Олег Медведєв Приватний політичний консультант, політтехнолог

Донецькі хотіли усунути митрополита Київського, а замість нього поставити донецького?

02 серпня 2011, 17:55

"Під час останнього Помісного Собору Української православної церкви Московського патріархату, відбулася невдала спроба заколоту, суть якої полягала в зміщенні митрополита Володимира промосковськими силами і возведенні на престол "єпископа Донецького і Маріупольського Іларіона".

Про це пише журнал "Фокус", повідомляє УНІАН. За інформацією джерел видання, за день до Помісного собору до настоятеля Києво-Печерської лаври єпископа Павла зайшли Віктор Нусенкіс і Юрій Філатов, керівники групи "Донецьксталь", – найбільші спонсори Української православної церкви.

"Нусенкіс з Філатовим на блакитному оці запропонували Павлу місце митрополита Київського в обмін на підтримку їх позиції на Соборі. За планом, який вони озвучили Павлу, митрополитом спочатку повинен був стати єпископ Донецький і Маріупольський Іларіон, а потім, власне, сам Павло, бо він на 10 років молодше. Самого митрополита мали намір позбавити влади або переконати залишити свій пост за станом здоров'я", – розповіло "Фокусу" джерело в київській митрополії.



За словами джерела, на сміливу пропозицію високих гостей настоятель Києво-Печерської лаври відповів відмовою і в ризиковану інтригу вплутуватися не став. Натомість про розмову з Нусенкісом і Філатовим він розповів митрополитові Володимиру. Власне кажучи, вже на цьому етапі змова з відсторонення предстоятеля УПЦ провалився.

"І хоча сам Нусенкіс не захотів коментувати цю інформацію, швидше за все, це не кінець історії, а її початок. Адже, судячи з усього, за сміливими планами з усунення Володимира стоїть вище духовенство РПЦ, а можливо, і сам патріарх Кирило, який таким чином намагається повернути автономну українську церкву під свій прямий контроль", – йдеться в публікації "Фокусу".

Версію про те, що заколот який виник на соборі, був зрежисований в канцелярії Кирила, в Москві, на умовах анонімності "Фокусу" підтвердили й співробітники апарату Київської митрополії. Вони називають навіть автора плану, який намагалися реалізувати заколотники, – це заступник голови відділу зовнішніх церковних зв'язків РПЦ отець Микола (Балашов).

"Якщо це так, то санкцію на церковний бунт українським змовникам спустили з самого верху", – підсумовує тижневик".

Цитується за УНІАН

А тут – фоторепортаж з Хресного ходу УПЦ КП 28 липня.

powered by lun.ua
Коментарі — 261
Morgenstern _ 03.08.2011 17:02
IP: 195.189.241.---
Morgenstern:

А, все, зрозумів, що це за Галушка.
http://www.istpravda.com.ua/reviews/2011/08/2/48473/

Краще це була б інша Галушка.
http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%91%D1%80%D0%B5%D0%B6%D0%BD%D0%B5%D0%B2%D0%B0,_%D0%92%D0%B5%D1%80%D0%B0_%D0%92%D0%B8%D0%BA%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%B0

Вона симпатичніша і за псевдоісторика і за псевдочекіста, хоча можливо й не така розумна. (А навіщо їй?)
ахтун _ 03.08.2011 15:46
IP: 217.196.166.---
grafo:
Нічлава:
Чаленко співає, це пісдєц! http://www.youtube.com/watch?v=Y2TpxeUNMVk
===

Ай, Чаленко, ай да сукін кот
За сало продав угро-фінський мір
.
Нарешті Лолка зістрибне із мосту Патона
:))
Спасибі Нічлава за інфу
:)
=========
класно співають,всі слова---Ти ж мене...Я ж тебе...мать-ітіть
Morgenstern _ 03.08.2011 15:42
IP: 195.189.241.---
887766:
grafo:
"""""Галушко іронічно пише в автобіографії: народився в Києві "в семье потомственных украинских националистов, перешедших для маскировки своей враждебной сущности на русский язык... Ведь нас таких – треть страны. А то, что мы "меньше любим Украину", – вранье тех, кто манипулирует украинским общественным мнением. Да мы за Батьківщину можем вжарить не хуже "бандеровцев" с Западной Украины!". """"" Це виписка з ІП зі статті В. Кіпіані... НЕ ЗГОДЕН зі словами Галушка про "русскаязичних "українських націоналістів. Це як хвіст який крутить собакою. Якщо ти українець (не націоналіст, а просто українець) то що тобі заважає вивчити і користуватись українською мовою в Україні? БРЕХНЯ КАКЛО -КАЦАПІВ!!!!! Або ти КАКЛО-КАЦАП, або українець!!!! 20 років Незалежности, а какло-кацапи досі шукають виправдання. Ганьба для всіх українців.
Чекист Голушко? "Розвідник у трьох державах – КГБ УРСР, КГБ СССР, КГБ РФ". Це він?
grafo _ 03.08.2011 15:21
IP: 194.44.153.---
887766:
grafo:

Якщо ти українець (не націоналіст, а просто українець) то що тобі заважає вивчити і користуватись українською мовою в Україні?
===

Абсолютно нічого, якщо насправді українець
До вечора
Роботи привалило, неса часу балакати
.
887766 _ 03.08.2011 15:14
IP: 91.229.54.---
grafo:
"""""Галушко іронічно пише в автобіографії: народився в Києві "в семье потомственных украинских националистов, перешедших для маскировки своей враждебной сущности на русский язык... Ведь нас таких – треть страны. А то, что мы "меньше любим Украину", – вранье тех, кто манипулирует украинским общественным мнением. Да мы за Батьківщину можем вжарить не хуже "бандеровцев" с Западной Украины!". """"" Це виписка з ІП зі статті В. Кіпіані... НЕ ЗГОДЕН зі словами Галушка про "русскаязичних "українських націоналістів. Це як хвіст який крутить собакою. Якщо ти українець (не націоналіст, а просто українець) то що тобі заважає вивчити і користуватись українською мовою в Україні? БРЕХНЯ КАКЛО -КАЦАПІВ!!!!! Або ти КАКЛО-КАЦАП, або українець!!!! 20 років Незалежности, а какло-кацапи досі шукають виправдання. Ганьба для всіх українців.
grafo _ 03.08.2011 15:11
IP: 194.44.153.---
Нічлава:
Чаленко співає, це пісдєц! http://www.youtube.com/watch?v=Y2TpxeUNMVk
===

Ай, Чаленко, ай да сукін кот
За сало продав угро-фінський мір
.
Нарешті Лолка зістрибне із мосту Патона
:))
Спасибі Нічлава за інфу
:)
grafo _ 03.08.2011 15:06
IP: 194.44.153.---
sad5:
Сначала власть московская (и церковная) потеряла СОВЕСТЬ,а потом и УМ.
===

А наша УП свій YM _ зберегла
:))
Нічлава _ 03.08.2011 15:03
IP: 178.93.103.---
Чаленко співає, це пісдєц! http://www.youtube.com/watch?v=Y2TpxeUNMVk
887766 _ 03.08.2011 15:01
IP: 91.229.54.---
Москвофільство чи інше фільство (їх було кілька в нашій історії) то є можливий напрям нашої національної політики, і в цім сенсі був "переяславський" момент москвофільства в політиці Богдана Великого, як москвофільськими були цілі десятиліття національної політики великого Івана Мазепи. Як туркофільство Петра Дорошенка. Як змушене польонофільство Виговського чи – на наших очах – Петлюри. Всі ці приклади – то політика чи тактика.

Але малоросійство – це не політика і навіть не тактика, лише завжди апріорна і тотальна капітуляція.

Капітуляція ще перед боєм.

Москвофільство (як всяке інше фільство), передпокладає власну, контрольвану волю, отже, теоретично кажучи, може міститись в границях національної чи, тим більше, державної політики, але малоросійство, яко яскравий прояв паралічу політичної волі і думки, завжди є поза межами якоїбудь раціональної політики взагалі...
887766 _ 03.08.2011 15:00
IP: 91.229.54.---
Ї тут одразу ж треба виключити той тип простолюду, який любив повторяти "моя хата скраю", або при польських конскрипціях називав себе поліщуком чи тутейшим, як при совєтських переписах записує свою національність "русский": то є лише мімікрія і самооборона, за якими тягнуться віки гіркого досвіду.

Скажемо коротко і забігаючи наперед: проблема українського малоросійства є однією з найважніших, якщо не центральних проблем, безпосередньо зв'язаних з нашою основною проблемою – проблемою державности. Що більше: це є та проблема, що першою встане перед державними мужами вже Державної України. І ще довго, в часі тримання й стабілізації державности, та проблема стоятиме першопляновим завданням, а для самої державности – грізним мементо.

Малоросійство бо – наша історична хвороба (В. Липинський називав її хворобою бездержавности), хвороба многовікова, отже хронічна. Ні часові застрики, ні навіть хірургія – тут не поможуть. Її треба буде довго-довгі десятиліття – ізживати.
887766 _ 03.08.2011 14:59
IP: 91.229.54.---
У нас фатально закорінилося майже переконання, що малорос – то, мовляв, неосвічений, примітивний, недорозвинений українець без національної свідомости, словом, як то кажуть, темна маса. Вистачить, мовляв, його при помочі "Просвіти" просвітити, переконати й усвідомити – і справа полагоджена. Але кожен, хто давав собі труду зупинятися на цій проблемі, знає, наскільки вищеподана схема відбігає від дійсности.

Малоросійство, хоч явище часте і кількісне, – найменш дотикало основну нашу національну масу – селянство (що нас не мусить особливо тішити, бо не маса творить історію). У нас малоросійство було завжди хворобою не лише півінтелігентською, але – й передовсім – інтелігентською, отже поражало верству, що мала виконувати ролю мозкового центру нації.

І в цім – суть проблеми.
Morgenstern _ 03.08.2011 14:34
IP: 195.189.241.---
jurko239:

Никитин – гуманист.

Если уж поставить лазер на горе (на Щекавице, желательно), чтобы и Рада, и все конторы как на ладони, то жарить им следует отнюдь не барашков.
volga _ 03.08.2011 13:56
IP: 81.23.16.---
Даша Севастопольская:
Бандери! Я все роблю і робитиму, щоб ця країна розвалилася швидше!!! Не хочу жити з таким бидлом в одній країні!!! Господи допоможи!!!

Даша, а Вы пересадите в Сибирь всех галичан и украинцев с Центральной Украины: сразу станете развитей!
Ведь это Ваши уничтожили в моем селе всех, кто умели читать. чтобы не мешали "развиваться" быстрее. Ведь это Ваши в моем селе 30% (в соседнем -70%) уморили голодом, чтобы не мешали развиваться. Газом всех проукраинских украинцев! Как Гитлер! Да здравствует великая Россия и здравствуют в ней не "быдло" ХОХЛЫ и НОВОРОССЫ.
Упаси Бог, от таких фашистов, которые видят только себя умными и только свою правду
jurko239 _ 03.08.2011 13:52
IP: 93.220.112.---
Нам не надо сомневаться –
Свой кунак в Москве живет.
Тяню-джан, мы очень просим,
Пусть он лазер нам пришлет.

На горе его поставим,
Наведем на ресторан.
Будет он шашлыки жарить
Нам на весь Тачикистан.
jurko239 _ 03.08.2011 13:51
IP: 93.220.112.---
Для него барашков масса
Очень маленьких нужна.
Много шампуров и мяса,
А еще нужны дрова.

Хорошо жить на Востоке,
Кушать чай из пиала!
И лежать на сонцепеке,
Ждать, кто принесет дрова.

Хорошо жить на Востоке!
Дров никто не принесет.
Все лежат на сонцепеке,
Чешут пятками живот.
jurko239 _ 03.08.2011 13:51
IP: 93.220.112.---
Хорошо жить на Востоке
Никитин Сергей

Хорошо жить на Востоке,
Называться Бен-Гасан!
И лежать на солнцепеке,
Щуря глаз на Тегеран.

Просто так жить невозможно,
Всем калории нужны.
Ой, как вкусны, как полезны
В этом смысле шашлыки.
jurko239 _ 03.08.2011 13:33
IP: 93.220.112.---
ira4com:
Уважаемый Morgenstern, Рамадан наступил, почему не поститесь?
В перкводе с нашего Morgenstern- утренняя звезда, он светит людям утром,

а вы, чтобы пойти парк Горького защитить, с утра Morgensternа шпыняете

http://www.unian.net/ukr/news/news-449311.html
Morgenstern _ 03.08.2011 13:31
IP: 195.189.241.---
G-l-e-b:
Мамма миа, что это!? Моргенштерн разбушевался? Вы, Моргенштерн, того – успокойтесь. Ля иля иль Алла, уа Мухаммед расул Алла. Пройдут еще ваши боевые слоны по Крещатику. И по Красной площади пройдут. Потерпите немного.
Бисмилла-рахман-рахим ля-иляхи-илялла мухаммад-расульлла.
Да, в Ливии империалистам уже дали по зубам. Можно себе представить, что будет, если шавки полезут на революционный Иран.

Осталось лишь четыре империалистических державы, и все три угнетают именно мусульман, причем три из них даже пошли на преступные диверсии против СОБСТВЕННЫХ граждан, чтобы начать антиисламскую войну, а четвертая просто убивает казахов, уйгуров, киргизов на "своей" территории.
И не стоит выбирать, какая из них лучше. Все хуже.
"Америка хуже Англии, Англия хуже Америки, а Россия хуже их обеих" (Рухолла Мусави Хомейни).
Китай может сохраниться, если удовлетворится лишь настоящими ханьскими землями, что южнее Стены, а что севернее – получит свободу.
G-l-e-b _ 03.08.2011 13:18
IP: 77.247.19.---
Мамма миа, что это!? Моргенштерн разбушевался? Вы, Моргенштерн, того – успокойтесь. Ля иля иль Алла, уа Мухаммед расул Алла. Пройдут еще ваши боевые слоны по Крещатику. И по Красной площади пройдут. Потерпите немного.
ira4com _ 03.08.2011 13:06
IP: 178.94.197.---
Уважаемый Morgenstern, Рамадан наступил, почему не поститесь?
Morgenstern _ 03.08.2011 12:41
IP: 195.189.241.---
Ученые пришли к выводу, что крестьянин попросту выигрывал время, необходимое для спасения монарха, специально водя захватчиков по лесу. А казнен он, скорее всего, был именно в Исупове. После того, как отряд неприятеля все-таки разгадал замысел проводника-патриота. В этой же деревне Сусанин, следовательно, мог быть похоронен.

Вот это "учёные пришли к выводу" очень рельефно характеризует и учёных, и их выводы...

------
То же самое можно сказать и про берестяные грамоты, про Слово о Бригаде Игоревой (специально "найденной" для доказательства что причерноморские степи, куда как раз вышли войска во времена Екатерины, Исконно Русския Земли), про Велесову книгу или про 1500-летие Киева, придуманное Толочко по просьбе Щербицкого, желавшего облобызать полумертвого Брежнева, пока тот не помер окончательно. (Напомню, что в 5-м веке появился былинный Киев на Дунае, а хазарская Аль-Куйаба на Днепре в 9-м) Все по просьбе родной партии, так же как и трипольцев к украинцам причислили.
Morgenstern _ 03.08.2011 12:38
IP: 195.189.241.---
Сошлись тип черепа, наследственные болезни, аномалии строения тела и тип ДНК.
По словам главного археолога комитета по охране и использованию историко-культурного наследия администрации Костромской области Сергея Алексеева (под его руководством и был обнаружен так называемый реликварий с останками Ивана Сусанина), работа проведена очень объемная и тщательная:
- В течение двух лет мы проводили раскопки в Исуповском некрополе. При изучении костей использовался весь арсенал современных методов: спектральный, фенотипический, ДНК-анализ и другие.
Стоит отметить, что в результате исследований в Сусанинском районе существенно уточнена и сама легенда о подвиге, совершенном народным патриотом. Со школьной скамьи нам известно, что герой пожертвовал своей жизнью, утопив в Исуповском болоте крупный отряд польских интервентов, охотившийся за юным царем Михаилом Романовым.
Morgenstern _ 03.08.2011 12:37
IP: 195.189.241.---
Про археологов-дуполизов

"Российская газета" – Верхняя Волга N3732 от 30 марта 2005 г.

Специалисты Российского центра судебно-медицинской экспертизы под руководством доктора медицинских наук Виктора Звягина провели идентификацию человеческих останков, найденных костромскими археологами среди захоронений на Исуповском могильнике. Профессор Звягин убежден: найденные останки принадлежат именно Ивану Сусанину.
Некоторое время назад Кострому облетела сенсационная новость: во время археологических раскопок древнего Исуповского некрополя в Сусанинском районе найдены, по всей видимости, останки отважного крестьянина села Домнино, ставшего царевым спасителем. Открытие, тем не менее, требовало тщательной проверки всеми научными методами, которые есть в распоряжении современных исследователей.
И вот, наконец, доказательства прозвучали публично. Для этого пришлось вскрыть несколько могил потомков Ивана Сусанина. Кроме того, были взяты анализы и у ныне живущих родственников героя.
Morgenstern _ 03.08.2011 12:33
IP: 195.189.241.---
"Під час останнього Помісного Собору Української православної церкви Московського патріархату, відбулася невдала спроба заколоту, суть якої полягала в зміщенні митрополита Володимира промосковськими силами і возведенні на престол "єпископа Донецького і Маріупольського Іларіона".

Саме цікаве – а яка, власне, різниця, буде там сидіти той піп, чи інший, і чим один з них краще за другого. Це чужа релігія і чужа церква. Чим "автономна" українська церква стане краще за "неавтономну", якщо ні та, ні друга в принципі не можуть бути українськими – бо ж як писав Франко, якщо українська православна, то це вже не українська, а якщо українська католицька, то це теж вже не українська, бо тут ідентифікація за релігійною ознакою йде вище за будь-яку національну ознаку.
Правда, прізвище головного спонсора церкви – Нусенкіс теж викликає підозри щодо 5-го пункту. Правда, можливо я помиляюсь, і це якийсь кріптоанглієць, типа "ну, сенкс!".
Morgenstern _ 03.08.2011 12:28
IP: 195.189.241.---
а во вторых, и самое главное – подобное наименование женского полового органа возникло только в 19-м веке. Арциховские-Зализняки видимо считали, что это слово, как и весь мат, "принесли в Россию невоспитанные монголы".
Да и "в устах свахи" даже услышать подобное, или даже подумать, что она бы такое написала – абсолютно немыслимо. Этот бред написан человеком нерусским, изучавшим "русскую этнографию" по сборникам частушек и отчетам фольклорных экспедиций. Нда, вот так рушатся научные теории.

Да я и сейчас падаю от смеха, глядя на это берестяное послание.
С берестой им повезло. И чернила не нужны.
И еще тут же тупые проколы – имя "Милуша" тоже невероятно, "сѣкыль" я думаю появился тоже в 19-м веке, или в конце 18-го.
встречается в народных "срамных" частушках, исполняемых во время свадьбы, -
было бы очень интересно посмотреть на текст хоть одной такой частушки – я более чем уверен, что таких частушек нет, это во-первых.
Ну а во-вторых, "частушки тоже возникли в 19-м веке.
Україна та Європа1108 Зеленський48 Aтака Путіна1268 Уряд реформ415 Донбас21
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter