ 13.08.2014 02:47
IP: 74.125.187.---
Куди ви додали успiшно мiй коментар, коли вiн не додався? Оце так брехати, ну просто якийсь пахло сидить на УП i цензуруэ коментарi. Безсовicнi люди, провокатори ви, а не модератори. Ганьба вам!
vasyl484 _ 13.08.2014 00:16
IP: 188.130.197.---
НЕ погоджуюсь із автором про недоцільність параду в Києві. Згадую як мені серце кровю обливалось коли Янукович дозволив на день незалежності пройтись по Хрещатику російським окупантам, які пройшли чечню. Тоді був день путіна який принизив цим фактом всю УКРАЇНУ. Тепер парад повинен показати, що є в УКРАЇНІ армія у вона готова захистити свій народ і саме головне в тому, що вже ніколи чобіт російського окупанта не ступить на Хрещатик. Інша справа, якщо як і 1941 війська зразу із параду вирушать на фронт, це стане кульмінацією цього дійства і тільки в такому сценарії парад має бути.
vasyl484 _ 13.08.2014 00:16
IP: 188.130.197.---
НЕ погоджуюсь із автором про недоцільність параду в Києві. Згадую як мені серце кровю обливалось коли Янукович дозволив на день незалежності пройтись по Хрещатику російським окупантам, які пройшли чечню. Тоді був день путіна який принизив цим фактом всю УКРАЇНУ. Тепер парад повинен показати, що є в УКРАЇНІ армія у вона готова захистити свій народ і саме головне в тому, що вже ніколи чобіт російського окупанта не ступить на Хрещатик. Інша справа, якщо як і 1941 війська зразу із параду вирушать на фронт, це стане кульмінацією цього дійства і тільки в такому сценарії парад має бути.
Viacheslav _ 12.08.2014 22:11
IP: 77.52.143.---
Щось Луценко не в міру розписався. Військовий парад конче потрібен, і то саме зараз!!! І тут немає чого дискутувати. Буде там техніка, чи не буде, поки що напевно невідомо.
А Луценкові хотілося б порадити займатися своїми ПРЯМИМИ обов'язками як депутата Київради, а не зрадницькі акції протесту влаштовувати.
Деревянко Володимир _ 12.08.2014 21:23
IP: 77.121.116.---
Бережи боже всіх наших вояків і дай краплину совісті тим хто хоче святкувати, коли йде війна за Україну.
Sergey Kovb _ 12.08.2014 19:11
IP: 95.132.120.---
Роман Шевченко:
Я служив. І рекомендую задуматись скільки буде потрачено коштів... І що на ці гроші можна купити для армії.
Sergey Marchenko _ 12.08.2014 18:44
IP: 46.211.143.---
Парад надо проводить там, а не тут. Период танцев и самохвальства уже давным давно закончился.
80000 _ 12.08.2014 18:10
IP: 46.202.7.---
Хто його знає де правда...в даному випадку...простий парад-демонстрація...без закоцюбілих шеренг -колон...а коли просто проїдуть бійці на фронт і по простому відкрито пройдуть українські солдати...може в цьому є СЕНС...по простому...по походному без лінійок рапортів...це для українців було би цікаво...я думаю...але скромно небагато чисто охайно без ПАФОСУ та ПОНТІВ і інших генеральських штучок...з великим задоволенням подивився на маршеву генеральську роту чи ударний генеральський батальйон...це була б кульмінація...апогей...фантастика...наших генералів від корита і танком не відірвеш...
ганна ахметова _ 12.08.2014 17:23
IP: 93.75.34.---
Paolo Sh:
orelchan:
В чому ти звинувачуєш порядну,чесну людину- Ігоря,який пройшов Майдан,якого хотіли вбити і який чудом- Божою допомогою вижив. Невже правда "очі коле". І ще навіщо тобі Юлія,в країні є президент і всі питання до нього.
Не варто шукати розум чи якусь честь у фірташівського троля! Хлоп відробляє важким потом свою копійку. А те, що будь-яке паскудство потім повернеться бумерангом. його не хвилює, головне заробити сьогодні! Але страшно уявити, скільки ж накрав у нашого бідного народу той фірташ, якщо може викидати гроші на психічно хворих тролів тіпа цього та його божевільних співбесідників
Роман Шевченко _ 12.08.2014 17:10
IP: 213.156.89.---
Ігор а ти в армії служив?
От і не пхай свого носа в чужу справу не хочеш параду сиди вдома. А ПАРАД БУДЕ!! НАША АРМІЯ МАЄ ПРАВО НА ПОВАГУ І ПРИВІТАННЯ ВІД СВОГО НАРОДУ!
orelchan _ 12.08.2014 17:02
IP: 74.125.17.---
...мегамафії (джерела політичного існування зрадниці Ю.Тимошенко) у густій тіні. Виявляється-це вже не Юля деморалізовувала своїми підступними закликами українських вояків:"не піддаватися на провокації","проявляти витримку","не застосовувати зброї",коли кримські сепари,а потім зелені русо-бандити,відчувши і упевненні у безкарністі,захопили,проданний Юлею Путіну, Крим. Не соромно бути посіпакою зрадниці України?!
Ця тіточка ще вдруге стане перед судом за свою візантійщину і зрадництво.

У кайданах,на ланцюгі (щоб не втекла) трунар Помаранчевого і 2013-2014 рокі Майданів і крівава зрадниця українського народу.
Віктор Ковальов
orelchan
orelchan
orelchan _ 12.08.2014 16:50
IP: 74.125.17.---
ганна ахметова
САНДРО
ганна ахметова

Що ти верзеш,юлє-мародерши посіпака. До твоєї недотями – трутні найважливише кільце у ланцюжку бджолиного життя.Без них не буде ні бджіл,ні меду,ні воску,ні тебе,знавеснілої від невігластва,ганни ахметової. Лауреат Нобеля,великий фізик А.Ейнштейн заповідав: "Якщо на Землі зникнуть бджіли,через 4 роки сконає людство". А юля-мародерша, її сподільники,разом з тобою,підступна загата на шляху працьовитого,щасливого життя українського народу.Доречі, той Р.Sh твій клон.Якійсь блізнюрський дует,скуйводженних совістю юлє-фанов.

Що стосується закидів на мою думку з приводу цієї статті Ігоря Луценко то немає ніякої образи,а лише натяк – узгоджувати свої статті зі своєю совістю,а не хитким розумом.Доречі,удаваний захист Ігоря юлє-посіпаками,ганьба для справжнього чоловіка.
ганна ахметова _ 12.08.2014 16:22
IP: 93.75.34.---
Paolo Sh:
orelchan:
В чому ти звинувачуєш порядну,чесну людину- Ігоря,який пройшов Майдан,якого хотіли вбити і який чудом- Божою допомогою вижив. Невже правда "очі коле". І ще навіщо тобі Юлія,в країні є президент і всі питання до нього.
Не варто шукати розум чи якусь честь у фірташівського троля! Хлоп відробляє важким потом свою копійку. А те, що будь-яке паскудство потім повернеться бумерангом. його не хвилює, головне заробити сьогодні!
Елена Иванова _ 12.08.2014 16:14
IP: 78.154.191.---
orelchan
По-перше,тоді Ю.Тимошенко,Турчинов є державні зрадники,за те,що з такою технікою мордували 2,5 місяця українськіх бійцв тим ЕРЗАЦ-АТО! Т

100 % і це не заважає Вані в тяжкий для країни час займатися з Жужею шопінгом в Берліні. Та нічого, прийде осінь, почненься передвиборча агітація в зРаду і знову з"явиться Вана "біла та пухнаста" з відрами лайна.
Paolo Sh _ 12.08.2014 16:12
IP: 213.179.252.---
orelchan:
В чому ти звинувачуєш порядну,чесну людину- Ігоря,який пройшов Майдан,якого хотіли вбити і який чудом- Божою допомогою вижив. Невже правда "очі коле". І ще навіщо тобі Юлія,в країні є президент і всі питання до нього.
Paolo Sh _ 12.08.2014 16:05
IP: 213.179.252.---
orelchan: Як можна бути такою брехливою гнидою. Всім відомо, що під час Майдану Ігоря хотіли вбити,вивезли в ліс і лише чудом- Божою допомогою він вижив. І яке маєш моральне право його в чомусь звинувачувати- прада "очі коле". І навіщо тобі Юлія,маєш Порошенка,який обіцяв за лічені години припинити війну,платити воїнам по 1000 грн в день з 26 травня. Запам"ятай цей день.
Paolo Sh _ 12.08.2014 15:49
IP: 213.179.252.---
Який парад! Люди гинуть, в країні війна, а їм показуха. Нову сучасну військову техніку притримують, замість того,щоб відправити на Схід і яка вкрай необхідна воїнам. Як можна так поводитись з людьми? Перед ким хоче показатися Порошенко? Ми й так його добре знаємо.
Віктор Ковальов _ 12.08.2014 15:39
IP: 89.252.61.---
orelchan:
orelchan:
...мегамафії (джерела політичного існування зрадниці Ю.Тимошенко) у густій тіні. Виявляється-це вже не Юля деморалізовувала своїми підступними закликами українських вояків:"не піддаватися на провокації","проявляти витримку","не застосовувати зброї",коли кримські сепари,а потім зелені русо-бандити,відчувши і упевненні у безкарністі,захопили,проданний Юлею Путіну, Крим. Не соромно бути посіпакою зрадниці України?!
Ця тіточка ще вдруге стане перед судом за свою візантійщину і зрадництво.
ганна ахметова _ 12.08.2014 15:34
IP: 93.75.34.---
САНДРО:
ганна ахметова:
Панi Ганна?
Взагалi про що йдеться?

Я думал про целесообразность парада, а Вы от 1941г. уже к ульям перешли.
Вы не только искушенная но и талантливая.
Такими темпами дискусс с Вами придется обсуждать длину юбок и моду на женские прически.
Увольте, пожалуйста, чи будь ласка.
Шкода, що Ви не зрозуміли, що діло не у вуликах, а у трутнях, які розкрадали нашу країну, а зараз хочуть сховати за парадами, символами та високими словами про патріотизм свою бездарність, жадібність і неспроможність вирішувати долю народу
САНДРО _ 12.08.2014 15:20
IP: 93.73.248.---
ганна ахметова:
Панi Ганна?
Взагалi про що йдеться?

Я думал про целесообразность парада, а Вы от 1941г. уже к ульям перешли.
Вы не только искушенная но и талантливая.
Такими темпами дискусс с Вами придется обсуждать длину юбок и моду на женские прически.
Увольте, пожалуйста, чи будь ласка.
ONLINE
Уряд реформ392 Aтака Путіна1186 Корупція1287 Україна та Європа1064 тітушки18
ОСТАННІ ЗАПИСИ
Ірина Федорів

Вода з фекаліями: що дала нарада в голови ОДА

Артем Петренко

Шанс вырваться из ловушки бедности. Или почему важно, чтобы у Зеленского получилось

1
Сергій Лямець

Коболев получает $1 млн в месяц. Укрзализныця закупает дизель у олигархов. Так зачем нам независимые набсоветы???

7
Сергій Лямець

Зачем Зеленскому стукачи. Что говорит здравый смысл об инициативе платить 10% за доносы

12
Ігор Луценко

Хто стріляв вночі у Голосієво і до чого тут справи Майдану?

Українська правда

Стати депутатом і залишитись людиною. Чому "Слуга народу" неправа в історії із "тупою вівцею"

Сергій Лямець

ZeVulgaris. 🤡 Андрюха, шо там с Кабмином?

16
Тимофій Бадіков

Залишити неможливо звільнити: чи буде в МОЗ новий очільник?

Євген Бистрицький

ПІДВОДНІ КАМЕНІ 7-ГО КОМІТЕТУ

7
Айдер Муждабаєв

"Русский писатель" Захар Прилепин: самый кассовый из убийц

5
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter