Олег Медведєв Приватний політичний консультант, політтехнолог

Пан Алієв таки заходився нищити Слобідку. Слобідка – проти

15 липня 2008, 17:22

Замість явно сфальшованих забудовником минулорічних "псевдослухань" з питання забудови берега Дніпра-Десенки вздовж вулиці Микільсько-Слобідська минулої суботи понад 200 мешканців мікрорайону провели справжні слухання і категорично виступили проти забудови. Ще раніше кілька тисяч мешканців підписали листи протесту проти забудови. Знайти на Слобідці бодай когось, хто б підтримав грандіозні плани пана Алієва залити берег в скло, бетон та асфальт неможливо навіть з вогнем в такі яскраві сонячні дні як нині.

Забудовник слухання проігнорував. Так само вчинила і Дніпровська РДА – їй, очевидно, начхати на проблеми мешканців району, куди важливіша думка начальства. Начальство з КМДА слухання також проігнорувало, бо саме команда Черновецького минулого року вже дала зелене світло будівництву через відповідне рішення Київради.

Рішення зборів (витяг)

1. Мешканці Микільської Слобідки, на якій проживає майже 30 тис. громадян категорично заперечують будь-яке будівництво на прибережній зеленій зоні загального користування (рекреаційна зона) від Броварського проспекту до Дарницького комбінату будматеріалів і конструкцій.

2. Ділянку вздовж Русанівської протоки від Броварського проспекту до Дарницького комбінату будівельних матеріалів і конструкцій (далі ДКБМК) за адресою вул. Мокільсько-Слобідська, 1, 7-9, яка мала статус зеленої зони загального користування і всупереч інтересам громади була вилучена під забудову рішеннями Київради N522/2983, N519-1/2980, N547/3008, N68/1902, N67/1901, надати статус рекреаційної зони.

3. Скасувати всі рішення Київради стосовно передачі у власність, оренду та забудову земельних ділянок від Броварського проспекту до ДКБМК, за адресою вул. Микільсько-Слобідська, 1, 7-9, для чого негайно розглянути заяву, підписану 2438 мешканцями Микільської слобідки, що передана та зареєстрована в КМДА у лютому 2008 р.

4. Вимагати від КМДА відкликати архітектурно-планувальні завдання, які були надані замовникам будівництва ТОВ "МАЙК" та ТОВ "ЛВ Холдінг".

5. Вимагати від КМДА, Управління земельних ресурсів вирішити питання про передачу земельних ділянок від Броварського проспекту до Дарницького КБМК в комунальну власність міста для облаштування паркової зони з дитячими та спортивними майданчиками, зони відпочинку, пляжів, як це було передбачено Генеральним планом забудови м. Києва.

6. Створити громадську організацію мешканців мікрорайону Микільська слобідка для захисту прав мешканців району.

7. Визнати рішення громадських слухань стосовно забудови прибережної зеленої зони вздовж Русанівської протоки від 10.07.2007 р. сфальсифікованими.

8. Звернутися до міжнародних екологічних організацій з приводу надання підтримки по захисту Дніпровського коридору та зеленої зони вздовж Дніпра на Микільській слобідці та інших зелених зон м. Києва.



Історія питання (витяг з протоколу, як в оригіналі.

Київська міська Рада протягом 2005-2007 років своїми постановами передала у власніть та аренду ТОВ "Майк" та ТОВ "ЛВ-Холдинг" ділянки вздовж Русанівської протоки (Микільско-Слобідська 1, 7-9) для будівництва багатоповерхових торгівельно-розважальних, офісних житлових комплексів.

Всупереч інтересам громади, було змінено статус зеленої зони близько 5 гектарів вздовж Русанівської протоки. Вперше ми дізналися про це на так званих громадських слуханнях 10.07.2007 р Маленька зала ЖЕКу змогла вмістити лише невелику частину мешканців, які бажали взяти участь в обговоренні та висловити свою позицію стосовно забудови набережної багатоповерховими монстрами. На початку обговорення представники забудовника пропонували мешканцям підписати пусті протоколи. Від забудовників зробила спробу виступити головний архітектор Суська Марія Вікторівна. В своєму виступі вона зазначила, що, згідно закону, будівництво дозволено на відстані 25 метрів до води. Ця брехня викликала обурення громади. Після того як Суська М.В. повідомила, що на місці єдиної в мікрорайоні "Зони здоров'я" з дитячими майданчиками та спортивню площадкою планується розмістити котельню, почався скандал і подальше обговорення було зірвано. Зі всією відповідальність можемо заявити що на тих зборах, громадськість не схвалювала будівництва. Але, на жаль, Дніпровська районна рада признала обговорення таким що відбулись і в багатьох відписках чиновників є посилання на те що 10.07.2007 року було проведено громадське обговорення де громадськість схвалила будівництво комплексів при умові що "Зона здоров'я" залишається вільною від забудови.

19 грудня 2007 року товариство з обмеженою відповідальністю "Майк" почало встановлювати бетонну огорожу на "Зоні Здоров'я". Слід відзначити, що ТОМ "Майк" в якості дозволу на встановлення огорожі надав ордер N6040166, адреса проведення робіт Микільско-Слобідська-1, адреса не співпадає з адресою встановлення ділянки а це вже порушення закону, на сьогоднішній день завдяки активній позиці мешканців району загорожа демонтована.

До прокуратури Києва було направлено запит щодо підробки документів при прийняті рішення Київради N67/1901. Про це свідчить лист директора Державного Комунального Підприємства "Плесо" прокурору м.Києва Блажківському за вихідним номером 1794 від 16.11.2007 р. В листі зокрема зазначено, що у пункті 2 рішення Київської міської ради N67/1901 від 26.07.2007 р. є посилання на лист-згоду від 15.03.2006р. N248. Перевіркою книги обліку вихідної кореспонденції ДКП "Плесо" за 2006 рік встановлено, що даний лист-згода не реєструвався і не надавався. Будь яких порушень в підробці документів прокуратура не вбачає

Будівництво торгівельно-розважального комплексу за адресою Микільско-Слобідська 7 порушує Указ Президента України за номером N157/2008 (лютий 2008 року), в якому Президент наголошує на недопущенні розташування розважальних закладів, об'єктів грального бізнесу біля культових будівель, зокрема біля кафедрального собору Українсько греко-католицької церкви (вул. Микільско-Слобідська, 5)

Згідно до пункту 22 Архітектурно-планувального завдання (АПЗ) N06-2050, підписаним Начальником Головного управління містобудування, архітектури та дизайну міського середовища В. Присяжнюком, "...враховуючи можливість негативної реакції населення, на початку розробки проектної документації замовнику здійснити публікацію в засобах масової інформації про дане будівництво. Відгуки на неї відправити в постійну комісію Київради з питань екологічної політики з метою урахування громадської думки про прийняття остаточного рішення щодо доцільності будівництва". Вказана вимога не була виконана. 29 серпня 2007 року Голова постійної комісії з питань екологічної політики Коваленко Анатолій Андрійович наголосив що 5 землевідводів ТОВ "Майк" і ТОВ "ЛВ-Холдінг" на Русанівській набережній не пройшли узгодження в комісії. Анатолій Коваленко направив звернення заступнику генерального прокурора України – прокурору Києва Євгену Блажківському

В лютому 2008 року, мешканцями району було зібрано 2438 підписів та подано (12 лютого 2008 року) до Київської міської ради в порядку місцевої ініціативи проект рішення про відміну рішення N67/1901. На даний час поданий проект рішення по суті не розглядався.

Починаючи з 30 травня компанія "Основа-Солсіф" почала завозити будівельну техніку на ділянку Микільско-Слбідьска -9. Вважаюче на те, що

- в списку актів на розриття (сайт КМДА) відсутній ордер на проведення робіт по вулиці Микілсько-Слобідській

- района адміністрація не погоджує і не буде погоджувати ордери на порушення благоустрою на будівництво жодного об'єкту в районі Микільско-Слобідській до вирішення питань (лист в.о. заступника голови Дніпровської РДА Ю.Сая від 13.02.2008 N8-55-962/3)

Була викликана оперативно-слідча група Дніпровського району для перевірки законності будівництва. Документів на проведення будь яких робіт у забудовників не було. В Дніпровському РУ ГУ МВС відкрито справу за номером N9559/1827. Ніяких дій по зверненню не вживалось, а компанія "ОСНОВА-СОЛСІФ" продовжувала завозити будівельну техніку і 5 липня фактично розпочала будівельні роботи. Було оформлено повторне звернення в Дніпровському РУ ГУ МВС за N11989 (від 05.07.2008). Будь яка реакції зі сторони МВС відсутня.

powered by lun.ua
Коментарі — 57
Историчка _ 20.07.2008 00:02
IP: 91.124.216.---
18.07.2008 13:55___ ЮРКО_НЕРОЗУМНИЙ ---------З приводу оріентації я дійсно не знаю Ваш пол.

Сынок, смотри, чтобы кришу не сорвало, когда будешь искать пол у украинцев – вони мають тільки стать.
ЮРКО_НЕРОЗУМНИЙ _ 18.07.2008 14:02
IP: 77.121.157.---
18.07.2008 13:47 димко
Цілком згоден.
ЮРКО_НЕРОЗУМНИЙ _ 18.07.2008 13:55
IP: 77.121.157.---
17.07.2008 21:55 историчка
Ось Ви і розкрили мене! Я є дійсно іноземний шпігун Джеймсбонд з острова Святої Пасхи,
що в дитсадочку,школі і навіть у ВУЗі навчався російською,а потім ще і працював у російськомовному середовіщі. Українська є моєю четвертой мовой,правда вивчав ії самотужки, тому щиро вдячний за коректуру помилок.Робить це і далі.
З приводу оріентації я дійсно не знаю Ваш пол. Ви або жінка з міцной як горіх головой і
вусиками a-la Соня Кошкіна, або чоловік росту Путіна (Медведева) з оголеним черепом і густою чорною бородою.У цієї людини під час Майдану-2004 сталось запалення жовчного міхура, під час споглядання телевізору, підшлункова залоза допомогла викинути багато жовчи в шлунок, і – унітаз. Декілька повторів і за першою сігнальною Павлова відбувся стійкий рефлекс майдан – "толчок". Це вже на псевдомайдані-2007 на Вашу душу пролився цілющий бальзам за виступів ні не Петі Симоненко,не похилої пустуньї з ії Санчо Пансою – Марченко (здається "большое гнездо" зовсім недоречно намагався натягнути на Вас червоні портки) і даже не (страшно подумать!) профі в молодості по коханню до чужих шапок
і дуже зрілого зараз Паши Емільовича,не мекання всіляких рудьковських,чечетових і шуфрічів, а – ДІМИ ТАБАЧНИКА,причому не за його здатність як держслужбовця збагатитись фабрикой Смирнова-Ласточкіна, будиночками і на паях з Азаровим стадіоном "Авангард", а за його УКРАЇНОФОБСТВО. Ну що ж і такі жівуть у нас.
Порада – сходить до церкви і покаятись. З привітом.
димко _ 18.07.2008 13:47
IP: 92.112.34.---
18.07.2008 12:53___ ЮРКО_НЕРОЗУМНИЙ
"кро, димко,трр – це що ніки Шарикова?..."

Но это все неважно. Настолько неважно, что, вероятно, не стоит нашего с Вами времени.

А важно, на мой взгляд, чтобы интеллигенция понимала, что власть необходимо ставить под контроль общества. Понимала, что вся полнота отвественности за процессы в обществе всегда ложится на граждан, а "отвественные правящие элиты" – миф сродни "партия – наш рулевой".

Не собираюсь Вас разубеждать в чеснотах ЮВТ. Хочу только Вам напомнить, что полная отвественность за результат (за успешное проведение необходимых для успеха Украины реформ... прежде всего избирательной, судебной и налоговой системы) – на нас с Вами и наших детях.

На данный момент быть украинским гражданином – это суицидальное занятие. 30% наших сограждан мужского пола погибают в возрасте от 16 до 60 лет. Для европейца или, например, канадца, будет разумнее сыграть в русскую рулетку с шестизарядным револьвером, чем стать украинцем.

Что это? Это наша отвественность, которую мы платим "в натуре", за то, что не умеем пользоваться демократией. Не умеем требовать от политиков соблюдения наших интересов.
ЮРКО_НЕРОЗУМНИЙ _ 18.07.2008 13:04
IP: 77.121.157.---
17.о7.2008 19:42 историчка
Якщо серйозно,то над Вашей дотепністю в Вашої фразі сміявся щиро. Вам як зручно: хі-хі-хі! чи може віртуальними оплесками?
Просто,знаєте,настрій був поганий,бо не складалась одна робота, якщо Вам здалось,що з мого боку було брутально, прімите і протчая.
ЮРКО_НЕРОЗУМНИЙ _ 18.07.2008 12:53
IP: 77.121.157.---
17.07.2008 10:47 і 18.07 01:02 димко
Заспокойте свою душу,все в Вас буде гаразд, бо якщо Ви побачили якусь образу за соціальним станом, то "аз грешный" перебуваю серед "смиття" по образному виразу гаранта наших констітуцийних прав, а якщо глибже копнути, то в середині – там тепло і затишно.
Цілком з Вами згоден що інтелігентність не спадковувається (хоча дідько його знає. а може
генетики раскопають щось),але погодьтеся що відношення до культури в родині пришеплюється змалку. Де саме я назвав Вас Шариковим,процитуйте,будь ласка. Ленина
обзивати не треба, він в своїх работах неодноразово відкритим текстом називав інтелігенцію,вибачте, лайном.
Ну хочете, я назову Вас інтелектуалом? Вже назвав. Заспокоїлись? Ось і славно, ось і добре. Успіхив Вам!
димко _ 18.07.2008 01:02
IP: 92.112.32.---
Интеллигент – представитель слоя интеллигенции. В отличие от интеллектуала, интеллигент не обязательно занимается умственным трудом.
Простите, я действительно ошибся с переводом. Интеллигент таки не обязательно должен быть интеллектуалом. Извините, пожалуйста, я не желал ввести Вас в заблуждение.
димко _ 18.07.2008 00:54
IP: 92.112.32.---
17.07.2008 21:47___ ЮРКО_НЕРОЗУМНИЙ
Еще 12 – Вы (как любой культурный собеседник) порекомендовали мне учиться, учиться и еще раз учиться.
димко _ 18.07.2008 00:47
IP: 92.112.32.---
17.07.2008 21:47___ ЮРКО_НЕРОЗУМНИЙ

Итого, Вы:
1. обозвали меня (Шариковым)
2. обвинили меня (и "моего" Ленина) в зоологической, трудноизлечимой, подсознательной и привитой мне красными ненависти к интеллигенции, к культурным людям.
3. посоветовали мне начать думать во время чтения и письма.
4. выразили Вашу жалость ко мне и Шарикову.
5. объявили, что я на столько туп, что сам не понимаю о чем говорю.
6. заявили, что у меня в днк дефектные гены.
7. отправили меня на свалку до конца моей жизни без шанса достичь Вашего уровня.
8. назначили все предыдущие неудачные правительства Украины "моими правительствами".
9. не забыли подчеркнуть тот факт, что мы с Вами пишем комментарии на разных языках.
10. посоветовали мне раскрыть мои глаза.
11. согласились признать меня человеком, если я разделю Ваши политические убеждения.

На мой взгляд, все без исключения средства убеждения из арсенала интеллигентного (к у л ь т у р н о г о) человека, Вами уже использованы. Остается только прибегнуть к dirty truth (специально для черни) и пояснить таки в лицах с кем у нас интеллигенция.
Историчка _ 17.07.2008 21:55
IP: 91.124.213.---
17.07.2008 21:47___ ЮРКО_НЕРОЗУМНИЙ --------Я ж Вам писав,щоб Ви обрали собі когось з Вашого круга нетрадіційної оріентації і не чіпали нормальних, а зараз ще і скажу культурних людей

Уважаемый ЮРКО_НЕРОЗУМНИЙ, культурные и даже просто нормальные люди не пишут пісьменнік вместо письменник и поєт вместо поет.
ЮРКО_НЕРОЗУМНИЙ _ 17.07.2008 21:47
IP: 77.121.157.---
17.07.2008 18:23 і 18:27 Димко.
Не пересмикуйте відносно БЮТ і ЮВТ. Слово інтелігент в російської і українсько ї мовах Взято з французської. Подивиться в словничок і побачите значення цього слова – означає одно єдине – к у л ь т у р н и й. Тому я і писав, що Ви разом з Вашим Леніним ненавідите культурних людей. Послухайте, невже Ви хочете, щоб Вам растовкмачували сутність кожної фрази? Вчитись,вчитись і ще раз вчитись – був Вам наказ вождя.
17.07.2008 19:42 Історичка
Шановно! Я ж Вам писав,щоб Ви обрали собі когось з Вашого круга нетрадіційної оріентації і не чіпали нормальних, а зараз ще і скажу культурних людей
Всім надобраніч! Вимикаю ПК.
Историчка _ 17.07.2008 19:42
IP: 91.124.213.---
17.07.2008 17:46___ ЮРКО_НЕРОЗУМНИЙ --------- Я є інтелігент в восьмому поколінні, коло предків моїх включає... пісьменніка і поєта

Я плачу. Это ж надо так выродиться уже в восьмом колене.
димко _ 17.07.2008 18:27
IP: 92.112.32.---
"интеллигент" – это вобще-то импортное слово
в перводе означает "интеллектуал", "человек умственного труда", а совсем не "рожденный от интеллектуала"
димко _ 17.07.2008 18:23
IP: 92.112.32.---
17.07.2008 17:46___ ЮРКО_НЕРОЗУМНИЙ
Все, что темы не касается комментировать не стану. Хотя симптоматично, что Вы себя зачислили к интеллигентам (по наследственному признаку), а оппонента – к черни (по причине отличия между нами во взглядах на моральные качества ЮВТ). Обманывать себя таким вот образом – Ваше законное право.

По теме же Вы сказали вот, что:
подивиться з ким інтелігенція після Майдану
Простите, с кем интеллигенция?

Вот, например, Семен Глузман (интеллигент, отсидел десятку при совке, чтобы Вы могли тут про своих предков всем нам рассказывать) выступает на ТВ:
Мы выбрали худших из нас – людей, которые не хотят думать о нас, думать о стране. Они заняты своими властными финансовыми интересами. Я понимаю, что среди них есть исключения. Я знаю некоторых нормальных людей среди высших эшелонов власти, но, в принципе, самая наша большая трагедия – я думаю – в том, что мы не научились пользоваться демократией... Раб, получив свободу, не становится внутренне свободным человеком... Самые большие наши опасности состоят в том, что мы не научились выбирать нормальных сограждан, которых на самом деле в Украине очень много... Я вообще полагаю, что одна из наших трагических страниц сегодня – что наши власти заняты так называемой "большой" политикой, то есть борьбой между собой. Мне это как человеку из советского прошлого напоминает известную борьбу "нанайских" мальчиков на сцене Кремлёвского дворца съезда.
С кем Глузман?
ЮРКО_НЕРОЗУМНИЙ _ 17.07.2008 17:46
IP: 77.121.157.---
16.07.2008 21:28 Димко
Раджу Вам,коли читаєте то думайте,коли пишите думайте вдвічи, бо те, що Вами написано
навіть і Вам незрозуміло. А Вас і Шарикова мені дійсно жаль: для перетворення в людину
схоже всього Вашого життя мало. У Вас і подібних Вам мабуть в крові є ген зненавісті до
інтелігенції, тільки не совкової,а справжньої, яка не мовчить, а відстоює право БЮТ на керування країною після того маразматичного правління ваших урядів за 17 років незалежності. Справка для Вас. Я є інтелігент в восьмому поколінні, коло предків моїх
включає військових,лікаря,архітектора,інженерів,пісьменніка і поєта (до 1917р),які внесли
свій вклад в культуру як Росії,так і України,художників і на Вашої мові "служителя культа",
якого в березні 1922р. комісар Коган власноруч "шлепнув",або новоязом "замочив" разом з його дружиной на очах п'яти малолітніх дітей віком від 2 до 13 років, зняв з мертвих золоті обручки, вирвав сережки,конфіскував будинок з бібліотекою а разом і дитячий одяг і взуття і викинув дітей на вулицю. У цих Когана-Швондера-Леніна-Шарикова ненависть до
інтелігенції зоологічна на рівні підсвідомости, вони і такі як вони зуміли прищепити цю
зненависть вам,що живуть в Європі 21 віку. Розкрийте очі, подивиться з ким інтелігенція
після Майдану-2004? І якщо Ви розумна людина, Ви обов'язково повинні позбавитись в собі совковості і проголосувати на дострокових виборах за БЮТ, бо цей блок обов'язково
переможе всіх цих вчорашніх,які б вони призвіща не носили. Успіхів Вам
МГТУ _ 17.07.2008 01:53
IP: 83.170.236.---
to _кpo
А Ви дарма так про "націоналіста" Тягнибока. На Київських виборах-2008 Тягнибок ні одного кривого слова не сказав про Вашого улюбленого Черновецького (ну, хіба що пару кривих слів для відмазки, але ПІСЛЯ виборів).
За це Черновецький навіть дозволив за два дні до виборів на Майдані встановити сцену з величезними транспарантами ВО"Свобода" і провести концерт на підтримку ВО"Свободи".
Критикував же Тягнибок і "свободівці" головних опонентів Черновецького – Турчинова і БЮТ.
Ну, а про джерела фінансування Тягнибока і ВО"Свободи" можна тільки здогадуватися:-))
МГТУ _ 17.07.2008 01:37
IP: 83.170.236.---
to 16.07.2008 15:37 _Ольга_Львов
По уровню манипуляций информацией и способности называть "чёрным" "белое" _Ольга_Львов затмила собой Самого _Витю_Мукачево:-))
Ведь любому "маленькому українцю" известно, что "бюджет проедания" – это коронное выражение ПРезидента Ющенко, Партии Регионов и даже, с недавних пор, Блока Литвина.
vitalys _ 16.07.2008 22:26
IP: 85.223.168.---
Да ужжж!

Новые факты у нас на Слободке...
http://slobidka.livejournal.com/16474.html
Иль _ 16.07.2008 21:58
IP: 217.117.79.---
Ф-Всеволод.Радий Вас знов читати на УП. Решта дописувачів або лайно, або вміють тільки на клави нажимати.

Олег! Ви де пропадали? Без Ваших думок скучно. Пишіть частіше і давіть 5 колону.
димко _ 16.07.2008 21:28
IP: 92.112.24.---
2 ЮРКО_НЕРОЗУМНИЙ
Кстати, ЮРКО, Шариков воспылал любовью к власти красных. И Швондер там тоже такой был. Тоже красных любил всей душой. Видите? Много любви и никакой ненависти.

Любовь к "своим" политикам и властям – признак объединяющий персонажи Шарикова и Швондера. Как и то, что эта любовь была вызвана совсем не... хм... управленческими успехами красных. Это такое предостережение из прошлого. О том, что политики нужны совсем не для того чтобы им верить и их любить.
ЮРКО_НЕРОЗУМНИЙ _ 16.07.2008 20:39
IP: 77.121.157.---
16.07.2008 15:37 Ольга...Львов
"Что-то с памятью моей стало, все что было не со мной – помню...", шановн дописува, після того як попав на трансвестіта в нет'і, не знаю.як звертатись до Вас. одним словом, здравствуйте, я ваша тьотя! Ну чого Ви ображаєте всенароднообраного, його секретаріат і всю ПР?? Крилатий вираз "бьюджету проїдання" належит саме цим вельмидостойним панам; про науку,освіту,медицину,зарплатню і пенсії Вам потрібно волати саме по тим адресочкам, а не лаяти Кабмін як погану невістку!
Ольга_Львов _ 16.07.2008 15:37
IP: 193.232.65.---
Господин Медведев! У меня к Вам просьба безотносительно данной темы. Посоветуйте, пожалуйста, Премьеру и всей ее команде не употреблять словосочетание "бюджет проедания" и т.п. Я уж не говорю о том, что это хамское неуважение к большинству граждан Украины, но с чисто прагматической точки зрения: финансы на науку – это проедание? финансирование образования – это проедание? финансирование здравоохранения – это проедание? (во всем внешнем мире это статьи расходов с наибольшей финансовой выгодой и отдачей) Также хочу напомнить, что пенсионеры – это не только люди, которых надо кормить и лечить, но мудрость, опыт, они много пережили, перечувствовали и передумали, и большинство из них с новыми поколениями делится совершенно бескорысно, было бы желание слушать и понимать. Также возникает вопрос: расходы на секретарат Президента, ВР, КМ относятся к статьям проедания или развития? А расходы на культуру?
Простите, накипело.
И хотя БЮТ, а впоследствии и г-жа Тимошенко, стали говорить о проедании народом же заработанных денег среди последних, но чести это не делает никому.
TPP _ 16.07.2008 14:30
IP: 92.112.106.---
16.07.2008 13:06___ ЮРКО_НЕРОЗУМНИЙ
кро, димко,трр – це що ніки Шарикова?...

А Вы Юрко хоть и неумный, но видать читать все таки умеете (знаете про собачек), это уже хорошо.
А я хоть и родился на этом массиве, о котором идет речь в заметке Медведева, и мне небезразлична его судьба, понимаю, что все эти статейки как мёртвому припарки (или же как звонки по-номеру 0-51).
димко _ 16.07.2008 13:19
IP: 92.112.24.---
16.07.2008 13:06___ ЮРКО_НЕРОЗУМНИЙ
... димко... – це... Суцільна зоологічна зненависть, причому схоже важковиліковна...
Простите, к кому ненависть? Что-то мы с Вами друг друга неправильно поняли, наверное.
ЮРКО_НЕРОЗУМНИЙ _ 16.07.2008 13:06
IP: 77.121.157.---
кро, димко,трр – це що ніки Шарикова? Суцільна зоологічна зненависть, причому схоже важковиліковна. "Атавізмь"?
15.07.2008 23:29... Семафор. Послухайте, Ви що з Єлабуги чи з Башкортустану, в нас вже давно скрізь світлофори. Я розумію є релікти в матинці – природі. Але з приводу регулярності виплат стогривневих бабусіних доплат Ви щось шибко перебільшуєте.Після виборів – жодної не було, а ось до виборів було на 23лютого – 8 березня, на 1 – 9 травня і
ще одна за тиждень до дати виборів Всього – три! Не треба так знущаться над арифметикой! З приводу Вашого "паровоз" – це мабуть з часів "семафорів", га?
Уряд реформ406 Корупція1348 Зеленський30 Україна та Європа1094 Aтака Путіна1232
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter