Олег Медведєв Приватний політичний консультант, політтехнолог

Хто заважає здійснити інфраструктурну реформу на залізниці – полагодити кондиціонер та бойлер у столичному експресі ''Київ-Харків''?

18 липня 2011, 10:44

Юлія Тимошенко вже півтора роки як не при владі, то дуже складно списати на "папєрєдників" відсутність кондиціонера в потязі "Харків-Київ". Більшість поїздів у нас взагалі прямують без охолодження, але там, де передбачено кондиціонер і взято за це гроші з пасажирів, хотілося б, щоб він працював. Мені з донькою не повезло тричі. По-перше, саме в нашому вагоні не працював кондиціонер. По-друге, ми сиділи саме біля вікна, яке відчинялося: гаряче повітря, яке вривалося у вагон, охолоджувало не дуже, зате крізь скло сонце пекло ще немилосердніше, але ми не могли опустити сітку та ролет, бо це означало би зачинити кватирку і перекрити кисень половині пасажирів. По-третє, у вагоні не працював і бойлер, через що провідники по кип'яток до кави та чаю бігали у сусідні вагони.

Для наведення елементарного порядку не треба інвестицій в сотні мільйонів доларів, як у безглуздий експрес із Борисполя до Києва. За ті гроші можна було би забезпечити справні кондиціонери у більшості потягів. Тоді б фірмовий експрес "Харків-Київ", яким я проїхався у суботу, не нагадував би мені мою мандрівку 22 роки тому у теплушці з Дніпропетровщині на полігон в казахстанській напівпустелі.

На залізниці неме елементарного порядку. Більше того, мушу визнати, що будь-який прогрес там закінчився зі смертю Кірпи, який зміг налагодити елементарну дисципліну та повагу до пасажирів. Хоча грошей у його розпорядженні було значно менше, ніж "Укрзалізниця" має тепер.

powered by lun.ua
Коментарі — 19
AntonR _ 27.10.2011 16:14
IP: 93.75.226.---
Virtyal:
А какая форма собственности у ж\д?Была свидетелем как чиновник хвастался какие миллионы на благотворительность отправляют...Я спросила, зачем же стоимость проезда поднимаете? Молча схватил печать и убежал.
Так, а сьогодні новина (яку можна побачити тут), що ще піднімуть ціни в 1,5 рази. Просто жах.
Virtyal _ 12.08.2011 09:24
IP: 109.197.216.---
А какая форма собственности у ж\д?Была свидетелем как чиновник хвастался какие миллионы на благотворительность отправляют...Я спросила, зачем же стоимость проезда поднимаете? Молча схватил печать и убежал.
Andrey-from-East _ 18.07.2011 12:01
IP: 178.95.225.---
Тит:
"провідниця нашого вагону з "ввічливістю" тюремного вертухая, яка працівникам вітчизняного Мінтрансу, схоже, передається вже на генетичному рівні, роздратовано відповіла:"
Гениальная фраза! Оно передаётся генетически вообще всей сфере обслуживания, особенно той, которая родом ещё из СССР!
ira4com _ 18.07.2011 11:55
IP: 178.94.91.---
Правильно вопрос ставите, уважаемый Олег Медведєв, наслаждаться судом над Юлькой гораздо приятнее с кондиционером.
Andrey-from-East _ 18.07.2011 11:49
IP: 178.95.225.---
Потомок:
Andrey-from-East:
По-третє, у вагоні не працював і бойлер, через що провідники по кип'яток
Не понимаю людей. Зачем вам кипяток, если было так жарко?:)
Ты или не образованный или шпион)))
Попроси командировку в среднюю азию и узнаешь.
Что за чушь? Просто не могу горячее, когда жарко.
А ваш Казахстан меня, мягко говоря, не интересует.
Тит _ 18.07.2011 11:45
IP: 194.50.169.---
і відчув, потік повітря, хоч і не сильний. Подякував мужику у спортивці і пішов на своє місце.
Тит _ 18.07.2011 11:44
IP: 194.50.169.---
Таке "мовчання ягнят" мене наштовхнуло на думку, що так само, напевно вони мовчали б, коли б їх відправляли навіть в газову камеру, чи крематорій. Тож не дивно, що маючи таких мовчазних клієнтів-тєрпіл, "Укрзалізниця" і пальцем не поворушить для поліпшення сервісу. Врешті-решт, десь після шести годин такої подорожі мій терпець увірвався, я розповів провідниці усе що думаю про їхній сервіс і ставлення до пасажирів, та пригрозив, що якщо вентиляція впродовж найближчих п'яти хвилин не запрацює, я піду до начальника поїзда. Вона без очевидного задоволення вислухала мій монолог, відповіла, що це не її вина і що вона "нічєво нє может сдєлать", а сама пішла у сусідній вагон. Повернулася з якимось мужиком у спортивному костюмі. Той запитав "пачєму шумім?", я виклав йому суть моїх претензій, на що він відповів "Что же ви хатітє? Лєто, жара!" а сам зайшов у службове приміщення і почав щось клацати. За хвилину – півтори вийшов і сказав "Вродє пашол воздух". Я підставив руку під вентиляційний люк
Тит _ 18.07.2011 11:44
IP: 194.50.169.---
провідниця нашого вагону з "ввічливістю" тюремного вертухая, яка працівникам вітчизняного Мінтрансу, схоже, передається вже на генетичному рівні, роздратовано відповіла: "Нє знаю, у мєня всьо аткрита". По-третє ефект від привідчинених вікон теж виявився дуже незначним, оскільки особливість їхньої конструкції дозволяла лише трішки відкрити верхню створку в режимі провітрювання, а крім того, третина купе (в тому числі й моє) мала "глухі" вікна, в яких такі кватирки були відсутні, тож їхні пасажири були позбавлені навіть такого незначного полегшення свого становища. Але найбільше мене здивувала стоїчність пасажирів тієї "теплушки", нікому з них не прийшло в голову задати запитання представникам "ненав'язливого" вітчизняного сервісу, чому придбавши не надто дешеві квитки за проїзд вони вимушені не їхати, а мучитися? Усі задихалися, обливалися потом, але мовчали!
Тит _ 18.07.2011 11:41
IP: 194.50.169.---
Я минулої п'ятниці також мав "задоволення" подорожувати потягом "Укрзалізниці" Київ-Луганськ N88 до м.Ізюм. Хоча квитки брав за десять днів, купе вже не було (принаймні так сказали), довелося брати плацкарт. Потяг відправлявся о 16.20, тож вагон, котрий цілий день простояв під сонцем при +50 по Цельсію перетворився на сауну. Поки потяг стояв, пасажири матиляли перед собою усім, що було під руками, створюючи такий сякий ефект вентилятора і сподіваючись, що коли потяг рушить, запрацює вентиляція, або хоча б з'явиться якийсь рух повітря через привідчинені вікна. Та їхні надії виявилися марними з кількох причин. По-перше, для того аби подорож не здалася пасажирам легкою прогулянкою, по Києву потяг сунув зі швидкістю пішохода, по-садистські розтягуючи тортури своїх жертв, яких лиха доля занесла до цих душогубок, по-друге, навіть коли потяг набрав швидкість, вентиляційна система (принаймні в нашому вагоні) так і не виявила жодних ознак життя. На моє запитання "Чому не працює вентиляція?"
oleganole _ 18.07.2011 11:29
IP: 212.1.95.---
уважаемый автор, вам не позавидуешь, так как не только вы ездите поездами и кто это делает постоянно думаю скажет, что и при крепкой хозяйственице Юле, ничего не делалось, ни на жд, ни еще где либо. Относительно... связи Борисполя с г. Киев.

Да... аргументируйте про безглуздый экспресс до киева... Если с аэропорта и в аэропорт будет удобнее добираться... в чем его безглуздость?
Enki _ 18.07.2011 11:22
IP: 94.244.5.---
amer2012:

Это называется броситься грудью на амбразуру. Спешно наваял абы шо, лишь бы никто не увидел ее позора. А то при премьерстве ЮВТ в наших поездах были кондиционеры:) Дифирамбы "крепкому хозяйственнику" Кирпе – это вааще за гранью разумного.
amer2012 _ 18.07.2011 11:09
IP: 195.68.203.---
Молодец, Медведев – закрыл собой Монтян, и тему интересную придумал. Теперь будем знать, что первая часть ПРиБЮТа хуже второй.
Борисович _ 18.07.2011 11:04
IP: 94.248.120.---
Мой личный опыт:

Я недавно не мог уехать из Полтавы в Ужгород, так как какой-то умник перевёл стрелки, и поезд из Харькова на Запад с марта этого года ездит через Сумскую область. Ну, я понимаю, один поезд можно было перевести, но зачем было переводить ОБА и вынуждать пассажиров из Полтавы автобусом пилить либо до Харькова, либо до Киева, и там пересаживаться на ужгородский поезд?
Andrey-from-East _ 18.07.2011 11:04
IP: 178.95.225.---
Коzак:
Andrey-from-East:
По-третє, у вагоні не працював і бойлер, через що провідники по кип'яток
Не понимаю людей. Зачем вам кипяток, если было так жарко?:)
Учи матчасть – в Казахстане в жару горячий чай пьют, представляешь?
Мы не в Казахстане, а я даже не казах, представляешь?
Тетяна Українка _ 18.07.2011 11:00
IP: 178.94.21.---
В українській мові немає такого слова "кип'яток", є окріп.
Борисович _ 18.07.2011 11:00
IP: 94.248.120.---
В каждом (даже плацкартном) вагоне есть купе для проводников. Я покупаю билет на плацкарту (а если билетов нет вообще – не беда), потом подхожу к проводнику и прошу его поселить меня в его купе. Оно двухместное, и благодаря "экономности" нашей "Укрзализныци" одна полка ночью по-любому в нём пустая (в нарушение всех правил техники безопасности вместо двух проводников сейчас "катаются" по одному на вагон).

НИ РАЗУ ЕЩЁ МНЕ НЕ ОТКАЗАЛИ (даже когда билеты были "именными").

Хош – открывай окно, хош – закрывай, хош – пользуйся светом и/или шторами (типа "СВ", только столик маленький и никто на тебя не пялится), до котла с кипятком рукой подать, никто не ходит и дверью не гремит... КРАСОТА!
Коzак _ 18.07.2011 10:59
IP: 62.80.163.---
Andrey-from-East:
По-третє, у вагоні не працював і бойлер, через що провідники по кип'яток
Не понимаю людей. Зачем вам кипяток, если было так жарко?:)
Учи матчасть – в Казахстане в жару горячий чай пьют, представляешь?
Bandit-1 _ 18.07.2011 10:58
IP: 82.207.108.---
Andrey-from-East:
По-третє, у вагоні не працював і бойлер, через що провідники по кип'яток
Не понимаю людей. Зачем вам кипяток, если было так жарко?:) [/QUO
Блин! Опередил;)
Andrey-from-East _ 18.07.2011 10:56
IP: 178.95.225.---
По-третє, у вагоні не працював і бойлер, через що провідники по кип'яток
Не понимаю людей. Зачем вам кипяток, если было так жарко?:)
ONLINE
Україна та Європа1108 Зеленський48 Aтака Путіна1268 Уряд реформ415 Донбас21
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter